Pereiti prie turinio

Automobilio paruošimas tech. apžiūrai


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Iškarto pradedu nuo to, kad aš apie automobilius realistiškai pažiūrėjus beveik nieko nenusimanau. Greitu metu draugės automobilį reikės vežti į tech. apžiūrą.

Galbūt galėtumėte rekomenduoti autoservisą, kuris paruoštų automobilį tech. apžiūrai, nuo iki, taip pat, jei kažkokios kitos problemos irgi galėtų sutvarkyti. Svarbiausia, kad dega antipraslydimo ir abs lemputės. Buvau nuvežęs jau į vieną servisą, sakė, kad neturi kaip visko patikrinti, bet sakė, kad gali būti, kad tiesiog daviklis atsijungęs, tai būtų gerai, kad servisas visą tai taip pat galėtų patikrinti ir sutvarkyti.

 

Beje, serviso reikia Vilniuje.

 

Ačiū.

Redagavo altenis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas juos visada viską tvarkau siūlau ir tau ;) https://www.aers.lt/kontaktai/

Ačiū už rekomendaciją!

 

Laukiu ir daugiau rekomendacijų.

Ką manote apie Martonas? Man patinka, kad jie šiuo metu gali ir paimti automobilį, jį sutvarkyti, pravaryti tech. apžiūrą ir parvežti automobilį.

Redagavo altenis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rekomenduoju vezti i tech apziura is anksto, gausi lista kas negerai ir remontuotina o tada i koki rekomenduota servisa. Nes kitu atveju buna pritvarko ko nereikia, nedatvarko ka reikia ir reikia vel vaziuot kelis kart.

Pritariu. Dirbau su dideliu autoparku. Veždavom iškart mašiną į t.a. gaudavom lapą jei kas blogai,ir tada tą jau tvarkydavom.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pamirškit tuos martonus, refix ir pan. norfos lygio servisus. Nulups daugiau nei pati mašina kainuoja. Yaris labai paprastas auto, susitvarkys bet kuris garažas.

Jokiais būdais nepalikit servisui praeiti TA, nes tokie kai eina TA specialiai prašo tikrintojo, kad sužymėtų kuo daugiau trūkumų, kad servisui būtų daugiau darbo.

Taip pat neverta tvarkyti mašinos prieš TA, ypač senos, nes senų mašinų iš principo nepraleidžia iš pirmo karto. Atvažiuojat su tokia kokia yra, tiesiog surašys ką reikia sutvarkyti, atvažiuoji su baltu lapu į servisą ir sutvarko ką reikia. Jeigu mašina ledinė, tai geriau kokią lemputę išsukti, kad būtų akivaizdus trūkumas ir tikrintojas neieškotų naujų ten kur jų nėra.

Dar svarbu atvažiuoti su pilnai įšilusiu varikliu ir stovint eilėje negesinti, nes kiekvienas užvedimas padidina lemputės perdegimo ar klaidos iššokimo tikimybę, taip pat gali atvėsti katalizatorius ir nepraeisit dūmingumo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pamirškit tuos martonus, refix ir pan. norfos lygio servisus. Nulups daugiau nei pati mašina kainuoja. Yaris labai paprastas auto, susitvarkys bet kuris garažas.

Jokiais būdais nepalikit servisui praeiti TA, nes tokie kai eina TA specialiai prašo tikrintojo, kad sužymėtų kuo daugiau trūkumų, kad servisui būtų daugiau darbo.

Taip pat neverta tvarkyti mašinos prieš TA, ypač senos, nes senų mašinų iš principo nepraleidžia iš pirmo karto. Atvažiuojat su tokia kokia yra, tiesiog surašys ką reikia sutvarkyti, atvažiuoji su baltu lapu į servisą ir sutvarko ką reikia. Jeigu mašina ledinė, tai geriau kokią lemputę išsukti, kad būtų akivaizdus trūkumas ir tikrintojas neieškotų naujų ten kur jų nėra.

Dar svarbu atvažiuoti su pilnai įšilusiu varikliu ir stovint eilėje negesinti, nes kiekvienas užvedimas padidina lemputės perdegimo ar klaidos iššokimo tikimybę, taip pat gali atvėsti katalizatorius ir nepraeisit dūmingumo.

tau su galva viskas gerai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pamirškit tuos martonus, refix ir pan. norfos lygio servisus. Nulups daugiau nei pati mašina kainuoja. Yaris labai paprastas auto, susitvarkys bet kuris garažas.

Jokiais būdais nepalikit servisui praeiti TA, nes tokie kai eina TA specialiai prašo tikrintojo, kad sužymėtų kuo daugiau trūkumų, kad servisui būtų daugiau darbo.

Taip pat neverta tvarkyti mašinos prieš TA, ypač senos, nes senų mašinų iš principo nepraleidžia iš pirmo karto. Atvažiuojat su tokia kokia yra, tiesiog surašys ką reikia sutvarkyti, atvažiuoji su baltu lapu į servisą ir sutvarko ką reikia. Jeigu mašina ledinė, tai geriau kokią lemputę išsukti, kad būtų akivaizdus trūkumas ir tikrintojas neieškotų naujų ten kur jų nėra.

Dar svarbu atvažiuoti su pilnai įšilusiu varikliu ir stovint eilėje negesinti, nes kiekvienas užvedimas padidina lemputės perdegimo ar klaidos iššokimo tikimybę, taip pat gali atvėsti katalizatorius ir nepraeisit dūmingumo.

Bl3 paskutine tavo pastraipa tai kai anekdotas auto srity :D Gerai, kad nepasiulinai isvis atsistumt auto i TA. Neturiu nieko pries tave, bet kaip tu tas masinas uz pinigus apziurai tai neisivaizduoju su tokiom kalbom...Ir ne pirma kart pastebiu, kad auto temose ryskiai pjauni pro sona, suabejojau kompetencija tavo jau :D Kiek mates is nario Pauliaus teikiancio analogiskas paslaugas tokiu veju nei kart nepastebejau. Pease :)

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zmogus dar vazineja su tokia masina kur lemputes is skydelio issisuka ir perdega, tai per daug nesureiksminkit jo patarimu sitam forume:)

Bet reiskiasi renka ir perka nenusimamantiems kurkas naujesnes :D Ciuju is tos operos kur su dazu storio matuokliu rankoj, randa dazyta detale ir vsio sita jau musta buvus :D

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Iškarto pradedu nuo to, kad aš apie automobilius realistiškai pažiūrėjus beveik nieko nenusimanau. Greitu metu draugės automobilį reikės vežti į tech. apžiūrą.

Galbūt galėtumėte rekomenduoti autoservisą, kuris paruoštų automobilį tech. apžiūrai, nuo iki, taip pat, jei kažkokios kitos problemos irgi galėtų sutvarkyti. Svarbiausia, kad dega antipraslydimo ir abs lemputės. Buvau nuvežęs jau į vieną servisą, sakė, kad neturi kaip visko patikrinti, bet sakė, kad gali būti, kad tiesiog daviklis atsijungęs, tai būtų gerai, kad servisas visą tai taip pat galėtų patikrinti ir sutvarkyti.

 

Beje, serviso reikia Vilniuje.

 

Ačiū.

ABS ir antipraslydima tvarkyt reikia ne del technikines, o jei drauge myli ;) Nezinau kokiam servise buvai, bet daugumoje ir labai paprastu tokius darbus atlieka

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bl3 paskutine tavo pastraipa tai kai anekdotas auto srity :D Gerai, kad nepasiulinai isvis atsistumt auto i TA. Neturiu nieko pries tave, bet kaip tu tas masinas uz pinigus apziurai tai neisivaizduoju su tokiom kalbom...Ir ne pirma kart pastebiu, kad auto temose ryskiai pjauni pro sona, suabejojau kompetencija tavo jau :D Kiek mates is nario Pauliaus teikiancio analogiskas paslaugas tokiu veju nei kart nepastebejau. Pease :)

Skaityt nemoki ar kaip? Sakau negesinti stovint eilėj, laikyti užkurtą, prie ko čia pasistumt? Katalizatorius pilnai dirba tik įkaitęs, benzininiams auto dabar pradėjo matuoti dūmingumą prie apsukų, jeigu katalizo nėra - dūmingumo nepreaeina, jeigu variklis šaltas irgi gali įtakoti parodymus. Jei netiki paguglink kaip veikia katalizai. Taip pat šalto variklio būna riebesnis mišinys.

O kiekvienas užkūrimas yra įtampos šuolis dėl kurio gali perdegt kokia nors lemputė arba iššokti kokia nors klaida skydelyje. Vieną kartą užkurus nieko nenutiks, bet kai stovint eilėj užkursi 50 kartų, tai tikimybė padidėja smarkiai, plius akumas nespėja pasikrauti kol pavažiuoji metrą ir vėl užgesini. Apynaujiam Mersui dėl to buvau nepraėjęs TA.

Iš kur čia tą ėjimą už pinigus susapnavai išvis neaišku.

Žodžiu norėjai prisiknist, o realiai tik pats apsijuokinai.

 

tau su galva viskas gerai?

Taip, TA praeidinėju beveik kasdien, tai patirties turiu daugiau nei dauguma čia rašančių. Praeiti senam auto TA iš pirmo karto šansų mažai, jei viskas ledas, tada išsigalvos trūkumų kurių nėra. Dėl lempučių turėjau omeny ne iš skydelio išsukti, o iš žibinto, jeigu sena mašina, kad parašytų DT ir nesikabinėtų prie smulkmenų. Išvažiavęs iš TA įdedi lemputę atgal ir eini iškart pakartotinę.

Visokios ABS, Airbag ir pan. sistemos turi veikti bet kokiu atveju, ne dėl savęs, o dėl saugumo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaityt nemoki ar kaip? Sakau negesinti stovint eilėj, laikyti užkurtą, prie ko čia pasistumt? Katalizatorius pilnai dirba tik įkaitęs, benzininiams auto dabar pradėjo matuoti dūmingumą prie apsukų, jeigu katalizo nėra - dūmingumo nepreaeina, jeigu variklis šaltas irgi gali įtakoti parodymus. Jei netiki paguglink kaip veikia katalizai. Taip pat šalto variklio būna riebesnis mišinys.

O kiekvienas užkūrimas yra įtampos šuolis dėl kurio gali perdegt kokia nors lemputė arba iššokti kokia nors klaida skydelyje. Vieną kartą užkurus nieko nenutiks, bet kai stovint eilėj užkursi 50 kartų, tai tikimybė padidėja smarkiai, plius akumas nespėja pasikrauti kol pavažiuoji metrą ir vėl užgesini. Apynaujiam Mersui dėl to buvau nepraėjęs TA.

Iš kur čia tą ėjimą už pinigus susapnavai išvis neaišku.

Žodžiu norėjai prisiknist, o realiai tik pats apsijuokinai.

Zinau viska ka cia porini. Tiesiog normaliai masinai, kuri nebutinai praeis TA is pirmo kart savo chodu, net minties nekiltu, kad gali girliandos skydeli uzpult ar akumas nudust. Tuo labiau lemputes issukinet tikintis tuo nukreipt darbuotojo demesi nuo kitu defektu graudziai skamba kaip desperacija pravarinejant lavona :D Kaip veikia TA sistema puikiai zinau, korupcija ir savotiskos darbo schemos su vadovybes zinia. Didele dalis pravarineja uz pinigus, taip kad negali visos ir tvarkingos pravaziuot pirmu chodu.

 

Taip kad prisiknist nenoriu ir nemegejas, bet kai atsistojes ant backos kalbi totaliai kliedesius, teikdamas auto patikros paslaugas ir uz tai imdamas visai zaliu nenusimananciu pinigus tai ryskiai galima susidaryt vaizda apie kompetencija ties tuom :) Ir sakau ne pirmas tavo toks nusikliedejimas forume, kuris uzstringa ne man vienam, tai tiek :)

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Iškarto pradedu nuo to, kad aš apie automobilius realistiškai pažiūrėjus beveik nieko nenusimanau. Greitu metu draugės automobilį reikės vežti į tech. apžiūrą.

Galbūt galėtumėte rekomenduoti autoservisą, kuris paruoštų automobilį tech. apžiūrai, nuo iki, taip pat, jei kažkokios kitos problemos irgi galėtų sutvarkyti. Svarbiausia, kad dega antipraslydimo ir abs lemputės. Buvau nuvežęs jau į vieną servisą, sakė, kad neturi kaip visko patikrinti, bet sakė, kad gali būti, kad tiesiog daviklis atsijungęs, tai būtų gerai, kad servisas visą tai taip pat galėtų patikrinti ir sutvarkyti.

 

Beje, serviso reikia Vilniuje.

 

Ačiū.

 

 

Esu ne is Vilniaus, tad serviso rekomenduoti negaliu. Brangesni, tinkliniai servisai daznu atveju paims pinigeliu daugiau uz garaza, bet kainos tau neskaiciuos pagal tavo veida ir zinias. Garaze gali prasisukti pigiai, bet gali ir sumoketi dvigubai, nes pagaus ant zodziu, kad visiskai nenutuoki apie automobili ir jo esamu defektu tvarkyma.

 

O tavo variantai tokie:

1. Vaziuoji i tech apziura, gauni lapa su defektais ir keliauji i pasirinkta servisa.

Realiai laiko ir pinigu atveju ekonomiskiausias variantas.

 

2. Vaziuoji i servisa ir sakai, kad paruostu autombili tech apziura. Del tech apziuros galimai praeisi, o galimai ir ne. Nes visgi serviso ir tech centro tikrinimas tam tikrose vietose gali skirtis. Smulkesni servisai neturi stabdziu stendo, kazkas netures lempu reguliavimo ir pan.

Bet servise gali pakeisti kazka ko nereiketu del tech apziuros ir tai bus papildomos islaidos.

 

3. Brangiausias, bet laiko sumetimais paprasciausias variantas, tai palikti automobili servisui kurie pasirupins pilna tech apziura ir ja pravarys be taves.

Sitoje vietoje tikrai daug patenkintu klientu, nes jie sutaupo savo laika. Bet finansine prasme bus brangiausia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu ne is Vilniaus, tad serviso rekomenduoti negaliu. Brangesni, tinkliniai servisai daznu atveju paims pinigeliu daugiau uz garaza, bet kainos tau neskaiciuos pagal tavo veida ir zinias. Garaze gali prasisukti pigiai, bet gali ir sumoketi dvigubai, nes pagaus ant zodziu, kad visiskai nenutuoki apie automobili ir jo esamu defektu tvarkyma.

 

O tavo variantai tokie:

1. Vaziuoji i tech apziura, gauni lapa su defektais ir keliauji i pasirinkta servisa.

Realiai laiko ir pinigu atveju ekonomiskiausias variantas.

 

2. Vaziuoji i servisa ir sakai, kad paruostu autombili tech apziura. Del tech apziuros galimai praeisi, o galimai ir ne. Nes visgi serviso ir tech centro tikrinimas tam tikrose vietose gali skirtis. Smulkesni servisai neturi stabdziu stendo, kazkas netures lempu reguliavimo ir pan.

Bet servise gali pakeisti kazka ko nereiketu del tech apziuros ir tai bus papildomos islaidos.

 

3. Brangiausias, bet laiko sumetimais paprasciausias variantas, tai palikti automobili servisui kurie pasirupins pilna tech apziura ir ja pravarys be taves.

Sitoje vietoje tikrai daug patenkintu klientu, nes jie sutaupo savo laika. Bet finansine prasme bus brangiausia.

 

Ačiū už išsamų atsakymą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zinau viska ka cia porini. Tiesiog normaliai masinai, kuri nebutinai praeis TA is pirmo kart savo chodu, net minties nekiltu, kad gali girliandos skydeli uzpult ar akumas nudust. Tuo labiau lemputes issukinet tikintis tuo nukreipt darbuotojo demesi nuo kitu defektu graudziai skamba kaip desperacija pravarinejant lavona :D Kaip veikia TA sistema puikiai zinau, korupcija ir savotiskos darbo schemos su vadovybes zinia. Didele dalis pravarineja uz pinigus, taip kad negali visos ir tvarkingos pravaziuot pirmu chodu.

 

Taip kad prisiknist nenoriu ir nemegejas, bet kai atsistojes ant backos kalbi totaliai kliedesius, teikdamas auto patikros paslaugas ir uz tai imdamas visai zaliu nenusimananciu pinigus tai ryskiai galima susidaryt vaizda apie kompetencija ties tuom :) Ir sakau ne pirmas tavo toks nusikliedejimas forume, kuris uzstringa ne man vienam, tai tiek :)

Tai tu su niekuo nesutinki, tai jau viską žinai, apsispręsk. Jeigu netiki, kad nuo nuolatinio užkurinėjimo gali atsirast klaidos skydelyje tik įrodo, kad apie mašinas nulis supratimo, o bandai kažką įrodyt.

Dėl lempučių išsukimo matau, kad su tavim beprasmiška ginčytis, nes net nebandai suvokt kas tau bandoma pasakyt. Tai pabandysiu paaiškinti kitiems. Toks dalykas reikalingas, kai nori praeiti TA senai, bet visiškai ledinei mašinai. Pvz., turiu draugą pedantą, kuris turėjo E36 96m., kiekvienas varžtelis buvo išlaižytas, kiekviena gumytė pakeista nesvarbu reikia ar nereikia ir t.t. Žodžiu mašina kaip iš gamyklos, gal net geresnė. Ėjo TA ir nepraėjo, prisikabino, kad visiškai standartiniuose žibintuose priešrūkinis per arti gabarito, uždėti R16 ratai kai ant lipduko R15 ir neva reikia poliruoti stiklą, nors ten jokių įbrėžimų nebuvo, buvo tik purvas nuo valytuvų, užteko porą kartų daugiau paplauti stiklą ir purvas nusiplovė. Tik užsidėjo R15 ratus, daugiau nieko nedarė ir praėjo be problemų. Ir tokių pavyzdžių turiu ne vieną. Lemputės išsukimą pasakiau tik panašiems atvejams. Jeigu paprasta sena mašina, tai vistiek kažką ras važiuoklėje ir pan., todėl geriau iš karto važiuot į TA, kad gauti baltą lapą ir tvarkytis reikalingus trūkumus, negu viską sutvarkyti prieš TA ir po to gadintis nervus dėl tikrintojo išgalvotų trūkumų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai tu su niekuo nesutinki, tai jau viską žinai, apsispręsk. Jeigu netiki, kad nuo nuolatinio užkurinėjimo gali atsirast klaidos skydelyje tik įrodo, kad apie mašinas nulis supratimo, o bandai kažką įrodyt.

Dėl lempučių išsukimo matau, kad su tavim beprasmiška ginčytis, nes net nebandai suvokt kas tau bandoma pasakyt. Tai pabandysiu paaiškinti kitiems. Toks dalykas reikalingas, kai nori praeiti TA senai, bet visiškai ledinei mašinai. Pvz., turiu draugą pedantą, kuris turėjo E36 96m., kiekvienas varžtelis buvo išlaižytas, kiekviena gumytė pakeista nesvarbu reikia ar nereikia ir t.t. Žodžiu mašina kaip iš gamyklos, gal net geresnė. Ėjo TA ir nepraėjo, prisikabino, kad visiškai standartiniuose žibintuose priešrūkinis per arti gabarito, uždėti R16 ratai kai ant lipduko R15 ir neva reikia poliruoti stiklą, nors ten jokių įbrėžimų nebuvo, buvo tik purvas nuo valytuvų, užteko porą kartų daugiau paplauti stiklą ir purvas nusiplovė. Tik užsidėjo R15 ratus, daugiau nieko nedarė ir praėjo be problemų. Ir tokių pavyzdžių turiu ne vieną. Lemputės išsukimą pasakiau tik panašiems atvejams. Jeigu paprasta sena mašina, tai vistiek kažką ras važiuoklėje ir pan., todėl geriau iš karto važiuot į TA, kad gauti baltą lapą ir tvarkytis reikalingus trūkumus, negu viską sutvarkyti prieš TA ir po to gadintis nervus dėl tikrintojo išgalvotų trūkumų.

Ka tu man pasakoji lyg vakar gimes buciau. Trumpai pries tavo drauga 3 personos su ne visai tvarkingom auto pravarinejo tech uz babkes, o tavo draugas su kregzde islaizytais varztukais pabuvo uz atpirkimo ozi ant statistikos. Tiek tos istorijos, kuri sena kaip gyvenimas :D Pease ;)

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka tu man pasakoji lyg vakar gimes buciau. Trumpai pries tavo drauga 3 personos su ne visai tvarkingom auto pravarinejo tech uz babkes, o tavo draugas su kregzde islaizytais varztukais pabuvo uz atpirkimo ozi ant statistikos. Tiek tos istorijos, kuri sena kaip gyvenimas :D Pease ;)

 

Kad jūs abu apie tą patį kalbat :D Stanley nori pasakyti taip pat kaip ir tu, kad jie ieško atpirkimo ožio, todėl geriau lemputę išimti ir gauti tokį trūkumą (kurį per minutę susitvarkysi) nei laukti, kol jie priburs kažką, kas gali būti gerokai brangiau (pvz., neturi R15 ratų, bet juos turi dėti dėl TA). :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...