Pereiti prie turinio

DPD prarado siunta


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

galbūt atsirastų asmenų, kurie turi patirties teisiniuose reikaluose ir galėtų pakonsultuoti dėl prarastos DPD siuntos, man kaip siuntėjui?

 

Detaliau apie situacija:

užsisakiau Xiaomi S55 siurblį robotą iš aliexpress (kaina - 324eur.), kuris siųstas iš Lenkijos sandelių (pardavėjas patikimas, daug orderių bei atsiliepimų). Siuntą gavau, tačiau, ji buvo brokuota / nepilnai sukomplektuota. Susisiekiau su pardavėju, kuris paprašė siuntą išsiųsti atgal jiems ir jie gavus grąžins pinigus arba išsiųs naują. Siuntą išsiunčiau per DPD Europe. Pagal sekimo numerį pastebėjau, kad po savaitės siunta nejuda iš išsiuntimo vietos (Šiauliai), todėl paskambinau į DPD pasiteirauti kodėl siunta nejuda, tai pasakė, kad pasidomės ir išsiųs skubos tvarka.

 

Stebiu toliau - siunta nejuda jau 2sav., vėl skambinu, pasakė, kad pasidomės ir perskambins. Perskambino ir paprašė atsiųsti į el. paštą siuntos turinio nuotraukas, aprašymą, siuntos čekį ir palaukti kol susisieks. Po kelių dienų, niekas nesusiekė, todėl skambinu vėl pats, klausti kas darosi su mano siunta, pasakė aiškinasi situacija, perdavė siuntos paieška į Lenkija, todėl kai turės žinių perskambins. Pagaliau, perskambino. Ir nė kiek nenudžiugino, nes pasakė, kad siunta pasimetė Lenkijoje ir paprašė užpildyti jų puslapyje pateiktą pretenziją. Pateikiau tą pačią dieną, su visais pirkimo invoicais, banko išrašais, po 14 d.d., kaip ir nurodyta gavau atsakymą, kad išnagrinėjo pretenzija ir priskyrė maksimalią kompensacija - 81eur., kai prekės kaina 324 eur..

 

Po viso šito, kreipiausi į vartotojų teisės, kurios nieko negali padėti, nes DPD padarė viską tinkamai ir pagal taisyklės. Kitaip tariant, buvau apvogtas ant beveik 240eur +-

 

Įdomu tai, kad siuntos statusas pagal tracking'a nesikeitė, o DPD sakė, kad siunta buvo atsekta ir buvo išsiųsta į Lenkija. Susisiekiau su pažystamu, kuris dirbo seniau DPD ir pasakė, kad visos siuntos į Lenkija eina per Kauna. Vadinasi siunta turėjo būti nuskenuota ir užregistruota Kauno paskirstymo depe, kas turėjo būti ir tracking'e ir tik tada išsiųsta į Lenkija. Tačiau dabar, siunta pagal tracking'a yra Šiauliuose nuo kovo 16d. ir niekur nebuvo pajudėjusi, ką reiškia siunta niekur toliau nebuvo nuskenuota.

 

Paprašiau tyrimo analizės ir jos taip pat negaunu, visą kaltę verčia dabar ant manęs, kad esu pats kaltas.

 

Prarasta suma, man kaip paprastam jų klientui yra nemaža, todėl ieškau kaip galėčiau atgauti visos prekės sumą, o ne tik jų "maksimalia" kompensacija, kuri yra 81eur iš 324eur...

Redagavo Andriuszz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

galbūt atsirastų asmenų, kurie turi patirties teisiniuose reikaluose ir galėtų pakonsultuoti dėl prarastos DPD siuntos, man kaip siuntėjui?

 

Detaliau apie situacija:

užsisakiau Xiaomi S55 siurblį robotą iš aliexpress (kaina - 324eur.), kuris siųstas iš Lenkijos sandelių (pardavėjas patikimas, daug orderių bei atsiliepimų). Siuntą gavau, tačiau, ji buvo brokuota / nepilnai sukomplektuota. Susisiekiau su pardavėju, kuris paprašė siuntą išsiųsti atgal jiems ir jie gavus grąžins pinigus arba išsiųs naują. Siuntą išsiunčiau per DPD Europe. Pagal sekimo numerį pastebėjau, kad po savaitės siunta nejuda iš išsiuntimo vietos (Šiauliai), todėl paskambinau į DPD pasiteirauti kodėl siunta nejuda, tai pasakė, kad pasidomės ir išsiųs skubos tvarka.

 

Stebiu toliau - siunta nejuda jau 2sav., vėl skambinu, pasakė, kad pasidomės ir perskambins. Perskambino ir paprašė atsiųsti į el. paštą siuntos turinio nuotraukas, aprašymą, siuntos čekį ir palaukti kol susisieks. Po kelių dienų, niekas nesusiekė, todėl skambinu vėl pats, klausti kas darosi su mano siunta, pasakė aiškinasi situacija, perdavė siuntos paieška į Lenkija, todėl kai turės žinių perskambins. Pagaliau, perskambino. Ir nė kiek nenudžiugino, nes pasakė, kad siunta pasimetė Lenkijoje ir paprašė užpildyti jų puslapyje pateiktą pretenziją. Pateikiau tą pačią dieną, su visais pirkimo invoicais, banko išrašais, po 14 d.d., kaip ir nurodyta gavau atsakymą, kad išnagrinėjo pretenzija ir priskyrė maksimalią kompensacija - 81eur., kai prekės kaina 324 eur..

 

Po viso šito, kreipiausi į vartotojų teisės, kurios nieko negali padėti, nes DPD padarė viską tinkamai ir pagal taisyklės. Kitaip tariant, buvau apvogtas ant beveik 240eur +-

 

Įdomu tai, kad siuntos statusas pagal tracking'a nesikeitė, o DPD sakė, kad siunta buvo atsekta ir buvo išsiųsta į Lenkija. Susisiekiau su pažystamu, kuris dirbo seniau DPD ir pasakė, kad visos siuntos į Lenkija eina per Kauna. Vadinasi siunta turėjo būti nuskenuota ir užregistruota Kauno paskirstymo depe, kas turėjo būti ir tracking'e ir tik tada išsiųsta į Lenkija. Tačiau dabar, siunta pagal tracking'a yra Šiauliuose nuo kovo 16d. ir niekur nebuvo pajudėjusi, ką reiškia siunta niekur toliau nebuvo nuskenuota.

 

Paprašiau tyrimo analizės ir jos taip pat negaunu, visą kaltę verčia dabar ant manęs, kad esu pats kaltas.

 

Prarasta suma, man kaip paprastam jų klientui yra nemaža, todėl ieškau kaip galėčiau atgauti visos prekės sumą, o ne tik jų "maksimalia" kompensacija, kuri yra 81eur iš 324eur...

 

nepavydetina situacija, bet dabar pasidare aiskiau kam budavo siulomas tas siuntos draudimas, tai vadinasi jie gali "pamesti" siunta ir ismoketi tik tiek kiek jiems "priklauso" jeigu neturi draudimo.

 

Sudina situacija, tikiuosi pavyks issireikalauti visos sumos, sekmes!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nepavydetina situacija, bet dabar pasidare aiskiau kam budavo siulomas tas siuntos draudimas, tai vadinasi jie gali "pamesti" siunta ir ismoketi tik tiek kiek jiems "priklauso" jeigu neturi draudimo.

 

Sudina situacija, tikiuosi pavyks issireikalauti visos sumos, sekmes!

 

LP lygiai tą patį daro. Jei siunti kažką brangesnio registruoto ir nesirenki jų "įvertinimo" paslaugos, tai gavus ragus gausi maximalią minimalią išmoką ir ... laisvas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nepavydetina situacija, bet dabar pasidare aiskiau kam budavo siulomas tas siuntos draudimas, tai vadinasi jie gali "pamesti" siunta ir ismoketi tik tiek kiek jiems "priklauso" jeigu neturi draudimo.

 

Sudina situacija, tikiuosi pavyks issireikalauti visos sumos, sekmes!

 

Hm, nuvežus siuntą į Šiaulių surinkimo tašką, ją tiesiog pasiėmė, užpildžiau siuntėją / gavėja, susimokėjau, gavau siuntimo čekio kopija ir viskas. Bet niekas man nepasiūle jokių siuntos draudimų, ką turbūt būčiau daręs, žinodamas, jog siuntos kaina nemaža.

 

LP lygiai tą patį daro. Jei siunti kažką brangesnio registruoto ir nesirenki jų "įvertinimo" paslaugos, tai gavus ragus gausi maximalią minimalią išmoką ir ... laisvas :)

 

manęs niekas nesupažindino apie jų įvertinimo paslaugas. (ką manau turėtų padaryti surinkimo taške)

Redagavo Andriuszz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hm, nuvežus siuntą į Šiaulių surinkimo tašką, ją tiesiog pasiėmė, užpildžiau siuntėją / gavėja, susimokėjau, gavau siuntimo čekio kopija ir viskas. Bet niekas man nepasiūle jokių siuntos draudimų, ką turbūt būčiau daręs, žinodamas, jog siuntos kaina nemaža.

 

 

 

manęs niekas nesupažindino apie jų įvertinimo paslaugas. (ką manau turėtų padaryti surinkimo taške)

Tai eik į teismą ir bandyk įrodyti, kad tau jie to nepasiūlė. Lietuvoje daug tokių nesąmonių vyksta ir su siuntimais ir su auto draudimais ir su viskuo kitu. Jie puikiai supranta, kad eilinis lietuvis iki teismo nekeliaus, nes daugelis neturi 1500eur pradinėms teismo islaidoms ir taip tiesiog tyčiojasi iš žmogaus su tokiomis išmokomis.

Redagavo agadyz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai eik į teismą ir bandyk įrodyti, kad tau jie to nepasiūlė. Lietuvoje daug tokių nesąmonių vyksta ir su siuntimais ir su auto draudimais ir su viskuo kitu. Jie puikiai supranta, kad eilinis lietuvis iki teismo nekeliaus, nes daugelis neturi 1500eur pradinėms teismo islaidoms ir taip tiesiog tyčiojasi iš žmogaus su tokiomis išmokomis.

 

šitą faktą puikiai suprantu, bet ne tame esmė, man aktualu, kodėl vartotojų teisės gina juos, kai turėtų ginti klientą? Kodėl siuntos statusas nesikeitė, nors teigė, kad siunta iškeliavo į Lenkija? Kodėl paprašius tyrimo detalios informacijos, jos negaunu, tik tai, kad pagal ką buvo vadovaujamasi priimant tokios išmokos sumą?

Redagavo Andriuszz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nieko nelaimesi, ju draudimas kiek turi ismoketi yra apibreztas istatymais-tiek ir ismokejo. su taisyklemis sutinki kai siunti siunta. net neverta kreiptis i teisma nes nelaimesi

 

p.s. as ju neginu, tik esu ne karta susidures, tad zinau kaip kas

 

o cia yra kitas faktorius dar: nezinojimas istatymu nuo atsakomybes neatleidzia

 

ir jie neprivalo pasiulyti siuntos draudimo, pvz tokios paslaugos neturi gali sakyti.

tu gali pats siuntas drausti kitose imonese dar beja

Redagavo gtz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nieko nelaimesi, ju draudimas kiek turi ismoketi yra apibreztas istatymais-tiek ir ismokejo. su taisyklemis sutinki kai siunti siunta. net neverta kreiptis i teisma nes nelaimesi

 

bet jie meluoja, kad siunta buvo išsiųsta į Lenkija, nors jos statusas nesikeitė visą laiką. O ir nepateikia tyrimo analizės, čia rimtai taip vyksta??...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

statusas gali atnaujinti, gali neatnaujinti, cia tik sistmenis klausimas. ne viska daznai atvaizduoja sistemoje klientams

buna kad nenusiskenuoja kartais siuntos ir veliau atsiranda kokioj nors bazei uzsieni, todel gal sako konsultantai kad isvyko.

man yra pradangine DPD net paletes

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tokiam amziui gyvenam, o tokie dalykai vyksta.

 

Kitas dalykas, nejau privalu issiunciant nufototgrafuoti ka siunti? As pvz kai siunciu tai net netureciau irodymo ka buvau idejes.

 

Technologijų amžius, o ant siuntos DPD taške ant siuntų gavėjai pildomi ranka :) Gavęs siunta iškart nufilmavau, nusifotografavau viską, bet ir tai nepadeda :) O siunčiant aš irgi negalvojau, kad tokie dalykai vyksta, kad siunta prarasti gali, tai gali, bet, kad neatsižvelgiama į prekės realią kainą - negalvojau, kad taip vyksta :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deja taip yra su vezejais. Man yra buve kiek panasi situacija kai kruopshciai supakuota palete zulikai pasikele, ispjove paletes apacioje skyle, is centro isheme prekiu uz ~3k euru ir veliau pristate man palete. TIk ispakaves ir pamates skyle paletes centre supratau kas ivyko. Zinoma papildomai drausta nebuvo.

Man padejo du dalykai: kiekviename punkte kroviniai sveriami, maniskis lenkijoje palengvejau ~40 kg. Ir per pazistamus pavyko apsidrausti ataline data.

O siaip butu buve kaip tau panasiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet jie meluoja, kad siunta buvo išsiųsta į Lenkija, nors jos statusas nesikeitė visą laiką. O ir nepateikia tyrimo analizės, čia rimtai taip vyksta??...

o jei sistemoje jie pažymės, kad siunta buvo pristatyta? Jų sistema, jie ten parašyti gali ką nori.

Vidinė tyrimo analizė ir yra jų analizė, gal jos ir išvis nebuvo, jie nėra ataskaitingi už savo pačios įmonės analizes ir tyrimus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O siunčiant aš irgi negalvojau, kad tokie dalykai vyksta, kad siunta prarasti gali, tai gali, bet, kad neatsižvelgiama į prekės realią kainą - negalvojau, kad taip vyksta :)

Patikėk kiek dar nežinai. :) Nors man pačiam nuo 2017m nedingo nei viena siunta, bet kolegoms pastoviai dingsta. Sritis bonistika ir numizmatika. Pvz iš Lietuvos į užsienį kai kurių prekių net nebesiunčia net su draudimu, nes būna išvogtos. Nes daug laiko atima kol atgauna pinigus. Lietuva ypač pagarsėjusi europoje savo paštu ir vagystėm. Apie siuntų tarnybas mažiau blogų nusiskundimų, bet ir karts nuo karto būna su jais problemų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visos temos neskaičiau, bet jeigu siuntėjas neįrodo, jog prekė tau pristatyta, tai pats turėtų ir padengti nuostolius. Manau taip yra by default su prekyba. Ką sako siuntėjas? Visgi, manau saugiai pristatyti prekę yra jo reikalas - jeigu tai nepavyksta, jis turėtų aiškintis su siuntos tarnybomis, ne tu

 

Jeigu pačiam tenka siųsti su DPD didesnę siuntą - visada pasiimu siuntos draudimą, su kuriuo būtent tokiais atvejais atgautum nebe 80 eurų o tikrai daugiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visos temos neskaičiau, bet jeigu siuntėjas neįrodo, jog prekė tau pristatyta, tai pats turėtų ir padengti nuostolius. Manau taip yra by default su prekyba. Ką sako siuntėjas? Visgi, manau saugiai pristatyti prekę yra jo reikalas - jeigu tai nepavyksta, jis turėtų aiškintis su siuntos tarnybomis, ne tu

 

Jeigu pačiam tenka siųsti su DPD didesnę siuntą - visada pasiimu siuntos draudimą, su kuriuo būtent tokiais atvejais atgautum nebe 80 eurų o tikrai daugiau.

 

tai kad dingo siunta kuria siunte jis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tada gal netaip supratau? maniau jis pirko siurblį:

 

 

 

Seknačiame sakinyje viskas paaiškinta:

"Siuntą gavau, tačiau, ji buvo brokuota / nepilnai sukomplektuota. Susisiekiau su pardavėju, kuris paprašė siuntą išsiųsti atgal jiems ir jie gavus grąžins pinigus arba išsiųs naują."

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siuntimo, bilietą ant siuntos užklijavai pats ar dpd darbuotojai? Dažnai būna, kad elementariai pasimeta bilietas, dėl to tavęs ir prašė nuotraukų, kad galėtų s

Paieškoti tarp turimų siuntų be dokumentų.

Kažkas pamatė, kad dėžė ilgai guli ir pasivogė. Praėjus tiek laiko jau kamerų nebeatsuksi.

Vis vežėjai kompensuos tik nedidelę sumą, net dhl ar ups, būtų pasielgę taip pat.

Kai siuntei, pasirašei, kad žinai jog siunta gali būti sugadinta arba pasimesti.

Redagavo Vasylius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...