Pereiti prie turinio

Nemokamai konsultuoju Google Ads/Facebook Ads/Skaitmeninio marketingo klausimais


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, pasileidome Google Ads reklamą, bet kaip ir reikėjo tikėtis naujokams, naudos maža. Gal galėtumėte pakonsultuoti kaip geriau vykdyti šią kampaniją?

 

Ačiū

 

Sveiki,

 

Įkvpėtas Gattor temos nusprendžiau pasidalint ir aš savo sukauptom žiniom - nemokamai.

 

Turiu beveik 5 metų patirtį rinkodaros agentūrose UK, specializuojuosi į paid media. Daugiausia patirties turiu su Paid Search (Google/Bing), bet esu nemažus kiekius reklamos pirkęs ir su Facebook, programmatic display, YouTube, Twitter.

 

Nesu visai tradicinis reklamos pirkėjas - orientuojuosi į galutinį kliento uždarbį, ne tik pigiausi CPC, geresni CTR. Jei kampanijos nieko neuždirba, tada turi kažkokią kitą funkciją atlikt ir ji turi būt labai aiški, bet jei to nėra - laikas nustot švaistyt pinigus.

 

Patirties turiu labai įvairiose srityse. Dirbau su:

  • Barclays mažmeniniu sektorium (loans, mortgages, current accounts, business loans, insurance) - padėjau perorganizuot, perrašiau reklamas jų namų paskolų paskyrą ir pakėliau average quality score, kas kirpo jų CPC maždaug 40%.
  • Tchibo kava (lead generation ir ecommerce) - buvau atsakingas už jų pirmos online UK parduotuvę mokama reikalą nuo pat paleidimo ir padėjau pasiekt jų apyvartos tikslus.
  • BOC Gas - online parduotuve. Per pirmus metus nukirpau jų reklamos išlaidas 47%, o apyvarta pakilo 61% - už tai laimėjau Drum Search Award "Best B2B Campaign".

 

Sėkmingų istorijų yra daug daugiau, bet dažnai labai sunku prisiimt nuopelnus nes bet kokiam versle yra daugiau sudedamųjų dalių nei paid media.

 

Esu ir nemažai nesėkmių turėjęs - pradedant netyčia importuotais Google Analytics goal'ais į Google Ads accountą, baigiant paliktais paauglių targetinimais Twittery. Teko dirbt ir su ypač sunkiais accountais kurie nejudėjo iš vietos kad ir ką bedarytum; klientais kurie turėjo labai trumparegiškus tiklsus ir nerealius lūkesčius.

 

Taigi, klauskit - mielai padėsiu.

Redagavo Loftas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, pasileidome Google Ads reklamą, bet kaip ir reikėjo tikėtis naujokams, naudos maža. Gal galėtumėte pakonsultuoti kaip geriau vykdyti šią kampaniją?

 

Ačiū

 

Sveiki,

 

Su bet kokia mokama reklama pinigus vėjais paleist yra gan lengva, tad planavimui patarčiau nepagailėt laiko.

 

Toliau, kalbant apie Google Ads pagrindiniai elementai yra:

  • Pasirinkti raktažodžiai ir jų ketinimai (intent)- yra 3 pagrindinės kategorijos - informaciniai (pvz "paskolos"), komerciniai (pvz "€1000 greitasis kreditas) ir navigaciniai (pvz seb prisijungimas). Informaciniai turės daug paieškų ir srauto, bet dažniausiai mažai pirkimų nes tuos raktažodžius naudojantys vartotojai nėra apsisprendę ko jie ieško ir ką nori pirkt. Komerciniai turės didžiausią tikimybę konvertuotis, bet mažiausią paieškų kiekį. Geriausia yra susidaryt sąrašą komercinių raktažodžių ir juos testuot.
  • Tada svarbu raktažodžų tipas - jie eina nuo exact match, phase match, broad match ir broad match modified. Siūlau pradžioj likt prie exact match, nes su broad match labai lengva pritraukt daug trafiko kuris verslui duos 0 naudos.
  • Tada svarbu naudot tinkamą reklamos tipą - galima tekstinę reklamą naudot, bet Google turi ir skambučių reklamas (call ads) kurios priklausomai nuo verslo galbūt jums tiktų labiau (pvz taksi įmonės)
  • Galiausiai svarbu naudot tinkamus landing page - dauguma verslų siunčia trafiką į pagrindinį puslapį ir stebisi kodėl jis nesikonvertuoja. Dauguma vartotojų neturi daug laiko ir energijos bandyt iššifruot kur jie atsirado ir ką jūsų verslas jiems gali duot ir ką jie dėl to turėtų daryt toliau.

 

Dar labai svarbu turėt konversijų sekimą teisingai nustatytą, nes kitaip bus sunku suprast koks trafikas ateina, ką jis daro ir kaip tai optimizuot.

 

Jei konkrečiau papasakosit apie verslą, produktą, raktažodius, puslapį, struktūrą, biudžetą ir tikslus, tada galėsiu tiksliau patarti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

...

  • Tada svarbu naudot tinkamą reklamos tipą - galima tekstinę reklamą naudot, bet Google turi ir skambučių reklamas (call ads) kurios priklausomai nuo verslo galbūt jums tiktų labiau (pvz taksi įmonės)

 

Nuo ko priklauso call ads paspaudimo kaina? Mano atveju tai buvo neadekvačiai brangu. 3.25€ už skambutį kai tuo tarpu komerciniai raktažodžiai apie 10ct

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo ko priklauso call ads paspaudimo kaina? Mano atveju tai buvo neadekvačiai brangu. 3.25€ už skambutį kai tuo tarpu komerciniai raktažodžiai apie 10ct

 

Call ads kaip ir text ads veikia aukciono principu, bet Google nustato aukštesnę kainą ir reklama neturi papildomų ad extensions kurie leidžia padidint quality score kuris leidžia tekstinėm reklamom būt pigesnėm.

 

Anot Google, call ads visada bus brangesnės dėl to, kad moki už potencialiai daug vertingesnį veiksmą (skambutį vietoj svetainės vizito). Universalios taisyklės nėra ir jei siunčiant lankytojus į svetainę konversijų kainas yra mažesnė tada call ads neapsimoka. Bet jei siunčiant lankytojus į svetainę jie skambina tik 1 iš 40 lankytojų, tada kaina per skambutį iš svetainės būtų 4€ (0.1€ x 40), tai call ads tokiu atveju atrodytų patraukliau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...
  • po 2 savaičių...

Sveiki, gal kas nors esatę dirbę su skambučių trackinimu website arba google ads reklamoje? Bandžiau sukurti konversijų stebėjimą google ads su google tag manageriu, tačiau kažkas nesigauna ir konversijų nežymi. Nežinau, kur įvėliau klaidą, dariau viską per youtube tutorialus. Gal kas esate dirbę su tuo ir galėtumėte duoti patarimų arba paaiškinti step by step? Dėkoju

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 mėnesių...

Call ads kaip ir text ads veikia aukciono principu, bet Google nustato aukštesnę kainą ir reklama neturi papildomų ad extensions kurie leidžia padidint quality score kuris leidžia tekstinėm reklamom būt pigesnėm.

 

Anot Google, call ads visada bus brangesnės dėl to, kad moki už potencialiai daug vertingesnį veiksmą (skambutį vietoj svetainės vizito). Universalios taisyklės nėra ir jei siunčiant lankytojus į svetainę konversijų kainas yra mažesnė tada call ads neapsimoka. Bet jei siunčiant lankytojus į svetainę jie skambina tik 1 iš 40 lankytojų, tada kaina per skambutį iš svetainės būtų 4€ (0.1€ x 40), tai call ads tokiu atveju atrodytų patraukliau.

 

Ne visai taip tiesiogiai lygintinas skambutis.

Skambuciai, kurie ateina po svetaines perziuros yra daug vertingesni nei skambuciai, kuriuos padaryspries uzeidami i svetaine.

Paprastas pvz - neuzejes i svetaine gali skambint paklausti ar turite kazkoki dalyka, kurio jus neturite. O tas, kuris butu iejes i svetaine, butu iskarty pamates ir neskambines.

Tikslingesni ir didesniu pricentu konvertuojantys skambuciai yra po svetraines aplankymo nei be svetaines aplankymo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas, Justinai,

 

Ar teko tau dirbti su solo specialisto marketingu?

 

Ne, neteko, visad dirbau tik su verslais.

 

 

Ne visai taip tiesiogiai lygintinas skambutis.

Skambuciai, kurie ateina po svetaines perziuros yra daug vertingesni nei skambuciai, kuriuos padaryspries uzeidami i svetaine.

Paprastas pvz - neuzejes i svetaine gali skambint paklausti ar turite kazkoki dalyka, kurio jus neturite. O tas, kuris butu iejes i svetaine, butu iskarty pamates ir neskambines.

Tikslingesni ir didesniu pricentu konvertuojantys skambuciai yra po svetraines aplankymo nei be svetaines aplankymo.

 

Pavyzdys įdomus, bet norėčiau daugiau pasidomėt apie "Tikslingesni ir didesniu pricentu konvertuojantys skambuciai yra po svetraines aplankymo nei be svetaines aplankymo" - iš kur šita info? Esu dirbęs su keletu verslų kuriem skambučiai svarbūs ir rezultatai labai mišrūs. Taksi įmonė ir valymo įmonės gavo kur kas daugiau skambučių naudodami call ads, nei vesdami į tinklapį ir tada duodami numerį skambint, o skambučių kokybė nesiskyrė. Tchibo kavos pardavėjai gavo kokybiškesnius skambučius po svetainės apsilankymo, bet visais atvejais skambučiai kainavo brangiau nei paspaudimai į svetainę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakykim pardavineji zuvi. Turi 5 rusies zuvu.

Zmogus ateina i psl, paziuri ka turi ir jei turi jo norima zuvi, tik tada skambins.

 

Jei skambins nepaziureje puslapio, bus tokiu, kurie paklaus ar jus turite x zuvi, jus neturesite ir viso gero.

Mokesite uz tokius skambucius, kurie iesko to kuo jus neprekiaujate.

Redagavo biz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nice! Mano klausimas - kaip gauti social proof facebooko reklamai? Laikai, komentarai ir pnš. Esu girdėjęs siūlymų iš pradžių leisti tą reklamą pigiose šalyse (Iranas, Filipinai ir pnš) ir pigiai prisirinkti laikų. Bet juk lietuviai matys, kad čia užsieniečiai postą prilaikinę? Taip pat, testuojant skirtingas auditorijas juk tas social proof dings? Taip, galima persikelti su post id ta pati posta kitai reklamai, bet tada negalėsi tos auditorijos testuoti instagram ir storiuose?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nice! Mano klausimas - kaip gauti social proof facebooko reklamai? Laikai, komentarai ir pnš. Esu girdėjęs siūlymų iš pradžių leisti tą reklamą pigiose šalyse (Iranas, Filipinai ir pnš) ir pigiai prisirinkti laikų. Bet juk lietuviai matys, kad čia užsieniečiai postą prilaikinę? Taip pat, testuojant skirtingas auditorijas juk tas social proof dings? Taip, galima persikelti su post id ta pati posta kitai reklamai, bet tada negalėsi tos auditorijos testuoti instagram ir storiuose?

 

Galima leisit reklamą su engagement objective pradžioj ir vėliau pakeist į conversion objective, kai turi pakankamai social proof. Siūlau daugiau laiko praleist prie savo produkto/paslaugos pasiūlymo - jei nesulaukia atsako iš tikslinės auditorijos, gal nėra pakankamai patraukli?

 

Social proof neturėtų dingt dėl skirtingos auditorijos, nebent tarp skirtingų placements, bet FB rekomendacija yra nelimituot auditorijos ar placements savo kampanijose ir leist algoritmui rast kas geriausiai veikia - kol kas viena iš sėkmingesnių taktikų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man kyla paprastas klausimas ar galėtum padėti vartotojui su 500eur/mėn biudžetu reklamai? Taip pat ar tavo turimą patirtį su Barclays ir kitais dideliais projektas galima pritaikyti 4 žmonių el. prekybos versle? :)

 

Manau, kad galėčiau - esu dirbęs su panašiais biudžetais savo karjieros pradžioj ir būtent taip išmokau saugot kliento pinigus. Bet esu užsivertęs darbais, tai vakarai ir savaitgaliai yra labai brangus laikas man :)

 

 

Taktika ir strategija mažam verslui dažnai bus visai kitokia nei ką naudotų Barclays ar kiti dideli verslai. Mažų verslų didžiausia problema yra cash flow, t.y reikia pardavimų šiandien ir todėl dažniausiai jie auga per pardavimų vadybininkus (arba dažnai savininkų asmeninius kontaktus), partnerystes ir/arba lokalią, nišinę reklamą - skrajutes, stendus, lokalią paid search. Dažnai susiduria su vienu iš dviejų marketingo iššūkių - jei paslauga nišinė, tai paaiškint ką mes darom ir rast tinkamą auditoriją (pvz kokie nors metalo gamybos įmonė) arba kaip augint verslą jau pasiekus aplink esančią auditoriją (pvz dantistas ar padangų montavimas).

 

Dideli verslai, ypač brand-led, kaip Barclays arba McDonalds neturi cashflow problemos ir paaiškint kas yra banko sąskaita ar mėsainis jiem nereikia. Bet iš jų pasimokyt galima nemažai. Barclays strategija yra sukurt skirtingus finansinius produktus ir kuo labiau pririšt kiekvieną vartotoją - jei turi banko kortelę su jais, jie nori kad turėtum ir kreditinę. Jei turi kreditinę ir banko kortelę, būt gerai, kad ir telefono draudimą pasiimtum. Jei jau turi tuos tris produktus ir ieškai namo paskolos, Barclays nori, kad juos pasirinktum ir šitam. Tą galima pritaikyt ir 4 žmonių el.prekybos versle - strategiškai rinktis ir plėst siūlomus produktus kurie padėtų didint Customer Lifetime Value, nes jei turi sistemą kuri pakelst Lifetime Value, tada galėsi išleist daugiau nei tavo konkurentai pritraukiant naujus klientus, nes jie per laiką vistiek bus pelningi.

Redagavo Justinas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

Informuojame, kad šiame puslapyje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.