Techninė profilaktika (Uždarbis.lt neveiks): 23-07 val.

Uždarbis.lt: Nemokamai konsultuoju Google Ads/Facebook Ads/Skaitmeninio marketingo klausimais - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



Uždarbis.lt reklamos užsakymas →


Puslapis 1 iš 1
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra prisijungęs Justinas 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +3 -0
  • Pranešimai: 703
  • Kartu nuo: 2009-06-26
  • Vardas:Justinas
  • Buvęs:xanna

2020-06-10 10:55 (#1)

*
Mėgstamas

Nemokamai konsultuoju Google Ads/Facebook Ads/Skaitmeninio marketingo klausimais


Sveiki,

Įkvpėtas Gattor temos nusprendžiau pasidalint ir aš savo sukauptom žiniom - nemokamai.

Turiu beveik 5 metų patirtį rinkodaros agentūrose UK, specializuojuosi į paid media. Daugiausia patirties turiu su Paid Search (Google/Bing), bet esu nemažus kiekius reklamos pirkęs ir su Facebook, programmatic display, YouTube, Twitter.

Nesu visai tradicinis reklamos pirkėjas - orientuojuosi į galutinį kliento uždarbį, ne tik pigiausi CPC, geresni CTR. Jei kampanijos nieko neuždirba, tada turi kažkokią kitą funkciją atlikt ir ji turi būt labai aiški, bet jei to nėra - laikas nustot švaistyt pinigus.

Patirties turiu labai įvairiose srityse. Dirbau su:
  • Barclays mažmeniniu sektorium (loans, mortgages, current accounts, business loans, insurance) - padėjau perorganizuot, perrašiau reklamas jų namų paskolų paskyrą ir pakėliau average quality score, kas kirpo jų CPC maždaug 40%.
  • Tchibo kava (lead generation ir ecommerce) - buvau atsakingas už jų pirmos online UK parduotuvę mokama reikalą nuo pat paleidimo ir padėjau pasiekt jų apyvartos tikslus.
  • BOC Gas - online parduotuve. Per pirmus metus nukirpau jų reklamos išlaidas 47%, o apyvarta pakilo 61% - už tai laimėjau Drum Search Award "Best B2B Campaign".


Sėkmingų istorijų yra daug daugiau, bet dažnai labai sunku prisiimt nuopelnus nes bet kokiam versle yra daugiau sudedamųjų dalių nei paid media.

Esu ir nemažai nesėkmių turėjęs - pradedant netyčia importuotais Google Analytics goal'ais į Google Ads accountą, baigiant paliktais paauglių targetinimais Twittery. Teko dirbt ir su ypač sunkiais accountais kurie nejudėjo iš vietos kad ir ką bedarytum; klientais kurie turėjo labai trumparegiškus tiklsus ir nerealius lūkesčius.

Taigi, klauskit - mielai padėsiu.

Šį pranešimą redagavo Justinas: 2020-06-10 10:55

22


Narys yra atsijungęs Loftas 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 1
  • Kartu nuo: 2020-05-21

2020-06-16 06:39 (#2)

Sveiki, pasileidome Google Ads reklamą, bet kaip ir reikėjo tikėtis naujokams, naudos maža. Gal galėtumėte pakonsultuoti kaip geriau vykdyti šią kampaniją?

Ačiū

Rodyti pranešimąJustinas, 2020-06-10 10:55, pasakė:

Sveiki,

Įkvpėtas Gattor temos nusprendžiau pasidalint ir aš savo sukauptom žiniom - nemokamai.

Turiu beveik 5 metų patirtį rinkodaros agentūrose UK, specializuojuosi į paid media. Daugiausia patirties turiu su Paid Search (Google/Bing), bet esu nemažus kiekius reklamos pirkęs ir su Facebook, programmatic display, YouTube, Twitter.

Nesu visai tradicinis reklamos pirkėjas - orientuojuosi į galutinį kliento uždarbį, ne tik pigiausi CPC, geresni CTR. Jei kampanijos nieko neuždirba, tada turi kažkokią kitą funkciją atlikt ir ji turi būt labai aiški, bet jei to nėra - laikas nustot švaistyt pinigus.

Patirties turiu labai įvairiose srityse. Dirbau su:
  • Barclays mažmeniniu sektorium (loans, mortgages, current accounts, business loans, insurance) - padėjau perorganizuot, perrašiau reklamas jų namų paskolų paskyrą ir pakėliau average quality score, kas kirpo jų CPC maždaug 40%.
  • Tchibo kava (lead generation ir ecommerce) - buvau atsakingas už jų pirmos online UK parduotuvę mokama reikalą nuo pat paleidimo ir padėjau pasiekt jų apyvartos tikslus.
  • BOC Gas - online parduotuve. Per pirmus metus nukirpau jų reklamos išlaidas 47%, o apyvarta pakilo 61% - už tai laimėjau Drum Search Award "Best B2B Campaign".


Sėkmingų istorijų yra daug daugiau, bet dažnai labai sunku prisiimt nuopelnus nes bet kokiam versle yra daugiau sudedamųjų dalių nei paid media.

Esu ir nemažai nesėkmių turėjęs - pradedant netyčia importuotais Google Analytics goal'ais į Google Ads accountą, baigiant paliktais paauglių targetinimais Twittery. Teko dirbt ir su ypač sunkiais accountais kurie nejudėjo iš vietos kad ir ką bedarytum; klientais kurie turėjo labai trumparegiškus tiklsus ir nerealius lūkesčius.

Taigi, klauskit - mielai padėsiu.

Šį pranešimą redagavo Loftas: 2020-06-16 06:41

0


Narys yra prisijungęs Justinas 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +3 -0
  • Pranešimai: 703
  • Kartu nuo: 2009-06-26
  • Vardas:Justinas
  • Buvęs:xanna

2020-06-16 10:55 (#3)

Rodyti pranešimąLoftas, 2020-06-16 06:39, pasakė:

Sveiki, pasileidome Google Ads reklamą, bet kaip ir reikėjo tikėtis naujokams, naudos maža. Gal galėtumėte pakonsultuoti kaip geriau vykdyti šią kampaniją?

Ačiū


Sveiki,

Su bet kokia mokama reklama pinigus vėjais paleist yra gan lengva, tad planavimui patarčiau nepagailėt laiko.

Toliau, kalbant apie Google Ads pagrindiniai elementai yra:
  • Pasirinkti raktažodžiai ir jų ketinimai (intent)- yra 3 pagrindinės kategorijos - informaciniai (pvz "paskolos"), komerciniai (pvz "€1000 greitasis kreditas) ir navigaciniai (pvz seb prisijungimas). Informaciniai turės daug paieškų ir srauto, bet dažniausiai mažai pirkimų nes tuos raktažodžius naudojantys vartotojai nėra apsisprendę ko jie ieško ir ką nori pirkt. Komerciniai turės didžiausią tikimybę konvertuotis, bet mažiausią paieškų kiekį. Geriausia yra susidaryt sąrašą komercinių raktažodžių ir juos testuot.
  • Tada svarbu raktažodžų tipas - jie eina nuo exact match, phase match, broad match ir broad match modified. Siūlau pradžioj likt prie exact match, nes su broad match labai lengva pritraukt daug trafiko kuris verslui duos 0 naudos.
  • Tada svarbu naudot tinkamą reklamos tipą - galima tekstinę reklamą naudot, bet Google turi ir skambučių reklamas (call ads) kurios priklausomai nuo verslo galbūt jums tiktų labiau (pvz taksi įmonės)
  • Galiausiai svarbu naudot tinkamus landing page - dauguma verslų siunčia trafiką į pagrindinį puslapį ir stebisi kodėl jis nesikonvertuoja. Dauguma vartotojų neturi daug laiko ir energijos bandyt iššifruot kur jie atsirado ir ką jūsų verslas jiems gali duot ir ką jie dėl to turėtų daryt toliau.


Dar labai svarbu turėt konversijų sekimą teisingai nustatytą, nes kitaip bus sunku suprast koks trafikas ateina, ką jis daro ir kaip tai optimizuot.

Jei konkrečiau papasakosit apie verslą, produktą, raktažodius, puslapį, struktūrą, biudžetą ir tikslus, tada galėsiu tiksliau patarti.
1


Narys yra atsijungęs Faraon 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +14 -0
  • Pranešimai: 533
  • Kartu nuo: 2009-02-25

2020-06-16 14:00 (#4)

Rodyti pranešimąJustinas, 2020-06-16 10:55, pasakė:

...
  • Tada svarbu naudot tinkamą reklamos tipą - galima tekstinę reklamą naudot, bet Google turi ir skambučių reklamas (call ads) kurios priklausomai nuo verslo galbūt jums tiktų labiau (pvz taksi įmonės)



Nuo ko priklauso call ads paspaudimo kaina? Mano atveju tai buvo neadekvačiai brangu. 3.25€ už skambutį kai tuo tarpu komerciniai raktažodžiai apie 10ct
0


Narys yra prisijungęs Justinas 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +3 -0
  • Pranešimai: 703
  • Kartu nuo: 2009-06-26
  • Vardas:Justinas
  • Buvęs:xanna

2020-06-17 10:08 (#5)

Rodyti pranešimąFaraon, 2020-06-16 14:00, pasakė:

Nuo ko priklauso call ads paspaudimo kaina? Mano atveju tai buvo neadekvačiai brangu. 3.25€ už skambutį kai tuo tarpu komerciniai raktažodžiai apie 10ct


Call ads kaip ir text ads veikia aukciono principu, bet Google nustato aukštesnę kainą ir reklama neturi papildomų ad extensions kurie leidžia padidint quality score kuris leidžia tekstinėm reklamom būt pigesnėm.

Anot Google, call ads visada bus brangesnės dėl to, kad moki už potencialiai daug vertingesnį veiksmą (skambutį vietoj svetainės vizito). Universalios taisyklės nėra ir jei siunčiant lankytojus į svetainę konversijų kainas yra mažesnė tada call ads neapsimoka. Bet jei siunčiant lankytojus į svetainę jie skambina tik 1 iš 40 lankytojų, tada kaina per skambutį iš svetainės būtų 4€ (0.1€ x 40), tai call ads tokiu atveju atrodytų patraukliau.
0


Narys yra atsijungęs ViTEO 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +1 -0
  • Pranešimai: 43
  • Kartu nuo: 2015-06-02

2020-07-01 01:08 (#6)

Ar įmanoma būtų susiskambinti su jumis, kad bent kažkiek pagriebčiau basic'us - kas tai, kaip veikia, etc.
0


Narys yra atsijungęs zacharai 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 2
  • Kartu nuo: 2020-03-14

Vakar, 19:21 (#7)

Sveiki, gal kas nors esatę dirbę su skambučių trackinimu website arba google ads reklamoje? Bandžiau sukurti konversijų stebėjimą google ads su google tag manageriu, tačiau kažkas nesigauna ir konversijų nežymi. Nežinau, kur įvėliau klaidą, dariau viską per youtube tutorialus. Gal kas esate dirbę su tuo ir galėtumėte duoti patarimų arba paaiškinti step by step? Dėkoju
0


Pasidalinti šia tema:


Puslapis 1 iš 1
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)

Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2020-07-10 12:12

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai