Pereiti prie turinio

LOT skrydžio kompensacija


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, birželio 3 buvo pirktas bilietas skrydžiui birželio 22 į Varšuva, bet po kelių dienų gavau emaila, kad mano skrydis atšauktas ir galiu keisti skrydi, keisti skrydžio data arba pasimti pinigų gražinima. Aš, pasirinkau pinigų gražinimą, bet iki šiol iš LOT jokių žinių. Rašiau, skambinau į supporta, bet visiškai jokio atsakymo. LOT facebook puslapyje taipogi skaičiau, kad žmonės už neivykusius skrydžius laukia savo pinigų. Gal, kas esate tokioje situacijoje ir žinote kaip elgtis?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gražins tuos pinigus, tik kalusimas kiek užtruks grąžinimas. Gali kelias savaites, gali kelis mėnesius. Kadangi tokių kaip tu tūkstančiai, tai ir supportas reaguoja labai lėtai.

 

LOT facebook puslapyje kiti pinigų gražinimo laukia jau 3 mėnesius :) Įdomiai čia, didžiausia Lenkijos avia kompanija, o klientus palieka nežinomybėje :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...