Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Labai cia graziai viska piesi, taciau bek tolyn nuo sio verslo. :) Dirbdamas vairuotoju daug daugiau uzdirbsi nei su viena "fura" ant saves.

 

Europoje be naujo sastato ar bent apynaujo - prazusi, reali km kaina 0,95e/km, ivaziuosi iki 10tuks km.

Apie kuro kainas, kelius ir t.t. turetum zinoti. Dadekim priimta mobilumo paketa ir manau testi nebereikia.

 

Dirbti su senesne masina pabalti arba ratais, nes itariu naujo sastato is santaupu nepaimsi, nes nepamirsk - visur atsiskatymai 45 / 60 d po org dokumentu, kas reiskia vos ne 3men., reiks nemazai ir apyvartiniu.

 

Reali kaina 0,60 - 0,75e/km, 7000km/men geras rezultatas.

 

Siaip cia nusibostu viska rasyti apie si versla, tiesiog pateikiau skaicius, ka gali gauti uz km., ir jei bent kazkiek skaiciuoti moki - suprasi, kad vairuotoju uzdirbi dirbdamas daug daugiau, plius jei esi geras, gali tikrai kartele laikyti aukstai. Dabar jie deficitas.

 

 

Mobilumo paketas, kosmines draudimo kainos, ilgi atsiskaitymo terminai, nemokios imones, antras vairuotojas ( masina negali stoveti ), buhalterine apskaita, vadyba, birzos, servisai, patikros, remontai, keliai.... :)

 

Pirkti viena masina ir bandyti cia ilysti, tai tiesiog :)

Redagavo Nordvas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is esmes ziurint is jusu pozicijos - ideja labai bloga.

Nenoriu izeisti, bet nuomone jog pradejus ant saves dirbti gales rinktis marsrutus, kontroliuoti savo darbo laika ir sumazinti apsukas veliau, kad su jo 1 vilkiku kitas dirbs ir dar jam alga uzdirbs -- parodo jog realiai ne tik logistikos/pervezimu versle, bet ir bendriau versle nusimanymas lygus 0. Tavo draugas tures dirbti dvigubai daugiau ir su rizika jog visa laikotarpi nieko neuzdirbs, o galutiniam taske dideliam minuse bus.

 

 

Venipak net neidarbis, is keliu zmoniu girdejes jog net neatsako i uzklausas. Kamida logistics (motinine UAB Kamida) kazkiek logiskiau, ypac ziurinti tarptautinius pervezimus (bet o yra pilna kitu kompaniju). Bet reikia pradeti nuo to jog tu jiems ksmabini ir klausi kiek garantuoju km ir uz juos moka ir tada skaiciuoji ar kazkas apsimokes.

Domiesi kiek fura + priekaba kainuos.

Ivertini jog technika ges (draugas turetu puikiai zinoti), kiek tures baudu uz KET/iskaiciavimu uz sugadinta krovini ar kokia avarija (pvz dirbant samdoma darba yra max kiek gali siskaiciuoti is algos, ir jei nepatinka nsusispjoviai ir isejai i kita darba), o dirbant kad ir pas Kamida tai tiesiog sakykim uz menesi ~5-10 k nesumokes, o jei dar su individualia veikla/imone dirbsi tai ir fura/nama atims.. Paveluosi i pakrovima ar iskrovima - iskaiciuos.

Redagavo TEGAS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jus hebra pavarot :D Gal geriau jis toliau dirba vairuotoju, nes keista, kad juo dirbant, neturi jokio supratimo apie si versla.

Visu pirma reikia gauti vezejo licencija, issilaikyti kompetencija,kad galetum steigti UAB ir vezti krovinius. Toliau istatinis kapitalas nuo kiekvieno vilikiko i virsu. Su 1 vilkiku nebusit idomus, nei degaliniu tinklams (kas itakos mazas nauolaidas), nei logistikos imonems.

Pabandykit menesi pasedeti Cargo.lt birzoje ir pamatysite kokios kainos ir, kad vaziuosit ant savu.

Ir viskas labai paprasta - norint sedeti daugiau namuose, pinigu neuzdirbsi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...