Pereiti prie turinio

Masina pigiausias islaikymas koki pirkti?


Rekomenduojami pranešimai

Toyota su D4D varikliu, kur kas bus pigiau nei eilė skoda ar vw. Bet aišku visi atvejai ir variantai yra labai individualūs, tad ir reikia žiūrėti individualiai. Realiai imti kuo mažesnės ridos ir jaunesnių metų, tikrinant vidaus ir išorės būklę, taip pat tikrinant istoriją kad ir per carvertical. Visos mašinos daugiau mažiau laiko iki 150k be didesnių investicijų, kai kurios iki 200k. Bet šiuo klausimų kiek žmonių tiek nuomonių, nes visi turi savo patirtį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Wv passat b6 kaip ir gerai, 1,9tdi. arba jei 2,0l tada gal žiūrėti su vienu veleneliu, biški mažiau reiklūs varikliai. bet labai rudyja. Ypač dangčiai,[aplink apšvietimo lemputes] jei reikės keistį dangtį , rasti geros būklės, gana sunku.

Jei pirksi atkreipk dėmesį į tai. [+el. rankinio problemos.]

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esme kokios bukles automobilis bus nupirktas, gali gendantis modelis buti ankstesnio savininko pilnai atkeltas ir parduotas nes tiesiog atsinaujino.

Gali paimti pagal statistika maziausiai gendandi varianta, bet iki taves buvo nuvaikytas ir tikrai turesi i ji investuoti.

 

Negalima remtis kazkokia statistika kai perkamas daiktas 15m ir kiekvieno savininko buna sudevetas skirtingai.

 

 

Paprastas pavizdys nusipirkau visu isivaizduojama brangiai islaikoma Bemwa, pirktas Lietuvoje vazinetas. Pravaziavus 70,000km pakeiciau tik priekinius stabziu diskus ir kaladeles, nuo mano blogo vairavimo styliaus jie buvo uzkaitinami ir issikraipe.

Jei eilinis lietuvis nupirktu ta pati varianta jis kelis metus nebutu turejes jokio remonto.

 

Ar tai geras modelis? Ne. Tai buvo geras variantas. Ir taip bemwai genda ir jie nori servisu.

Identiska istorija gali pasikaroti su bet kokiu modeliu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Už tokia suma nėra mašinos su "pigiausiu išlaikymu", čia yra loterija :)

Imk benzą, didelio litražo, nepopuliarią mašiną.

Pavyzdys tau: nusipirkau CLK320 gryna benza be duju, su mintim, kad geriau daugiau pilsiu ir smagiai vaziuosiu, bet nieko remontuot nereikes, priešingai nei būna su tokių metų dyzeliais. Pasiteisino. Per du su puse metu ka tvarkiau, tai tik pakeičiau šakę, stabilizatorių (galima beveik priskirti prie einamųjų, nes važiuoklės dalys dėvisi:)) ir posūkių rankenėlę. Pigus išlaikymas? Taip. Pilt daug? Velniškai. Bet kiek aš supilu ir kaip smagiai, be galvos skausmo važinėju, tikrai atsiperka tiek jausmo, tiek laiko ir nervų bei pinigų atžvilgiu, palyginti su prieš tai turėtu dyzeliu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai Paulius minejo, viskas priklauso nuo auto bukles - kas su juo buvo daroma.

 

5 metus teko pratureti golf IV 1.9 tdi 66kw, jokiu gedimu ir viskas liux.

 

2 metus teko tureti passat b5+, tik nusipirkes turejau sukisti daug pinigu i vaziuokle, poto lysdavo vienas po kito gedimas po gedimo.

Pirktas buvo zemesne nei rinkos kaina, ir kaip paaiskejo buvo stovejas ilga laika, kas tik pablogino bukle.

 

Siuo metu vairuoju 3 bmw pirkta to paties nario Paulius. Kolkas nesiskundziu.

 

Is mano puses patarimas neimti egzotikos, kur nera daliu, arba siaip nepopuliarias markes

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jei reikalas yra kuo maziau tvarkyti ir pilti mazai kuro, vienintelis variantas sakyciau antrukas Prius. Uz 3k nebus labai geros bukles, bet ilgiau paieskojus arba truputi dasimetus tikrai paimtum gera priusa. Teke toki patureti darbo tikslais pavezejime, nebuvo nei mylimas nei priziurimas, bet savo darba atlikdavo be jokiu problemu. 100km po vilniu apie 4eurai ant duju. Sugesti nera ten kam, nebent prireiktu kelias baterijos celes pasikeist tai viskas. Daugiau tepalus filtrus pasikeiti ir leki. Nezinau ar yra dar kazkas patikimesnio ir taip pigiai eksplotuojamo uz tokia kaina siai dienai. Na nebent senesni japonai benzai vaziuoja ir vaziuoja, pas juos budavo vienintele rimtesne problema korozija, jei nesupuvusia paimtum tai tik vaziuoji ir pamirsti apie visokius remontus.

Bet zinoma pirmiausia viskas priklauso nuo auto bukles, kaip anksciau buvo priziuretas, gali nupirkti kad ir pacia patikimiausia masina, bet jei ankstesnis savininkas kazka darydavo tik kai visiskai nebevaziuoja, tada nieko gero nesitikek.

Redagavo EddieWAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jei reikalas yra kuo maziau tvarkyti ir pilti mazai kuro, vienintelis variantas sakyciau antrukas Prius. Uz 3k nebus labai geros bukles, bet ilgiau paieskojus arba truputi dasimetus tikrai paimtum gera priusa. Teke toki patureti darbo tikslais pavezejime, nebuvo nei mylimas nei priziurimas, bet savo darba atlikdavo be jokiu problemu. 100km po vilniu apie 4eurai ant duju. Sugesti nera ten kam, nebent prireiktu kelias baterijos celes pasikeist tai viskas. Daugiau tepalus filtrus pasikeiti ir leki. Nezinau ar yra dar kazkas patikimesnio ir taip pigiai eksplotuojamo uz tokia kaina siai dienai. Na nebent senesni japonai benzai vaziuoja ir vaziuoja, pas juos budavo vienintele rimtesne problema korozija, jei nesupuvusia paimtum tai tik vaziuoji ir pamirsti apie visokius remontus.

Bet zinoma pirmiausia viskas priklauso nuo auto bukles, kaip anksciau buvo priziuretas, gali nupirkti kad ir pacia patikimiausia masina, bet jei ankstesnis savininkas kazka darydavo tik kai visiskai nebevaziuoja, tada nieko gero nesitikek.

Dėl senų japonų antrinu. F-Race 200 pažiūrėjus kaip jie kenčia ir toliau lekia net amas dingsta :D Bet vat pūna tai jmj :)

 

Mano paties nuomonė būtų nepirkt tokios auto kurios rinkos kainos yra vidurkis 3k. Geriau pirkt tokią kur rinkos kaina 1.5k ir sumokėt daugiau už ledinę.

 

Arba kitas variantas perki už 1k ir droži kol sudroži, tada atiduodi į svalkę ar perikūpam "prikelt" ir perki kitą tokią, neinvestuoji nieko ir tiesiog droži, sumoj vis tiek gausis pigiau nei tvarkyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl senų japonų antrinu. F-Race 200 pažiūrėjus kaip jie kenčia ir toliau lekia net amas dingsta :D Bet vat pūna tai jmj :)

 

Mano paties nuomonė būtų nepirkt tokios auto kurios rinkos kainos yra vidurkis 3k. Geriau pirkt tokią kur rinkos kaina 1.5k ir sumokėt daugiau už ledinę.

 

Arba kitas variantas perki už 1k ir droži kol sudroži, tada atiduodi į svalkę ar perikūpam "prikelt" ir perki kitą tokią, neinvestuoji nieko ir tiesiog droži, sumoj vis tiek gausis pigiau nei tvarkyt.

Joo, jei imt ta pigia masina ziurint pagal pinigus apsimoka. Nupirkt galima uz kokius 300-400 be TA, tada apsitvarkai ka reikia, prvarai TA 2 metam ir turi masina uz kokius 800eu su nauja TA 2 metam ir gali drozti. Bet ar tai paciam bus gerai jaustis taip vazinejant? Toki varianta buvau pries kelis metus pasiemes, Focusa mk1, pirkau uz 260eu pardavinejo kaip ant daliu, be ta, papuvusi, sutvarkiau, pravariau TA, atsistojo 700eu, tai tuos 2 metus su minimaliom investicijom gavosi pravaziuot, bet nebuvo labai geras jausmas kai masina nei isvaizdos neturi, viskas surudije, apsitryne nu cia kaip kam, bet pagal pinigus geriausias variantas tikriausia gaunasi :D Redagavo EddieWAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Joo, jei imt ta pigia masina ziurint pagal pinigus apsimoka. Nupirkt galima uz kokius 300-400 be TA, tada apsitvarkai ka reikia, prvarai TA 2 metam ir turi masina uz kokius 800eu su nauja TA 2 metam ir gali drozti. Bet ar tai paciam bus gerai jaustis taip vazinejant? Toki varianta buvau pries kelis metus pasiemes, Focusa mk1, pirkau uz 260eu pardavinejo kaip ant daliu, be ta, papuvusi, sutvarkiau, pravariau TA, atsistojo 700eu, tai tuos 2 metus su minimaliom investicijom gavosi pravaziuot, bet nebuvo labai geras jausmas kai masina nei isvaizdos neturi, viskas surudije, apsitryne nu cia kaip kam, bet pagal pinigus geriausias variantas tikriausia gaunasi :D

Tai taip, bet autorius klausė kaip pigiai daryt, tai aš pasiūliau. Pas mane dažnai klausia rekomendacijų mašinai, na ir žinoma visi nori PIGIOS, MAŽAI VALGANČIOS ir kad NEGESTŲ, tai aš jiems visada sakau imt seną bet už brangiai, tada bus ok, bet vat tada išlenda ir dar vienas kriterijus, kad mašina turi būti NESENA. :)

 

O kas liečia jausmą, tai aš pats db važinėju su 1995 peugeot 806 už kurį mokėjau 200eur :D papuvęs senas, bet su TA iki 2021 06 ir važiuoja, tai ko daugiau norėt. :) Aš irgi iš pradžių galvojau, nu kaip čia db atrodys tokia auto, bet realiai niekas nežiūri ar tu atvarai su pilku dyzeliu passatu b6 ar su tokia... abi yra visiškai niekam neįdomios. :)

 

P.s. už 200eur pirkt nerekomenduoju, nes mašina tikrai neideali, ūžia guolis, virš 110kmh purtosi, papulsuoja apsukos, bet per savaitę įsukau 500km ir dzin, 2018m keisti diržai ir galvos tarpinė, tai esu ramus kad tikrai neužlūšiu. :) O už 1k jau padori mašina išeina, jeigu neieškai 2006m...

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuo mažesni kuro suvartojimai bus hibridas, benzinas/dujos arba dar geriau hibridas/dujos. Benzinu ir dyzeliu važinėti brangu nebent tai mažas kibiras. Prieš užpuolant heiteriams patikslinu - tai nėra mano nuomonė, imkit kalkuliatorių ir pasiskaičiuokit, elementari matematika.

Taip, būklė be abejo svarbus kriterijus, bet jis nėra vienintelis. Pačio modelio gamyklinės bėdos, sudėtingumas taip pat turi nemažai įtakos. Geriau pirkti kuo žemesnės klasės, kuo paprastesnės konstrukcijos auto, nes jie valgys mažiau, turės mažiau gendančių vietų, bus pigiau aptarnaujami ir kaip rodo praktika jie būna geresnės būklės, nes jų nedrožia pacukai.

Rida visiškai nesvarbu, nes tikros ridos niekada nesužinosi, o tikėti kas parašyta skydelyje kvaila. Juokinga kai žmonės sako "mašina pradeda byrėti nuo 200k", kai iš tikro ta mašiną pradėjo byrėti nuo 500k, tada vokietis ją pardavė Lietuvos perekūpui na o toliau patys žinot :D

Amžius svarbu, nes kad ir koks būtų patikimas auto - yra nemažai nuo amžiaus senstančių dalių. Čia tam atvejui jei reiktų rinktis ar senesnis prabangesnis modelis ar naujesnis kibiras. Jeigu rinktis tą patį modelį, tai metai nesvarbu, svarbiau reali būklė. Aišku tai nereiškia, kad jeigu auto turi kelis techninius trūkumus jo negalima pirkti. Jeigu tai gyvas nenuvažinėtas auto ir kaina atitinkama, tai geriau tuos trūkumus sutvarkyt ir turėt idealų auto su keliais naujais mazgais, dėl kurių būsi ramus daug metų.

Dalių kainos nieko nereiškia jeigu perki automobilį normaliam važinėjimui, o ne lavoną restauravimui. Dažniausiai kuo pigesnės naujos dalys rinkoje - tuo dažniau jas reikia keisti. Su dėvėtom atvirkščiai.

Geriau vengti tautovežių, nes kaip rodo praktika jie būna prasčiausiai prižiūrėti. Passat'as tikrai nėra pigiausiai išlaikomas auto.

 

Galima rinktis japoną arba prancūzą. Japonai (Toyota, Honda, Suzuki) be abejonės patys paprasčiausi ir patikimiausi, bet už tokią kainą jie bus seni. Prancūzai už tokią pačią kainą bus dvigubai jaunesni, mažiau nuvažinėti, neturės rūdžių, turės daugiau navarotų ir jeigu tai ne Renault, o PSA - turės savo klasei neblogą komfortą. Bet čia atsiranda dar vienas svarbus dalykas - nuvertėjimas. Juk neperki mašinos iki gyvenimo galo, po kelių metų norėsi atsinaujint, prancūzą parduosi su juntamu minusu net jeigu jis nė karto nebuvo sugedęs, o seną nedyzelinį japoną gali netgi ir į pliusą parduot jei išlaikysi gerą būklę.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuo mažesni kuro suvartojimai bus hibridas, benzinas/dujos arba dar geriau hibridas/dujos. Benzinu ir dyzeliu važinėti brangu nebent tai mažas kibiras. Prieš užpuolant heiteriams patikslinu - tai nėra mano nuomonė, imkit kalkuliatorių ir pasiskaičiuokit, elementari matematika.

Taip, būklė be abejo svarbus kriterijus, bet jis nėra vienintelis. Pačio modelio gamyklinės bėdos, sudėtingumas taip pat turi nemažai įtakos. Geriau pirkti kuo žemesnės klasės, kuo paprastesnės konstrukcijos auto, nes jie valgys mažiau, turės mažiau gendančių vietų, bus pigiau aptarnaujami ir kaip rodo praktika jie būna geresnės būklės, nes jų nedrožia pacukai.

Rida visiškai nesvarbu, nes tikros ridos niekada nesužinosi, o tikėti kas parašyta skydelyje kvaila. Juokinga kai žmonės sako "mašina pradeda byrėti nuo 200k", kai iš tikro ta mašiną pradėjo byrėti nuo 500k, tada vokietis ją pardavė Lietuvos perekūpui na o toliau patys žinot :D

Amžius svarbu, nes kad ir koks būtų patikimas auto - yra nemažai nuo amžiaus senstančių dalių. Čia tam atvejui jei reiktų rinktis ar senesnis prabangesnis modelis ar naujesnis kibiras. Jeigu rinktis tą patį modelį, tai metai nesvarbu, svarbiau reali būklė. Aišku tai nereiškia, kad jeigu auto turi kelis techninius trūkumus jo negalima pirkti. Jeigu tai gyvas nenuvažinėtas auto ir kaina atitinkama, tai geriau tuos trūkumus sutvarkyt ir turėt idealų auto su keliais naujais mazgais, dėl kurių būsi ramus daug metų.

Dalių kainos nieko nereiškia jeigu perki automobilį normaliam važinėjimui, o ne lavoną restauravimui. Dažniausiai kuo pigesnės naujos dalys rinkoje - tuo dažniau jas reikia keisti. Su dėvėtom atvirkščiai.

Geriau vengti tautovežių, nes kaip rodo praktika jie būna prasčiausiai prižiūrėti. Passat'as tikrai nėra pigiausiai išlaikomas auto.

 

Galima rinktis japoną arba prancūzą. Japonai (Toyota, Honda, Suzuki) be abejonės patys paprasčiausi ir patikimiausi, bet už tokią kainą jie bus seni. Prancūzai už tokią pačią kainą bus dvigubai jaunesni, mažiau nuvažinėti, neturės rūdžių, turės daugiau navarotų ir jeigu tai ne Renault, o PSA - turės savo klasei neblogą komfortą. Bet čia atsiranda dar vienas svarbus dalykas - nuvertėjimas. Juk neperki mašinos iki gyvenimo galo, po kelių metų norėsi atsinaujint, prancūzą parduosi su juntamu minusu net jeigu jis nė karto nebuvo sugedęs, o seną nedyzelinį japoną gali netgi ir į pliusą parduot jei išlaikysi gerą būklę.

 

Ka manai apie Toyota prius ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Super mašina, tik jau jau visi suvažinėti, dauguma buvę taksi, už 3k€ gyvų nėra, nebent už kokius 4k galima rasti kokį subraižytą. Jeigu nori lediniu kėbulu, nedaužtą, su maža tikra rida ir t.t., tai reikia turėt 5-6k ir tai dar reikės ilgai ieškot. Už tokią seną mašiną sakyčiau daug. Vietoj Prius'o galėčiau patart Civic hybrid. Nors iš gamyklos Toyotų hibridai geresni, bet Hondų irgi nėra blogi, šių dienų realijomis tų pačių metų Civic'ą paimsi geresnės būklės ir pigiau nei Prius'ą. Atrodo geriau ir nėra toks nuvalkiotas. Pralaimi 1-2l kuro sąnaudom ir ne tokia praktiška bagažine, nes sedanas, o ne hečbekas. O turint kokius 6k€ geriau žiūrėti Auris hibridą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki planuoju pirkti masina, pagrindiniai kriterijai kuo mazesni kuro suvartojimai ir eksplotacijos kastai.

 

Galvoju apie skoda octavia arba vw passat b6

 

 

Biudzetas 3k euru

 

Gal turit ka pasiulyti?

 

 

Klausinek taksistu, jie zino geraiusia, jiems tai svarbesnis negu kitiems klausimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...