Pereiti prie turinio

Padekite issirinkti deveta miesto + kalnu (hibridini) dvirati


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Nieko nenutuokiu apie dviracius, todel labai reikia pagalbos. Pirksiu deveta dvirati, gerai butu issitekti i 200EUR, bet imanoma max 300EUR.

Vazinejama bus daugiausia mieste, lygesnese vietose, bet noresis isvaziuoti ir i gamta, miskus.

Mano ugis 185cm.

Reikia patvaraus dviracio tam tikslui. Deveto! Tikriausiai kad pirksiu is skelbiu.lt

Jei rastusi koks patyres zinovas, kuris tikrai padetu issirinkti gera dvirati, tai uz konsultacija sumokeciau.

 

Bet gal uzdarbieciai galetu mestelti savo pasiulymus koki dvirati siuo atveju pasirinkti. I ka atkreipti demesi?

 

Aciu!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas labai priklauso kokiu tikslu, kur tu vazinesi su dviraciu.

 

Teko ziemos metu nusipirkti nauja drag dvirati is parduotuves 300e mokejau, antra sezona vaziuoju patenkintas.

 

Pirkau hybrida, vaziuoju misko paklote, asfaltu, zvirkeliu, zodziu visur :)

 

Modelis sis: https://www.velostreet.com/preke/dviratis-drag-grand-canyon-base-silver-red.29055/

 

taciau yra ir pigesniu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

devimi yra rubai, o ne dviraciai :)

 

Jei iki 300 eur kelti planuoji kaip rasai, tai jau netoli naujo hibrido zonos esi. Pats nupirkau 500 eur kainos su akcija uz 350, bet cia ziema buvo, kad taip pasisekse. Bet apie 350-400 jau prasideda padorus hibridai (giant ir panasiai).

 

Aisku jei naudotas dviratis nesukelia neigiamu jausmu, naudota visada geresni paimsi uz tiek .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mane irgi domina ir taip pat nieko nenutuokiu apie dviračius ir kokia suma jam būtų adekvati. Kuo skiriasi tarkim hibridinis dviratis už 350 ir dviratis už 700 Eur? Brand'as/kokybė? Nes šiaip tikrai nemanau, kad dažnas atvejis, jog lūžinėtų.

Redagavo SofteriZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, noretusi deveto, nes vistiek geresnis iseina nei is parduotuves uz tokia pacia kaina. O ir patinka tai, jog pravazinetas, su istorija. Noresis ji pasilaikyti ilga laika, todel ieskau gero, kad laikytu.

Permeciau akimis skelbiu.lt ir atrinkau kruva dviraciu. Gal kas gali pakomentuoti cia sarase esancius? Geresni/prastesni brandai? Gal matot koki verta demesio pasiulyma? Ten kainos 200-400eur, bet gal apsimoka investuoti i kokybe.

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/su-dokumentais-merida-crossway-20-v-49371551.html

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/giant-dviratis-48900757.html

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/parduodu-dvirati-babylon-49207921.html

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/norvegiskas-aliuminis-hibridinis-miesto-dviratis-49122989.html

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/hibridinis-dviratis-diamant-photon-ratai-28-47394075.html

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/parduodu-kross-evado-2-0-su-pasu-kaina-galutine-48322309.html

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/merida-crossway-20-d-49537087.html

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/greitas-bmc-alpen-challenge-01-one-l-dydis-21-49275835.html

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/parduodamas-dviratis-torpado-t831-sportage-baltas-49365089.html

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/kellys-tvarkingas-dviratis-24-begiai-28-ratai-27599063.html

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/giant-crs2-48891429.html

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/trek-dual-sport-2-2020m-49240603.html

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/specialized-sirrus-43902397.html

 

Ka manot?

 

Pasakysiu savo asmenine nuomone, kuriai manau pritars didzioji dalis forumieciu.

 

Perziurejau kelis tavo ziuretus skelbimus, tai nesupratau, koks tikslas pirkti devetus dviracius uz arti naujo kaina?

 

Ar gali patikslinti, kuo devetas dviratis yra laiko patikrintas ir ilgiau laikys? Kokia logika?

 

Sakai reikalingas dviratis ilgesniam laiko tarpui, tai vien nauja pirkdamas dvirati gausi 2 metu garantija.

 

Pats pries du metus rinkausi dvirati, tai deveti variantai buvo nujoti visiskai :) Paimiau nauja ir dziaugiuosi.

 

Aisku gal cia bus labiau patyrusiu zmoniu, kurie rado uz gera kaina firmini deveta gera dvirati.

 

Geriausias variantas tai nuvaziuoti i parduotuve ir pasiziuret kuris limpa dviratukas :)

Redagavo Mr Kent
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasakysiu savo asmenine nuomone, kuriai manau pritars didzioji dalis forumieciu.

 

Perziurejau kelis tavo ziuretus skelbimus, tai nesupratau, koks tikslas pirkti devetus dviracius uz arti naujo kaina?

 

Ar gali patikslinti, kuo devetas dviratis yra laiko patikrintas ir ilgiau laikys? Kokia logika?

 

Sakai reikalingas dviratis ilgesniam laiko tarpui, tai vien nauja pirkdamas dvirati gausi 2 metu garantija.

 

Pats pries du metus rinkausi dvirati, tai deveti variantai buvo nujoti visiskai :) Paimiau nauja ir dziaugiuosi.

 

Aisku gal cia bus labiau patyrusiu zmoniu, kurie rado uz gera kaina firmini deveta gera dvirati.

 

Geriausias variantas tai nuvaziuoti i parduotuve ir pasiziuret kuris limpa dviratukas :)

Labai abejoju, kad tavo nuomonei pritars didzioji dalis forumieciu :DDD

 

Man labiau apsimoka nusipirkti aukstesnes klases deveta dvirati negu nauja ir leva. Uz 200-300EUR gausiu koki leva kiniskia/cekiska/baltic vairas dviratuka, ir tai klausimas ar gausiu. Kai tuo tarpu uz tokia kaina galiu nukauti na jau tikrai nebloga deveta varianta.

Tavo nesekme medziojant dviracius nera rinkos taisykle, tipo kad visi deveti dvirasiai yra nudrozti. Yra daaaug devetu kokyubisku dviraciu pasirinkime, yra net chebra kuri tempia dviracius ir EU saliu, fig suprasi is kur jie juos gauna, bet jie ten nauji ar apynaujai ir labai gerom kainom. Nevogti, ramiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas galėtų pakomentuoti dėl moteriški hibrido

https://www.bikko.lt/hibridiniai-dviraciai/dviratis-merida-crossway-100-lady-2020-matt-white/ žiuurim variantą. Ar gera komplektacija ? Ar geriau pakenteti jau šiais metais ir pirkti žiemą, ir tikėtis kad bus pigiau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

Nesu specialistas ar didelis žinovas šioje srityje, bet gal kam bus naudinga.

Perkant dviratį, ypač naudotą, reikia nepamiršti, jog vienintelis dalykas, kurio tikriausiai neprireiks po tam tikro laiko pasikeisti, tai rėmas, na gal dar vairas, visa kita yra keičiama. Pirmasis rimtesnis detalių keitimas bus maždaug po 1000km – 1500km, keleto tūkstančių kilometrų, tai galinės, priekinės žvaigždės, grandinė bei, greičiausiai, galinio pavarų permetėjo žvaigždutės arba jis visas. Aišku, priklausomai nuo detalių kokybės, tai gali prireikti atlikti ir anksčiau bei keisti daugiau detalių.

 

Gamintojas – renkantis žinomas firmas, tikrai teks pamokėti ir už vardą, bet didesnė tikimybė, jog toks dviratis bus ergonomiškesnis (tiksliau išbandyta rėmo geometrija, geresni specialistai ir pan.), geriau surinktas, tačiau nereiškia, jog netarnaus ir mažiau žinomų gamintojų dviračiai.

 

Renkantis dviračio rėmą pagrindiniai variantai yra plieninis arba aliuminis. Plieninis – sunkesnis, galbūt tvirtesnis, bet rūdija, tačiau lengviau dažomas, jei sugalvotumėte atsinaujinti. Aliuminis aišku lengvesnis, nerūdija, bet daugiau problemų padažyti, jei apsidaužytų. Šiaip, jei nešokinėsite per tramplinus, aliuminis galbūt geresnis pasirinkimas.

Labai svarbu pasirinkti ir tinkamą rėmo dydį. Tam yra skaičiuoklės (pvz. „Vasarės“ puslapyje).

 

Kita svarbi ir galbūt nekeičiama detalė yra priekinė šakė. Jos būna kietos ir amortizuojančios. Kietos labiau tinkamos plentui ir lygioms dangoms, bet su tokia miško keliuku greičiau važiuojant dantys „barškės“. Amortizuojančios – universalios (jei turi rakinimą galima užsirakinti) tinka visom dangom, tačiau važiuojant plentu dėl greičio (sportiniu stiliumi) neužrakinta šakė sumažins važiavimo greitį jį „sugerdama“ dėl amortizacijos (čia aktualu tikriausiai tik sportininkams).

Vėlgi, pigios amortizuojančios šakės būna tik spyruoklinės, neaptarnaujamos (neardomos), mažesnės eigos ir prastesnės kokybės. Aptarnaujamos duoda geresnę amortizaciją, gali turėti ne tik spyruoklę bet ir amortizatorių arba būti orinės. Kaip atskirti ar šakė ardoma? Iš apačios šakės kojose turi būti varžteliai.

 

Visos kitos detalės priklauso nuo gamintojo ir serijos. Manau, jog visada geresnis pasirinkimas yra pirkti žinomų firmų, tokių kaip Shimano, Sram nei kinietiškų, net jei jos pagamintos Kinijoje. Renkantis jas reikia atkreipti dėmesį į seriją. Kuo aukštesnės klasės serija, tuo, tikėtina, geresnės bus ir detalės ar sklandesnis jų veikimas. Aišku, nereikia pamiršti apie kainos – naudingumo santykį. Tarkim, jei per metus numinate ~100-200km vargu ar jums apsimoka pirkti Shimano Deore serijos detales, tikriausiai užtektų ir Tourney ar Altus. Taip pat, skirtingos detalės gali būti skirtingų serijų taip perkant geresnes ten, kur labiausiai reikia, pvz. pavarų permetimo rankenėlės pilnai gali būti ir Tourney serijos, kai patys permetėjai Acera ar Altus ir pan.

Pridėtam paveikslėlyje matote apibendrintą detalių hierarchiją, tačiau bent jau Shimano dar turi spec. serijas plentiniams dviračiam, kurios nepaminėtos, tikėtina, jog tai turi ir Sram.

 

Dėl naudoto dviračio pirkimo. Jei galite skirti 300€ dviračiui – reikėtų pasidairyti ir naujų senesnės gamybos, t. y. ne einamų metų serijos, bet tarkim 2 metų senumo. Aš pvz. nusipirkau naują dviratį išleistą prieš 2 metus su 100€ nuolaida už ~350€ ir su tokia komplektacija, už kurią einamų metų tos pačios firmos dviratyje būčiau sumokėjęs nuo 500€. Aišku, jeigu pamatote gerą naudotą pasiūlymą tikrai galima pirkti, tik reikia atkreipti dėmesį ar nereikės artimiausiu metu keisti žvaigždžių bei grandinės ar išlaidauti kitoms dalims (dedant naują grandinę reikėtų keisti ir visas žvaigždes, nes viskas dėvisi vienodai ir uždėjus naują grandinę ant senų žvaigždžių galimas jos metimas, prašokinėjimas ant dantukų ir pan. Tai galioja ir keičiant žvaigždes bei dedant seną grandinę). Taip pat, pažiūrėti ir šakę, ar judanti, ar nesurūdijusi (aptarnaujama) nes kitu atveju, greičiausiai teks remontuoti, o jų remontas nėra pigus (neretai net nevertas, jei šakė iš pigesnių serijos).

post-124783-0-00178700-1599491806_thumb.jpg

Redagavo TomasUr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tik neseniai ieškojau sau ir žmonai dviračių, tai pasidalinsiu patirtim. Nesu dviračių specas, pirmą kartą pirkau dviratį (neskaitant vaikystės).

 

Internete pilna įvairiausių specialistų patarimų, visur rašo, kad reikia išsirinkti tinkamo dydžio rėmą, bet visur akcentuojamas tik vienas matmuo (S, M, L, XL), nors realiai jis nenurodo ar bus patogus dviratis ar ne, nes rėmas turi dar ~10 kitų matmenų. Pirkdamas išbandžiau 3 skirtingus M dydžio dviračius, pas visus sėdėsiena buvo visiškai skirtinga, vienas buvo labai nepatogus, prieš tai bandytas L dydžio buvo patogesnis, nors pagal ūgių lentelę jis man netinkamas. Taip kad reikia gyvai išbandyt, nes vieniem labiau patinka gulėt ant vairo, kitiems sėdėt stačiai.

 

Naudoto dviračio pirkimas užima labai daug laiko, nes skelbimų labai daug, o gerą dviratį rast sunku, dažniausiai nebūna surašyta informacija arba neadekvati kaina, kai ne vienus metus naudotas dviratis parduodamas 10-20% pigiau nei toks pats naujas parduotuvėje. Man dar buvo sąlyga, kad būtų dokumentai, nes vogtų daiktų neperku iš principo, tokių skelbimų išvis vos keli vienetai. Jeigu daugiau neturit ką veikt, tada ieškokit naudoto, bet jeigu jums laikas=pinigai, tai pigiau bus važiuot į parduotuvę ir pirkt naują. Tiesa, šiuo metu rinkoje labai didelis dviračių trūkumas.

 

Dar svarbu ne tik perjungėjai, o ir ratų bei pedalų guoliai, nes pagrinde nuo jų priklauso mynimo lengvumas. Būna dviračių kur perjungėjai sudėti brangūs, kad sudaryti gero dviračio įvaizdį, o visa kita pigiausia.

 

Žmonai paėmiau naują lenkišką už 470€ https://www.tabou.pl/en/trekking/kinetic-4-0-lds-2020

Sau paėmiau nedaug naudotą žinomo brand'o už 250€ https://www.specialized.com/us/en/sirrus/p/115192?color=&searchText=80916-7102 Naujas kainavo 400€, bet šiais metais tokių kainų nebėra.

 

Dar tik kelias dienas pavyko pasivažinėti, bet skirtumai jaučiasi.

Tabou yra pilnai sukomplektuotas - yra purvasaugiai, kojelė, žibintai, generatorius. Specialized reikės viską pirkti atskirai.

Tabou turi amortizuojančią priekinę šakę, specialized ne - skirtumo beveik nėra, jeigu reiktų vėl pirkti dviratį tai visiškai nekreipčiau dėmesio ar šakė amortizuojanti ar ne, nes offroad'u nevažinėju.

Užtat sėdynių skirtumai jaučiasi kardinaliai, pravažiavus 10km nulipus nuo Specialized vaikštai kaip pingvinas, visa šikna atidaužyta, su Tabou to nėra. Tik nusipirkęs sužinojau, kad amortizacija būna ne tik sėdynėje, bet ir sėdynės kote :)

Nors Tabou sunkesnis už Specialized, bet jis komfortiškesnis, matyt dėl statesnės sėdėsienos ir patogesnės sėdynės. Specialized planuoju pasikeist sėdynę ir paaukštint vairą, žiūrėsim kas gausis.

Minasi abu vienodai lengvai, bet riedant nuo kalno Specialized lyg ir rieda šiek tiek greičiau, šitą dar išbandysiu tiksliau.

Abu dviračiai važiuoja labai skirtingai, bet taip ir neapsisprendžiau kuris geresnis :)

 

Reikia turėti omenyje, kad brand'as yra tik rėmas ir dizainas, o visi komponentai dedami tie patys.

 

Mano patarimas būtų mažiau rinktis, o greičiau pirkt ir važinėt kol sezonas nesibaigė. Juk dviratį perkat tiesiog pasivažinėjimams, o ne maratonams ar lenktynėms :)

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaudi tema apie dviracius, nes visada atsiranda expertu kurie dviracius po 2keu perka. As 6metus jau vaziuoju su hibridu uz 300euru, pirkau is sportdirect, muddyfox brando.

Jokiu problemu, puikiai rieda, numinu apie 2000km per sezona

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai geras pastebėjimas dėl sėdėsenos. Ji pagrinde priklauso nuo balnelio ir vairo padėties bei būna 90°, 60° ir 45° (nesigilinant į sportinę sėdėseną). Kuo didesnis kampas, tuo važiavimas komfortiškesnis, bet važiavimo greitis teoriškai turėtų būti lėtesnis, t. y. 45° kampas skirtas palakstyti, bet nelabai tinkamas didesniems atstumams bei ramiam miesto važiavimui, nes paskaus nugarą ir nebus komfortiška (balnelis aukščiau vairo). 60° pagrinde yra visi hibridai, kalnų dviračiai ir tai daug geresnis pasirinkimas nei 45° važiavimui tiek mieste, tiek minant didesnius atstumus (balnelis ir vairas vienoje linijoje arba kiek žemiau vairo). 90° komfortiškiausia sėdėsena pagrinde lėtesniam miesto pasivažinėjimui, aišku galima važiuoti ir miško takais ar kitur (vairas aukščiau nei balnelis).

Vienas niuansas, norint pasikeisti sėdėjimo kampą greičiausiai reikės kelti vairą (balnelį nuleidus bus sunkiau minti), o tai bus sunkoka padaryti turint dviratį su besriegia šake, tad gali prireikti keisti ir šakę (arba daryti sriegį joje), todėl reikia žiūrėti į sėdėseną prieš perkant dviratį ir numatyti, kokį važiavimo stilių pagrinde rinksitės.

 

Kalbant apie ratų ašių guolius, tai mašininiai visada geresni ne "paprasti", tačiau paprastus tinkamai sutepus, suveržus (neperveržus konusų) labai didelį skirtumą vargu ar pajausite nuo mašininių, o su jais rasti dviratį iš pigesnių serijos nėra paprasta.

 

Aksesuarus (purvasauges, kojelę, bagažinę ir kt.) reikės pirkti atskirai beveik visais atvejais, išskyrus miesto dviračiams ar kelioniniams (būna komplekte). Taip pat gali tekti pasikeisti balnelį į minkštesnį.

Redagavo TomasUr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaudi tema apie dviracius, nes visada atsiranda expertu kurie dviracius po 2keu perka. As 6metus jau vaziuoju su hibridu uz 300euru, pirkau is sportdirect, muddyfox brando.

Jokiu problemu, puikiai rieda, numinu apie 2000km per sezona

 

Skaudi tema kam? Pačiam man atrodo skaudesnė :D Mano dviratis tiek kainuoja, nei šilta nei šalta asmeniškai man, nes skiriasi važiavimo stilius ir tikslai, jeigu tau jo pakanka, reiškias geras pasirinkimas buvo.

 

TomasUr Kas keičia grandinę, žvaigždes ir permetėjus po 1000-1500 km? Tipo aš per sezoną keičiu minimum du kartus viską? Ar girdėjai apie tokį dalyką, kaip dviračio valymas? Po normalaus važiavimo, išvaloma grandinė, žvaigdės. Gali pasižiūrėti žvaigždes, pravažiavusios šitos apie 7k tikrai nekeisiu greit. Kuom plieninis rėmas geriau nei aliuminis, nes su aliuminiu pagal tave negali miške važiuot? Tai kam karbonas skirtas ir kodėl gamina MTB dviračius? Namie prie lovos laikyt pastatytą?

 

Žodžiu, naudotą dviratį pirkdamas už tokia kainą gausi aukštesnės klasės grupę, žinomesnį rėmą, bet kokybės greičiausiai bus iš jo mažai likę, tai nelabai ir verta.

post-106941-0-03438200-1599544291_thumb.jpg

post-106941-0-71688100-1599544331_thumb.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaudi tema kam? Pačiam man atrodo skaudesnė :D Mano dviratis tiek kainuoja, nei šilta nei šalta asmeniškai man, nes skiriasi važiavimo stilius ir tikslai, jeigu tau jo pakanka, reiškias geras pasirinkimas buvo.

 

man dzin, visiškai nesureikšminu dviračio reikalų, tiesiog kai nustoja važiuoti, arba važiuoja prastai, nusiperku naują už 300.

Man skauda matyti kai ateina "freakai" ir derina kosminius reikalus, ir narsto dviratį detalėmis su žmogumi, kurio poreikiai lygiai tokie patys kaip mano

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man dzin, visiškai nesureikšminu dviračio reikalų, tiesiog kai nustoja važiuoti, arba važiuoja prastai, nusiperku naują už 300.

Man skauda matyti kai ateina "freakai" ir derina kosminius reikalus, ir narsto dviratį detalėmis su žmogumi, kurio poreikiai lygiai tokie patys kaip mano

Sutinku. Čia kaip ir su automobiliais. Paprastiems žmonėms, naujokams reikia tik transporto priemonės iš taško A į tašką B, tokiam idealiai tiktų kokia Toyota Auris, bet fanatas įkalbinės žmogų pirkt BMW, nes juk didesnis komfortas, daugiau galios, daugiau navarotų, nors žmogui viso to visiškai nereikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaudi tema kam? Pačiam man atrodo skaudesnė :D Mano dviratis tiek kainuoja, nei šilta nei šalta asmeniškai man, nes skiriasi važiavimo stilius ir tikslai, jeigu tau jo pakanka, reiškias geras pasirinkimas buvo.

 

TomasUr Kas keičia grandinę, žvaigždes ir permetėjus po 1000-1500 km? Tipo aš per sezoną keičiu minimum du kartus viską? Ar girdėjai apie tokį dalyką, kaip dviračio valymas? Po normalaus važiavimo, išvaloma grandinė, žvaigdės. Gali pasižiūrėti žvaigždes, pravažiavusios šitos apie 7k tikrai nekeisiu greit. Kuom plieninis rėmas geriau nei aliuminis, nes su aliuminiu pagal tave negali miške važiuot? Tai kam karbonas skirtas ir kodėl gamina MTB dviračius? Namie prie lovos laikyt pastatytą?

 

Žodžiu, naudotą dviratį pirkdamas už tokia kainą gausi aukštesnės klasės grupę, žinomesnį rėmą, bet kokybės greičiausiai bus iš jo mažai likę, tai nelabai ir verta.

 

Pasitaisiau, greičiausiai ne po 1500km, tačiau pas tave žvaigždžių blokas kainuoja tikriausiai ketvirtadalį dviračio už 300€ kainos (keičiant visą, o ne atskiromis žvaigždėmis, jei taip kas daro), tad tikėtina laikys ilgiau nei ne tokie brangūs variantai, kurie būna ant pigesnių dviračių. Apie valymą tikrai esu girdėjęs, bet manai paprastas žmogelis (ne entuziastas) valo dažnai grandinę? Aišku, ji taip neužsivelia kaip tavo, bet neretai būna važinėjama, kol pradeda cypti ir tik tada varoma į dviračių taisyklą sutepti, arba dar geriau pasiima ir susitepa pats (dažnai nevalytą). Teko matyti keletą grandinių, kurias patys buvo susitepę hidroliu (velnias žino iš kur gautu), ir taip sakant jos pastatytos stačiai stovėjo, o žmogui gerai, nes juk važiuoja :D. Čia nekalbu apie bent kažkiek nusimanančius dviratininkus, arba tokius, kurie veža į servizą kartą per sezoną.

Kažkaip nepastebėjau, jog teigčiau, kad plieninis rėmas geriau nei aliuminis, kaip tik rašiau priešingai, o tramplinus turėjau galvoje sportinėse trasose kur šokinėjama iš didelio aukščio ar pan. ir tai ten niekur neparašyta, jog plieninis geriau :)

Beje, aš taip pat nematau reikalo leisti dideliais sumas dviračio pirkimui, tad mūsų nuomonės vargu ar sutaps :)

Redagavo TomasUr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau nuo vasaros ieškojau dviračio iki 200eur peržiūrėjus skelbimus vis nieko gero nerasdavau. Tikėjaus rudenį bent nusipirkti padidinus biudžetą iki 400, bet vistiek nesiseka rast, o naują kaip suprantu tokioj sumoj neapsimoka pirkti. Be to gali kažkas plačiau apie tas dviračių komplektacijas paaiškinti, suprantu va kad shimano ir sram pavaros (rankingai yra), o kas daugiau kokie stabdžiai ar kas dar, į ką svarbiausia atkreiptį dėmesį, nes teko girdėti apie "Galaxy" ir "Sparta" dviračius kurie vizualiai gražiai atrodo, bet pravažiavus virš 10km viskas griūva.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stabdžiai - jeigu biudžetas nėra didelis, siūlyčiau rinktis V-BRAKE tipo stabdžius. Jie bus pigesni, lengvesni, mažiau priežiūros. Dauguma dviračių tokio biudžeto turi mechaninius diskinius stabdžius, kurie yra pakankamai sunkūs, stabdymo kokybė bus prastesnė, nes tiesiog žemesnio bus lygio nei V-BRAKE.

 

Dar be permetėjų sistemos, šakė - manau irgi pasirinkčiau kieta šakę, nes bus lengvesnė ir pigesnė, iš prastos amortizuojančios šakės tik svorį gaut galima.

 

Daugiau perkant naudotą tai prasimint gerai vertėtų, ar grandinė nešokinėja, ar ratai tiesūs, apžiūrėti rėmą ar neskilęs. Daugiau mažiau tiek, po pirkimo dar į servisą nuvežt galima patikrins viską už 20€.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...