Pereiti prie turinio

Vilnius - Molėtai dviračiu


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Noriu kitą šeštadienį išvažiuoti dviračiu Vilnius - Molėtai. Gal turite pasiūlyti įdomesnių, vaizdingesnių, saugesnių maršrutų?

Važiuosiu su gravel dviračiu. Daug daiktų neturėsiu. Sekmadienį planuoju grįžti atgal, tai gal turite pasiūlyti kelis maršrutus, kur vienu nuvažiuočiau, kitu galėčiau grįžti.

 

Ačiū. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prašymas. Nevažiuok plentu. Ačiū

Kas čia per prašymas? :D Kiek išeis stengsiuos nevažiuoti, čia ir taip aišku, bet be šansų, kad nuvažiuosiu iki Molėtų be jokio plento. Kažkoks durnas tavo post'as. :D

 

Pažiūrėk pakeliui lankytinas vietas kokiam lietuvon.lt ar pan. ir susidėliok maršrutą ;)

Net nežinojau apie tokį puslapį. Ačiū!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas čia per prašymas? :D Kiek išeis stengsiuos nevažiuoti, čia ir taip aišku, bet be šansų, kad nuvažiuosiu iki Molėtų be jokio plento. Kažkoks durnas tavo post'as. :D

 

 

Ne toks durnas kaip savižudžiai, minantys molėtų plentu su dviračiais. Ypač kai intensyvus eismas. Nes jūs, "pilnaverčiai" eismo dalyviai sukeliate pakankamai daug pavojingų situacijų. Ypač smagiai atrodo, kai fūra bando aplenkti dviratininką važiuojantį vos ne viduriu gatvės arba mašinos beveik kaktomuša susiplaka, nes bando išvengti dviratininko. Kai eismas juda 90-100 kmh greičiu ir pypina sportininkas su savo plentinuku 45 kmh, tai iš tiesų net nebejuokinga pasidaro

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne toks durnas kaip savižudžiai, minantys molėtų plentu su dviračiais. Ypač kai intensyvus eismas. Nes jūs, "pilnaverčiai" eismo dalyviai sukeliate pakankamai daug pavojingų situacijų. Ypač smagiai atrodo, kai fūra bando aplenkti dviratininką važiuojantį vos ne viduriu gatvės arba mašinos beveik kaktomuša susiplaka, nes bando išvengti dviratininko. Kai eismas juda 90-100 kmh greičiu ir pypina sportininkas su savo plentinuku 45 kmh, tai iš tiesų net nebejuokinga pasidaro

 

Tai gal ir motociklistai nepilnaverčiai, nes juos sunkiau pastebėti ir kelio viduriu važiuoja?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne toks durnas kaip savižudžiai, minantys molėtų plentu su dviračiais. Ypač kai intensyvus eismas. Nes jūs, "pilnaverčiai" eismo dalyviai sukeliate pakankamai daug pavojingų situacijų. Ypač smagiai atrodo, kai fūra bando aplenkti dviratininką važiuojantį vos ne viduriu gatvės arba mašinos beveik kaktomuša susiplaka, nes bando išvengti dviratininko. Kai eismas juda 90-100 kmh greičiu ir pypina sportininkas su savo plentinuku 45 kmh, tai iš tiesų net nebejuokinga pasidaro

Tu šneki apie kažkokius dviratininkus, kurie važiuoja vidurį kelio. Dauguma nevažiuoja vidurį kelio, ir taip, dviračiai, taip pat yra pilnaverčiai eismo dalyviai, kaip ir pesčiom einantys žmonės.

 

Prašymas. Nemoki tvarkingai vairuoti - nevairuok. Ačiū

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūriu vėl reiškiasi iš rožinės planetos iškritę. "KET leidžia, tai važiuoju kaip noriu, jeigu visiems trukdau, reiškia visi vairuot nemoka". Nėra skirtumo ar dviratis per vidurį kelio ar kraštu važiuoja - juosta per siaura, kad prasilenkt dviratininkui ir automobiliui, ypač sunkvežimiui. Įsivaizduok, kad mašina važiuoja 60-70 ir staiga pamato, kad tiesiai ant kelio stulpas stovi - ar vairuotojas spės sustabdyt? O jeigu spės, tai ar spės visi važiuojantys kolonoj už jo? Kai sulaužytas gulėsi ligoninėj ar karste, ar tau bus lengviau nuo to, kad pagal KET vairuotojas buvo kaltas, o ne tu?

 

Nesuprantu, kodėl vairuotojai ir motociklininkai turi mokytis vairavimo mokykloje, išlaikyti 4 egzaminus, praeiti medicininę patikrą, gauti vairuotojo pažymėjimą ir tik tada įleidžiami į viešąjį eismą, o dviratininkai net neatsivertę KET knygutės laksto kur nori ir kaip nori, keliais, šaligatviais, skersai kelio, per perėjas ir t.t. ir dar jiems kažkas nepatinka, vairuotojus n* siuntinėja. Dėkokit mums už tai, kad jūsų nesuvažinėjam kai iššokat mums prieš nosį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūriu vėl reiškiasi iš rožinės planetos iškritę. "KET leidžia, tai važiuoju kaip noriu, jeigu visiems trukdau, reiškia visi vairuot nemoka". Nėra skirtumo ar dviratis per vidurį kelio ar kraštu važiuoja - juosta per siaura, kad prasilenkt dviratininkui ir automobiliui, ypač sunkvežimiui. Įsivaizduok, kad mašina važiuoja 60-70 ir staiga pamato, kad tiesiai ant kelio stulpas stovi - ar vairuotojas spės sustabdyt? O jeigu spės, tai ar spės visi važiuojantys kolonoj už jo? Kai sulaužytas gulėsi ligoninėj ar karste, ar tau bus lengviau nuo to, kad pagal KET vairuotojas buvo kaltas, o ne tu?

 

Nesuprantu, kodėl vairuotojai ir motociklininkai turi mokytis vairavimo mokykloje, išlaikyti 4 egzaminus, praeiti medicininę patikrą, gauti vairuotojo pažymėjimą ir tik tada įleidžiami į viešąjį eismą, o dviratininkai net neatsivertę KET knygutės laksto kur nori ir kaip nori, keliais, šaligatviais, skersai kelio, per perėjas ir t.t. ir dar jiems kažkas nepatinka, vairuotojus n* siuntinėja. Dėkokit mums už tai, kad jūsų nesuvažinėjam kai iššokat mums prieš nosį.

:) Kažkoks kelių gaidelių maršas atvyko. Matosi, kad su dviračias gyvenime nesat važiavę. Patys pirmą puslapį KET perskaitę ir numetę, nes galvoja, kad jau viską žino ir yra „kiečiausi“ vairuotojai. KET ir yra viskas aprašyta, kad dviratis turi teisę važiuoti važiuojamąja dalimi, jei nėra tam skirtų dviračių takų. Kas dar neaišku, ko Jūs čia bandot kažką prikišt, ir dar kaip durneliai bandot pasakyt, kad čia vairuotojai labai geri, kad nesuvažinėja. Rimtai? Ta prasme, rimtai? Geri vairuotojai, taip negalvoja ir nesako, važinėkit savo kaimų, vienkiemių kiemuose, jei matot problemą dviračiuose, o ne savo vairavime.

Aš kai vairuoju stengiuosi saugoti tiek save, tiek kitus, nesvarbu ar tuo metu aš mašiną vairuoju, ar dviratį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įrodei ką ir norėjau pasakyt. Svarbu KET leidžia, sveikas protas dzin. Jeigu KET leistų tai dar ir autostradom ir traukinių bėgiais važinėtumėt, nors kai kurie ir taip ten sugeba važinėt. Jeigu jaučiatės tokie kelių valdovai, tai kraustykitės į Olandiją, ten visa infrastruktūra pritaikyta dviračiams, Lietuvoj deja ne. Vietoje to, kad mus vairuotojus kaltintumėt kažkuo - eikit pas valdžią ir reikalaukit dviračių takų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įrodei ką ir norėjau pasakyt. Svarbu KET leidžia, sveikas protas dzin. Jeigu KET leistų tai dar ir autostradom ir traukinių bėgiais važinėtumėt, nors kai kurie ir taip ten sugeba važinėt. Jeigu jaučiatės tokie kelių valdovai, tai kraustykitės į Olandiją, ten visa infrastruktūra pritaikyta dviračiams, Lietuvoj deja ne. Vietoje to, kad mus vairuotojus kaltintumėt kažkuo - eikit pas valdžią ir reikalaukit dviračių takų.

Taip, KET leidžia, nesuprantu šito argumento. Prieš tai dviratininkai neskaito KET, dabar jau KET leidžia - dėl to važiuoja. Reiktų išsigrynint ką nori pasakyt, nes dabar tiesiog loji, kad lot. Vairuojant automobilį tau KET nedraudžia rūkyt, bet sveikas protas dzin, kad nesveika. va, taip kažką irgi galiu pavėblent, kur nulis logikos sakinyje.

Visa esmė, kad aš nekaltinu vairuotojų dėl nieko. Aš pats stengiuosi važiuodamas dviračiu netrukdyt vairuotojams, taip pat kaip vairuodamas automobilį stengiuosi, kad dviratininkai būtų saugūs. Kokie riešutukai Jums vietoj smegenų, kai aš tiesiog paklausiau, kokius įdomesnius, saugesnius maršrutus gali žmonės parekomenduot, o jūs ateinat ir aiškinat nevažiuok. Ta prasme, kiek klasių reikėjo praleist, kad logikos menkiausios neuišsiugdyt. Ai, beje, Jūs nevažinėkit su automobiliais, jei nemokat kelyje elgtis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O be įžeidinėjimų bendraut neišeina? Mamytė su tėveliu kultūros neišmokino? Na nieko, išaugsi iš pacuko amžiaus gal išmoksi.

Na, kur tave įžeidžiau? Kad riešutukų smegenėlės? Ar kad per mažai klasių pabaigei? Čia ne įžeidinėjimai, čia mano prielaidos pagal temos eigą. :)

Bet tau turbūt to nesuprast, tai neįsižeisk. :)

 

Vis dar laukiu patarimų / rekomendacijų įdomiam, saugiam ir tokiam, kur nesinervuotų automobilių vairuotojai nemokantys nei taisyklių, nei vairuoti, maršrutui dviračiu Vilnius - Molėtai ir Molėtai - Vilnius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu kelyje elgiesi taip pat kaip ir bendrauji, tai nenuostabu, kad tau visi trukdo.

Na, taip bendrauju tik su tokiais, kurie nesugeba sudėlioti argumentų, kurie mėtosi tarp to ką sako, kurie neturi suvokimo apie ką kalbą ir apie ką apskritai yra kalbama bendrame vaizde. Ar aš sakiau, kad man trukdo kažkas?

Nereikia manęs tiek juokinti, kur suvokimas yra, kur temos suvokimas, mano prašymo / klausimo suvokimas?

Mane „pacuku“ vadina, bet pats „pacukas“ elitinis.

Redagavo altenis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:) Kažkoks kelių gaidelių maršas atvyko. Matosi, kad su dviračias gyvenime nesat važiavę. Patys pirmą puslapį KET perskaitę ir numetę, nes galvoja, kad jau viską žino ir yra „kiečiausi" vairuotojai. KET ir yra viskas aprašyta, kad dviratis turi teisę važiuoti važiuojamąja dalimi, jei nėra tam skirtų dviračių takų. Kas dar neaišku, ko Jūs čia bandot kažką prikišt, ir dar kaip durneliai bandot pasakyt, kad čia vairuotojai labai geri, kad nesuvažinėja. Rimtai? Ta prasme, rimtai? Geri vairuotojai, taip negalvoja ir nesako, važinėkit savo kaimų, vienkiemių kiemuose, jei matot problemą dviračiuose, o ne savo vairavime.

Aš kai vairuoju stengiuosi saugoti tiek save, tiek kitus, nesvarbu ar tuo metu aš mašiną vairuoju, ar dviratį.

 

Mėgstu su dviračiu pasivažinėti, bet niekada nevažinėju gatvėje. Dviratininkai užknisa savo išsikalinėjimu ir mieste. Jie pagal nuotaiką laiko save pilnateisiais eismo dalyviais, važiuojanta gatve, bet kai gatvėje užsidega raudona šviesa, tai važiuoja tarp gatve einančių praeivių. Nė karto gyvenime nemačiau, kad dviratininkas sukdamas į dešinę sankryžoje su žalia rodykle sustotų, dažniausiai net nepristabdo, nors KET reikalauja pilnai sustoti ir tik tada judėti, praleidus kitas mašinas ir pėsčiuosius (paskutinį tokį egzempliorių mačiau vakar). Didieji sportininkai važinėja grupelėmis vienas šalia kito, kas irgi prieštarauja KET. Na o čia dar vienas egzempliorius iš mano maršruto. Su kelias yra tekę bendrauti. Atsakymas, kodėl nesilaiko KET ir važiuoja gatve, kai šalia yra dviračių takas-"mano plonos padangos, man nepatinka važiuoti plytelėmis".

 

https://www.google.lt/maps/@54.7287996,25.3502517,3a,75y,140h,60.36t/data=!3m6!1e1!3m4!1s4DpC6p-LrcSZQRv6MEM6NA!2e0!7i13312!8i6656

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:) Kažkoks kelių gaidelių maršas atvyko. Matosi, kad su dviračias gyvenime nesat važiavę. Patys pirmą puslapį KET perskaitę ir numetę, nes galvoja, kad jau viską žino ir yra „kiečiausi“ vairuotojai. KET ir yra viskas aprašyta, kad dviratis turi teisę važiuoti važiuojamąja dalimi, jei nėra tam skirtų dviračių takų. Kas dar neaišku, ko Jūs čia bandot kažką prikišt, ir dar kaip durneliai bandot pasakyt, kad čia vairuotojai labai geri, kad nesuvažinėja. Rimtai? Ta prasme, rimtai? Geri vairuotojai, taip negalvoja ir nesako, važinėkit savo kaimų, vienkiemių kiemuose, jei matot problemą dviračiuose, o ne savo vairavime.

Aš kai vairuoju stengiuosi saugoti tiek save, tiek kitus, nesvarbu ar tuo metu aš mašiną vairuoju, ar dviratį.

 

 

Pasakysiu iš savo pusės, kaip važiuojančio tiek dviračiu, tiek automobiliu.

 

Pirmas dalykas - ką sako KET yra viena, o kaip yra realybėje - visai kas kita. Visų pirma, reikia saugoti save ir kitus eismo dalyvius, todėl reikėtų važiuoti tam tinkamomis vietomis. Kai ale profai su plentinukais mina per siaurą kelią, kur negali dvi mašinos prasilenkti, ir nesiryžta išvažiuoti keliasdešimt metrų ant žvyrkelio, tai čia jau dviratininko bėda ir reikėtų keisti požiūrį.

 

Absurdiškiausia, kai gi nuostabūs dviratininkai, tikri asai, lekia važiuojama kelio dalimi, kai šalia yra dviračių takas :) Turi maršrutą - okey, kiek siekia dviračių takas, važiuoji juo, kai baigiasi - važiuoji plentu. Bet visiems tiems su plentinukais šiek tiek protas nupušęs, nes jie važiuoja keliu, nepriklausomai nuo to, ar šalia yra koks dviračių takas (puikus pavyzdys yra atkarpa tarp Kauno ir Jonavos, kai nuo Kauno link Ramučių yra dviračių takas, o toliau baigiasi).

 

Kitas dalykas - noras būti teisiu žmogaus nepadaro teisingu (skirtingos sąvokos). Pirma reikia vertinti eismo saugumą, nes matau, kad daugybė dviratininkų nereaguoja į tai, kad važiuoja per lėtėjimo juostą, dažnai išlindę prieš gerokai greičiau važiavusį automobilį. Tai yra kvailumo požymis.

 

Galiausiai, pataisykit mane, jei klystu (gal žinios paseno), bet, kiek pamenu, dviračiai gali dalyvauti bendrajame eisme tik tuomet, kai šalia nėra dviračio tako - jei toks yra, reikia važiuoti juo.

 

O šiaip tai yra tiek dviratininkų, tiek automobilių vairuotojų idiotų ir tobula niekada nebus. Tik tiek, kad norint saugiai dalyvauti eisme, reikia suprasti vieni kitus. Kartais reikėtų nusileisti dviratininkams, o kartais ir ralio asams juodais BMW reikėtų nusileisti ant žemės ir suprasti, kad ne jie vieni kelyje. :)

 

Mėgstu su dviračiu pasivažinėti, bet niekada nevažinėju gatvėje. Dviratininkai užknisa savo išsikalinėjimu ir mieste. Jie pagal nuotaiką laiko save pilnateisiais eismo dalyviais, važiuojanta gatve, bet kai gatvėje užsidega raudona šviesa, tai važiuoja tarp gatve einančių praeivių. Nė karto gyvenime nemačiau, kad dviratininkas sukdamas į dešinę sankryžoje su žalia rodykle sustotų, dažniausiai net nepristabdo, nors KET reikalauja pilnai sustoti ir tik tada judėti, praleidus kitas mašinas ir pėsčiuosius (paskutinį tokį egzempliorių mačiau vakar). Didieji sportininkai važinėja grupelėmis vienas šalia kito, kas irgi prieštarauja KET. Na o čia dar vienas egzempliorius iš mano maršruto. Su kelias yra tekę bendrauti. Atsakymas, kodėl nesilaiko KET ir važiuoja gatve, kai šalia yra dviračių takas-"mano plonos padangos, man nepatinka važiuoti plytelėmis".

 

https://www.google.lt/maps/@54.7287996,25.3502517,3a,75y,140h,60.36t/data=!3m6!1e1!3m4!1s4DpC6p-LrcSZQRv6MEM6NA!2e0!7i13312!8i6656

 

Pridėčiau, kad iš dviratininkų pamatyti posūkio signalą yra daug retesnis įvykis nei iš nuliovo juodo BMW :)

Redagavo LukasKuc
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mėgstu su dviračiu pasivažinėti, bet niekada nevažinėju gatvėje. Dviratininkai užknisa savo išsikalinėjimu ir mieste. Jie pagal nuotaiką laiko save pilnateisiais eismo dalyviais, važiuojanta gatve, bet kai gatvėje užsidega raudona šviesa, tai važiuoja tarp gatve einančių praeivių. Nė karto gyvenime nemačiau, kad dviratininkas sukdamas į dešinę sankryžoje su žalia rodykle sustotų, dažniausiai net nepristabdo, nors KET reikalauja pilnai sustoti ir tik tada judėti, praleidus kitas mašinas ir pėsčiuosius (paskutinį tokį egzempliorių mačiau vakar). Didieji sportininkai važinėja grupelėmis vienas šalia kito, kas irgi prieštarauja KET. Na o čia dar vienas egzempliorius iš mano maršruto. Su kelias yra tekę bendrauti. Atsakymas, kodėl nesilaiko KET ir važiuoja gatve, kai šalia yra dviračių takas-"mano plonos padangos, man nepatinka važiuoti plytelėmis".

 

https://www.google.lt/maps/@54.7287996,25.3502517,3a,75y,140h,60.36t/data=!3m6!1e1!3m4!1s4DpC6p-LrcSZQRv6MEM6NA!2e0!7i13312!8i6656

 

 

Pasakysiu iš savo pusės, kaip važiuojančio tiek dviračiu, tiek automobiliu.

 

Pirmas dalykas - ką sako KET yra viena, o kaip yra realybėje - visai kas kita. Visų pirma, reikia saugoti save ir kitus eismo dalyvius, todėl reikėtų važiuoti tam tinkamomis vietomis. Kai ale profai su plentinukais mina per siaurą kelią, kur negali dvi mašinos prasilenkti, ir nesiryžta išvažiuoti keliasdešimt metrų ant žvyrkelio, tai čia jau dviratininko bėda ir reikėtų keisti požiūrį.

 

Absurdiškiausia, kai gi nuostabūs dviratininkai, tikri asai, lekia važiuojama kelio dalimi, kai šalia yra dviračių takas :) Turi maršrutą - okey, kiek siekia dviračių takas, važiuoji juo, kai baigiasi - važiuoji plentu. Bet visiems tiems su plentinukais šiek tiek protas nupušęs, nes jie važiuoja keliu, nepriklausomai nuo to, ar šalia yra koks dviračių takas (puikus pavyzdys yra atkarpa tarp Kauno ir Jonavos, kai nuo Kauno link Ramučių yra dviračių takas, o toliau baigiasi).

 

Kitas dalykas - noras būti teisiu žmogaus nepadaro teisingu (skirtingos sąvokos). Pirma reikia vertinti eismo saugumą, nes matau, kad daugybė dviratininkų nereaguoja į tai, kad važiuoja per lėtėjimo juostą, dažnai išlindę prieš gerokai greičiau važiavusį automobilį. Tai yra kvailumo požymis.

 

Galiausiai, pataisykit mane, jei klystu (gal žinios paseno), bet, kiek pamenu, dviračiai gali dalyvauti bendrajame eisme tik tuomet, kai šalia nėra dviračio tako - jei toks yra, reikia važiuoti juo.

 

O šiaip tai yra tiek dviratininkų, tiek automobilių vairuotojų idiotų ir tobula niekada nebus. Tik tiek, kad norint saugiai dalyvauti eisme, reikia suprasti vieni kitus. Kartais reikėtų nusileisti dviratininkams, o kartais ir ralio asams juodais BMW reikėtų nusileisti ant žemės ir suprasti, kad ne jie vieni kelyje. :)

 

 

 

Pridėčiau, kad iš dviratininkų pamatyti posūkio signalą yra daug retesnis įvykis nei iš nuliovo juodo BMW :)

Na, nušaukit mane, tema visiškai ne apie tai apie ką Jūs kalbate, temos esmė sužinoti maršrutų, kuriais galiu važiuoti.

Kodėl viskas yra absoliutinama arba kartojama ką aš pasakiau, pasakiau, kad yra KET taisyklės, kurias paminėjai LukasKuc. Taip pat sakau, kad saugau save ir kitus nepriklausomai ar važiuoju dviračiu, vairuoju automobilį.

Man „nedaeina“ iki kokio lygio priėjo forumas, kur paklausi paprasto klausimo, o tema nueina į lankas su bandymais kažką įrodyti, kad taip visi daro, visi tokie blogi yra. Taip ir miršta tokie forumai, nes nebeįmanoma paklausti be kažkokių priešiškų įsikišimų. My dudes, chill, ko Jūs tokie nepatenkinti, užsierzine, nepatinka dviratininkai, kurie važinėja keliais, tai susikurkit atskirą temą, kur galėsit padiskutuoti, dėti nuotraukas, reikšti nepasitenkinimą. Ši tema visiškai ne tam skirta.

Supratau čia jau viską. Nuo šiol gal geriau likti tiesiog tyliu skaitytoju.

 

pabandykit Roadtrippers App

Ačiū, išbandysiu!

Redagavo altenis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Ir keliai nebaisiai pritaikyti, ir kultura keliuose tragiska. Nereikia net ir isvaziuoti niekur - uztenka tokiu temu kad pamatyti kuo baigsis.

Atsakant i tema - nepatingek prisijungti prie suunto movescount http://www.movescount.com/ ir pasiziureti kur kiti panasiais marsrutais vazineja, begioja, laipioja ir panasiai :) Gal rasi kokiu geru minciu. Atrodo mazdaug sitaip:

Suunto zemelapio pvz

Redagavo airis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Šiek tiek pavėluotai rašau, bet prasivažiavau iki Molėtų. Gavosi ~85 kilometrai.

Trumpai, šiuo metu, papasakosiu, jei bus įdomu galėsiu plačiau.

Tai važiavau iki Baltųjų Lakajų ežero, šalia Molėtų. Iš Vilniaus iki Nemenčinės važiavau beveik visuomet dviračių takais. Labai smagūs dviračių takai iki Nemenčinės tikrai. Tada teko šiek tiek plentu pavažiuoti, ne pačiu Molėtų plentu, tiesiog nuo Nemenčinės lygiagrečiai Molėtų plentui šiek tiek pavažiavau. Kol nusukayu miško keliukais ir žvirkeliais. Auomobilių labai nedaug sutikau iki pat kelionės tikslo, gal keletą, tik tuo met kai reikėdavo įvažiuoti trumpam į plentą. Didžioji dalis žvirkelių prasivažiavo labai įdomiai, tiek įvairių kaimelių, vienkiemių, gražūs miškai. Tiesa, kelios atkarpos buvo miškais, kur beveik nepravažinėtas kelias, tai šiek teik per žoles teko pravažiuoti. :D Ir paskutiniai 20km buvo sunkiausi, nes prasidėjo žvirkelis - smėlis, tai labai klimpo ratai, jei tik kalniukas, tai reikėdavo tiesiog vestis dviratį. Rekomenduoju tikrai pabandyti pravažiuoti, kas važinėja su dviračiu, pats irgi kartočiau, jei surasčiau kaip apleknkti tą smėliną žvirkelį. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūriu vėl reiškiasi iš rožinės planetos iškritę. "KET leidžia, tai važiuoju kaip noriu, jeigu visiems trukdau, reiškia visi vairuot nemoka". Nėra skirtumo ar dviratis per vidurį kelio ar kraštu važiuoja - juosta per siaura, kad prasilenkt dviratininkui ir automobiliui, ypač sunkvežimiui. Įsivaizduok, kad mašina važiuoja 60-70 ir staiga pamato, kad tiesiai ant kelio stulpas stovi - ar vairuotojas spės sustabdyt? O jeigu spės, tai ar spės visi važiuojantys kolonoj už jo? Kai sulaužytas gulėsi ligoninėj ar karste, ar tau bus lengviau nuo to, kad pagal KET vairuotojas buvo kaltas, o ne tu?

 

Nesuprantu, kodėl vairuotojai ir motociklininkai turi mokytis vairavimo mokykloje, išlaikyti 4 egzaminus, praeiti medicininę patikrą, gauti vairuotojo pažymėjimą ir tik tada įleidžiami į viešąjį eismą, o dviratininkai net neatsivertę KET knygutės laksto kur nori ir kaip nori, keliais, šaligatviais, skersai kelio, per perėjas ir t.t. ir dar jiems kažkas nepatinka, vairuotojus n* siuntinėja. Dėkokit mums už tai, kad jūsų nesuvažinėjam kai iššokat mums prieš nosį.

 

Žmogus paprašė maršruto dviračiui iš/į Vilnius-Molėtai, bet kelių gaidelis išlindo pasakyt "kakarieku". Kokia prasmė su juo dar lyst į diskusiją, jei jis pats nesupranta kur ir ką rašyt. Spėju koks komentaras toks ir vairuotojas.

 

Redagavo Paollo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Ši tema yra užrakinta ir joje nebegalima rašyti naujų pranešimų.
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...