Pereiti prie turinio

Marketingas ar reklama?


Rekomenduojami pranešimai

Rinkodara (angl. Marketing)

Priemonių sistema, apimanti prekės ar paslaugos kelią nuo jos idėjos iki vartotojo. Tradiciškai laikoma, kad rinkodara susideda iš keturių elementų. Tai prekės ar paslaugos idėja, jos išvystymas (angl. Product), kainos nustatymas (angl. Price), paskirstymas (angl. Place) ir pardavimo skatinimo veiksmų sumanymas ir vykdymas (angl. Promotion).

 

Reklama (angl. Advertising)

Gaminio ar jo gamintojo tam tikrų savybių viešinimas siekiant paskatinti vartotoją įsigyti gaminį. Reklama siekiama trijų svarbiausių tikslų:

1. informuoti vartotojus apie naujus gaminius ir jų savybes ar jų įsigijimo sąlygas;

2. pakeisti vartotojų įsitikinimą apie tam tikro gaminio savybes;

3. įtikinti vartotojus, kad jiems naudinga įsigyti reklamuojamą gaminį.

--------------------------------

 

Šiuo metu bandau surinkti 12 Uždarbio narių verslų į vieną grupinį reklamos bloką. Atrodytų - tūkstančiai narių, visi išmanūs ir perspektyvūs verslininkai.

Deja, iki šiol radau tik 11 verslų, kurie siūlo kažką realaus, o ne affiliate ar neaiškų tarpininkavimą.

Reikia dar vieno verslo - gal ką pasiūlysite?

Redagavo iShark
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia tik forumas, nera cia verslininku, tik trolinimas ir sudeliavimas is referalu

Kas tiesa - tai ne melas. :)

Tačiau vienas kitas bandantis daryti verslą yra. Peržiūrėjau šimtus žinučių ir juk radau 11 žmonių, kurie Parašo dalyje išstatė nuorodą į savo verslą ar tinklapį.

Garantuotai yra dar vienas - gal kas matė ir nupastins nuorodą.

 

Tada galėsim paanalizuoti jų marketingo strategijas ir gal būt pasiūlyti grupinės reklamos paslaugas.

Tikrai bus daugiau naudos nei skaityti trolinimus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rinkodara (angl. Marketing)

Priemonių sistema, apimanti prekės ar paslaugos kelią nuo jos idėjos iki vartotojo. Tradiciškai laikoma, kad rinkodara susideda iš keturių elementų. Tai prekės ar paslaugos idėja, jos išvystymas (angl. Product), kainos nustatymas (angl. Price), paskirstymas (angl. Place) ir pardavimo skatinimo veiksmų sumanymas ir vykdymas (angl. Promotion).

 

Reklama (angl. Advertising)

Gaminio ar jo gamintojo tam tikrų savybių viešinimas siekiant paskatinti vartotoją įsigyti gaminį. Reklama siekiama trijų svarbiausių tikslų:

1. informuoti vartotojus apie naujus gaminius ir jų savybes ar jų įsigijimo sąlygas;

2. pakeisti vartotojų įsitikinimą apie tam tikro gaminio savybes;

3. įtikinti vartotojus, kad jiems naudinga įsigyti reklamuojamą gaminį.

--------------------------------

 

Šiuo metu bandau surinkti 12 Uždarbio narių verslų į vieną grupinį reklamos bloką. Atrodytų - tūkstančiai narių, visi išmanūs ir perspektyvūs verslininkai.

Deja, iki šiol radau tik 11 verslų, kurie siūlo kažką realaus, o ne affiliate ar neaiškų tarpininkavimą.

Reikia dar vieno verslo - gal ką pasiūlysite?

 

Labas! Dirbu su reklama! Digital pardavimai, kiti sprendimai.

 

Gal galėčiau būti naudingas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geros naujienos - pagaliau surinkta 12 verslų, kuriuos vysto Uždarbis nariai.

Sekantis etapas - užpildyti informacija esamą plotą. Didelė problema, kad beveik visi verslai - virtualūs, todėl numatyta Google maps vieta lieka tuščia. Dėti dar vieną nuotrauką?

 

Turiu vieną idėją, pabandysiu tuoj pat ją įgyvendinti. Reklama reklamoje :) .

 

Padaryta.

Dabar beliko sutvarkyti tekstinę info.

Redagavo iShark
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmas reklaminis blokas skaitom padarytas, ir bus pateiktas dalyvių apžiūrai.

Manau išsigąs - smulkus verslas juk labai visko bijo, ypač reklamos. Todėl jis ir smulkus.

 

Robert Kiyosaki ne veltui smulkų verslą priskiria prie lūzerių

 

 

robert.jpg

Redagavo iShark
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas toliau?

Susisiekti su verslų savininkais ir bandyti su kiekvienu kurti marketingo strategiją - kalti geležį nesitraukiant nuo kasos?

Dar ne.

Pradžiai pateiksime reklamos blokų valdymo koncepciją. Juk tokių blokų bus daug - galimai šimtai ir tūkstančiai.

 

Apskaita ir kontrolė.

Reklamos blokas - tai tarytum akcija. Juos galima sukurti, vystyti, valdyti, pirkti ir parduoti.

Gerai sutvarkytas reklamos blokas neš stabilų pelną - lygiai kaip akcijų dividendai, tik dažniau. Atitinkamai formuosis jų kaina rinkoje.

 

Todėl pirma savybė yra Pavadinimas. Mūsų atveju reklamos bloko pavadinimas yra "uzdarbis".

Antra - savininko nikas. Pavyzdžiui, jei wicked sukurs reklamos bloką, jis automatiškai taps jo savininku.

Trečia - reklamuojamų firmų id.

Ketvirta, penkta. Atsakingo asmens iš kiekvienos reklamuojamų firmų e-mail ir phone.

Šešta - reklamuojamos firmos statusas. Tai bus skaičius nuo 0 iki 9.

Septinta - trumpa pastaba (note).

Pradžiai užteks. Manau ši lentelė dar bus papildyta.

------------------------

Jei turite idėjų - siūlykite.

Redagavo iShark
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Truputį ne į temą, bet nuostabi ištrauka iš filmo "The Big Short" kaip rimti žmonės daro babkes.

Čiūvas, matematikos mokslų daktaras, perka CDO (Credit default swaps) prieš MBS (mortgage-backed securities) netoli iki nejudamo turto griūties Amerikoje. Bankininkai krykštauja iš juoko.

Geras filmukas.

 

https://www.youtube.com/watch?v=dqDu1sHoIAw

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svarbus klausimas - ar verta skirti pinigų reklamai, jei verslas mažas ir firma vos suduria galą su galu?

 

Patarti iš šalies labai lengva - taip, verta, bet su sąlyga, kad iš to bus materiali nauda.

Smulkiam verslui neprotinga investuoti į savo vardo populiarinimą, į gražaus LOGO sukūrimą, ar nuostabų super-šiuolaikinį tinklapio dizainą.

Pirkėjui šie reikalai nerūpi absoliučiai. Jam rūpi savo kailio interesai - gauti kuo geresnes paslaugas ir kuo pigiau.

 

Jei rinkoje nėra konkurencijos - tai idealu.

Belieka kuo daugiau žmonių informuoti apie Jūsų siūlomą produktą ar paslaugas. Tik reiktų pagalvoti, kodėl nėra konkurencijos.

Gal būt tokios paslaugos niekam nereikia?

 

Realybėje konkurentų yra pakankamai, jie didesni, dirba seniai, turi ilgalaikes sutartis, kvalifikuotus darbuotojus, platesnį produktų ar paslaugų pasirinkimą, užėmę pelningiausias nišas. Tai kas liko - trupiniai, reikalaujantys daug darbo bei atnešantys mažai pelno.

 

Ką gi daryti pradedančiam be kapitalo, patirties ir kolektyvo?

Redagavo iShark
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie įvairias marketingo strategijas prirašyta šimtai knygų. Daugelį gana įdomu paskaityti, nes tai grožinė-motyvacinė literatūra. Seniai jų neskaitau.

Nes svarbiausi - du dalykai.

1. Labai gerai išmanyti sritį, kurioje nori konkuruoti.

2. Labai gerai suvokti savo realias galimybes.

 

Elon'as Musk'as yra inžinierius, ekonomistas ir fizikas su aukštuoju išsilavinimu.

In 1992, Musk left Canada to study business and physics at the University of Pennsylvania. He graduated with an undergraduate degree in economics and stayed for a second bachelor's degree in physics. After leaving Penn, Musk headed to Stanford University in California to pursue a PhD in energy physics.

Jo IQ manomai 155.

Pridėkime nerealią darbo etiką (jis dirbdavo po 120 valandų per savaitę, miegodavo ant grindų fabrike ar kontoroje po stalu) ir susidaro gražus vaizdelis kokiomis pastangomis pasiekiami outstanding rezultatai.

 

Mūsų atveju užtektų iškovoti vietą po saule su stabiliomis pajamomis, leidžiančiomis padoriai gyventi bei plėsti savo verslą.

Pradėti reikia investuojant esamas lėšas ir savo laiką ten, kur būtina.

O kur būtina?

Redagavo iShark
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką rekomenduoja rimti investuotojai, vadinami investavimo angelai (angel investors)?

Pirmas klausimas kurį jie užduoda drebančiam iš baimės pradedančiam verslininkui yra šis:

- Iš kur pinigai? Kaip tavo verslas planuoja uždirbti pinigus?

 

Ir prasideda mekenimas - na, pirmiau bandysiu įgyvendinti savo genialią idėją, o paskui galvosiu kaip iš to uždirbti.

Juk visi pasaulio žmonės laukia nesulaukia atiduoti savo sunkiai uždirbtus pinigėlius kažkokiam neaiškiam tipui.

 

Realybė bus tokia:

Smulkus verslininkas turės nelabai kam reikalingą produktą ir sėdės verkdamas, nes kur jį pardavinėti? Kas apie jį žino?

Mama, sesuo ir šuniukas?

 

Išvada:

Investuoti reik į marketingą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai, ką reikia parduoti, pavadinkime Produktu. Prekė ar paslauga - nesvarbu. Panagrinėkime praktiškus pavyzdžius.

 

Pirmas produktas - Rūtų Vainikėlis (RV) nekaltoms mergelėms.

Antras produktas - Reklaminis Blokas (RB) iš 12 verslų.

Abu juos reikia pagaminti ir parduoti.

 

Pirmu atveju gamybos kaštus sudarys medžiagų kaina bei darbo laikas, reikalingas vainikėliui nupinti.

Antru atveju - elektros bei kompiuterio amortizacijos kaina plius laikas informacijai surinkti bei patalpinti.

Skaitome, RV savikaina yra 3 eurai, RB savikaina - 30 eurų.

 

Padirbėjome vieną dieną ir pagaminome 10 RV ir 1 RB.

Kaip juos parduoti - juk niekas nežino kad yra tokie produktai? Rašome į forumą Uždarbis ir siūlome produktus.

Apie juos paskaito 100 narių.

 

Ar pavyks parduoti šiuos produktus tokiu būdu?

Forume greičiausiai yra nekaltų mergelių bei smulkių verslininkų, bet reikia išaiškinti, kaip siūlomi prioduktai pakels juos įsigijusio pirkėjo vertę.

 

Tai vieta, kur prasideda marketingo strategija.

Gal verta teigti, kad Rūtų Vainikėlį nešioti sveika? O gal protingiau būtų akcentuoti, kad tai madinga, ir turtingi vyrai tokią merginą apipuls kaip bitės tik pražydusią gėlę?

 

Marketinkas - tai kryptis.

Reklama - konkretūs žodžiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, čia mintys balsu. Kas norės pasiskaitys. Nes forumas nerealiai skurdus.

-----------------------

Kai pradedi galvoti apie marketingo kampaniją, iškyla keli svarbūs klausimai.

Kokia duoto podukto rinka?

Kokie gamybos pajėgumai?

Kokią nustatyti kainą?

 

1. Kokia turi būti produkto pirma partija? Prigaminsi per daug - neparduosi, per mažai - gaiši laiką organizuodamas naują gamybą.

Paprastai prisotintoje rinkoje parduoti sunku, taigi skaitom kad reikia pagaminti minimalią partiją.

 

2. Jei atsitiks stebuklas ir bus didelė paklausa - kiek produkto sugebėsi pagaminti sakykim per savaitę? Ar gausi pakankamai žaliavų? Pavyzdžiui gaminant gaminius iš gintaro tai labai aktualu.

Ar reikia samdyti žmonių? Kiek jiems mokėti?

Ar reikia patalpų gamybai? Įrangos?

 

3. Kaina yra visa ko esmė. Galima daug gaminti, daug parduoti ir būti giliam minuse.

Paprastai paskaičiavus realias išlaidas jas reikia padauginti iš dviejų - ir jei dar lieka pelno, galima pradėti realizuoti idėją.

 

Kaip matom, pradėti reikia nuo rinkos tyrimo.

Ką sako rimti specai ?

 

Types of Market Research

1. Define your buyer persona.

2. Identify a portion of that persona to engage.

3. Engage your market research participants.

4. Prepare your research questions.

5. List your primary competitors.

6. Summarize your findings.

 

Rinkos tyrimų tipai [/ b]

1. Apibrėžkite savo pirkėjo asmenybę.

2. Atrinkite potencialių pirkėjų grupę.

3. Susisiekite su savo rinkos tyrimų dalyviais.

4. Paruoškite tyrimo klausimus.

5. Išvardykite pagrindinius konkurentus.

6. Apibendrinkite savo išvadas.

---------------------------------------

Redagavo iShark
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad negaišti laiko su rūtų vainikėlių gamybos analize, iš kart pereinam prie reklamos blokų.

1. Apibrėžkite savo pirkėjo asmenybę.

Smulkus verslas, turintis Internete bent minimalią ekspoziciją, nenaudojantis Google Ads skelbimų platformos, tuo prarasdamas efektyviausią reklamos ir viešinimo priemonę.

 

2. Atrinkite potencialių pirkėjų grupę.

Sukurtas Reklamos blokas "Uždarbis" su forumo narių verslais.

 

3. Susisiekite su savo rinkos tyrimų dalyviais.

Ateinančią savaitę bandysime su jais susisiekti, paaiškinti projekto privalumus ir išklausyti varslo savininkų nuomonę.

4. Paruoškite tyrimo klausimus.

Randamės čia. Galvojame klausimus.

5. Išvardykite pagrindinius konkurentus.

Skelbimų portalai bei reklamos agentūros.

Redagavo iShark
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 9 mėnesių...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...