Pereiti prie turinio

Toyota prius ar Honda civic ? Nuo 2006 [HYBRID]


  

63 nariai balsavo

  1. 1. Toyota prius ar Honda civic ? [Nuo 2006 metų] Hibridai

    • Toyota prius
      30
    • Honda civic
      10
    • Susilaikau
      23


Rekomenduojami pranešimai

Sorry, pamiršau, kad tu esi fizikos mokslų daktaras ir net nesėdėjęs automobilyje apie jį žinai daugiau nei inžinieriai, kurie jį sukūrė :D

Tai ir gamina del tokiu kaip tu, lengvatikiu. :) Bet cia su tavim diskutuot kaip su pliku pesiotis, vienam poste lyg ir sutinki, kad hibridas tik mieste pranasumu turi, bet jau kitam poste loji ant manes kaip sargis :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 6 mėnesių...

Už tiek ir hibrido gyvo nerasi. Priusai visi bus nutaksuoti. Draugas dirba autoservize, tai pas juos važinėja priusai aptarnavimams, tai automobilis per savaitę prasuka aptarnavimus, tai įsivaizduok kokia jų rida, deda pigiausius filtrus, o tepalą atveža servizui patys, nes gauna po 1-2eur/ltr. Baterijos jų visų yra mirusios, tai kaip ir taupumas jo nebėra toks, kokį rašo gamikliškai.

 

Jeigu norėčiau baisiai sutaupyti ant kuro, tai imčiau B/D arba D su nedidesniu negu 2l motoru.

Tai baterija pasikeisti galimą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neseniai pirkom hibrida.

Dyzelis - seniena, sieniem bicam jauciantiem nostalgija tai smarvei.

Uk berods iki 2030 isvis uzdraus dyzeliu pardavimus. Europa tuo paciu keliu juda, nes visi supranta, kad dyzelis yra blogis. I centra ivaziuot dyzeliu - £20+. Net i antra zona (tolokai nuo centro) jau imamas mokestis uz sita tarsala.

Hibrida perki ne del pigumo - perki del eko. Lietuva taip didziuojasi savo gamta ir turi viena didziausiu uzterstumu europoje. Del to, kad pilna asilu, kurie ne uz ka savo dyzelio neatiduos.

O jeigu perki masina ir skaicuoji kiekviena centa sutaupyta ant kuro - tai arba tu taksistas, arba ubagas ir bet kuris finansisus minimaliai suprantantis zmogus pasakytu - tau masinos nereikia. Pirk dvirati.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neseniai pirkom hibrida.

Dyzelis - seniena, sieniem bicam jauciantiem nostalgija tai smarvei.

Uk berods iki 2030 isvis uzdraus dyzeliu pardavimus. Europa tuo paciu keliu juda, nes visi supranta, kad dyzelis yra blogis. I centra ivaziuot dyzeliu - £20+. Net i antra zona (tolokai nuo centro) jau imamas mokestis uz sita tarsala.

Hibrida perki ne del pigumo - perki del eko. Lietuva taip didziuojasi savo gamta ir turi viena didziausiu uzterstumu europoje. Del to, kad pilna asilu, kurie ne uz ka savo dyzelio neatiduos.

O jeigu perki masina ir skaicuoji kiekviena centa sutaupyta ant kuro - tai arba tu taksistas, arba ubagas ir bet kuris finansisus minimaliai suprantantis zmogus pasakytu - tau masinos nereikia. Pirk dvirati.

Naujausio Euro standarto dyzelis su visom ekologinėm sistemom (DPF, SCR, EGR) galutiniam variante manau bus draugiškesnis gamtai negu tavo batareikos, kurias kažkada utilizuot reikės :) O dyzeliai niekur nedings, tol kol bus naftos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ko daugiau Lietuvos gatvėse - naujausio standarto dyzelių su visom ekologinėm sistemom ar senų smirdančių kledarų su išpjautais katalizatoriais ir garaže čipuotais, kad daugiau dūmintų?

 

Dyzeliai planetos ekologijai yra tik lašas jūroje, jie populiarūs tik mūsų mažytėje Europoje ir tai klausimas ar jie daro kažkokią įtaką vietinei gamtai. Bet miestai dūsta dyzelių dūmuose ir tai yra problema, kodėl aš turiu gadinti sveikata dėl kažkieno kaimietiško požiūrio? Būtent dėl šios priežasties daugelyje Europos miestų ribojamas dyzelių įvažiavimas ir tai yra labai gerai, Lietuvoje galėtų padaryti tą patį vietoj kvailų taršos registracijos mokesčių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Naujausio Euro standarto dyzelis su visom ekologinėm sistemom (DPF, SCR, EGR) galutiniam variante manau bus draugiškesnis gamtai negu tavo batareikos, kurias kažkada utilizuot reikės :) O dyzeliai niekur nedings, tol kol bus naftos.

 

As tau dar karta aiskinu, uzdraus Europos sajungoje dyzeliu auto pardavimus. Ka tu cia sneki. Pilna research, kad real life situacijose dyzeliai iki 30 kartu daugiau tersia nei labaratorijose (kur ekologines sistemas butent ir tiria).

Londone: dyzeli vairuoji brangiau moki uz ivaziavima i centra. Tau parkingas brangesnis.

Roma - nuo 2024 nebus galima mieste vazineti dyzeliu

Madridas Paryzius - siuo metu svarsto visiska bana dyzeliam auto miesto centruose.

Apie 70 miestu Vokietijoje banina senus dyzelius.

Danija - svarsto dyzeliu baninima is miestu centru.

(cia jei neaisku, tai reiskia, kad jei vairuoji dyzelini auto - negali vaziuoti i miesto centra su savo dyzeliniu auto).

 

Nuo berods 2030 (ar 32, nes neseniai nusprende paankstinti desimtmeciu) - uk uzsibaninti dyzeliniu auto pardavimus. Reiskia naujo dyzelio negalesi pirkt, bus nelegalu. Niekas negamins dyzeliniu auto pardavimui.

Australija nuo 2030 neleis dyzeliniu auto pardavimu daugiau nei 50%. Ta prasme jei nupirks 3 hibridus - gales parduot 3 dyzelius.

 

Nydarlandai dyzeliu turi vos apie 4.5% viso auto parko.

 

Taigi arba tavo dyzeliu ismetimas tures levandom kvepet ir gamint deguoni arba jiem gresia isnykimas ir netgi placiai palaikomas ir arsiai diskutuojamas kaip paspartinti dyzeliu draudima. Dyzelis praeitis, seniena, atsilikusi technologija, atsilikes kuras.

 

Nors is kitos puses kazkada zmones irgi labai pyko ir gyne angli (traukiniai ir pan).... Tai cia to pasipriesinimo ir gynimo bus.

 

Ko daugiau Lietuvos gatvėse - naujausio standarto dyzelių su visom ekologinėm sistemom ar senų smirdančių kledarų su išpjautais katalizatoriais ir garaže čipuotais, kad daugiau dūmintų?

 

Dyzeliai planetos ekologijai yra tik lašas jūroje, jie populiarūs tik mūsų mažytėje Europoje ir tai klausimas ar jie daro kažkokią įtaką vietinei gamtai. Bet miestai dūsta dyzelių dūmuose ir tai yra problema, kodėl aš turiu gadinti sveikata dėl kažkieno kaimietiško požiūrio? Būtent dėl šios priežasties daugelyje Europos miestų ribojamas dyzelių įvažiavimas ir tai yra labai gerai, Lietuvoje galėtų padaryti tą patį vietoj kvailų taršos registracijos mokesčių.

 

Butent! Arba ivaziavimo mokesti kaip i Nida. Puikus tarsos mokestis. Ivaziuoji savo smirdanciu dyzeliniu kibiru i centra - 20 euru. Vaziuoji per diena 4 kartus i centra - 80 euru. Problem solved. Nes, kad ir kiek Vilnius man grazus, bet blemba smirdantis miestas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai pirma išsiaiškinkim, ar užsienio šalyse įvažiuojant į miestų centrus draudimai yra/bus visiems dyzeliams, ar tik taršiems (seniems)? Jeigu visiems, gal galima nurodyti šaltinius iš kur tokia info paimta? Jeigu tik taršiems, tai kodėl kalbi apie visus dyzelius? Gal pasidalink savo hibrido modeliu, marke bei emisijomis? Įtariu jos bus didesnės už šiuolaikinio dyzelio, kuris nei teršia, nei smirda kaip senas.

 

Ko daugiau Lietuvos gatvėse - naujausio standarto dyzelių su visom ekologinėm sistemom ar senų smirdančių kledarų su išpjautais katalizatoriais ir garaže čipuotais, kad daugiau dūmintų?

 

Dyzeliai planetos ekologijai yra tik lašas jūroje, jie populiarūs tik mūsų mažytėje Europoje ir tai klausimas ar jie daro kažkokią įtaką vietinei gamtai. Bet miestai dūsta dyzelių dūmuose ir tai yra problema, kodėl aš turiu gadinti sveikata dėl kažkieno kaimietiško požiūrio? Būtent dėl šios priežasties daugelyje Europos miestų ribojamas dyzelių įvažiavimas ir tai yra labai gerai, Lietuvoje galėtų padaryti tą patį vietoj kvailų taršos registracijos mokesčių.

Dūmija labiau ne dėl remap'o, o dėl to kad pats automobilis netvarkingas - su išpjautu suodžių filtru ir myžančiais purkštukais. Čia ne dyzelio problema, o labiau valstybės, kuri nesugeba sutvarkyt TA centrų, kad su išprogramuotom ekologinėm sistemom nepraeitum TA.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jūs galite į temą parašyti? Man reikia auto kurjerio veiklai. Pagrinde visi nuomojasi prius.

Nepilni metai nuomos pilno prius kaina. Tad įsigyti noriu. Kiek kainuoja baterija nauja pasikeisti? Jei baterijos nusėdę? O gal yra už panašią sumą koks naudingesnis auto nei didelis prius? Dydžio užtenka ir polo ar vw.up,vistiek maistą tik pristatau..

Pliusas,tik,kad prius parduot lengva nes taxi reik,o su vw up gali ir pusę metu kabet auto plius

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Baterijos nereikia periodiškai keisti, čia ne smagratis pas dyzelį. Silpstant baterijai tiesiog didėja kuro sąnaudos ir tiek, mašina važiuoja kaip važiavus. Ir nereikia keisti visos baterijos, užtenka pakeisti kelias pavargusias cėles už ~30€. Atrodo jau 2021, bet žmonės vis dar bijo baterijų.

Mažesnis hibridas už Prius - Yaris.

prius parduot lengva nes taxi reik Parduot lengva nebent už 3k, taksistai brangiau nemoka. O paprasti žmonės bijo pirkt Prius, nes dauguma buvę taksi, taip pat daug kas jau negali žiūrėt į tuos lygintuvus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal temos autoriui pirmiausiai reikėjo pradėti nuo konkretaus biudžeto, kuris skiriamas pirkimui?

Čia temoj tiek bijančių ant taxi Prius užsirauti, nors per kokį carvertical prasičekinę ir pamatę ridą virš 300k km galėtų atmesti iškart "potencialų" variantą.

Šiaip, jei neieškoma už kuo pigiau, o taxi baimė dar didelė, o salone ir bagažinėj didelė erdvė nebūtina - rinkčiausi pirmos kartos faceliftintą Auris hibridą. Ir būtinai vandens pompą pimu numeriu keisčiausi, jei jau rida virš 250k km. O tada ilgai ir nuobodžiai su ne visai silpnu 1.8 agregatu važinėčiau (kuris ėjo į Prius mk3).

Man jau Yaris mk3 hibrido su Priuso 2 agregatu buvo per akis atvažinėjus gerus metus laiko, Prius 2 neteko normaliai ilgiau pavairuoti, bet ten išvis turėtų liūdna būti su didesniu svoriu. Aišku, buvo tyliau ir maloniau nei mk2 Yaris dyzelinis, bet sąnaudos buvo dyzelio pusėj.

Apie Civic pseudo hybrid IMF sistema nieko nė kiek gero negaliu pasakyti, ten nė iš tolo ne tikram hibridui. Patikimumu irgi nekvepia, kiek autopliuse jų pabirusių tekdavo užmatyti (buvo laikas, kai Civic ir Insight domėjausi).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jūs galite į temą parašyti? Man reikia auto kurjerio veiklai. Pagrinde visi nuomojasi prius.

Nepilni metai nuomos pilno prius kaina. Tad įsigyti noriu. Kiek kainuoja baterija nauja pasikeisti? Jei baterijos nusėdę? O gal yra už panašią sumą koks naudingesnis auto nei didelis prius? Dydžio užtenka ir polo ar vw.up,vistiek maistą tik pristatau..

Pliusas,tik,kad prius parduot lengva nes taxi reik,o su vw up gali ir pusę metu kabet auto plius

Va butent, pasiimk Up!, o dar geriau e-Up!. As kaip ant Spark nuomoto e-up pravazinejes kelis menesius, galiu pasakyt kad miestui masina super geriau nerasi, beje taip pat su maistu veziojau. Ziauriai patogu sukinetis po kiemus, labai manevringas, ir svarbiausia nera variklio garsu ir jokiu vibraciju, visa diena vazinejant tikrai pasijaucia. Veliau net nesinorejo i savo dyzeli nors ir aukstesnes klases net sesti ir dabar ieskau asmeninio net e-up pasiimti tik nedidele ju pasiula, bet viska ivertinus per pora eksplotacijos metu kuro sutaupymai turetu padengti jo islaikymo ir nuvertejimo sanaudas ir dar pliuse kazkiek. Nepamirst reikia tokiu atveju ir galimybes legaliai A juostom vazinet ir numesti bet kur mokamose zonose ir nebijoti kad piktas kontrolierius premija israsys Redagavo EddieWAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va butent, pasiimk Up!, o dar geriau e-Up!. As kaip ant Spark nuomoto e-up pravazinejes kelis menesius, galiu pasakyt kad miestui masina super geriau nerasi, beje taip pat su maistu veziojau. Ziauriai patogu sukinetis po kiemus, labai manevringas, ir svarbiausia nera variklio garsu ir jokiu vibraciju, visa diena vazinejant tikrai pasijaucia. Veliau net nesinorejo i savo dyzeli nors ir aukstesnes klases net sesti ir dabar ieskau asmeninio net e-up pasiimti tik nedidele ju pasiula, bet viska ivertinus per pora eksplotacijos metu kuro sutaupymai turetu padengti jo islaikymo ir nuvertejimo sanaudas ir dar pliuse kazkiek. Nepamirst reikia tokiu atveju ir galimybes legaliai A juostom vazinet ir numesti bet kur mokamose zonose ir nebijoti kad piktas kontrolierius premija israsys

Up elektrinis 8500€ pigiausias. Už tiek 3 prius išeina :D arba du geri prius

Redagavo Lafas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvau išsinuomojęs eUP savaitei, tai visai patiko. Pats modelis nelabai, nemaloni mašina, net Yaris fainesnis, bet būtent elektromobilio koncepcija labai patiko, tylus malonus važiavimas ir momentali trauka vos prilietus gazą, net 5.7 V8 taip nevažiuoja :) Range buvo 120km, tai nuvažiavęs į miestą su reikalais keliose vietose grįždavau su 60km likučiu, pilnai užteko. Bet darbui tokios talpos neužteks, nes dirbant kurjeriu nuvažiuojama tikrai daugiau nei 100km, tai jau reiktų ieškot modelio su didesne baterija. Elektros sąnaudų neskaičiavau, bet tą mėnesį elektros sąskaita atėjo gal 10-20€ didesnė. Dar pliusas, kad nereikia šildyt variklio, gali iš karto jungt max pečiuką ir spaust gazą dugną :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip pasakei, tarsi karvertikal kiekvienos mašinos ridą mato :D Pilni tralai veža buvusius taxi iš Prancūzijos ir kitų šalių su 0,5-1mln ridom, atsuka iki standartinių 220k, karvertikal rašo "rida tikra".

Sakai geriau išvis net nebandyti tikrintis? :) tikro pavyzdžio, kai rida tikrai sukta, bet rašo, kad tikra turbūt nebus eteryje?

Buvau išsinuomojęs eUP savaitei, tai visai patiko. Pats modelis nelabai, nemaloni mašina, net Yaris fainesnis, bet būtent elektromobilio koncepcija labai patiko, tylus malonus važiavimas ir momentali trauka vos prilietus gazą, net 5.7 V8 taip nevažiuoja :) Range buvo 120km, tai nuvažiavęs į miestą su reikalais keliose vietose grįždavau su 60km likučiu, pilnai užteko. Bet darbui tokios talpos neužteks, nes dirbant kurjeriu nuvažiuojama tikrai daugiau nei 100km, tai jau reiktų ieškot modelio su didesne baterija. Elektros sąnaudų neskaičiavau, bet tą mėnesį elektros sąskaita atėjo gal 10-20€ didesnė. Dar pliusas, kad nereikia šildyt variklio, gali iš karto jungt max pečiuką ir spaust gazą dugną :)

Ir kaina jo kokia..? Naujo tai žinau, bet naudoto tvarkingo ir ne lavono iš nuotraukų treniruotai akiai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakai geriau išvis net nebandyti tikrintis? :) tikro pavyzdžio, kai rida tikrai sukta, bet rašo, kad tikra turbūt nebus eteryje?

 

Ir kaina jo kokia..? Naujo tai žinau, bet naudoto tvarkingo ir ne lavono iš nuotraukų treniruotai akiai?

Pagrindinis patikrinimas yra gyvai. VIN patikrinimas yra tik papildomas ir niekaip negali būti įrankiu renkantis mašiną. Dėl pavyzdžių tai čia praktiškai kas antra mašina Lietuvoj, ant skydelio standartiniai 220k nepriklausomai nei nuo klasės nei nuo amžiaus, reali būklė kaip nuvažiavusios milijoną km, o karvertikal 0 įrašų, nes jeigu mašina iš Vokietijos, Prancūzijos ar Italijos, tai dažniausiai nemato jokių duomenų, nes tose šalyse nėra viešai prieinamų registrų. Yra pavyzdys, kai buvo įrašyta avarija, kai jos realiai nebuvo. Ir kad imti tas ataskaitas reikia irgi turėti patirties automobilių pirkime, kad suprasti kas ten rašoma. Pvz., rinkomės su kliente mašiną, pardavėjas nurodė, kad buvo remontuotas vienas sparnas, jau tvarkėm pirkimo dokus, jinai nupirko ataskaitą ir vos ją perskaičius iškarto atmetė tą mašiną, apkaltino pardavėją, kad meluoja ir t.t., nes ataskaitoj parodyta, kad mašina buvo 4 kartus daužta. Kai pats pamačiau ataskaitą, tai supratau, kad ten du kartus buvo tik dažymas po vieną detalę ir kiti du įrašai tam pačiam įvykiui apie kurį pasakė pardavėjas. Tai galiausiai tą mašina nupirko ir džiaugiasi gera būkle. O taip būtų nupirkus kokį suvirintą iš dviejų kur karvertikal rašytų "nedaužta".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagrindinis patikrinimas yra gyvai. VIN patikrinimas yra tik papildomas ir niekaip negali būti įrankiu renkantis mašiną. Dėl pavyzdžių tai čia praktiškai kas antra mašina Lietuvoj, ant skydelio standartiniai 220k nepriklausomai nei nuo klasės nei nuo amžiaus, reali būklė kaip nuvažiavusios milijoną km, o karvertikal 0 įrašų, nes jeigu mašina iš Vokietijos, Prancūzijos ar Italijos, tai dažniausiai nemato jokių duomenų, nes tose šalyse nėra viešai prieinamų registrų. Yra pavyzdys, kai buvo įrašyta avarija, kai jos realiai nebuvo. Ir kad imti tas ataskaitas reikia irgi turėti patirties automobilių pirkime, kad suprasti kas ten rašoma. Pvz., rinkomės su kliente mašiną, pardavėjas nurodė, kad buvo remontuotas vienas sparnas, jau tvarkėm pirkimo dokus, jinai nupirko ataskaitą ir vos ją perskaičius iškarto atmetė tą mašiną, apkaltino pardavėją, kad meluoja ir t.t., nes ataskaitoj parodyta, kad mašina buvo 4 kartus daužta. Kai pats pamačiau ataskaitą, tai supratau, kad ten du kartus buvo tik dažymas po vieną detalę ir kiti du įrašai tam pačiam įvykiui apie kurį pasakė pardavėjas. Tai galiausiai tą mašina nupirko ir džiaugiasi gera būkle. O taip būtų nupirkus kokį suvirintą iš dviejų kur karvertikal rašytų "nedaužta".

Čia geras apibendrinimas, bet konkretaus pagrįsto atvejo nematau tame.

vienoj temoje 5€ celė, kitoj 15€ šitoje 30€. Tai kiek ištikro?

Turbūt reikia kreiptis į įmones, kurios Lietuvoj realiai užsiima EV ir HV baterijų remontais.

Up elektrinis 8500€ pigiausias. Už tiek 3 prius išeina :D arba du geri prius

Šitoj visoj temoj pasigedau tavo siektino išleisti biudžeto Priusui ar Civic'ui. Kažkaip nubridom net iki EV skarbonkės visoj diskusijoj.

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vienoj temoje 5€ celė, kitoj 15€ šitoje 30€. Tai kiek ištikro?

 

Man pakeite dvi celes su darbu kainavo 150eur. Dribo beveik visa diena. Daug isrinkinejimo.

Skambinant pas meistrelius daznai klausia, cia pardavimui ar sau, tai kaina skirias, jei pardavimui - 80eur, jei sau 130eur.

Mano atveju pagal rekomendacijas ejau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia geras apibendrinimas, bet konkretaus pagrįsto atvejo nematau tame.

 

Turbūt reikia kreiptis į įmones, kurios Lietuvoj realiai užsiima EV ir HV baterijų remontais.

 

Šitoj visoj temoj pasigedau tavo siektino išleisti biudžeto Priusui ar Civic'ui. Kažkaip nubridom net iki EV skarbonkės visoj diskusijoj.

3000€-4000€ už prius 2

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man pakeite dvi celes su darbu kainavo 150eur. Dribo beveik visa diena. Daug isrinkinejimo.

Skambinant pas meistrelius daznai klausia, cia pardavimui ar sau, tai kaina skirias, jei pardavimui - 80eur, jei sau 130eur.

Mano atveju pagal rekomendacijas ejau.

Daug išrinkimo nes reikia nuimt visas plastmases bagažinėj, o meistrai labai nemėgsta su salonais dirbt, nes labai kruopščiai viską reik daryt, kad nesulaužyt ir nesubraižyt. Geriausia pačiam išimt bateriją ir nuvežt meistrams ar bent jau pačiam nuardyt visas plastmases, bus žymiai pigiau.

 

Bet kokiu atveju šansai, kad reikės tvarkyt hibrido bateriją gal 1 iš 10. Kad dyzeliui reikės remonto už 500+ (smagratis, turbina, siurblys) šansai 50/50.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...