Pereiti prie turinio

Ar yra ryšio operatorių kurių darbuotojai nebūtų galima tokie įkyrus prielipos kaip bitės?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki ieškau kito operatoriaus,nes bitės super profai katik baigę vidurinę mokyklą jau atsibodo.

Tiek ir jų ikyreliu iš telemarketingo komanda kurie gali klientui galvą į užpakalį sukišti į iki pečių ir sakyti ačiū jums už jūsų lojalumą,kaip čia gerą kaip čia šiltą pirkite mūsų overpriced įrangą.

Taip pat ir jų salonų ikyreliai kur atėjus paklausti tau rūpimo klausimo pradeda įkyriai ką nors siūlyti ir lysti, ar pradėti naudoti ,, spaudimą,, kurį išmoko iš pardavimų vadybininkų knygelės ar oro pardavėjų mokymų.

 

 

Tad pagrindinis klausimas ar kituose tinkluose irgi tas pats? Ar yra normalus profesionalaus aptarnavimo turintis tinklas? Iškarto pereičiau su trim abonentais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Naudoju bitę 13 metų, jokių nesąmonių negaunu nebent į appsą, nes varnelę palikau kad domintų kažkas. Tele2 skambinėjo gal 3 metus ir daug kartu per mėnesį su savo pasiūlymais nors pasakiau kad neskambinėtų ir nesiūlinėtų. Kai paskambina su pasiūlymu, pasakai kad niekas tavęs nedomina, turi planą ir naudojiesi, kai baiginėjasi sutartis tada ir paskambina tik.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tele2. Aš iš jų per metus gal 1 - 2 kartus skambučio sulaukio. Salone per paskutinius tris mėnesius buvo dukart ir nieko papildomo nesiūlė :)

 

Yra tokiu zmoniu, kurie uzsigauna, kad jiems nepaskambina ir kazko nepasiulo :D

 

Sveiki ieškau kito operatoriaus,nes bitės super profai katik baigę vidurinę mokyklą jau atsibodo.

Tiek ir jų ikyreliu iš telemarketingo komanda kurie gali klientui galvą į užpakalį sukišti į iki pečių ir sakyti ačiū jums už jūsų lojalumą,kaip čia gerą kaip čia šiltą pirkite mūsų overpriced įrangą.

Taip pat ir jų salonų ikyreliai kur atėjus paklausti tau rūpimo klausimo pradeda įkyriai ką nors siūlyti ir lysti, ar pradėti naudoti ,, spaudimą,, kurį išmoko iš pardavimų vadybininkų knygelės ar oro pardavėjų mokymų.

 

 

Tad pagrindinis klausimas ar kituose tinkluose irgi tas pats? Ar yra normalus profesionalaus aptarnavimo turintis tinklas? Iškarto pereičiau su trim abonentais.

 

Reikia nuejus i salona ar kaip paskambina is karto pasakyt, kad manes nedomina, neturiu laiko ir t.t., nes jeigu tik sutiksi isklausyti ju pasiulymus tai ilgai ir nuobodziai jie nuo taves neatstos.

 

Pas pati labas korta nuo 1998 metu ir perejus i labas kontrakta mokejau pradzioje 2 eurus su biskiu, po to pakele iki 5.50 tai dar dar pasilikau. Po to skambina, kad jau ta plana naikina ir as turiu pasirinkti pigiausia uz 9.50 euro :) Nuejau i salona ir sakau atjunkit man ta abonenta as su numeriu pereisiu i tele2 pildyk. Tai greit paliko ta pati plana dar metams. Po metu eisiu is tos bites arba bus labas isankstinis ir nesuksiu galvos del ju nesamoniu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiekvienas operatorius turi savitarnoje "varneles" kur gali sužymėti dėl kokių priežasčių, ir kokiais klausimais su tavimi jie gali susisiekti asmeniškai.

O jei dažnai lankaisi salone, ir ten esantys operatoriai labai įkyriai siūlo paslaugas, kuriomis tu nesidomi, tai čia jau manau yra asmeninių socialinių problemų savyje, kurias reikia gydyti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 7 mėnesių...
On 9/11/2020 at 6:16 PM, Lafas said:

Tad pagrindinis klausimas ar kituose tinkluose irgi tas pats? Ar yra normalus profesionalaus aptarnavimo turintis tinklas? Iškarto pereičiau su trim abonentais.

Labai jau kvailas klausimas arba tiksliau "lūkestis" iš tavo pusės...

Na pasakyk sąžiningai - argi tu pats, būdamas Operatoriaus vietoje, kai tavo klientų ratas būtų skaičiuojamas milijonais, o tavo darbuotojų skaičius - tūkstančiais - ar tikrai nenorėtum turėti vadybos, marketingo komandų, kurios pardavinėtų brangesnius planus, papildomas paslaugas ar pan. stuff'ą ..?

Manau, kad sutiksi, jog nesi-piarindamas ir neieškodamas aktyviai naujų pardavimų -tuojau liksi smart'esnių konkurentų "dulkėse"...

Juk kaip beskaičiuosi - vistiek gausis taip, kad kažkam kažką pavyks įsiūlyti - o tokie kaip tu ir aš (kurie nemėgstam reklamų) - juk nei anksčiau pirko paskaitę buklete - nei vėliau pradės pirkt gavę eilinę reklaminę sms ar reklaminį skambutį...

Beje - aš savo personal numerio niekam nedalinu, o jeigu kas ir paskambina atsitiktinai su reklamom - kategoriškai pasiunčiu prieštai paaiškinęs kad daugiau nelystų su savo reklamom - nes... (ir pacituoji ten kokį nors BDAR punktą) :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesiog kreipkis į saloną ir paprašyk kad nuimtų varnelę nuo kontaktavimo telefonu ir tiek. Tada gausi tik svarbiausius skambučius t.y. tik tada kada baiginėsis tavo pokalbių planas ir tai, kada paskambins konsultantas pasiklaus ar gali aptarti tolimesnes sąlygas telefoninio pokalbio metu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-04-12 22:04, l781 parašė:

 

Na pasakyk sąžiningai - argi tu pats, būdamas Operatoriaus vietoje, kai tavo klientų ratas būtų skaičiuojamas milijonais, o tavo darbuotojų skaičius - tūkstančiais - ar tikrai nenorėtum turėti vadybos, marketingo komandų, kurios pardavinėtų brangesnius planus, papildomas paslaugas ar pan. stuff'ą ..?

 

Teko dirbti vienoje įmonėje, kur marketingas buvo labai subtilus. Du lojalumo pasiūlymai paštu per metus. Ir tik gavus sutikimą. Atsakant į klausimą, ar norėčiau? Ne, aš nesu vampyras, tad mintis gerbti kitų laiką, nesiūlant overpriced dalykų man atrodo patrauklesnė. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...