Pereiti prie turinio

SEB banko lėšų grąžinimas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

turiu iškilusią problemą su daigtų pirkimu online. Konkrečiai su Asos.com. Iš 9 daigtų, gauti tik 5. Susisiekus su pardavėju, gaunamas atsakymas, jog iš savo pusės pinigų negražins, turėčiau kreiptis į banką. šiuo atveju SEB.

 

Ar kažkas turėjot panašių patirčių? Ar verta gaišti laika su banku? Kiek žinau tokia praktika Lietuvoje netaikoma.., bet galbūt kažkam taip yra pasisekę, lauksiu atsakymų, ačiū. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

turiu iškilusią problemą su daigtų pirkimu online. Konkrečiai su Asos.com. Iš 9 daigtų, gauti tik 5. Susisiekus su pardavėju, gaunamas atsakymas, jog iš savo pusės pinigų negražins, turėčiau kreiptis į banką. šiuo atveju SEB.

 

Ar kažkas turėjot panašių patirčių? Ar verta gaišti laika su banku? Kiek žinau tokia praktika Lietuvoje netaikoma.., bet galbūt kažkam taip yra pasisekę, lauksiu atsakymų, ačiū. :)

Tai daryk full refund atgal su tai ka gavai. Turetu grazinti pilna kaina, ne?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne, pardavėjas atsisako grąžinti sumą už negautus daiktus, rašo kreiptis į banką del lėšų atgavimo, iš kitų praktikos, bankas siunčia atgal pas pardavėją, o tas atgal..

 

Tai galbūt kažkas yra susidūręs su tuom? Ir Seb sutvarkė šį reikalą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne, pardavėjas atsisako grąžinti sumą už negautus daiktus, rašo kreiptis į banką del lėšų atgavimo, iš kitų praktikos, bankas siunčia atgal pas pardavėją, o tas atgal..

 

Tai galbūt kažkas yra susidūręs su tuom? Ir Seb sutvarkė šį reikalą?

Prie ko cia bankas? Pardavejas nesuteike prekiu, kaip jis gali negrazinti uz tai pinigu? Rasyk vartotoju teisem ir tiek

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prie ko cia bankas? Pardavejas nesuteike prekiu, kaip jis gali negrazinti uz tai pinigu? Rasyk vartotoju teisem ir tiek

 

Klausyk :) esi apkritai internetu apsipirkinėjas? :) tiek Anglijoj, Statuose turiu begalę pirkimų online, automatiškai pardavėjų klaidų irgi, pradedant tuščia dėže, baigiant iphone dėklu vietoj iphone X. Visais atvejais atgavau pinigus arba naują daiktą, Kartą yra bankas išsprendęs problemą atsiimdamas pinigus iš pardavėjo tam nenorint grąžint man. Dabar supranti ant kiek nesigaudai mano klausime? :) No offense, tiesiog nusiškeki baisiai :)

 

 

https://metro.co.uk/2018/10/08/does-asos-ban-people-who-complain-about-their-stuff-going-missing-8017569/

 

 

Kaip tu manai vartotojo teisės padėtu šiuo klausimu? :)))

Redagavo Almighty777
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klausyk :) esi apkritai internetu apsipirkinėjas? :) tiek Anglijoj, Statuose turiu begalę pirkimų online, automatiškai pardavėjų klaidų irgi, pradedant tuščia dėže, baigiant iphone dėklu vietoj iphone X. Visais atvejais atgavau pinigus arba naują daiktą, Kartą yra bankas išsprendęs problemą atsiimdamas pinigus iš pardavėjo tam nenorint grąžint man. Dabar supranti ant kiek nesigaudai mano klausime? :) No offense, tiesiog nusiškeki baisiai :)

 

 

https://metro.co.uk/2018/10/08/does-asos-ban-people-who-complain-about-their-stuff-going-missing-8017569/

 

 

Kaip tu manai vartotojo teisės padėtu šiuo klausimu? :)))

Taip, esu pirkes, uz prekes mokejai kortele, kurios suma dabar pending, pagal ideja ASOS, ne bankas, refundinti turi half price uz negautas prekes. Visur taip vyksta, o jei negrazina - cia kazkas ne to. Kai ideda ne ta preke tai cia jau kitas reikalas, bet vis tiek cia ne banko bedos, o tarp taves ir pardavejo, siuo atveju ASOS. Prie ko cia nusisnekejimas - jei klausi tai pilnai isdestyk situacija, kuo moketa kaip atsiskaityta, kaip gautos prekes ir panasiai. :)

 

Be to jei susidures su tokiom situacijom tai kam ta tema kurei is vis? Ekspertas esi. Siaip keista, kad ne pirmas kartais kaip pasakojo, tai gal tikrai su tavim kazkas negerai ir uzsiemi fraudu, nes man per 15 m internetu pirkimo tokiu dalyku nebuve:))))))

Redagavo DEZAVU
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

turiu iškilusią problemą su daigtų pirkimu online. Konkrečiai su Asos.com. Iš 9 daigtų, gauti tik 5. Susisiekus su pardavėju, gaunamas atsakymas, jog iš savo pusės pinigų negražins, turėčiau kreiptis į banką. šiuo atveju SEB.

 

Ar kažkas turėjot panašių patirčių? Ar verta gaišti laika su banku? Kiek žinau tokia praktika Lietuvoje netaikoma.., bet galbūt kažkam taip yra pasisekę, lauksiu atsakymų, ačiū. :)

įspūdis lyg net neklausei asos dėl šitos problemos.

Draugė daug siunčiasi drabužių iš ten, buvo ir taip, kad kaikurių prekių negavo, tiesiog parašė kad negavo tų prekių, ten jie padarė vidui tyrimą, ir per 2 savaites atsiuntes tas prekes kurių trūko dar kartą.

Bankas čia neprieko, chargeback daro tik fraud atvejais

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

turiu iškilusią problemą su daigtų pirkimu online. Konkrečiai su Asos.com. Iš 9 daigtų, gauti tik 5. Susisiekus su pardavėju, gaunamas atsakymas, jog iš savo pusės pinigų negražins, turėčiau kreiptis į banką. šiuo atveju SEB.

 

Ar kažkas turėjot panašių patirčių? Ar verta gaišti laika su banku? Kiek žinau tokia praktika Lietuvoje netaikoma.., bet galbūt kažkam taip yra pasisekę, lauksiu atsakymų, ačiū. :)

Pildyk: https://www.seb.lt/sites/default/files/web/pdf/1_priedas_paklausimo_forma_LT_EN.pdf "negavau prekes".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...