Pereiti prie turinio

E-commercijos karjera


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, uždarbiečiai, nors esu naujas narys čia, tikiuosi per laiką galėsiu prisidėti prie bendruomenės kurdamas vertę kartu. Šiam kartui aš su prašymu-rūpimais klausimais.

 

 

* Ar galite pasidalinti savo patirtimi kaip pradėjote karjerą e-komercijoje?

 

* Kokie yra svarbiausi įgūdžiai norint efektyviausiai pasiekti tikslą, kad įsidarbinti e-komercijoje?

 

* Kokius mažiausio biudžeto-naudingiausio turinio e-komercijos įgūdžiams lavinti kursus rekomenduotumėt? [ prisegu savo sąrašą ką pavyko rasti - pasidalinkit patirtimi ką bandėt, kokie įspūdžiai ]

 

* Galbūt čia yra verslininkų, kuriems reikia papildomų, metaforinių, rankų prie jūsų ekomercijos projekto? Arba žinote kam reikėtų? Noriu įgauti patirties, tam skirčiau savo visus laisvus vakarus, nemokamai.

 

 

 

Plačiau apie save, esamą situaciją ir tikslus papasakočiau asmeniškai.

 

P.S. dėl kursų suprantu, tiek, kad pilna info internete ir skaityt galima pradėt nuo straipsnių ar youtube (kas yra daroma) iki nemokamų kursų, knygas pirkti, imti viską, beleką į save dėti, bet aš noriu susidėlioti efektyviausią planą ir man svarbus yra mano laikas, svarbu žinoti koks turinio aktualumas šiai dienai, jo vertė, pats autorius kokio lygio informacija dalinasi ir kiek ji teisinga, svarbi, kad ne oro pardavimai būtų ar apibendrinto pobūdžio kursai.

 

priedas

E-commerce & digital courses.docx

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Vaikystėj norėdavau užsisakyti prekių iš „eBay“ ir kitų parduotuvių, tačiau mama baimindamasi, kad apgaus, nesutikdavo man užsakyti, todėl turėdavau kreiptis į žmones, kurie užsako. Ilgainiui aš pats tapau tokiu žmogumi ir įkūriau Tarpink.lt – prekių užsakymus iš užsienio parduotuvių. Šią įmonę pardaviau dar besimokydamas 12 klasėje.

Per tą laiką dirbau su šimtais el. parduotuvių, mačiau gerų, blogų ir tragiškų. Sužinojau, kodėl vienos klesti, o kitos bankrutuoja po kelių mėnesių. Pasitelkdamas šią patirtį vėliau pradėjau kurti kokybiškas internetines svetaines, atnešančias daugiau klientų nei standartinės. Vakar kaip tik mano straipsnį su 5 dažnai daromomis svetainių klaidomis publikavo Delfi.

 

2. Galbūt nuolatinis domėjimasis naujovėmis. Čia nėra laiko užmigti.

 

3. Niekad nemokėjau pinigų už jokius kursus. Pilna kokybiškos informacijos internete (anglų k.). Kad ir koks Neil Patel.

Redagavo Blackbeard
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Kai buvau dar mokinė norėjau papildomų pajamų ir tapau administratore tinklalapyje, kur reikėjo vis atnaujinti skelbimus. Beveik tuo pat metu atsirado pigu .lt interneto svetainė, bet žmonės tais laikais nedrąsiai pirkdavo internetu, tai jie dalino kuponus už kuriuos galėdavai pirkti daiktus su didžiule nuolaida. Tai duos daiktus sėkmingai pardaviau eBay. Įdomus faktas, kad jau daug laiko praėjo, bet aš vis kartas nuo karto grįždavau prie eBay prekybos, o nuo 2016 metų įforminau šią veiklą.

 

2. Prie nuolatinio domėjimosi pridėčiau (čia labiau ne įgūdis, bet technika), kad viskas bent jau pas mane darosi DARYMO būdu. Ir jeigu kažko negaliu "išgooglinti", tada kriepiuosi į specialitus, į kolegas ir jie man melai padeda. Kaip pavyzdys, rašo šiandien vienas klientas: reikia, kad apleisti krepšeliai gautų priminimus el.paštu apie neapmokėtas prekes, aš atsakau: be problemų ir tada jau aiškinuos, kaip tai įgyvendinti.

 

3. Dauguma kursų mane nuvylė, nes video įrašai būna pasenę arba informacijos lygiai tiek kiek ir pati galiu rasti internete, todėl jų nebeperku ir kaip jau minėjau, kai yra užduotis, kuri virš mano gabumų, kreipiuosi geriau į specialistą ir sumoku jam. Kuo daugiau patirties turiu, tuo rečiau tenka kreiptis.

 

P.S. Peržiūrėjau tavo sąrašą, tai dar galiu pridėti šituos nemokamus mokymus apie SEO:

https://www.semrush.com/academy/courses/seo-toolkit-course/organic-research

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū @Blackbeard ir @Eivute už pasidalinimus!

 

 

Norėčiau išgirsti dar nuomonių.

 

Papildysiu, kad esu žalias digital srity - beveik be patirties, portfolio, taigi man vis dar ne iki galo aišku nuo ko pradėti mokytis ir kaip persikvalifikuoti jau dabar į e-komerciją, nekuriant savo projekto.

 

Pasitinkslinu dar dėl 'hard skills' SEO svarbiausias? ar kokios tos must-have kompetencijos pradedančiąjam e-komercijos vadybininkui?

 

ir kaip dėl nuolatinio domėjimosi arba kol toj srity nedirbu - ką būtiniausio pasiūlytumėt daryti?

Pradėjau skaityt Neil Patel, poto patikrinsiu semrush academy.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Kai buvau dar mokinė norėjau papildomų pajamų ir tapau administratore tinklalapyje, kur reikėjo vis atnaujinti skelbimus. Beveik tuo pat metu atsirado pigu .lt interneto svetainė, bet žmonės tais laikais nedrąsiai pirkdavo internetu, tai jie dalino kuponus už kuriuos galėdavai pirkti daiktus su didžiule nuolaida. Tai duos daiktus sėkmingai pardaviau eBay.

 

Tais laikais daug kas pirkdavo ebay ir parduodavo skelbimuose, nes Lt brangiau budavo.

Kodel sugalvojai ebay, o ne skelbimuose tuos daiktus pardavinet?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, e-komercija yra plati sritis.

 

–Konversijų optimizavimas el. parduotuvėms.

–Čia paminėti remarketing laiškai, kaip antai kuomet lankytojas įsideda prekes į krepšelį, bet išeina iš svetainės neapmokėjęs

–Email marketing

–Email outreach (šalti laiškai)

–Google Ads

–SEO

–Soc. tinklų reklamos

–Copywritinimas

–Techninis svetainių kūrimas

–Procesų optimizavimas, integracijos su protingais prekių pristatymo algoritmais

–Teisinė pagalba

–O gal tu apskritai turi omeny prekybą „eBay“, „Amazon“...

– [...]

 

Turi nuspręst, ar nori būti ekspertu vienoje srityje, ar vidutinybė visose. Galbūt skirk šiek tiek laiko pasidomėti visomis sritimis ir imkis tos, kuri labiausiai tave užveda.

Redagavo Blackbeard
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū @Blackbeard ir @Eivute už pasidalinimus!

 

 

Norėčiau išgirsti dar nuomonių.

 

Papildysiu, kad esu žalias digital srity - beveik be patirties, portfolio, taigi man vis dar ne iki galo aišku nuo ko pradėti mokytis ir kaip persikvalifikuoti jau dabar į e-komerciją, nekuriant savo projekto.

 

Pasitinkslinu dar dėl 'hard skills' SEO svarbiausias? ar kokios tos must-have kompetencijos pradedančiąjam e-komercijos vadybininkui?

 

ir kaip dėl nuolatinio domėjimosi arba kol toj srity nedirbu - ką būtiniausio pasiūlytumėt daryti?

Pradėjau skaityt Neil Patel, poto patikrinsiu semrush academy.

 

 

Jei kalbi apie ecommerce manager tai cia ziauriai plati savoka ir labiau individualiai priklausys. Nes tikriausiai turesi jau komanda coderiu, klientu aptarnavimo, digital marketeriu ir pan.

Tai must have vidutinio dydzio ecommerce (didesnes atsakomybiu ribas siaurina ir dazniausiai visa overall perkelia ops manager):

Labai geras procesu ismanymas viso ecommerce - nuo reklamos, iki ux, nuo pakavimo iki siuntimo, nuo kliento aptarnavimo iki payment gateways solutions ir t.t. Nebutina specifikaciju, kad pats pasidarytum, bet visiskai nuo iki suprasti impact ir pan - butina.

labai geras data supratimas ir sugebejimas daryti veiksmingas isvadas pagal pateiktus skaicius.

Puikus forecasting igudziai, planavimo.

Labai geras klientu aptarnavimo supratimas. Nuo strategijos, kliento keliones kurimo iki procesu sudarymo ir igyvendinimo. Ta prasme ne tik ismanyti, kad reikia laba diena sakyti ir atsakyti i zinutes per 5 minutes darbo metu. Bet suprasti kokia itaka visam ecommerce sudaro tarkim French prekes pakavimas, koks customer experience nuo reklamos paspaudimo iki siuntinio atidarymo ir prekes naudojimo.

Labai geras personalo valdymo ismanymas - creative reklamu nekursi, bet is datos turesi padaryti isvadas ko reikia, kad veiktu ir priverst creative taip daryti. Reklamu neoptimizuosi - bet turesi priversti digital marketeri atitinkamai optimizuoti, kad atitiktu tavo strategija ir pan. Tuo paciu basic zinios darbo kodekso, personalo valdymo strategijos ir t.t. Beto pats komanda ir rinksies, taigi pastebeti potenciala ar suprasti ar tas zmogus tikrai turi tos siauros srities puiku ismanyma.

Siaip daznai ecommerce manager taip pat buna atsakingas uz pati sandeli ir t.t. Tai basic logistikos, stock management privaloma ismanyti.

Pirkimo igudziai taipogi ir t.t.

Pats ecommerce valdymas bei vadyba yra gerokai sudetingiau nei buti tik seo spec, tik programuotoju, tik dizaineriu ar pan. Nes seo spec yra suinteresuotas tik srautu is paieskos sistemu. Digital marketeris tik srautu is reklamu - niekas kitas neidomu. O tavo atsakomybe yra, kad visi tie simtai ecommerce sraigteliu tinkamai dirbtu ir butu geras galutinis rezultatas. Geras seo prastas ux - nieko gero nebus. Geras digital marketeris + prasta kainodara = nera biudzeto reklamai. Geras seo _+ geras digital marketing + prasta klientu aptarnavimo strategija/procesu nebuvimas = brangi reklama, reputacijos damage, mazejantys pirkimai... Viskas siejasi ir is vadybines puses uz viska tu ir esi atsakingas.

Redagavo Karol
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, e-komercija yra plati sritis.

 

–Konversijų optimizavimas el. parduotuvėms.

–Čia paminėti remarketing laiškai, kaip antai kuomet lankytojas įsideda prekes į krepšelį, bet išeina iš svetainės neapmokėjęs

–Email marketing

–Email outreach (šalti laiškai)

–Google Ads

–SEO

–Soc. tinklų reklamos

–Copywritinimas

–Techninis svetainių kūrimas

–Procesų optimizavimas, integracijos su protingais prekių pristatymo algoritmais

–Teisinė pagalba

–O gal tu apskritai turi omeny prekybą „eBay“, „Amazon“...

– [...]

 

Turi nuspręst, ar nori būti ekspertu vienoje srityje, ar vidutinybė visose. Galbūt skirk šiek tiek laiko pasidomėti visomis sritimis ir imkis tos, kuri labiausiai tave užveda.

 

Labiausiai domina rezultatai, taigi iš tavo paminėtų įgūdžių man arčiausiai širdies būtų "Konversijų optimizavimas el. parduotuvėms". Čia prisitemtų minėti "remarketingas" ir "Google ads". Manau pristemtų ir kažkokie įrankiai įgūdžiai iš SaaS marketing ir tas pats Google Analytics?

Dabar įdomu būtų kur geriausia to mokytis, bet esminis klausimas - KAIP gauti praktiką darbui su konversijomis?

 

Apie copywriting buvau girdėjęs, kad tai auksinis įgūdis, nuo kurio viskas marketinge ir prasideda...

Redagavo T0M
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei kalbi apie ecommerce manager tai cia ziauriai plati savoka ir labiau individualiai priklausys. Nes tikriausiai turesi jau komanda coderiu, klientu aptarnavimo, digital marketeriu ir pan.

Tai must have vidutinio dydzio ecommerce (didesnes atsakomybiu ribas siaurina ir dazniausiai visa overall perkelia ops manager):

Labai geras procesu ismanymas viso ecommerce - nuo reklamos, iki ux, nuo pakavimo iki siuntimo, nuo kliento aptarnavimo iki payment gateways solutions ir t.t. Nebutina specifikaciju, kad pats pasidarytum, bet visiskai nuo iki suprasti impact ir pan - butina.

labai geras data supratimas ir sugebejimas daryti veiksmingas isvadas pagal pateiktus skaicius.

Puikus forecasting igudziai, planavimo.

Labai geras klientu aptarnavimo supratimas. Nuo strategijos, kliento keliones kurimo iki procesu sudarymo ir igyvendinimo. Ta prasme ne tik ismanyti, kad reikia laba diena sakyti ir atsakyti i zinutes per 5 minutes darbo metu. Bet suprasti kokia itaka visam ecommerce sudaro tarkim French prekes pakavimas, koks customer experience nuo reklamos paspaudimo iki siuntinio atidarymo ir prekes naudojimo.

Labai geras personalo valdymo ismanymas - creative reklamu nekursi, bet is datos turesi padaryti isvadas ko reikia, kad veiktu ir priverst creative taip daryti. Reklamu neoptimizuosi - bet turesi priversti digital marketeri atitinkamai optimizuoti, kad atitiktu tavo strategija ir pan. Tuo paciu basic zinios darbo kodekso, personalo valdymo strategijos ir t.t. Beto pats komanda ir rinksies, taigi pastebeti potenciala ar suprasti ar tas zmogus tikrai turi tos siauros srities puiku ismanyma.

Siaip daznai ecommerce manager taip pat buna atsakingas uz pati sandeli ir t.t. Tai basic logistikos, stock management privaloma ismanyti.

Pirkimo igudziai taipogi ir t.t.

Pats ecommerce valdymas bei vadyba yra gerokai sudetingiau nei buti tik seo spec, tik programuotoju, tik dizaineriu ar pan. Nes seo spec yra suinteresuotas tik srautu is paieskos sistemu. Digital marketeris tik srautu is reklamu - niekas kitas neidomu. O tavo atsakomybe yra, kad visi tie simtai ecommerce sraigteliu tinkamai dirbtu ir butu geras galutinis rezultatas. Geras seo prastas ux - nieko gero nebus. Geras digital marketeris + prasta kainodara = nera biudzeto reklamai. Geras seo _+ geras digital marketing + prasta klientu aptarnavimo strategija/procesu nebuvimas = brangi reklama, reputacijos damage, mazejantys pirkimai... Viskas siejasi ir is vadybines puses uz viska tu ir esi atsakingas.

 

Labai ačiū už platesnį apžvelgimą. Jausmas lyg į įmonės virtuvę patekus. Atėjo šiektiek aiškumo.

Supratau, kad įmonėje e-komercijos vadovui laukia prisiėmimas daug atsakomybių, tam manau bus būtina ir analogiška-didelė patirtis.

Aš taip primityviau žiūrėjau į visą šį reikalą, ten kaip būna tie nišiniai e-commerce pvz. koks azijietiškos craft arbatos ar kokios ekvadoro kavos startupas, kur būtų galimybė koordinuot veiklą iš logistikos, komunikacijos, pardavimų pusės ir prie augimo prisidėt.

 

Galvoju tiesiog apie konversijų optimizavimą tik nelabai suprantu kokia tam yra rinka ir kaip, nuo ko pradėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai ačiū už platesnį apžvelgimą. Jausmas lyg į įmonės virtuvę patekus. Atėjo šiektiek aiškumo.

Supratau, kad įmonėje e-komercijos vadovui laukia prisiėmimas daug atsakomybių, tam manau bus būtina ir analogiška-didelė patirtis.

Aš taip primityviau žiūrėjau į visą šį reikalą, ten kaip būna tie nišiniai e-commerce pvz. koks azijietiškos craft arbatos ar kokios ekvadoro kavos startupas, kur būtų galimybė koordinuot veiklą iš logistikos, komunikacijos, pardavimų pusės ir prie augimo prisidėt.

 

Galvoju tiesiog apie konversijų optimizavimą tik nelabai suprantu kokia tam yra rinka ir kaip, nuo ko pradėti.

 

Konversiju optimizavimas - tai priklauso is kurios puses tu i tai ziuri. Nes cia ieina siaubingai daug roliu.

 

Creative - ar domina reklama

Copyrighteris - ar gerai/idomiai/patogiai/informatyviai tekstai surasyti

Fotografas - ar patrauklios daikto nuotraukos

Seo - ar tikslingai atsispindi paieskos sistemose

UX - ar protingai padaryti funnel, ar protingas checkout, ar patogu vartotojui

Coderis - ar tinkamai ir be klaidu viskas suprogramuota, ar tinkami payment gateways, isvis ar normaliai veikia svetaine.

Kainodaros spec - ar tinkamos kainos

Customer Service - ar tinkamai ir greitai sulaukiama pagalbos bet kokiais klausimais, ar yra strategija apimanti visa sita sarasa.

Logistika - ar uzsakymu processing time yra tinkamas

Postal services (third party) - ar klientai gauna laiku ir saugiai savo pirkinius

 

 

ir t.t ir pan. Ismesk kuri nors is situ - automatiskai konversijos krenta.

 

Viskas turi veikti labai gerai gerom konversijom ecommerce. Tai arba renkiesi siaura sriti ir gerai ja ismanai, arba igauni vadovavimo patirties ir mokaisi kas ka reiskia, kas su kuo valgoma, kaip veikia ir eini i vadyba.

Ka aprasiau is ecommerce manager - tai kaip ir minejau small/mid size. Jeigu eitum i didesnius projektus tai labiau isskaidyta: warehouse manager, cs manager, programming manager ir t.t ir pan. Ecommerce labiau apjungia pacios svetaines veikima, klientu srautu atsakomybe, konversijos ir pan, reportina to ecommerce operations manager. Kaip imone taip kazkas kitaip siek tiek gali but. Bet principas vistiek tas pats. Kai kurios imones ecommerce manager reikalauja produktu parinkimo, research, sourcing ir pan, tai patirtis gamyboje irgi pravarti gali buti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...