Pereiti prie turinio

Apie Samsung akciją "seną į naują"


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

noriu pasidalinti savo mintim apie Samsung akciją ir apskritai apie Samsung. Pamėginsiu nusiųsti ir į Delfi, Lrytą, bet abejoju, kad išspausdins, kas norės rašyti blogai apie savo didelius reklamos užsakovus..

 

Žodžiu, esu (o gal jau buvau) Samsung telefonų fanas, nuo tada kai labai taupiau ir nusipirkau Galaxy S2, vėliau ir toliau pirkdavau Samsungus peršokdamas maždaug kas antrą modelį, S4, S6 edge, S8, S9 - kurį naudoju dabar. Užpraeitą savaitę užmačiau tokią akciją, vadinasi "seną į naują" tai yra perkant S20 FE, S20 arba S20+, galima atnešt savo seną telefoną ir jie paskaičiavę kiek telefonas yra vertas padaro dvigubą nuolaidą tokiai sumai. Mano atveju pasinaudojus Samsungo skaičiuokle, įvedus, kad atnešiu arba atsiųsiu (prie siuntimo dar grįšiu, nes čia visiška apgaulė) rodė vertę 200eur, padvigubinus 400 eur, reiškia, kad perkant tarkim S20FE už 659 eur, reiks mokėti tik 259 ir atiduoti savo seną. Iš pradžių bandžiau pasikonsultuoti telefonu, konsultantai pasakė nusipirkti kitą tel, savo seną išsiųsti ir vėliau bus pervesti 400 Eur.

 

Nelabai pasitikėjau tokiu siuntimo pasiūlymu tai nuvažiavau į Samsung parduotuvę, kad iš karto primokėti tik 259, o ne laukti pinigų grąžinimo. Pasirodė, kad niekur FE modelių jau nebeturi, tiek to galvoju paimsiu S20, nors ir keliais šimtais brangiau. Padaviau savo S9 telefoną, konsultantė apžiūrėjo ir sako, galim duoti daugiausia 60 Eur nuolaidą, nes ekranas su defektu. Paprašiau, kad parodytų kur, nes telefonas realiai idealios būklės. Įjungus mėlyną spalvą per serviso meniu, gerai įsižiūrėjus matosi neryškus kvadratukas toje vietoje kur yra grįžimas į meniu. Toje vietoje visada dega kvadratas kai naudojiesi telefonu (kas turi žino, kad dega "home" grįžimas, pas visus po to kai nebedaro atskiro mygtuko kaip seniau). Ką noriu pasakyt, kad čia ne defektas, o būdas pasipinigauti, jie patys puikiai žino, kad tą "nematomą" kvadratą gali įžiūrėt ant bet kurio telefono, kainą nukerta nuo žadėtos 400 iki 60, dėl to ir ragina siųsti paštu, paskui laukti grąžinimo, kai jie įvertins. Jeigu visgi čia tikrai skaitosi defektas tai vartotojai dėl jo niekaip nekalti, o čia yra Samsungo OLED brokas visuose telefonuose.

 

Bandžiau jiems rašyti skundą elektroniniu paštu, bet vis atrašo atgal (jau 3 kartus, kad ir kaip mėginčiau išdėstyti savo poziciją) kaip kokie robotai: "Atsiprašome jei ši prekė arba paslauga jums suteikė nepatogumų, jei turėsite daugiau klausimų kreipkitės vėl". Po tokių atsakymų kaip šlapiu skuduru per veidą, nuo vieno žmogaus jiems nuostolio nebus, bet jau nebegalėsiu pirkti Samsungų toliau po tokios apgaulės su akcija ir tų robotiškų atsakymų.

 

Tai ne brokas, o šio tipo ekranų ypatumai. Nuo vienodo vaizdo vienoje vietoje jie tiesiog išdega. Anyway, negražu iš Samsung pusės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tik pasinaudojau šia akcija mėnėsio pradžioje ir už savo S9+ gavau 400eur nuolaidą pirkdamas S20FE. Tik tiek, kad pas mane ekranas nebuvo išdegęs, nes nenaudojau apatinio meniu. Galbūt tiesiog nepasisekė pataikyt ant konsultanto, maniškis atrodo net nelabai tikrino telefono būklės, greitai peržiūrėjo ir tiek :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tik pasinaudojau šia akcija mėnėsio pradžioje ir už savo S9+ gavau 400eur nuolaidą pirkdamas S20FE. Tik tiek, kad pas mane ekranas nebuvo išdegęs, nes nenaudojau apatinio meniu. Galbūt tiesiog nepasisekė pataikyt ant konsultanto, maniškis atrodo net nelabai tikrino telefono būklės, greitai peržiūrėjo ir tiek :D

Turbut temos kurejas turi nesti i kita salona bandyti praeiti patikrinima :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Padaviau savo S9 telefoną, konsultantė apžiūrėjo ir sako, galim duoti daugiausia 60 Eur nuolaidą, nes ekranas su defektu.

 

Jei dar galioja telefonui garantija, keliauji į servisą ir prašai broko akto būtent dėl šito "defekto", kurį tau nurodė samsung atstovai. O su juo iš pardavėjo atsiimi visus sumokėtus pinigus arba keiti į kitą telefoną, kurio kaina kompensuojama tavo telefono verte jo pirkimo metu. Kitaip sakant, išmaudyk juos jų pačių žaidime

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne pats konsultantas sugalvoju imti ir neleisti telefono priduoti. Matyt yra vadovybės nurodymas su kokiais ,,brokais,, neimti telefonų, kaip vertinti į ką žiūrėti. Tam konsultantui kuris dirba už 400 ar 500 eurų dzin, galėtu jis ir nemokamai atiduotu tą s20.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, kad yra, bent jau konsultantai rastų, jei norėtum tokia akcija pasinaudot :) aš gyvenime niekada nebūčiau sužinojęs irgi

 

atsiųsti gal gali man nuotrauką ekrano kaip atrodo? Įdomu, kokias taisykles yra apsibrėžę dėl telefono būklės, kokia ji turi atitikti.

 

Bet Galiu patvirtinti, kad tikrai jokių kvadratų, dėmių nebūna ant šio Samsungo. Greičiausiai tai ekranas išdegęs, o tai labai dažnas reiškinys su samsung ekranais S klasės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atsiųsti gal gali man nuotrauką ekrano kaip atrodo? Įdomu, kokias taisykles yra apsibrėžę dėl telefono būklės, kokia ji turi atitikti.

 

Bet Galiu patvirtinti, kad tikrai jokių kvadratų, dėmių nebūna ant šio Samsungo. Greičiausiai tai ekranas išdegęs, o tai labai dažnas reiškinys su samsung ekranais S klasės.

 

Na čia reiks skillsų, kad įžiūrėt. Po žodžiu "ekranais" labiau po NA raidėm.

post-10190-0-48254800-1603922911_thumb.jpeg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pačių pagaminto prietaiso defektą pateikia kaip argumentą vykdyti pažadus - gražu :) Prašyk grąžinti pinigus jei jau patys vadina tai šlamštu, ką galima veikti su tokiu telefonu!

 

Tai nėra defektas. Bet kuris tokio tipo ekranas gali taip pat išdegti rodydamas vienodą vaizdą toje pačioje vietoje. Tokie ekranai rodo gražiai, bet turi ir minusų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai nėra defektas. Bet kuris tokio tipo ekranas gali taip pat išdegti rodydamas vienodą vaizdą toje pačioje vietoje. Tokie ekranai rodo gražiai, bet turi ir minusų.

 

Taip, OLED turi tokią problemą, bet dėl savo gaminių broko priekaištauti vartotojams yra virš naglumo. Tuner vietoje pasidomėčiau ką apie tai mano vartotojų teisių apsaugos tarnyba.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, OLED turi tokią problemą, bet dėl savo gaminių broko priekaištauti vartotojams yra virš naglumo. Tuner vietoje pasidomėčiau ką apie tai mano vartotojų teisių apsaugos tarnyba.

 

Būtent dėl to čia ir nėra brokas, o tiesiog tokia ekrano savybė. Tas galioja visiems ekranams, ne tik Samsung. Bet taisyklose gal tai ir tvarkoma garantiniu aptarnavimu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtent dėl to čia ir nėra brokas, o tiesiog tokia ekrano savybė. Tas galioja visiems ekranams, ne tik Samsung. Bet taisyklose gal tai ir tvarkoma garantiniu aptarnavimu.

o gal visgi brokas? o gal blogas technologijos realizavimas? nes naujesni OLED jau turi apsaugas nuo šito, daro pixel refresh ir jie nebeišdega taip ....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkaip is kart man cia neteikia kazkokios naudingos akcijos, nes dazniausiai buna vienu ar kitu aspektu nenaudinga..

 

Del tu broku, daug tel UK priduodavau/keisdavau, tai ziauriai smulkiai iska ziuredavo, bet normaliai argumentuodavo, tai matyt, kad jei cia yra iskeitusiu, tai gal tik 'ekspertas konsultantas', nes man naujam samsunge buvo niuansu, tai per kelis oficialius salonus perejau, kol galiausiai tik koks 10 konsultantas sugebejo paaiskinti ir nustatyti, ka reikejo..

 

Bendrai su tais pixeliais ir garantijomis sunku kovoti, kai pvz s20 kai kuriem paspaudus skambinti mirga ienas, bet tai neskaito kaip gedimo/broko, tai kitas zmogus gal ir neatkreiptu demesio

 

Redagavo iPauL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As turiu S8+ su isdegusiu mesengerio vaizdu ekrane, isdegusi net visa klaviatura, ka jau bekalbeti apie ekrano mygtukus :) garantinis servisas Lietuvoje jo neprieme, nes global versija pirkta UK, tai jau cia man atrode keistai, kai Samsung neturi normalaus serviso. Snekejaus ir su kolegomis, kurie tada turejo S9+, pas juos nebuvo jokiu isdegusiu vietu, nors telefonai buvo naudoti daugiau.

 

Kai nuejau i salona paklausti del sitos akcijos, tai konsultate pasake, kad pries tai nusiusta telefona nuvertino, nes leidziant ekrano testa rado isdegusi vaizda. Is tiesu - labai idomi Samsug pozicija, net neina suprasti kam jiems leisti ta ekrano testa, kad pamatyti viena is savo brokuotu telefonu?? suprantu, jei ekranas butu suskaldytas, suraizytas. Tikrai butu idomu sulaukti ju oficialaus atsakymo kodel nepriima savo brokuotu telefonu pilna kaina.

 

 

Kalbant apie ziniasklaida, tai 15min yra rase apie Samsung kainu politika ES narems, nieko doro Samsung atstovai nepakomentavo.

https://www.15min.lt/mokslasit/straipsnis/technologijos/kodel-identisku-telefonu-kainos-lietuvoje-ir-vokietijoje-skiriasi-simtais-euru-646-763394

 

taip pat rasiau ir komentara ju FB post'e, bet ten visiskas ignoras

https://www.facebook.com/watch/?v=365837841272665

Redagavo zirnis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtent dėl to čia ir nėra brokas, o tiesiog tokia ekrano savybė. Tas galioja visiems ekranams, ne tik Samsung. Bet taisyklose gal tai ir tvarkoma garantiniu aptarnavimu.

Samsung taip elgdamiesi tarsi sako, kad tai brokas, o savybe vadina tik sulaukę pretenzijų. Niekad nemačiau reklamoje ar prekių aprašymuose minimos tokios savybės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Samsung taip elgdamiesi tarsi sako, kad tai brokas, o savybe vadina tik sulaukę pretenzijų. Niekad nemačiau reklamoje ar prekių aprašymuose minimos tokios savybės.

 

Tai savaime aišku, kad niekas neminės. :D Ir šią problemą turi ne tik Samsung. Beje, televizoriams galioja lygiai tas pats, ilgai rodydami tą patį vaizdą vienoje vietoje, jie gali išdegti. Tai negalioja LCD ekranams.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

pora žmonių klausė ar kas pasikeitė ar Samsung atsakė tai papildau čia. Tą patį postą kaip šiame forume, aš jiems palikau rekvizitai.lt ir facebook paskyroje. Po kiek laiko telefonu paskambino moteris iš Samsung.

 

Pasiūlė nusipirkti kitą telefoną (S20, S20+ ar FE) išsiųsti savo telefoną kažkur į Samsung'o centrą užsienyje ten įvertins telefoną (maždaug geriau negu Panoramos parduotuvėje) ir tada gal perves 200eur jei tiek įvertins. Sakau, per akciją butų buvę 400eur, kodėl aš turiu siųst ir gaut 200, bet paaiškino, kad akcija jau baigėsi ir jeigu kažkas nepatinka galiu kreiptis į vartotojų teises, bet nieko nelaimėsiu, nes visos jų akcijos taisyklės sudarytos gerų teisininkų.

 

Paskui už kelių dienų paskambino kita moteris iš Samsung, ji nežinojo, kad man jau skambino kažkas prieš tai. Klausia, tai jūs seną išsiuntėt, nusipirkot naują ir jums per mažai pervedė?? Sakau nei išsiunčiau, nei nusipirkau, tik ketinau, o to nepadariau nes seną mažai įvertino. Tai sako jei nepirkot naujo ir seno nepridavėt tai ko dar norit, kodėl rašinėjat mums į facebook?

 

Bendravimas su jais primena bendravimą ar mušimąsi su siena :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Samsung taip elgdamiesi tarsi sako, kad tai brokas, o savybe vadina tik sulaukę pretenzijų. Niekad nemačiau reklamoje ar prekių aprašymuose minimos tokios savybės.

 

Visos ekranų technologijos (OLED, LCD, PLASMA, CRT ir kt) turi savų pliusų ir minusų. Tik minusai nepabrėžiami, nes tada galvosi prieš pirkdamas. OLED ekranų minusas, kad jie "išdega" jei ilgą laiką naudojamas didelis ryškumas arba toje pačioje vietoje ilgą laiką atvaizduojamas statinis elementas. Kaip veikia OLED ekranas neaiškinsiu. Labiausiai "išdegdavo" Samsung S8 ekranai, po to Samsung susitvarkė ir jau S9 ekranai jau taip nebe išdegdavo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Samsung Lietuva kokiam tūpam influenceriui lengviausiai nusiųs s20 ultra už dyką paminkyt, o čia lygioje vietoje vartosi iš nesąmonės, kurią patys sukūrė.

 

Ir net ne tame esmė, tiesiog aplamai Samsung pozicija tokioms, kaip mūsų rinkoms laikyti didesnes kainas, nedaryti tikrų akcijų, neužtikrinti normalaus garantinio serviso yra mėšlina

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...