Techninė profilaktika (Uždarbis.lt neveiks): 23-07 val.

Uždarbis.lt: Apie Samsung akciją "seną į naują" - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



Telefonų ir jų priedų pardavimams skirta skiltis Elektronikos prekės.
Su mobiliaisiais tinklais susiję pardavimai vyksta skiltyje Mobiliojo ryšio paslaugos.
  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs tuner 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +90 -0
  • Pranešimai: 1.541
  • Kartu nuo: 2008-03-16
  • Miestas:Vilnius

2020-10-27 23:29 (#1)

*
Mėgstamas

Apie Samsung akciją "seną į naują"


Sveiki,

noriu pasidalinti savo mintim apie Samsung akciją ir apskritai apie Samsung. Pamėginsiu nusiųsti ir į Delfi, Lrytą, bet abejoju, kad išspausdins, kas norės rašyti blogai apie savo didelius reklamos užsakovus..

Žodžiu, esu (o gal jau buvau) Samsung telefonų fanas, nuo tada kai labai taupiau ir nusipirkau Galaxy S2, vėliau ir toliau pirkdavau Samsungus peršokdamas maždaug kas antrą modelį, S4, S6 edge, S8, S9 - kurį naudoju dabar. Užpraeitą savaitę užmačiau tokią akciją, vadinasi "seną į naują" tai yra perkant S20 FE, S20 arba S20+, galima atnešt savo seną telefoną ir jie paskaičiavę kiek telefonas yra vertas padaro dvigubą nuolaidą tokiai sumai. Mano atveju pasinaudojus Samsungo skaičiuokle, įvedus, kad atnešiu arba atsiųsiu (prie siuntimo dar grįšiu, nes čia visiška apgaulė) rodė vertę 200eur, padvigubinus 400 eur, reiškia, kad perkant tarkim S20FE už 659 eur, reiks mokėti tik 259 ir atiduoti savo seną. Iš pradžių bandžiau pasikonsultuoti telefonu, konsultantai pasakė nusipirkti kitą tel, savo seną išsiųsti ir vėliau bus pervesti 400 Eur.

Nelabai pasitikėjau tokiu siuntimo pasiūlymu tai nuvažiavau į Samsung parduotuvę, kad iš karto primokėti tik 259, o ne laukti pinigų grąžinimo. Pasirodė, kad niekur FE modelių jau nebeturi, tiek to galvoju paimsiu S20, nors ir keliais šimtais brangiau. Padaviau savo S9 telefoną, konsultantė apžiūrėjo ir sako, galim duoti daugiausia 60 Eur nuolaidą, nes ekranas su defektu. Paprašiau, kad parodytų kur, nes telefonas realiai idealios būklės. Įjungus mėlyną spalvą per serviso meniu, gerai įsižiūrėjus matosi neryškus kvadratukas toje vietoje kur yra grįžimas į meniu. Toje vietoje visada dega kvadratas kai naudojiesi telefonu (kas turi žino, kad dega "home" grįžimas, pas visus po to kai nebedaro atskiro mygtuko kaip seniau). Ką noriu pasakyt, kad čia ne defektas, o būdas pasipinigauti, jie patys puikiai žino, kad tą "nematomą" kvadratą gali įžiūrėt ant bet kurio telefono, kainą nukerta nuo žadėtos 400 iki 60, dėl to ir ragina siųsti paštu, paskui laukti grąžinimo, kai jie įvertins. Jeigu visgi čia tikrai skaitosi defektas tai vartotojai dėl jo niekaip nekalti, o čia yra Samsungo OLED brokas visuose telefonuose.

Bandžiau jiems rašyti skundą elektroniniu paštu, bet vis atrašo atgal (jau 3 kartus, kad ir kaip mėginčiau išdėstyti savo poziciją) kaip kokie robotai: "Atsiprašome jei ši prekė arba paslauga jums suteikė nepatogumų, jei turėsite daugiau klausimų kreipkitės vėl". Po tokių atsakymų kaip šlapiu skuduru per veidą, nuo vieno žmogaus jiems nuostolio nebus, bet jau nebegalėsiu pirkti Samsungų toliau po tokios apgaulės su akcija ir tų robotiškų atsakymų.
32


Narys yra atsijungęs Folka 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +13 -0
  • Pranešimai: 160
  • Kartu nuo: 2013-03-04

2020-10-28 00:11 (#2)

Parašyk į press[eta]telefonai.eu :)
4


Narys yra atsijungęs Blofeld 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +68 -0
  • Pranešimai: 5.126
  • Kartu nuo: 2012-12-23
  • Vardas:Lukas

2020-10-28 02:10 (#3)

Rodyti pranešimątuner, 2020-10-27 23:29, pasakė:

Sveiki,

noriu pasidalinti savo mintim apie Samsung akciją ir apskritai apie Samsung. Pamėginsiu nusiųsti ir į Delfi, Lrytą, bet abejoju, kad išspausdins, kas norės rašyti blogai apie savo didelius reklamos užsakovus..

Žodžiu, esu (o gal jau buvau) Samsung telefonų fanas, nuo tada kai labai taupiau ir nusipirkau Galaxy S2, vėliau ir toliau pirkdavau Samsungus peršokdamas maždaug kas antrą modelį, S4, S6 edge, S8, S9 - kurį naudoju dabar. Užpraeitą savaitę užmačiau tokią akciją, vadinasi "seną į naują" tai yra perkant S20 FE, S20 arba S20+, galima atnešt savo seną telefoną ir jie paskaičiavę kiek telefonas yra vertas padaro dvigubą nuolaidą tokiai sumai. Mano atveju pasinaudojus Samsungo skaičiuokle, įvedus, kad atnešiu arba atsiųsiu (prie siuntimo dar grįšiu, nes čia visiška apgaulė) rodė vertę 200eur, padvigubinus 400 eur, reiškia, kad perkant tarkim S20FE už 659 eur, reiks mokėti tik 259 ir atiduoti savo seną. Iš pradžių bandžiau pasikonsultuoti telefonu, konsultantai pasakė nusipirkti kitą tel, savo seną išsiųsti ir vėliau bus pervesti 400 Eur.

Nelabai pasitikėjau tokiu siuntimo pasiūlymu tai nuvažiavau į Samsung parduotuvę, kad iš karto primokėti tik 259, o ne laukti pinigų grąžinimo. Pasirodė, kad niekur FE modelių jau nebeturi, tiek to galvoju paimsiu S20, nors ir keliais šimtais brangiau. Padaviau savo S9 telefoną, konsultantė apžiūrėjo ir sako, galim duoti daugiausia 60 Eur nuolaidą, nes ekranas su defektu. Paprašiau, kad parodytų kur, nes telefonas realiai idealios būklės. Įjungus mėlyną spalvą per serviso meniu, gerai įsižiūrėjus matosi neryškus kvadratukas toje vietoje kur yra grįžimas į meniu. Toje vietoje visada dega kvadratas kai naudojiesi telefonu (kas turi žino, kad dega "home" grįžimas, pas visus po to kai nebedaro atskiro mygtuko kaip seniau). Ką noriu pasakyt, kad čia ne defektas, o būdas pasipinigauti, jie patys puikiai žino, kad tą "nematomą" kvadratą gali įžiūrėt ant bet kurio telefono, kainą nukerta nuo žadėtos 400 iki 60, dėl to ir ragina siųsti paštu, paskui laukti grąžinimo, kai jie įvertins. Jeigu visgi čia tikrai skaitosi defektas tai vartotojai dėl jo niekaip nekalti, o čia yra Samsungo OLED brokas visuose telefonuose.

Bandžiau jiems rašyti skundą elektroniniu paštu, bet vis atrašo atgal (jau 3 kartus, kad ir kaip mėginčiau išdėstyti savo poziciją) kaip kokie robotai: "Atsiprašome jei ši prekė arba paslauga jums suteikė nepatogumų, jei turėsite daugiau klausimų kreipkitės vėl". Po tokių atsakymų kaip šlapiu skuduru per veidą, nuo vieno žmogaus jiems nuostolio nebus, bet jau nebegalėsiu pirkti Samsungų toliau po tokios apgaulės su akcija ir tų robotiškų atsakymų.


Tai ne brokas, o šio tipo ekranų ypatumai. Nuo vienodo vaizdo vienoje vietoje jie tiesiog išdega. Anyway, negražu iš Samsung pusės.
4


Narys yra atsijungęs sniegopilis 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +1 -0
  • Pranešimai: 121
  • Kartu nuo: 2019-06-12
  • Vardas:Vilius
  • Miestas:Kaunas

2020-10-28 07:23 (#4)

Naudoju s9 plus du metus, nėra jokio kvadrato ant ekrano.
0


Narys yra atsijungęs AurimasK 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +63 -0
  • Pranešimai: 500
  • Kartu nuo: 2011-02-22
  • Vardas:Aurimas
  • Miestas:Vilnius

2020-10-28 08:11 (#5)

Kaip tik pasinaudojau šia akcija mėnėsio pradžioje ir už savo S9+ gavau 400eur nuolaidą pirkdamas S20FE. Tik tiek, kad pas mane ekranas nebuvo išdegęs, nes nenaudojau apatinio meniu. Galbūt tiesiog nepasisekė pataikyt ant konsultanto, maniškis atrodo net nelabai tikrino telefono būklės, greitai peržiūrėjo ir tiek :D
0


Narys yra atsijungęs sparagas 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +38 -0
  • Pranešimai: 3.118
  • Kartu nuo: 2010-01-14
  • Vardas:Gintautas
  • Miestas:Dovilai

2020-10-28 08:15 (#6)

Rodyti pranešimąAurimasK, 2020-10-28 08:11, pasakė:

Kaip tik pasinaudojau šia akcija mėnėsio pradžioje ir už savo S9+ gavau 400eur nuolaidą pirkdamas S20FE. Tik tiek, kad pas mane ekranas nebuvo išdegęs, nes nenaudojau apatinio meniu. Galbūt tiesiog nepasisekė pataikyt ant konsultanto, maniškis atrodo net nelabai tikrino telefono būklės, greitai peržiūrėjo ir tiek :D

Turbut temos kurejas turi nesti i kita salona bandyti praeiti patikrinima :D
0


Narys yra atsijungęs Leader 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Moderatoriai
  • Atsiliepimai: +46 -0
  • Pranešimai: 4.735
  • Kartu nuo: 2006-04-10
  • Miestas:Lietuva

2020-10-28 09:13 (#7)

*
Mėgstamas

Tai kaip čia ta akcija skaitosi, "Atnešk seną telefoną kuris būtų kaip naujas"?
13


Narys yra atsijungęs lasickui 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +125 -0
  • Pranešimai: 5.263
  • Kartu nuo: 2010-07-08
  • Miestas:Vilnius

2020-10-28 09:18 (#8)

Rodyti pranešimątuner, 2020-10-27 23:29, pasakė:

Padaviau savo S9 telefoną, konsultantė apžiūrėjo ir sako, galim duoti daugiausia 60 Eur nuolaidą, nes ekranas su defektu.


Jei dar galioja telefonui garantija, keliauji į servisą ir prašai broko akto būtent dėl šito "defekto", kurį tau nurodė samsung atstovai. O su juo iš pardavėjo atsiimi visus sumokėtus pinigus arba keiti į kitą telefoną, kurio kaina kompensuojama tavo telefono verte jo pirkimo metu. Kitaip sakant, išmaudyk juos jų pačių žaidime
5


Narys yra atsijungęs tuner 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +90 -0
  • Pranešimai: 1.541
  • Kartu nuo: 2008-03-16
  • Miestas:Vilnius

2020-10-28 09:24 (#9)

Rodyti pranešimąsniegopilis pasakė:

Naudoju s9 plus du metus, nėra jokio kvadrato ant ekrano.


Manau, kad yra, bent jau konsultantai rastų, jei norėtum tokia akcija pasinaudot :) aš gyvenime niekada nebūčiau sužinojęs irgi

Šį pranešimą redagavo tuner: 2020-10-28 09:40

0


Narys yra atsijungęs Lafas 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +188 -0
  • Pranešimai: 4.981
  • Kartu nuo: 2012-02-10

2020-10-28 13:40 (#10)

Ne pats konsultantas sugalvoju imti ir neleisti telefono priduoti. Matyt yra vadovybės nurodymas su kokiais ,,brokais,, neimti telefonų, kaip vertinti į ką žiūrėti. Tam konsultantui kuris dirba už 400 ar 500 eurų dzin, galėtu jis ir nemokamai atiduotu tą s20.
1


Narys yra atsijungęs piktaskiskis 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +2 -0
  • Pranešimai: 235
  • Kartu nuo: 2012-03-21
  • Miestas:Vilnius

2020-10-28 22:59 (#11)

Rodyti pranešimątuner, 2020-10-28 09:24, pasakė:

Manau, kad yra, bent jau konsultantai rastų, jei norėtum tokia akcija pasinaudot :) aš gyvenime niekada nebūčiau sužinojęs irgi


atsiųsti gal gali man nuotrauką ekrano kaip atrodo? Įdomu, kokias taisykles yra apsibrėžę dėl telefono būklės, kokia ji turi atitikti.

Bet Galiu patvirtinti, kad tikrai jokių kvadratų, dėmių nebūna ant šio Samsungo. Greičiausiai tai ekranas išdegęs, o tai labai dažnas reiškinys su samsung ekranais S klasės.
0


Narys yra atsijungęs tuner 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +90 -0
  • Pranešimai: 1.541
  • Kartu nuo: 2008-03-16
  • Miestas:Vilnius

2020-10-29 00:08 (#12)

Rodyti pranešimąpiktaskiskis, 2020-10-28 22:59, pasakė:

atsiųsti gal gali man nuotrauką ekrano kaip atrodo? Įdomu, kokias taisykles yra apsibrėžę dėl telefono būklės, kokia ji turi atitikti.

Bet Galiu patvirtinti, kad tikrai jokių kvadratų, dėmių nebūna ant šio Samsungo. Greičiausiai tai ekranas išdegęs, o tai labai dažnas reiškinys su samsung ekranais S klasės.


Na čia reiks skillsų, kad įžiūrėt. Po žodžiu "ekranais" labiau po NA raidėm.
Priedas  received_447481889548644.jpeg (63,15K)
Parsiųsta kartų: 167
0


Narys yra atsijungęs svoloth 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +3 -0
  • Pranešimai: 138
  • Kartu nuo: 2011-01-01

2020-10-30 14:08 (#13)

Pačių pagaminto prietaiso defektą pateikia kaip argumentą vykdyti pažadus - gražu :) Prašyk grąžinti pinigus jei jau patys vadina tai šlamštu, ką galima veikti su tokiu telefonu!

Šį pranešimą redagavo svoloth: 2020-10-30 14:10

0


Narys yra atsijungęs Blofeld 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +68 -0
  • Pranešimai: 5.126
  • Kartu nuo: 2012-12-23
  • Vardas:Lukas

2020-10-30 16:32 (#14)

Rodyti pranešimąsvoloth, 2020-10-30 14:08, pasakė:

Pačių pagaminto prietaiso defektą pateikia kaip argumentą vykdyti pažadus - gražu :) Prašyk grąžinti pinigus jei jau patys vadina tai šlamštu, ką galima veikti su tokiu telefonu!


Tai nėra defektas. Bet kuris tokio tipo ekranas gali taip pat išdegti rodydamas vienodą vaizdą toje pačioje vietoje. Tokie ekranai rodo gražiai, bet turi ir minusų.
0


Narys yra atsijungęs svoloth 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +3 -0
  • Pranešimai: 138
  • Kartu nuo: 2011-01-01

2020-11-01 13:20 (#15)

Rodyti pranešimąBlofeld, 2020-10-30 16:32, pasakė:

Tai nėra defektas. Bet kuris tokio tipo ekranas gali taip pat išdegti rodydamas vienodą vaizdą toje pačioje vietoje. Tokie ekranai rodo gražiai, bet turi ir minusų.


Taip, OLED turi tokią problemą, bet dėl savo gaminių broko priekaištauti vartotojams yra virš naglumo. Tuner vietoje pasidomėčiau ką apie tai mano vartotojų teisių apsaugos tarnyba.
1


Narys yra atsijungęs Blofeld 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +68 -0
  • Pranešimai: 5.126
  • Kartu nuo: 2012-12-23
  • Vardas:Lukas

2020-11-01 14:48 (#16)

Rodyti pranešimąsvoloth, 2020-11-01 13:20, pasakė:

Taip, OLED turi tokią problemą, bet dėl savo gaminių broko priekaištauti vartotojams yra virš naglumo. Tuner vietoje pasidomėčiau ką apie tai mano vartotojų teisių apsaugos tarnyba.


Būtent dėl to čia ir nėra brokas, o tiesiog tokia ekrano savybė. Tas galioja visiems ekranams, ne tik Samsung. Bet taisyklose gal tai ir tvarkoma garantiniu aptarnavimu.
0


Narys yra atsijungęs xeimax 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +38 -0
  • Pranešimai: 2.579
  • Kartu nuo: 2010-09-02

2020-11-01 18:31 (#17)

Rodyti pranešimąBlofeld, 2020-11-01 14:48, pasakė:

Būtent dėl to čia ir nėra brokas, o tiesiog tokia ekrano savybė. Tas galioja visiems ekranams, ne tik Samsung. Bet taisyklose gal tai ir tvarkoma garantiniu aptarnavimu.

o gal visgi brokas? o gal blogas technologijos realizavimas? nes naujesni OLED jau turi apsaugas nuo šito, daro pixel refresh ir jie nebeišdega taip ....
0


Narys yra atsijungęs iPauL 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +377 -0
  • Pranešimai: 13.356
  • Kartu nuo: 2010-01-17
  • Buvęs:xixas

2020-11-01 19:47 (#18)

Kazkaip is kart man cia neteikia kazkokios naudingos akcijos, nes dazniausiai buna vienu ar kitu aspektu nenaudinga..

Del tu broku, daug tel UK priduodavau/keisdavau, tai ziauriai smulkiai iska ziuredavo, bet normaliai argumentuodavo, tai matyt, kad jei cia yra iskeitusiu, tai gal tik 'ekspertas konsultantas', nes man naujam samsunge buvo niuansu, tai per kelis oficialius salonus perejau, kol galiausiai tik koks 10 konsultantas sugebejo paaiskinti ir nustatyti, ka reikejo..

Bendrai su tais pixeliais ir garantijomis sunku kovoti, kai pvz s20 kai kuriem paspaudus skambinti mirga ienas, bet tai neskaito kaip gedimo/broko, tai kitas zmogus gal ir neatkreiptu demesio

Šį pranešimą redagavo iPauL: 2020-11-01 19:48

Užsakau iš el. parduotuvių ir kitos tarpininkavimo paslaugos![/color]
Azuon, Ebay, Amazon, DealExtreme, AliExpress, TheBodyShop, HumbleBundle, SportsDirect, PlatiRU ir kt..
2


Narys yra atsijungęs zirnis 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +26 -0
  • Pranešimai: 3.152
  • Kartu nuo: 2006-01-22
  • Miestas:Kaunas

2020-11-01 22:52 (#19)

As turiu S8+ su isdegusiu mesengerio vaizdu ekrane, isdegusi net visa klaviatura, ka jau bekalbeti apie ekrano mygtukus :) garantinis servisas Lietuvoje jo neprieme, nes global versija pirkta UK, tai jau cia man atrode keistai, kai Samsung neturi normalaus serviso. Snekejaus ir su kolegomis, kurie tada turejo S9+, pas juos nebuvo jokiu isdegusiu vietu, nors telefonai buvo naudoti daugiau.

Kai nuejau i salona paklausti del sitos akcijos, tai konsultate pasake, kad pries tai nusiusta telefona nuvertino, nes leidziant ekrano testa rado isdegusi vaizda. Is tiesu - labai idomi Samsug pozicija, net neina suprasti kam jiems leisti ta ekrano testa, kad pamatyti viena is savo brokuotu telefonu?? suprantu, jei ekranas butu suskaldytas, suraizytas. Tikrai butu idomu sulaukti ju oficialaus atsakymo kodel nepriima savo brokuotu telefonu pilna kaina.


Kalbant apie ziniasklaida, tai 15min yra rase apie Samsung kainu politika ES narems, nieko doro Samsung atstovai nepakomentavo.
https://www.15min.lt...euru-646-763394

taip pat rasiau ir komentara ju FB post'e, bet ten visiskas ignoras
https://www.facebook...365837841272665

Šį pranešimą redagavo zirnis: 2020-11-01 23:05

3


Narys yra atsijungęs Taadas 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +11 -1
  • Pranešimai: 1.802
  • Kartu nuo: 2015-03-24
  • Buvęs:Tudis

2020-11-02 15:17 (#20)

.

Šį pranešimą redagavo Taadas: 2020-11-02 15:18

0


Pasidalinti šia tema:


  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)

Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2020-11-26 02:52

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai