Pereiti prie turinio

Ebay nusiuntė mokėjimą į ne mano Paypalą


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

turiu Ebay accountą emailu [email protected] ir Paypalą [email protected].

 

Listingus dėdamas naudoju [email protected]. Tačiau per Ebaymag keliant listingus į ebay.co.uk, ebay.de ir kitus, kažkodėl prie Paypal paymentų pridėjo mano Ebay (ne Paypal) emailą, nupirko prekę ir gavau emailą, kad sumokėta. Ebay vis dar rodo Awaiting payment prie prekės.

Bėda ta, kad [email protected] (Ebay accounto emailas) jau naudojamas Paypale, nes kažkas anksčiau turėjo domenas.lt domeną. Negaliu prisijungti, nes prašo patvirtinimo telefonu.

 

Ką daryt šitoj situacijoj?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiek is paypal puses tiek is ebay puses atrodys kad cia tiesiog tavo kalte. Ebaymag neaisku ar prisiims atsakomybe, tai blogiausias galimas scenarijus butu tas jog pirkejas kaltu refunda ir gautum neigiama atsiliepima, tada ebay dar prisikabintu ir apribotu accounta tavo.

 

Tavo pasirinkimai:

 

1. Susisiek su paypalu ir pranesk jog esi naujas domeno savininkas. Nupasakok situacija jog netycia paymentai krenta i ta paskyra, gadina tavo versla ir t.t. Tada paypalas turetu susisiekti su savininku ir liepti jam pasikeisti emaila. Problema ta kad neaisku kiek laiko sitas procesas uztruks, kiek googlinau tai paypalas panasu kad ignoruoja sitokias situacijas nebent viska iskeli i viesuma tada reaguoja staigiai.

 

2. Susisiek su pirkeju ir liepk daryti dispute. Paypalas turetu jam refundinti pinigus. Problema gali buti jog klientas bus nepatenkintas ir kals neigiama atsiliepima, arba pats ebay gali prisikabinti prie taves del tokios situacijos. Jeigu preke nebrangi, svarstyciau isvis tiesiog ja dovanoti klientui kad nesusigadinti reputacijos. Ir zinoma, pranesk apie klaida ebaymag, pasiupdatink savo paypal e-maila visose platformose kad sitas nepasikartotu.

 

3. Susisiek su pries tai buvusiu domeno savininku. Jeigu pavyktu su juo susisiekti ir susitarti tai situacija butu galima greitai ir paprastai isspresti.

Redagavo android
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui!

 

Peržiūrėjau savo listingus, tai .com viskas gerai, o visuose tarptautiniuose, kur kopijavau, buvo atsiradę po papildomą mokėjimą į blogą emailą, ištryniau juos. Buvo dar kitas užsakymas vėliau, tai mokėjimas atėjo sėkmingai man.

 

1. Paypalui parašiau prieš kelias dienas į [email protected], laukiu atsakymo.

Gal yra greitesnis kontakto būdas? Čia rašyti liepė per chatą. Kaip reikia iškelti į viešumą?

 

2. Su pirkėju susisiekiau, pasakė kad iš savo pusės pažiūrės ir kad jau yra jam panašiai buvę perkant, tai palaikė Ebay klaida. Prekė nebrangi, tai jei bus problemų tikrai verčiau išsiųsiu, nei gadinsiu accountą. Nepagalvojau į Ebaymag pranešti, parašysiu ir jiems.

 

3. Nežinau kaip susisiekti su buvusiu domeno savininku, laiške iš Paypal yra vardas, pavardė, bet atrodo klaidingai užrašyta, Facebook tokio neranda :D

 

Tiek is paypal puses tiek is ebay puses atrodys kad cia tiesiog tavo kalte. Ebaymag neaisku ar prisiims atsakomybe, tai blogiausias galimas scenarijus butu tas jog pirkejas kaltu refunda ir gautum neigiama atsiliepima, tada ebay dar prisikabintu ir apribotu accounta tavo.

 

Tavo pasirinkimai:

 

1. Susisiek su paypalu ir pranesk jog esi naujas domeno savininkas. Nupasakok situacija jog netycia paymentai krenta i ta paskyra, gadina tavo versla ir t.t. Tada paypalas turetu susisiekti su savininku ir liepti jam pasikeisti emaila. Problema ta kad neaisku kiek laiko sitas procesas uztruks, kiek googlinau tai paypalas panasu kad ignoruoja sitokias situacijas nebent viska iskeli i viesuma tada reaguoja staigiai.

 

2. Susisiek su pirkeju ir liepk daryti dispute. Paypalas turetu jam refundinti pinigus. Problema gali buti jog klientas bus nepatenkintas ir kals neigiama atsiliepima, arba pats ebay gali prisikabinti prie taves del tokios situacijos. Jeigu preke nebrangi, svarstyciau isvis tiesiog ja dovanoti klientui kad nesusigadinti reputacijos. Ir zinoma, pranesk apie klaida ebaymag, pasiupdatink savo paypal e-maila visose platformose kad sitas nepasikartotu.

 

3. Susisiek su pries tai buvusiu domeno savininku. Jeigu pavyktu su juo susisiekti ir susitarti tai situacija butu galima greitai ir paprastai isspresti.

 

Beje, ar gali man pirkėjas uždėti neigiamą, jei pats Ebay nemato mokėjimo? Yra ir opcija "Open unpaid item case".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...