Pereiti prie turinio

5G prietaisai ir galimybės


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Gana skeptiškai kol kas žiūriu į šią technologiją consumerio akimis, nes manau kol prieisim iki pilno bent miestų padengimo praeis kelios kartos telefonų.

Bet įdomu jei viskas įvyktų greičiau, sakykim kas atsitiktų su planais, ar operatoriai planuoja tai siūlyti kaip papildomą paslaugą, ar persijungs dažniai tiesiog automatiškai, ir kaip su GB kiekiu plane, net su visokiais 40gb tai 5G beveik bevertis.

 

Ir aplamai, apart žadamos 'pramonės revoliucijos' ar atneš consumeriui mėgstančiam specus ką nors daugiau apart greitį speedteste?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ar buvo papildoma paslauga įdiegus 3G, 4G? :)

Jei dabar naudoji 40GB, tai padidėjus greičiui tikėtina, kad irgi tiek pat naudosi. Ar daugiau visko siųstis ir youtube pradės klientai žiūrėti?

5G pagrindas ne greitis, o kuo mažesnis vėlavimas. Kad IOT galėtų greitai susisiekti su serveriu ir gauti atsakymą. Vienas iš pavyzdžių autonominis automobilis. Realiu laiku bendraudamas su serveriu turi nuspręsti ką atlikti toliau. Važiuojant 100km/h jei vėlavimas bus 200ms lyginant su 10ms, stabdymo kelio skirtumas bus ~5,3 metro.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ar buvo papildoma paslauga įdiegus 3G, 4G? :)

Jei dabar naudoji 40GB, tai padidėjus greičiui tikėtina, kad irgi tiek pat naudosi. Ar daugiau visko siųstis ir youtube pradės klientai žiūrėti?

5G pagrindas ne greitis, o kuo mažesnis vėlavimas. Kad IOT galėtų greitai susisiekti su serveriu ir gauti atsakymą. Vienas iš pavyzdžių autonominis automobilis. Realiu laiku bendraudamas su serveriu turi nuspręsti ką atlikti toliau. Važiuojant 100km/h jei vėlavimas bus 200ms lyginant su 10ms, stabdymo kelio skirtumas bus ~5,3 metro.

 

Dėl automobilių, tai ne dėl stabdymo esmė, o dėl jų autonomiškumo. Kiekvienas auto, žinos vienas apie kitą ir taip algoritmai planuos keliones, greičius, šviesoforai taip pat veiks pagal keletos kelių informacijos intensyvumus (realiu metu) ir panašiai... Realiai jei viskas bus tvarkoj. Tai galit pamiršti vairavimą - jo nebereikės, tik klausimas kada teorija, virs 100% praktika.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl automobilių, tai ne dėl stabdymo esmė, o dėl jų autonomiškumo. Kiekvienas auto, žinos vienas apie kitą ir taip algoritmai planuos keliones, greičius, šviesoforai taip pat veiks pagal keletos kelių informacijos intensyvumus (realiu metu) ir panašiai... Realiai jei viskas bus tvarkoj. Tai galit pamiršti vairavimą - jo nebereikės, tik klausimas kada teorija, virs 100% praktika.

 

 

autonomiskumas yra niekas, realiai niekuo negelbeja zinojimas kur kas yra ir tie algoritmai, jei nera savalaikio reagavimo laiko. Apie tai diablo ir kalbejo duodamas stabdymo kelio pvz.

 

Kitas momentas manau musu lifetime nepamirsi vairavimo.. Kodel ? nes taip greitai neatsnaujins automobiliu parkas, keliu infrastruktura. Ir bus visiskai nesvarbu koks tavo auto ismanus, jei aplinkui 10-15 metu senumo auto vazineja..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

autonomiskumas yra niekas, realiai niekuo negelbeja zinojimas kur kas yra ir tie algoritmai, jei nera savalaikio reagavimo laiko. Apie tai diablo ir kalbejo duodamas stabdymo kelio pvz.

 

Kitas momentas manau musu lifetime nepamirsi vairavimo.. Kodel ? nes taip greitai neatsnaujins automobiliu parkas, keliu infrastruktura. Ir bus visiskai nesvarbu koks tavo auto ismanus, jei aplinkui 10-15 metu senumo auto vazineja..

 

Automobilių parkas atsinaujina labai greitai (jau dabar dauguma automobilių man atrodo ne senesni nei 10 metų). Kitas dalykas - kai atsiras savavaldžiai automobiliai jie *labai* greitai išstums paprastus, tiesiog dėl tos priežasties, kad galės dirbti beveik 24x7, o vairuotojo išlaidų nėra. todėl visokie Uberiai, boltai ir Citybee iš karto pereis ant tokių automobilių, o tau paprasčiausiai nebeapsimokės turėti savo automobilio ir rūpintis jo priežiūra/draudimu ir kitais techniniais dalykais, jei tu galėsi išsikviesti auto už centus.

 

O kai tokių savavaldžiųautomobilių pasidarys dauguma (aš manau kad labai žaibiškai), tada didžiausia grėsmė kelyje bus tie, kurie patys fiziškai sėdi už vairo. Ir spėju kad vardan saugumo ir paprastumo labai greitai bus uždraustas fizinių asmenų vairavimas ir palikti tik savavaldžiai automobilai kurie bendraudami tarpusavyje sudars labai gražų ir saugų tinklą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

autonomiskumas yra niekas, realiai niekuo negelbeja zinojimas kur kas yra ir tie algoritmai, jei nera savalaikio reagavimo laiko. Apie tai diablo ir kalbejo duodamas stabdymo kelio pvz.

 

Kitas momentas manau musu lifetime nepamirsi vairavimo.. Kodel ? nes taip greitai neatsnaujins automobiliu parkas, keliu infrastruktura. Ir bus visiskai nesvarbu koks tavo auto ismanus, jei aplinkui 10-15 metu senumo auto vazineja..

 

Pirma tavo pastraipa tave pati priestarauja :D Savalaikis reagavimo laikas :D Tai jei nebus greicio, reakcijos, kitu transporto priemoniu, infrastruturos realiu metu, tai tavo reagavimo laikas nuo ko priklauso :D Autonomiskumas susideda is daugybes smulkmenu, ir dabar automobiliai vaziuoja autonomiskai, bet tik zinodami, kad yra salia ju, bet kas vyksta kitame kelyje ar uz sensoriu ir kitu dalyku - ne. Tad cia ir yra 5g privalumas, kad info greitis, laikas, kiekis jau nebus didele problema.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O šiaip dar, dažnai technologijos yra kuriamos net nelabai žinant jų tikrųjų panaudojimo galimybių. O kai technologija jau sukurta, tuomet po truputį atsiranda vietų, kur ją galima panaudoti. Pvz internetas nebuvo sukurtas tam, kad gamtoje žiūrėtum filmus, ar žaistum online žaidimus. O kai jau atsirado, tai ir panaudojimo galimybės pasirodė beribės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O šiaip dar, dažnai technologijos yra kuriamos net nelabai žinant jų tikrųjų panaudojimo galimybių. O kai technologija jau sukurta, tuomet po truputį atsiranda vietų, kur ją galima panaudoti. Pvz internetas nebuvo sukurtas tam, kad gamtoje žiūrėtum filmus, ar žaistum online žaidimus. O kai jau atsirado, tai ir panaudojimo galimybės pasirodė beribės.

 

Butent, nes technologija kuria maza dalis zmoniu, o vartoja didele dalis, tai is to ir atsiranda naujos panaudojimo galimybes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Eurosajungoj nemanau, kad vartotojai diktuoja technologine ateiti. Briuselyje dedes jau apmaste kiek reiks apkraut tulo lietuvio pecius, kad spjautu jis i dyzeli ir imtu savaeige mikrobange.

 

Ta pati ranka maitina ir technologiju kurejus ir kreipia juos tam tikra kryptim.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...