Pereiti prie turinio

Reikia Google Ads speco


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Ieškome žmogaus, komandos nario su patirtimi.

 

Mes neturime "reklaminio biudžeto" - tad butu smagu, kad šito klausimo išvengtume :)

Kiekvienas produktas (kurį gaminame ir prekiaujame) susidaro iš:

A. Savikaina

B. Pelno marža

C. Kliento "pirkimo/pritraukimo" kaštai; (customer acquisition cost - kuri irgi traktuojame šiek tiek savaip);

 

Kuom "C" mūsų atveju skiriasi nuo "reklaminio biudžeto"?

 

PVZ.: sakykime, kad turime priduktą, kuris kainuja 30 eur, kurio "C" dalis yra ±30% - t.y. ±10 eur. Kas reiškia, kad galim "ištaškyti" 10 eur., bet vieną produktą parduoti privalome.

 

Jei tokia logika yra suprantama ir priimtina, būčiau dėkingas, kad atsiųstumėte savo kontaktus.

 

Nuoširdžiausi linkėjimai,

Tomas

 

Susisiekta

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...