Pereiti prie turinio

Honda Accord 7series


Rekomenduojami pranešimai

Labas esu vairaves , su Honda Accord 7 kartos , dizainas labai patiko vidus gražus , bet kieta kaip golfas 4 , nzn gal kad mano padangos buvo per nalyg mažo profilio , pardaviau po 3 mėnesiu :) rekomenduočiau žiureti i Volvo marke .

Redagavo WalkingDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Isvis japonu komfortisku buna siais laikais? Pas mus darbe perka japonus, tai visi plastmasiniai. Turejom vw polo, tai toyota avensis/camry toks vaizdas, kad tam paciam levelyje. Plastmasiniai salonai.

Nei siais, nei praeitais laikais nebuvo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Isvis japonu komfortisku buna siais laikais? Pas mus darbe perka japonus, tai visi plastmasiniai. Turejom vw polo, tai toyota avensis/camry toks vaizdas, kad tam paciam levelyje. Plastmasiniai salonai.

Naujasis Camry nepakankamai komfortiškas? Man ir C-HR su R17 ganėtinai komfortiškas, TNGA platforma duoda savo :)

Maniau, kad komfortas labiau su pakabos darbu siejasi, jei norisi odos visur, tai turbūt į Lexus pusę reikia žiūrėti, tik jie kažkaip aprimę savo fronte, kas liečia naujoves. Tuo tarpu Toyota nuo 2016 nekukliai tempiasi lyginant su tuo kas buvo anksčiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiekvienas čia bandys įrodyt savo tiesą, kad accord'as (ne)komfortiškas, ne(patikimas) ir pan. Vienam accordo pakaba bus patenkinama, kitiems visiškas š***s, kitiems puiki sporto ir komfortiškumo prasme. Šiaip siūlau nuvaryt ir gyvai apsižiūrėt mašiną, pasidaryt test drive ir suprasi ar patinka apskritai kaip mašina. O šiaip gali pasižiūrėt atsiliepimus apie accordus čia: https://autoasas.lt/modelio-perziura/honda-accord-2002-2008-id-247 ir susidarysi įspūdį apie šią mašiną.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pritariu nariui Acidminde - kas yra komfortas?

 

Teko CityBee paslaugomis pasinaudoti ir vairuoti naujus Volkswagen Golf, Toyota Corolla, Toyota Auris, Peugeot 308. Tai pakaba minksčiausia pasirodė būtent Toyota Corolla.

 

O grįžtant prie temos, tai kam studentui sedanas ar univesalas? Kokie poreikiai? Kiek norima per mėnesį investuoti į automobilį (statistiškai) - as pvz laikau, kad jei įdedi iki 100 eur. be degalų per mėn. (tai čia draudimai, padangos, visa profilaktika išdėsčius per metus) yra gan geras deal. Jei tokios sumos skamba gan didokai, tai vėlgi - sena toyota man rodos bus pigiau už honda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Isvis japonu komfortisku buna siais laikais? Pas mus darbe perka japonus, tai visi plastmasiniai. Turejom vw polo, tai toyota avensis/camry toks vaizdas, kad tam paciam levelyje. Plastmasiniai salonai.

Camry su Polo lygint? Rimtai?

Išsinuomok naują Yaris Citybee, komforto daugiau nei senuose tautovežiuose. YARIS, visiška kibiro klasė, kuri į komfortą net nepretenduoja. O tu sakai Camry nėr komforto. Salonai plastmasiniai? O kur jie neplastmasiniai? Rolls Royce nebent. Pvz., BMW kokybiški salonai baigėsi ties E39, nuo E60 jau prasidėjo pigi plastmasė. Sutinku, kad tos senos 90's legendos buvo komfortiškiausios mašinos istorijoje, bet tai baigėsi prieš 20 metų, tų mašinų laikai praėjo, kasdienai gi nepirksi tokios. O šiuolaikinės mašinos komforto prasme degradavusios, prikiša kuo daugiau monitorių, kad tik lengviau parduot, tuo tarpu vietoj nepriklausomos pakabos įkiša balkį gale kaip antram golfe, kad per duobes šokinėtum kaip ant taburetės, vistiek žmogus perkantis naują mašiną to nemato ir nesupranta. Japonai šiuo klausimu kaip tik geresni.

 

Kiekvienas čia bandys įrodyt savo tiesą, kad accord'as (ne)komfortiškas, ne(patikimas) ir pan. Vienam accordo pakaba bus patenkinama, kitiems visiškas š***s, kitiems puiki sporto ir komfortiškumo prasme. Šiaip siūlau nuvaryt ir gyvai apsižiūrėt mašiną, pasidaryt test drive ir suprasi ar patinka apskritai kaip mašina. O šiaip gali pasižiūrėt atsiliepimus apie accordus čia: https://autoasas.lt/modelio-perziura/honda-accord-2002-2008-id-247 ir susidarysi įspūdį apie šią mašiną.

Accord labai sportiškas, turbūt geriausiai valdomas tokio dydžio universalas. To kaina yra komfortas, kurio jam tikrai trūksta, bet tai nereiškia, kad visi japonai nekomfortiški.

 

sena toyota man rodos bus pigiau už honda.

Nebus nei pigiau nei brangiau. Abiejų markių eksploatacinės dalys centus kainuoja. Hondų nebent kėbulo dalys brangesnės, bet čia aktualu jeigu nuolat mašinas daužai :) Pagrindinis skirtumas yra jų charakteryje, Hondos tai smagios mašinos jauniems, kur norisi nuolat daužyt ribotuvą, o Toyotos tai ramios pensininkų stiliaus mašinos, kur net nesinori spaust gazo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

<..>o Toyotos tai ramios pensininkų stiliaus mašinos, kur net nesinori spaust gazo.

Kol turėjau dyzelinį Yaris mk2 tai mėgdavau, kai sąlygos atitinkamos, bandyti tos vargšės pakabos ribas posūkiuose, ypač, kai ant padangų niekad netaupydavau ir tik pafantazuodavau, kiek geriau būtų TSport modelis su rimtesne pakaba ir didesniais ratais :)

Yaris mk3 hibridą labai daug kilometrų teko vadelioti, ten komfortiškiau, bet vien dėl hibrido tylumo kaip ir sakai, norėjosi ramiau judėti, nes spaudžiant ten rėksmas nemažas, o judesio mažai. Dabar CH-R hibridą vartoju, tai ramumo aura dar didesnė (ypač, kai padangos vasarinės ir tylesnės), nesinori spausti, bet kai prisireikia, tai su laiku išsijudina ir tie 90kw. Autrostradoje nuo 140km/h jei reikia dar pagreitėti, tai labai imlus. Kai užsinori pakvailioti posūkiuose, tai TNGA platforma parodo, kad ir valdymas ant apkrovos gali būti labai adekvatus, žymiai mažesnis understeer jausmas nei senesnių Auris, Avensis ar tas pats Yaris. Per šiuos metus, kai išėjo visi nauji modeliai, tai nemažai pratestavau Corolla universalą 2.0 137kw hibridą, RAV4 2.5 hibridą 160kw, Camry 2.5 hibridą 160kw, C-HR 1.2 turbo 85kw, Yaris naują 1.5 hibridą 85kw. Dar nemažai C-HR facelift 2.0 134kw vis tenka pajudinti, tai nežinau, man TNGA privalumai daugiau nei akivaizdūs, net tame pačiam naujam Yarise, kur gale vėl balkį įdėjo. Kiek prabandžiau Camry labiausiai patiko, bet man tokia barža objektyviai nereikalinga maltis po miestą, o priekaištų absoliučiai neturėjau, nei dėl bėgėjimosi, nei dėl diskomforto, nei ypač dėl kuro sąnaudų - man juokinga, kai tokio dydžio mašina ramiai lenda po 6l/100km pavasario orais mieste įvertinus galingumą, dydį, kad automatas :). Corolla universalas su tuo motoru paliko įspūdį traukos prasme, kai buvau pratęs prie lėtesnių hibridų, jau ir pagal dydį bei praktiškumą būtų idealiausias variantas - visgi nauja pasirodė šiek tiek per brangi net žemokos komplektacijos, todėl pasitaikius progai pasiimti silpnesnį, bet daug kartų vairuotą egzempliorių už adekvačią kainą - pasiėmiau ir nė kiek nesigailiu. Nuo birželio pravažiavau virš 10k km, vienas vienintelis nepatinkantis dalykas tai multimedijos lėtumas ir tai, kad dar 2017-ais nebuvo Android auto ir Apple CarPlay - to labai norėtųsi, bet retrofito gamintojas nenumatė. 2020 modelyje tas jau yra, tai superinis dalykas naudoti Spotify vietoj radijos ir Waze ar Google Maps vietoj GPS.

Kiti variantai renkantis buvo dar Lexus IS300h F-Sport 2013 m. 2,5 hibridas su 145kw su dvigubai didesne rida nei pasirinktas C-HR ir dar 2013 m. Auris universalas hibridas 1.8 100kw pilniausios komplektacijos su odiniu salonu ir dar mažesne rida. Protas padiktavo, kad IS'e net nuo Yariso gale ir bagažinėj vietos apgailėtinai mažai, kiek prarūkytas salonas šiek tiek erzino, garantijos pratęsimo nebus, aptarnavimas pas dilerį kainuos bent 1,5 karto daugiau bus gaila su tokia maltis kad ir po šunkelius Lietuvoj ar Saremų salose, kad nenorėsiu skirti tiek laiko išlaikyti juodos auto išvaizdą idealia ir kad nereikia man tų premiumo panetkių. Auris atbaidė, kad po lizingo neatgausiu likutinės, nes retas kas įvertins tą pilną komplektaciją ir nenorės mokėti reikšmingai daugiau, nei už kitas pasiūloj esančias vidutinybes, o ir valdymas bukesnis jo gerokai nei TNGA turinčių modelių, o ir hibridinė sistema senesnės kartos, tai kuro sąnaudos vis tiek bus šiek tiek prastesnės. O ir miesto dydžio kompaktiškas SUV'as greičiausiai po penkmečio bus lengviau parsiduodantis daiktas, jei sugalvosiu pasikeisti.

Tai toks mano reziumė apie naujesnių Toyotų komfortiškumą. Siūlau realiai išsibandyti patiems ir įsivertinti modelius, kad ir naudotus ir po to darytis išvadas, o ne remiantis nuogirdomis ir tuo labiau pasenusiais stereotipais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Liuks apžvalga :)

Lietuvoj gerai, kad beveik visi tavo paminėti modeliai yra CityBee, išsinuomoji už porą eurų ir testuoji kaip nori. Palyginimui gali paimt kokį Fiat 500, kad po minutės suprast, kad sau tokios mašinos niekada nepirktum :)

Užtat, kai būna poreikis CityBee pasinaudoti, tai vairuotoju būdamas stengiuosi imti ko negaliu paprastai išsibandyti, kaip BMW X1 ar Golf mk7 su 1,4tsi (?) ir DSG. X1 paliko gerą įspūdį, net jei ten silpniausias variklis buvo koks į juos eina (nesu tikras), bet man visko per akis buvo judant Palangos plentu ir kažkiek po miestą. Gyva, žvitri mašina. Bet yra labai daug niuansų, kodėl visgi nedrįsčiau tokią turėti, pirmiausia, tai kad greit turbūt su tokia mašina teises padėčiau, labai pramuša ne ant ramaus, komfortiško važiavimo, o ant noro spausti :) o Golf labai patiko - gale vietos normaliai, bagažinė irgi padoraus dydžio (tomis prasmėmis daug geriau už naują Corolla hečbeką), bet greitėjantis ir smaugiant kažkaip ties 3 pavara jaučiasi, kad pridūsta ir jau sunkiau juda, aišku, mieste per akių akis ir tokio, DSG labai greitas. Sąnaudos, tiesa, pasirodė vos ne identiškos tiek X1, tiek golfuko, kas labai nustebino, su abejomis važiavimas buvo labai panašus.

Visgi, jei nors kiek į temą, tai pačiam neteko minimo Accord vairuoti, kelis sykius tik keleiviu buvau, bet neišlindo kažkokie diskomfortai - taip, standesnis nei analogiško laikmečio Avensiai, bet priekaištų nebuvo. Salonas šviežiau kiek atrodė, jaunatviškiau, bet mano komforto supratimas kiek kitoks ir ne odos kvadratiniais metrais matuojasi. Subjektyvu, visgi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...