Pereiti prie turinio

Projekto monitizavimas


Rekomenduojami pranešimai

Nauji metai ant nosies, reikia issikelti naujus tikslus :)

Forume yra daug zmoniu su labai skirtingomis verslo patirtimis, tai galbut kazkas suteiks ir man minciu.

 

Uzsiimu automobiliu tikrinimu pries pirkima.

Kad geriau suprasti kas tai:

www.patikrintasauto.lt

https://uzdarbis.lt/t383708/pagalba-perkant-automobili-lietuvoje/

 

Ieskau minciu kaip galima padidinti pajamas is sios veiklos.

Savo valandas pilnai isdirbu, beveik istisus metus yra klientu eile.

Paroje daugiau valandu nepadarysiu, klientu daugiau aptarnauti nei dabar negaliu.

Kol kas atmetu galimybe idarbinti kita zmogu, nes veikloje yra perdaug vietos nekokybiskam darbui. O zmogaus priziureti pats negaleciau. O jis dirbtu mano vardu. Tad sito atsisakau.

 

Ka esu iki siol padares tai turiu CarVertical referal nuoroda, nuo kurios gaunu kelis eurus nuo kliento. Per menesi apie +100e.

Esu bendraves su keliais draudejais, kad jie galetu uz gera kaina drausti mano klientus. Bet paziurejus kainas, tai internete draudimas pigesnis, nei per tuos brokerius kurie siulosi.

 

Domina pajamu pakelimas bent nuo 500e/men.

 

Reklamos pirkes nesu, niekur nesireklamuoju apart skelbiu.lt, bet pasikartosiu klientu srauta turiu ir jo didinti prasmes nera, nes zmones nelauks po keleta savaiciu eileje.

 

Uz gera informacija, verslo pletros plana galeciau ir sumoketi.

 

 

Prasau nesiulyti nieko nuo ko kristu mano darbo kokybe, tai nedomina.

Man pastoviai pardavimu aiksteles, stambus perekupai siulo uz procenta vesti klientus, bet sito grieztai atsisakau.

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Arba taip:

Turgai nera ypatingai dideli, nzn ar greitai auto ten keiciaisi, bet anyway:

Tikrini kieikviena auto, rezultatus talpini pas save puslapyje, priejimas mokamas. Pvz. as noriu pirkti auto, vaziuoju i Kauna, pamatau patinkancia auto, ieinu i tavo puslapi ir matau to auto medziaga.

Profit.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pardavejai nemegsta sita veikla uzsiimanciu, nes mes randam defektu daugiau nei iprastas pirkejas.

Perekupai daznai taupo kiekviena eura, tai dar papildomai susimoketi uz paslauga ir atvykima.

Auto bukle kinta, galiu pasakyti, kad siandien jo stovis yra toks ir toks, bet negaliu patvirtinti, kad jis ryt bus toks pats.

 

Turgai yra pakankamai dideli ir auto kaita ten didele.

Net vienos normalios aiskteles nebutu imanoma aptarnauti atmetus visus dabartinius klientus.

Ir jei pajuokaujant, tai pradejus rimtai tikrinti viena turgu, aikstele, greitai nebeileistu. Nes pardavejams tai nesukuria jokio pliuso.

 

Pasikartosiu as neturiu laiko papildomiems klientams ar darbams. Jei to ieskociau uzsipirkciau reklamos ir nesukciau galvos.

As noriu papildomai istraukti pinigu is projekto galbut su kazkuo bendradarbiaujant, darant papildoma kazkokia paslauga. Bet nekeiciant esminio modelio tai klientams tikrinti auto kas ir sugeria visa laika.

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nauji metai ant nosies, reikia issikelti naujus tikslus :)

Forume yra daug zmoniu su labai skirtingomis verslo patirtimis, tai galbut kazkas suteiks ir man minciu.

 

Uzsiimu automobiliu tikrinimu pries pirkima.

Kad geriau suprasti kas tai:

www.patikrintasauto.lt

https://uzdarbis.lt/t383708/pagalba-perkant-automobili-lietuvoje/

 

Ieskau minciu kaip galima padidinti pajamas is sios veiklos.

Savo valandas pilnai isdirbu, beveik istisus metus yra klientu eile.

Paroje daugiau valandu nepadarysiu, klientu daugiau aptarnauti nei dabar negaliu.

Kol kas atmetu galimybe idarbinti kita zmogu, nes veikloje yra perdaug vietos nekokybiskam darbui. O zmogaus priziureti pats negaleciau. O jis dirbtu mano vardu. Tad sito atsisakau.

 

Ka esu iki siol padares tai turiu CarVertical referal nuoroda, nuo kurios gaunu kelis eurus nuo kliento. Per menesi apie +100e.

Esu bendraves su keliais draudejais, kad jie galetu uz gera kaina drausti mano klientus. Bet paziurejus kainas, tai internete draudimas pigesnis, nei per tuos brokerius kurie siulosi.

 

Domina pajamu pakelimas bent nuo 500e/men.

 

Reklamos pirkes nesu, niekur nesireklamuoju apart skelbiu.lt, bet pasikartosiu klientu srauta turiu ir jo didinti prasmes nera, nes zmones nelauks po keleta savaiciu eileje.

 

Uz gera informacija, verslo pletros plana galeciau ir sumoketi.

 

 

Prasau nesiulyti nieko nuo ko kristu mano darbo kokybe, tai nedomina.

Man pastoviai pardavimu aiksteles, stambus perekupai siulo uz procenta vesti klientus, bet sito grieztai atsisakau.

 

O jei turėtum kažkokį tinklalapį kaip duomenų bazė, kur galėtum patalpinti info apie apžiūrėtus automobilius (kurių klientas kažkodėl nepirko) - kiti žmonės galėtų nebrangiai nupirkti informaciją, jei pačius domino būtent tie patys skelbimai?

 

Čia brainstorminu :D bet tokio dalyko niekur neteko matyti.

 

EDIT: nepamačiau, kad jau praktiškai tą patį pasiūlė :D pirma parašiau, po to perskaičiau iki galo...

Redagavo LukasKuc
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jei turėtum kažkokį tinklalapį kaip duomenų bazė, kur galėtum patalpinti info apie apžiūrėtus automobilius (kurių klientas kažkodėl nepirko) - kiti žmonės galėtų nebrangiai nupirkti informaciją, jei pačius domino būtent tie patys skelbimai?

 

Čia brainstorminu :D bet tokio dalyko niekur neteko matyti.

 

EDIT: nepamačiau, kad jau praktiškai tą patį pasiūlė :D pirma parašiau, po to perskaičiau iki galo...

 

Is dalies turbut imanoma, bet baze nebutu didele, kaip pvz tau reikia Audi A6 2010m, dyzelis, 4 varomi, automat.

Koks sansas, kad tavo paieskos laiku savaite atgal busiu patikrines toki varianta. Arba, kad skelbimo nuoroda ir foto nebus pakeistos, kad neleis atpazinti to automobilio.

Dirbu su labai skirtingais auto nuo 1500e iki 20,000e, modeliai taip pat patis ivariausi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is dalies turbut imanoma, bet baze nebutu didele, kaip pvz tau reikia Audi A6 2010m, dyzelis, 4 varomi, automat.

Koks sansas, kad tavo paieskos laiku savaite atgal busiu patikrines toki varianta. Arba, kad skelbimo nuoroda ir foto nebus pakeistos, kad neleis atpazinti to automobilio.

Dirbu su labai skirtingais auto nuo 1500e iki 20,000e, modeliai taip pat patis ivariausi.

 

Na, iš esmės į mases visas nepataikytum, bet tikrai atsirastų, ką domina. Aprašyme galėtum pateikti VIN ir automobilio vietą, pardavėjo kontaktus - pagal tai žmogus galėtų įsitikinti, kad apie tą patį automobilį kalba eina. Daugybė žmonių, kai ieško kažkokio konkretaus modelio, peržiūri vos ne visus to modelio skelbimus ir tokia duombazė padėtų kažkiek atsifiltruoti, arba žinoti į ką kreipti dėmesį, važiuojant pasižiūrėti to paties automobilio. Kai kurie dalykai būtų naudingi net ilgu laikotarpiu - jei prieš metus peržiūrėjai auto, kuri visa mušta ir pervirinta buvo, tuo metu ją kažkas pardavė, o dabar vėl skelbime stovi, tai ta pati info apie tai, jog buvo daužta vis tiek aktuali. Tik įdirbio reikėtų - apgalvoti, kaip apmokestinti (paros/savaitės/mėnesio mokestis visiems įrašams, mokestis už konkretų apžiūrėtą auto ir t.t.), kiek auto būtų per savaitę ar mėnesį ir kažkokio marketingo. Žinoma, čia nebūtų paprasčiausias dalykas, bet toks kūrybingesnis, kurio kaip ir nėra :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, iš esmės į mases visas nepataikytum, bet tikrai atsirastų, ką domina. Aprašyme galėtum pateikti VIN ir automobilio vietą, pardavėjo kontaktus - pagal tai žmogus galėtų įsitikinti, kad apie tą patį automobilį kalba eina. Daugybė žmonių, kai ieško kažkokio konkretaus modelio, peržiūri vos ne visus to modelio skelbimus ir tokia duombazė padėtų kažkiek atsifiltruoti, arba žinoti į ką kreipti dėmesį, važiuojant pasižiūrėti to paties automobilio. Kai kurie dalykai būtų naudingi net ilgu laikotarpiu - jei prieš metus peržiūrėjai auto, kuri visa mušta ir pervirinta buvo, tuo metu ją kažkas pardavė, o dabar vėl skelbime stovi, tai ta pati info apie tai, jog buvo daužta vis tiek aktuali. Tik įdirbio reikėtų - apgalvoti, kaip apmokestinti (paros/savaitės/mėnesio mokestis visiems įrašams, mokestis už konkretų apžiūrėtą auto ir t.t.), kiek auto būtų per savaitę ar mėnesį ir kažkokio marketingo. Žinoma, čia nebūtų paprasčiausias dalykas, bet toks kūrybingesnis, kurio kaip ir nėra :D

Mano nuomone, kad ilgam periode tokia duomenu baze netgi kliudytu. Pvz siandien variklio slangas pucia, bet po savaites tai gali buti sutvarkyta ir tai butu klaidinanti informacija.

Jei jau kalbeti aplamai apie kita pirkeja, tai kiekvienas nusipirkes auto, net ir perekupai kazka jai padaro, kas vel keicia jos bukle, defektu sarasa.

Yra atveju buve kai ziuredavau savo buvusius automobilius, per kelis menesius jo bukle gali kardinaliai pasikeisti.

Taip pat esu ziurejes auto su variklio defektu, po 2 men nupirkau ta pati auto be variklio defekto uz mazesne kaina :)

 

Yra tokia grupe FB apziureti automobiliai, jei kazkas ikelia tikrai bloga atsiliepima apie automobili, skelbimas yra is karto istrinamas, padaromos naujos foto, jei reikia uztusuojami numeriai ir ikeliama kaip kita masina. Telefono numeri pakeisti taip pat ne naujiena sitam versle.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal: kaip ir defektuotu auto yra taip ir dau servizu kur pievas remontuoja arba kainoje baudzia, galetum pradeti su kazkokiu servizu bendradarbiauti kur nukreiptum defektuota pasiremontuoti ar pns. O servizas tavo interesa islaikytu.

Gal: taipogi pajungiat normalu serviza, jei pats nespeji masinu apziureti, gali pas juos nukreipti apziurai..

 

Kiek supratau tai pats prekiauti auto nenori, bet kazkaip sekantis logiskas zingsnis butu savo aikstele atidaryti...

 

Siaip as kaip fizinis asmuo - ne specialistas, parduodantis auto, gal visai pirkciau paslauga ivertinimui auto realiai buklei ir pvz kainos nustatymui, kad pirkejai smegenu nepudrintu. Ir gal kazkokiu defektu tvarkymui jei tai kaina keltu..

Redagavo TEGAS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal: kaip ir defektuotu auto yra taip ir dau servizu kur pievas remontuoja arba kainoje baudzia, galetum pradeti su kazkokiu servizu bendradarbiauti kur nukreiptum defektuota pasiremontuoti ar pns. O servizas tavo interesa islaikytu.

Gal: taipogi pajungiat normalu serviza, jei pats nespeji masinu apziureti, gali pas juos nukreipti apziurai..

 

Kiek supratau tai pats prekiauti auto nenori, bet kazkaip sekantis logiskas zingsnis butu savo aikstele atidaryti...

 

Siaip as kaip fizinis asmuo - ne specialistas, parduodantis auto, gal visai pirkciau paslauga ivertinimui auto realiai buklei ir pvz kainos nustatymui, kad pirkejai smegenu nepudrintu. Ir gal kazkokiu defektu tvarkymui jei tai kaina keltu..

Sunku su servisais bendradarbiauti kai dirbu visoje Lietuvoje, mano klientai nuo vienkiemiu pasienyje iki didmiesciu centruose gyvenanciu.

 

Ar tikrai parduodamas auto, tu uz paslauga moketum arti 100e? Kuri tau paciam apciuopiamos naudos gali ir neduoti.

O velgi ir man moketum ir dar gaistum savo laika man rodydamas gera valanda savo masina :)

Daznu atveju turbut pagalvotum, kad geriau papildoma 100e pirkejui numest.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sunku su servisais bendradarbiauti kai dirbu visoje Lietuvoje, mano klientai nuo vienkiemiu pasienyje iki didmiesciu centruose gyvenanciu.

 

Ar tikrai parduodamas auto, tu uz paslauga moketum arti 100e? Kuri tau paciam apciuopiamos naudos gali ir neduoti.

O velgi ir man moketum ir dar gaistum savo laika man rodydamas gera valanda savo masina :)

Daznu atveju turbut pagalvotum, kad geriau papildoma 100e pirkejui numest.

 

50 ant kokios 3-5 k masinos mokeciau, 100 irgi butu norma uz 5-10 k masina. Cia pagal savo kainodara rinka nusistatytum.

Vidutiniskai manau daugiau nuderama nuo masinos ir daznai be priezasties ar perdaug nuleidzia..

 

Pries pora metu net kelias auto pardavinejau, tai realiai uzsipisau kariaut su perekupais/pirkejais, kai pradeda ziureti masina tai viskam amen. Visai butu nieko zinoti savo masinos realia bukle, kad pvz neaiskintu jog naujai keista sankaba jau i pabaiga..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Filmuok video medžiagą, kaip ažiūri automobilius ir viską kelk į savo youtube kanalą. Naujiena rinkoje nebus, bet pritrauksi žiūrovų, kurie norės irgi išmokti atrasti minusus arba bent supras nuo kur reikia pradėti ką žiūrėti. Ką randi iš kur atvarytas, kur ką pamatei arba ne.

 

*Pliusai: pritaukus auditoriją/peržiūras bus kas užsakinės reklamą, tokie kaip rrr ar pan.

 

 

* Minusai, kad taip gal prarasi dalį klientų, kurie patys išmoks, bet dažnu atvėju čia mažuma bus.

* Ne kekvienas pardavėjas sutiks, kad su GoPro aplink jo mašina vaikščiotum ir komentuotum.

Redagavo Nordvas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu nėra noro plėstis, nėra noro samdyti žmonės, o klientų eilė stovi, tai yra tik vienas variantas - branginti savo paslaugas. Dirbti mažiau už daugiau.

 

Aišku galima daug išspausti iš šios situacijos, bet viskas reikalaus laiko, pinigų ir žmogiškųjų ištekliu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Projekto monetizavimas* (nepyk, esu priekabus).

Gal kažko keisti ir nereikia. Manau tavo paslaugos kaina šiek tiek atsilieka nuo tavo sugebėjimo surasti, atpažinti defektus ir derėtis. Kadangi kiekvieną dieną judi į priekį (nors galbūt to ir nejauti), apžiūrinėji automobilius, juose randi defektus ir sugebi bendrauti bei derėtis, siūlau pakelti paslaugos kainą. Arba pagal pirkėjo finansinę padėtį, ieškomą modelį taikyti skirtingą kainą (pvz. asmuo pirkdamas Sharan'ą už 1,5k tikrai neskirtų 100 eur, nei asmuo pirkdamas f10 už 15k, nors ką gali žinot). Šios idėjos yra visiškos iliuzijos ir negali būti rimtai priimtos. Bet apsvarstyti verta. Galbūt kolega Stanley galėtų ką nors pasiūlyti. Jis kaip suprantu dirba taip pat auto srityje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

50 ant kokios 3-5 k masinos mokeciau, 100 irgi butu norma uz 5-10 k masina. Cia pagal savo kainodara rinka nusistatytum.

Vidutiniskai manau daugiau nuderama nuo masinos ir daznai be priezasties ar perdaug nuleidzia..

 

Pries pora metu net kelias auto pardavinejau, tai realiai uzsipisau kariaut su perekupais/pirkejais, kai pradeda ziureti masina tai viskam amen. Visai butu nieko zinoti savo masinos realia bukle, kad pvz neaiskintu jog naujai keista sankaba jau i pabaiga..

Paslaugos kaina yra fiksuota, tebunie ja galima butu keisti pagal automobilio verte, bet yra kita puse keliones islaidos. Ar auto uz 1000e ar uz 10000e, bet man nuvaziuoti kainuos tiek pat.

 

 

Filmuok video medžiagą, kaip ažiūri automobilius ir viską kelk į savo youtube kanalą. Naujiena rinkoje nebus, bet pritrauksi žiūrovų, kurie norės irgi išmokti atrasti minusus arba bent supras nuo kur reikia pradėti ką žiūrėti. Ką randi iš kur atvarytas, kur ką pamatei arba ne.

 

*Pliusai: pritaukus auditoriją/peržiūras bus kas užsakinės reklamą, tokie kaip rrr ar pan.

 

 

* Minusai, kad taip gal prarasi dalį klientų, kurie patys išmoks, bet dažnu atvėju čia mažuma bus.

* Ne kekvienas pardavėjas sutiks, kad su GoPro aplink jo mašina vaikščiotum ir komentuotum.

 

Senai is forumieciu esu sulaukes pasiulymu kurti video, net pagalbos juos montuojant. Mano darbo modelis yra toks, kad dalinai noriu islikti nezinomas, nenoriu reklamos kur matytusi mano veidas. Cia nera jokios aferos, tiesiog kiekviena automobili apziuriu kaip sau, to pasekoje gaunu malonu ir interesuota pardavejo bendravima, gaunu geresnes galimybes deryboms.

 

Yra youtube is Kauno bachuriukas atlieka patikras, filmuoja. Kas bent kiek gaudosi masinose mato, kad patys video yra surezisuoti ir auto apziura atlikta iki filmavimo. Parodyti video galima daug ka, bet tai nereiskia, kad bus taip ir dirbama. Kitas dalykas esu is 3 klientu gaves atsiliepimus apie ji, pradzioje jie pirko jo paslauga, poto perejo pas mane. Jis daznai negauna su masina pavaziuot :))) Sako nedave pardavejas. O pinigus ima kaip uz normalia patikra. Kai ateina pas seno kirpimo perekupa zmogelis su cemodanu, operatorium ir dar filmuoja, tai atitinkamai ir pardavejas i ji ziuri.

 

Ukraina praso, kad filmuociau apziura. As labai paprastai paaiskinau, kad as koncentruojuosi ties savo darbu, o ne ziureti jog vaizdas susifokusuotu, ranka nesudrebetu ar aplamai kamera nenusisuktu kur. Tikriausiai dabartinem technologijom galeciau tai isspresti, bet ne cirkintis pas pardaveja atvaziuoju.

 

Jeigu nėra noro plėstis, nėra noro samdyti žmonės, o klientų eilė stovi, tai yra tik vienas variantas - branginti savo paslaugas. Dirbti mažiau už daugiau.

 

Aišku galima daug išspausti iš šios situacijos, bet viskas reikalaus laiko, pinigų ir žmogiškųjų ištekliu.

 

Kiekvienu metu rugseji paslaugos kaina keliu. Kol kas tai nepakenke klientu skaiciui.

 

Projekto monetizavimas* (nepyk, esu priekabus).

Gal kažko keisti ir nereikia. Manau tavo paslaugos kaina šiek tiek atsilieka nuo tavo sugebėjimo surasti, atpažinti defektus ir derėtis. Kadangi kiekvieną dieną judi į priekį (nors galbūt to ir nejauti), apžiūrinėji automobilius, juose randi defektus ir sugebi bendrauti bei derėtis, siūlau pakelti paslaugos kainą. Arba pagal pirkėjo finansinę padėtį, ieškomą modelį taikyti skirtingą kainą (pvz. asmuo pirkdamas Sharan'ą už 1,5k tikrai neskirtų 100 eur, nei asmuo pirkdamas f10 už 15k, nors ką gali žinot). Šios idėjos yra visiškos iliuzijos ir negali būti rimtai priimtos. Bet apsvarstyti verta. Galbūt kolega Stanley galėtų ką nors pasiūlyti. Jis kaip suprantu dirba taip pat auto srityje.

esu anksciau galvojas apie paslaugos kaina pagal verte, bet velgi. Kur yra protinga riba kada kaina turi keistis, daznas klientas renkasi masina tarp dvieju kainu diapazonu. Nuo kokios vertes skaiciuoti jei viena auto kainuoja 9900e, kita 10100e, tai uz viena imti 50e uz kita jau 75e? Nors nuderama suma nuo automboiliu gali buti skirtinga ir netgi antras variantas tapti pigesniu.

Aplamai kaip klientas perkantis paslauga labai megstu aiskuma, viena kaina, kad maziau reiketu informacijos ieskoti kol susipranti kodel ir uz ka moki.

 

Nemaza dalis klientu ateina per rekomendacijas, turi tik tel numeri ir nenumano kaip kas veikia. Tai uztrunka paaiskinti, nors veliau dar rastu atsiunciu visa bazine informacija. O dar jei pradeciau kainas pagal automobilio verte deliot, tai zmogus pasimestu.

 

 

 

 

ACIU diskusija, visas jusu mintis siandien nakti apgalvosiu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

50 ant kokios 3-5 k masinos mokeciau, 100 irgi butu norma uz 5-10 k masina. Cia pagal savo kainodara rinka nusistatytum.

Vidutiniskai manau daugiau nuderama nuo masinos ir daznai be priezasties ar perdaug nuleidzia..

 

Pries pora metu net kelias auto pardavinejau, tai realiai uzsipisau kariaut su perekupais/pirkejais, kai pradeda ziureti masina tai viskam amen. Visai butu nieko zinoti savo masinos realia bukle, kad pvz neaiskintu jog naujai keista sankaba jau i pabaiga..

 

As savo posta patikslinu, nes ne taip supratai. Nesiulau tavo kainos skirstyti pagal auto verte. As turejau omenyje kad tokio diapozono masinu vertese, tokios sumos negaila butu. Ta prasme nustatysi 100, tai klientura bus brangesniu auto savininkai.

 

Realiai tokia paslauga pradeti teijti, tai tik weba pasipildyti. Nebus susidomejimo, isimsi is puslapio..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galetum gal pats draudimo brokeris patapti (perdaug nezinau kaip ten kas veikia ar reikia kazka issilaikyti ar ne)

Kai zmones pasikeicia masina dazniausiai keicia tepalus dirzelius ir t.t. galetum gal tepalus perpadavineti?

Galetum susitarti kad pvz jeigu nusideresi kokia suma tarkim 100eur tai per puse dalinates.

Dauguma mehaniku turi nuolaidas iki 40% autobaise, ir panasiose parduotuvese, tia jeigu susitarus su viena (vistiek buna beveik kiekviename mieste), iskarto paiimtum kazkokias dalis uzsimetes kazkoki procenta?

 

Ir siaip kaip kazkas minejo kuo brangesne masina tuo brangiau turetum imti, nes nera logikos imti tapacia kaina nuo sharano ir tapacia kaina nuo brangios naujos masinos, kur tarkime patikrinti reiketu jau kompo ir visokiu naujovisku ziniu.

 

Dar aisku galetum sudeti viska i video ar pdf ir monetizuoti turini, kur gali ziureti tik susimokejas. Pries perkant masina pvz mielai nusipirkciau toki pdf ar ziniu rinkuka uz 50eur, turinis pvz galetu buti nuolat atnaujinimas, ir taip suteikiant vel atrakinti uz kazkoki mokesti ir pan

Redagavo sparagas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Darai patikrinimus pirkejams.

 

+ Daryk patikrinimus pardavejams. Rastu. Bus kaip auto pasas. Jei masina gera, toks pasas, isvada, sertifikatas bus naudingas pardavejui.

Nei vienas pardavejas nerodys masinos "pirkejui", kuris neplanuoja pirkti. Laiko svaistymas, kuro deginimas veltui.

 

O pasiulymas realus tai kelti kainas, jeigu yra eile. Dirbsi maziau, gausi ta pati. O optimistiniu atveju netgi uzdirbsi daugiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš irgi siūlau kažką galvoti su naujai nusipirktai mašinai aktualiomis prekėmis: tepalais, kėbulo ar salono priežiūros rinkiniais, kvepaliukais, gesintuvais, ratų raktais, slapukais ir t.t. Kai žmogus nusiperka automobilį pirmomis dienomis dažniausiai dar yra motyvuotas investuoti į jį, tai turėtų būti nesunku upsell'inti.

 

Na, o paskui, jei produkcija gera, gal klientai ir grįžtų vėl nusipirkti tų smulkmenų ir susidarytų nuolatinis ratas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"Apžiūrėti automobiliai" fb grupę paversk pilnaverčiu projektu - svetainę kurioje žmonės talpins savo apžiūras, ateityje perspektyvos monetizuoti tikrai yra :)

O pačiose apžiūrose be kitų darbuotojų niekaip nepadidinsi apimčių, pažiūrėk pavyzdžius Rusijoje - https://www.youtube.com/user/quattro882

Kiekvienam mieste dirba atskiras žmogus, moka procentą viso šito projekto organizatoriui už atsiųstus klientus, žmonės dirba matosi patyrę ir tikrai vardo jo negadina, manau tikrai rastum žmonių kurie puikiai gaudosi automobiliuose, kai kuriais atvėjais galbūt net geriau už patį, ir tikrai neatsisakys papildomo tokio pobūdžio uždarbio.

Redagavo Kaprals
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keletas įžvalgų.

 

Dariau ne vieną patikrinimą autorizuotame servise, kainos nuo 100eur. Pirmas dalykas, kurį reikia padaryti - pakelti kainas, nuo 40eur iki 60eur, klientų srautas gal nežymiai sumažės (o gal ir nesumažės), bet pajamos jaučiamai padidės. Kitas dalykas, nežinau kaip pas tave yra, bet stengčiausi susitvarkyti dokumentus, kad bankai pripažintų tavo paslaugą kaip autorizuotą - padidėtų klientų srautas, kurie ima lizingus ir būtinai turi pateikti apžiūros lapą (Bankai teikia sąrašą servisų, tai kaip ir gautųsi jau ir reklama iš jų), tam lygmeny dar kelčiau kainas bent iki 70-80eur, o gal ir daugiau, priklausomai nuo srauto.

 

Next thing, pradėčiau teikti auto perpardavimo paslaugą (tavo puslapy), patikrintų, gerų, jų gal bus iki 20vnt (pradžioj mažiau), bet turėsi dar ir iš to pajamų, o klientui nereikės iekoti pirkėjo (o tau auto išpirkinėt). Pajamos iš antkainio.

 

 

Siūlau pasižiūrėti į kolegas - Deals on wheels (jų darbo profilis truputi skiriasi, bet daug panašumų bei idėjų), galima labai daug gerų dalykų ir sau pasižymėti bei perimti. Su laiku pasisamdyti žmonių, kurie padėtų įsigyti naudotą auto (vieni ieško, tu tikrini), tas pats žmogus ir lizingo bei draudimo, registravimo klausimus tvarkyt galėtų. Ir tokiu būdu pajamas ne 500eur/mėn padidint, o visais 1000eur ar daugiau. Taip pat atkreipk dėmesį į jų facebook paskyrą, galėtum ir pats panašius dalykus daryt.

 

Ir peržiūrėt kitus konkurentus, ką jie siūlo, tada pasieškoti serivisų patikimų, kurie bendradarbiautų, turėti jų sąrašą skirtinguose miestuose ir turėt už kiekvieną klientą kažkokį procentą/sumą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keletas įžvalgų.

 

Dariau ne vieną patikrinimą autorizuotame servise, kainos nuo 100eur. Pirmas dalykas, kurį reikia padaryti - pakelti kainas, nuo 40eur iki 60eur, klientų srautas gal nežymiai sumažės (o gal ir nesumažės), bet pajamos jaučiamai padidės. Kitas dalykas, nežinau kaip pas tave yra, bet stengčiausi susitvarkyti dokumentus, kad bankai pripažintų tavo paslaugą kaip autorizuotą - padidėtų klientų srautas, kurie ima lizingus ir būtinai turi pateikti apžiūros lapą (Bankai teikia sąrašą servisų, tai kaip ir gautųsi jau ir reklama iš jų), tam lygmeny dar kelčiau kainas bent iki 70-80eur, o gal ir daugiau, priklausomai nuo srauto.

 

Next thing, pradėčiau teikti auto perpardavimo paslaugą (tavo puslapy), patikrintų, gerų, jų gal bus iki 20vnt (pradžioj mažiau), bet turėsi dar ir iš to pajamų, o klientui nereikės iekoti pirkėjo (o tau auto išpirkinėt). Pajamos iš antkainio.

 

 

Siūlau pasižiūrėti į kolegas - Deals on wheels (jų darbo profilis truputi skiriasi, bet daug panašumų bei idėjų), galima labai daug gerų dalykų ir sau pasižymėti bei perimti. Su laiku pasisamdyti žmonių, kurie padėtų įsigyti naudotą auto (vieni ieško, tu tikrini), tas pats žmogus ir lizingo bei draudimo, registravimo klausimus tvarkyt galėtų. Ir tokiu būdu pajamas ne 500eur/mėn padidint, o visais 1000eur ar daugiau. Taip pat atkreipk dėmesį į jų facebook paskyrą, galėtum ir pats panašius dalykus daryt.

 

Ir peržiūrėt kitus konkurentus, ką jie siūlo, tada pasieškoti serivisų patikimų, kurie bendradarbiautų, turėti jų sąrašą skirtinguose miestuose ir turėt už kiekvieną klientą kažkokį procentą/sumą.

 

Aciu uz pasidalinima idejom. Pakomentuosiu is savo puses.

Kaina ne zenkliai pakelti matau galima ir daug sulaukiau PM zinuciu su siuo pasiulymu, tad manau jau pavasario pradzioje tai teks daryti. Tik dar nesu tikras 50e ar 60e turetu buti nauja kaina.

Lygintis kainomis i autorizuotus servisus negalima, nesvarbu kaip kas atlieka patikra, nes jie taip pat nevengia aplaidziu klaidu, bet jie turi autorizuoto atstovo statusa, tai jau yra virsune. Lyginti su IV veikla uzsiimanciu asmeniu tiesiog neimanoma.

 

Atitikti bankams reikia tureti stacionaria darbo vieta, as esu mobilus. Ir esu ne is didmiescio.

 

Antra ideja su parduodamu automobiliu patikra yra nebloga. Bet esme, kad masina daznai keicia savo bukle. Siandiena ja patikrinu, bet ar jos bukle atitiks ryt pasakyti negalima. Pats esu nupirkes sau ne viena auto kur patikrinu pirmadieni, o sekmadieni gaunu zinute su gerokai mazesne kaina nes tiesiog kazkas sugedo.

Taip pat yra pardavejai kurie zinodami, kad auto nebus tikrinamas ir atvykstama jau garantuotai jo pirkti sukeicia dalis, padangas ar dar kazka. Turejau vasara atveji Kauno turguje, kai tikrinau masina su Xenon zibintais buvo lyg savaitgalis, su pardaveju buvo sutarta, kad pirmadieni mes perkam ja. Atvykus pirkti masinoje buvo ideti paprasti zibintai, kuriu kaina skiriasi apie 2,5 karto. Tai visa laime, kad as buvau patikroje ir buvau pirkime. Jei pirkima butu atlikes klientas be manes, jis butu nusipirkes ta auto. Ir tai buvo pastebeta, nes tai vizualiai matoma. O yra begale bloku, kitu daliu kurias galima sukeisti. As pats auto pardavimuose esu daugiau metu nei vykdau sita veikla, tai mates visa virtuve, apie kuria daznas nesusimasto kol nepapuola pats.

Paprastas pavizdys buvo ir su mano masina, galvojau neveikia viena pakaitinimo zvake, klientas paprase, kad ja pakeisciau pries jam nuperkant. Sutarem, kad jokiu bedu. Kadangi diagnostika sau buvau dares senokai, tai tikejau, kad niekas nepasikeite. O kai reikejo keisti zvake, paaiskejo, kad per ta laika ir zvakiu rele sugedo. Tai keiciau ne tik zvake, bet ir rele. Tai tik parodo, kad siandienos ir rytojaus auto stovis gali skirtis. O jei auto pardavimuose stovi kelis menesiu. Per juos pravaziuota 10k km. Kaladziu, tepalu, vaziuokles susidevejimai.

 

Pradesiu sekti Deals on wheels.

 

Mano konkurentai nieko nesiulo, dirbame visi panasiu principu. Niekas neturi kazkokio stipraus atotrukio ar pranasumo.

 

Na taip vienas yra kuris turi lagamina ir baltas pirstines :))) sarkazmas.

 

 

Mano sekme atejo is to, kad paslauga atlieku kiek imanoma saziningiau. Todel labai saugau reputacija, pats suprantu, kad bijau rizikuoti savo vardu. Nes kas diena sulaukiu skambucio, kai esu rekomenduotas buvusio kliento.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu uz pasidalinima idejom. Pakomentuosiu is savo puses.

Kaina ne zenkliai pakelti matau galima ir daug sulaukiau PM zinuciu su siuo pasiulymu, tad manau jau pavasario pradzioje tai teks daryti. Tik dar nesu tikras 50e ar 60e turetu buti nauja kaina.

Lygintis kainomis i autorizuotus servisus negalima, nesvarbu kaip kas atlieka patikra, nes jie taip pat nevengia aplaidziu klaidu, bet jie turi autorizuoto atstovo statusa, tai jau yra virsune. Lyginti su IV veikla uzsiimanciu asmeniu tiesiog neimanoma.

 

Atitikti bankams reikia tureti stacionaria darbo vieta, as esu mobilus. Ir esu ne is didmiescio.

 

Antra ideja su parduodamu automobiliu patikra yra nebloga. Bet esme, kad masina daznai keicia savo bukle. Siandiena ja patikrinu, bet ar jos bukle atitiks ryt pasakyti negalima. Pats esu nupirkes sau ne viena auto kur patikrinu pirmadieni, o sekmadieni gaunu zinute su gerokai mazesne kaina nes tiesiog kazkas sugedo.

Taip pat yra pardavejai kurie zinodami, kad auto nebus tikrinamas ir atvykstama jau garantuotai jo pirkti sukeicia dalis, padangas ar dar kazka. Turejau vasara atveji Kauno turguje, kai tikrinau masina su Xenon zibintais buvo lyg savaitgalis, su pardaveju buvo sutarta, kad pirmadieni mes perkam ja. Atvykus pirkti masinoje buvo ideti paprasti zibintai, kuriu kaina skiriasi apie 2,5 karto. Tai visa laime, kad as buvau patikroje ir buvau pirkime. Jei pirkima butu atlikes klientas be manes, jis butu nusipirkes ta auto. Ir tai buvo pastebeta, nes tai vizualiai matoma. O yra begale bloku, kitu daliu kurias galima sukeisti. As pats auto pardavimuose esu daugiau metu nei vykdau sita veikla, tai mates visa virtuve, apie kuria daznas nesusimasto kol nepapuola pats.

Paprastas pavizdys buvo ir su mano masina, galvojau neveikia viena pakaitinimo zvake, klientas paprase, kad ja pakeisciau pries jam nuperkant. Sutarem, kad jokiu bedu. Kadangi diagnostika sau buvau dares senokai, tai tikejau, kad niekas nepasikeite. O kai reikejo keisti zvake, paaiskejo, kad per ta laika ir zvakiu rele sugedo. Tai keiciau ne tik zvake, bet ir rele. Tai tik parodo, kad siandienos ir rytojaus auto stovis gali skirtis. O jei auto pardavimuose stovi kelis menesiu. Per juos pravaziuota 10k km. Kaladziu, tepalu, vaziuokles susidevejimai.

 

Pradesiu sekti Deals on wheels.

 

Mano konkurentai nieko nesiulo, dirbame visi panasiu principu. Niekas neturi kazkokio stipraus atotrukio ar pranasumo.

 

Na taip vienas yra kuris turi lagamina ir baltas pirstines :))) sarkazmas.

 

 

Mano sekme atejo is to, kad paslauga atlieku kiek imanoma saziningiau. Todel labai saugau reputacija, pats suprantu, kad bijau rizikuoti savo vardu. Nes kas diena sulaukiu skambucio, kai esu rekomenduotas buvusio kliento.

 

 

Supratau, na, net esamoje situcijoje jau bent smulkmenas galima tikrai keisti, kainas pradžiai iki 50 eur kad ir dabar, jei srautas nemažės - nuo pavasario iki 60 eur. Perkant automobilį - tai nėra pinigai.

 

Tada tokias paslaugas kaip suradimas tam tikro auto pirkėjui, o kaina jau salykim procentas nuo bendros auto sumos, plius visų dokumentų, lizingo sutvarkymas.

 

Na ir DOW kolegas panagrinėk, jų facebook ir interneto puslapį, turėsi idėjų.

 

O kitus dalykus galima įgyvendinti, tik teisingai pastrateguoti, gal ir įmonę atsidaryti, suprantama, kad su laiku, bet galima galvoti ta linkme drąsiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Supratau, na, net esamoje situcijoje jau bent smulkmenas galima tikrai keisti, kainas pradžiai iki 50 eur kad ir dabar, jei srautas nemažės - nuo pavasario iki 60 eur. Perkant automobilį - tai nėra pinigai.

 

Tada tokias paslaugas kaip suradimas tam tikro auto pirkėjui, o kaina jau salykim procentas nuo bendros auto sumos, plius visų dokumentų, lizingo sutvarkymas.

 

Na ir DOW kolegas panagrinėk, jų facebook ir interneto puslapį, turėsi idėjų.

 

O kitus dalykus galima įgyvendinti, tik teisingai pastrateguoti, gal ir įmonę atsidaryti, suprantama, kad su laiku, bet galima galvoti ta linkme drąsiai.

 

Del kainos keitimo, tai neskubu nes nesu tikras kuri butu tinkama. Nesinori, kad kas du menesius kaina keistusi. Iki siol i metus karta keldavau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...