Pereiti prie turinio

dingo LPEXPRESS siunta - kokios galimybes?


Rekomenduojami pranešimai

papasakok kokios aplinkybės?

pirmą kartą matau kad lpexpress dingo siunta

 

Jokiu isskirtiniu aplinkybiu, tiesiog pamete siunta pastas

 

Per paskutines gruodžio savaites dešimtys siuntų dingo ir vėlavimas savaitė buvo

Jums dingo tiek, ar cia info is pasto vidaus, kad bendrai tiek dingo Lietuvoje?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš tiesų, kaip pastebėjo kiti forumo nariai, trūksta informacijos apie siuntinį: ar buvo draustas; ar vietinis siuntimas ar tarptautinis; ar siuntinį buvo įmanoma sekti prieš 'dingimą', ar ne, ir kt.,

 

Pagal LR Pašto Įstatymo 12 str. 1-ą dalį, siuntėjas pretenziją privalo pateikti per 6 mėn. nuo siuntos išsiuntimo dienos.

 

Vadovaujantis to pačio įstatymo 12 str. 5-os dalies 1 punktu, jei siunta buvo neįvertintoji (žmogiškai kalbant - nedrausta), bet registruota, paštas turi atlyginti sumą "[...] kuri lygi dviguboms siuntimo išlaidoms". Kitaip tariant, siuntimo išlaidos padaugintos iš dviejų kartų.

 

 

4864f67a5b64d78da86cf6b5e144e4f4742.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš tiesų, kaip pastebėjo kiti forumo nariai, trūksta informacijos apie siuntinį: ar buvo draustas; ar vietinis siuntimas ar tarptautinis; ar siuntinį buvo įmanoma sekti prieš 'dingimą', ar ne, ir kt.,

 

Vietinis, nedraustas, sekti galima (rodo skirstymo centre issiuntimo miesto, pastas nerwnda siuntinio)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

4 eurus atgausiu, nes siuntimas 1.95 eur? :D

 

Taip

 

Pas mane irgi siunta dingo, keliavo iš užsienio ir 12/15 diena buvo Lietuvoje, o nuo 15 dienos 'pradingo' iki 01/04, kol nesupildžiau draudimo. Skambinu - niekas neranda. Bet, kadangi pas mane viskas apdrausta buvo tai, kai supildžiau draudimą, jau sekančią dieną kurjeris prie namų buvo kas kelia klausimą ar tiesiog tyngėjo ieškoti, ar kai reikia mokėti iš savų tai atsiranda :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

4 eurus atgausiu, nes siuntimas 1.95 eur? :D

 

Pagal įstatymą, taip. Siūlyčiau susisiekti su siuntėju, nes jis turi teisę inicijuoti siuntinio paiešką kaip sutarties šalis. Gavėjui paštas, iš kitos pusės, neprivalo pateikti tokios informacijos, o galbūt tingi ir/ar nenori.

 

Bet kokiu atveju, sėkmės. Jei siuntinys skirstymo centre, turėtų dar, manau, ateiti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taip, jei drausta iki 70€, jei nedrausta 2x siuntimo išlaidos

Lasickui rase, kad iki 70 eur jei NEdrausta siunta.

 

Pagal įstatymą, taip. Siūlyčiau susisiekti su siuntėju, nes jis turi teisę inicijuoti siuntinio paiešką kaip sutarties šalis. Gavėjui paštas, iš kitos pusės, neprivalo pateikti tokios informacijos, o galbūt tingi ir/ar nenori.

 

Bet kokiu atveju, sėkmės. Jei siuntinys skirstymo centre, turėtų dar, manau, ateiti

 

As siuntejas.

Jei turetu ateiti tai nesakytu, kad neranda manau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Tai pala as sita nesamone maciau ne karta Alytuje prie Lidl parduotuves :D Praeidamas vis matau, kad vienos dureles atidarytos tai as jas pabandziau uzdaryti, bet jos kaip video rodo atsoka is karto ir neuzsidaro :) Tai nejaugi ir cia tas atvejis ?

 

Beja dabar perskaites straipsni ir pasinaudojus abejais pastomatais reiks palaukt kuri laika ir ziuret ar neatsidarys dureles :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man robotas siurblys prapuole :D

 

Kas yra kaltas jei perku is eshopo, jis manes nepasieke, nors issiustas.

shopas kompensuos pinigus tau, o paštas kompensuos pinigus shopui.

Siuntėjas perka paslaugą iš pašto, tad siuntėjas atsakingas, kad jo užsakyta paslauga būtų atlikta

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man robotas siurblys prapuole :D

 

Kas yra kaltas jei perku is eshopo, jis manes nepasieke, nors issiustas.

Jei eshopas EU, tai eshopas yra atsakingas iki tol kol pasirašai už siuntinį.

 

Aišku, reiktų nepamiršti siuntimo būdų. Jei pirkėjui rekomenduojama imti draustą siuntą ir mokėti, tarkim, dvigubai daugiau, bet pirkėjas nori sutaupyti ir ima paprastą.

Tai dingimo atveju, pats pirkėjas turėtų būti kaltas, kad rizikavo ant taupymo.

Drausta siunta taip pat nėra garantas. Pirkėjas privalo prieš pasirašydamas patikrinti siuntą ir įsitikinti, ar siunta vizualiai nepažeista ir ar svoris daug maž atitinka.

Nes pasirašymas yra patvirtinimas, kad priemat siuntą ir jei kažkas dingo, nebebus draudimo. Retas klientas patikrina, o daugiau paaiškėjus, kad siuntos turinys išvogtas, kelia pretenzijas, nors jau nieko padaryt nėra galima..

Čia labiau kalbu apie paštą, ir čia yra basics.

 

Ir VISADA reikia drausti siuntas, kurių vertė 30+€.

LT paštas Europoje yra tarp top 5, labiausiai vagiančių siuntas.

Pats prekiauju, tai 1/10 siuntų dingsta Europoje kaip minimum. Tiksliau nedingsta, o yra išavagiamas turinys.

Aš siunčiu tik draustas, nebent klientas nori rizikuoti ant savęs.

Man asmeniškai nuo 2017 nedingo nei viena siunta (išsiunčiau per 1000 visoje europoje), o kolegomis dingsta pastoviai, kai kurie net nebesiunčia į EU..

Turiu tam tikrus kriterijus pakuojant, kad sumažinti riziką, pasitesina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei eshopas EU, tai eshopas yra atsakingas iki tol kol pasirašai už siuntinį.

 

Aišku, reiktų nepamiršti siuntimo būdų. Jei pirkėjui rekomenduojama imti draustą siuntą ir mokėti, tarkim, dvigubai daugiau, bet pirkėjas nori sutaupyti ir ima paprastą.

Tai dingimo atveju, pats pirkėjas turėtų būti kaltas, kad rizikavo ant taupymo.

Drausta siunta taip pat nėra garantas. Pirkėjas privalo prieš pasirašydamas patikrinti siuntą ir įsitikinti, ar siunta vizualiai nepažeista ir ar svoris daug maž atitinka.

Nes pasirašymas yra patvirtinimas, kad priemat siuntą ir jei kažkas dingo, nebebus draudimo. Retas klientas patikrina, o daugiau paaiškėjus, kad siuntos turinys išvogtas, kelia pretenzijas, nors jau nieko padaryt nėra galima..

Čia labiau kalbu apie paštą, ir čia yra basics.

 

Ir VISADA reikia drausti siuntas, kurių vertė 30+€.

LT paštas Europoje yra tarp top 5, labiausiai vagiančių siuntas.

Pats prekiauju, tai 1/10 siuntų dingsta Europoje kaip minimum. Tiksliau nedingsta, o yra išavagiamas turinys.

Aš siunčiu tik draustas, nebent klientas nori rizikuoti ant savęs.

Man asmeniškai nuo 2017 nedingo nei viena siunta (išsiunčiau per 1000 visoje europoje), o kolegomis dingsta pastoviai, kai kurie net nebesiunčia į EU..

Turiu tam tikrus kriterijus pakuojant, kad sumažinti riziką, pasitesina.

jau prisiskaitei bangood ar gearbest bajeriukų?

Tas siuntos draudimas iš jų pusės tera iliuzija. Siunčiau iš jų nemažai brangios elektronikos, buvo keli atvejai, kai siuntos taip niekada ir neatkeliavo, jų suportas sako, tipo jūs nepasirinkote draudimo, todėl mes negalime jums grąžinti pinigų, ar išsiųsti dar kartą, o paypal pinigus grąžino iškart. Tad reikia tik pasirinkti tinkamus apmokėjimo tarpininkus, ir nepermokėti ant kinietiškų lozungų

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei eshopas EU, tai eshopas yra atsakingas iki tol kol pasirašai už siuntinį.

 

Aišku, reiktų nepamiršti siuntimo būdų. Jei pirkėjui rekomenduojama imti draustą siuntą ir mokėti, tarkim, dvigubai daugiau, bet pirkėjas nori sutaupyti ir ima paprastą.

Tai dingimo atveju, pats pirkėjas turėtų būti kaltas, kad rizikavo ant taupymo.

Drausta siunta taip pat nėra garantas. Pirkėjas privalo prieš pasirašydamas patikrinti siuntą ir įsitikinti, ar siunta vizualiai nepažeista ir ar svoris daug maž atitinka.

Nes pasirašymas yra patvirtinimas, kad priemat siuntą ir jei kažkas dingo, nebebus draudimo. Retas klientas patikrina, o daugiau paaiškėjus, kad siuntos turinys išvogtas, kelia pretenzijas, nors jau nieko padaryt nėra galima..

Čia labiau kalbu apie paštą, ir čia yra basics.

 

Ir VISADA reikia drausti siuntas, kurių vertė 30+€.

LT paštas Europoje yra tarp top 5, labiausiai vagiančių siuntas.

Pats prekiauju, tai 1/10 siuntų dingsta Europoje kaip minimum. Tiksliau nedingsta, o yra išavagiamas turinys.

Aš siunčiu tik draustas, nebent klientas nori rizikuoti ant savęs.

Man asmeniškai nuo 2017 nedingo nei viena siunta (išsiunčiau per 1000 visoje europoje), o kolegomis dingsta pastoviai, kai kurie net nebesiunčia į EU..

Turiu tam tikrus kriterijus pakuojant, kad sumažinti riziką, pasitesina.

 

Dažnai kurjeriai net į rankas dėžės neduoda kol nepasirašai. Ką jau kalbėti apie siuntos vartymą ir kampų bei užklijavimo tikrinimą...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei eshopas EU, tai eshopas yra atsakingas iki tol kol pasirašai už siuntinį.

 

Aišku, reiktų nepamiršti siuntimo būdų. Jei pirkėjui rekomenduojama imti draustą siuntą ir mokėti, tarkim, dvigubai daugiau, bet pirkėjas nori sutaupyti ir ima paprastą.

Tai dingimo atveju, pats pirkėjas turėtų būti kaltas, kad rizikavo ant taupymo.

Drausta siunta taip pat nėra garantas. Pirkėjas privalo prieš pasirašydamas patikrinti siuntą ir įsitikinti, ar siunta vizualiai nepažeista ir ar svoris daug maž atitinka.

Nes pasirašymas yra patvirtinimas, kad priemat siuntą ir jei kažkas dingo, nebebus draudimo. Retas klientas patikrina, o daugiau paaiškėjus, kad siuntos turinys išvogtas, kelia pretenzijas, nors jau nieko padaryt nėra galima..

Čia labiau kalbu apie paštą, ir čia yra basics.

 

Ir VISADA reikia drausti siuntas, kurių vertė 30+€.

LT paštas Europoje yra tarp top 5, labiausiai vagiančių siuntas.

Pats prekiauju, tai 1/10 siuntų dingsta Europoje kaip minimum. Tiksliau nedingsta, o yra išavagiamas turinys.

Aš siunčiu tik draustas, nebent klientas nori rizikuoti ant savęs.

Man asmeniškai nuo 2017 nedingo nei viena siunta (išsiunčiau per 1000 visoje europoje), o kolegomis dingsta pastoviai, kai kurie net nebesiunčia į EU..

Turiu tam tikrus kriterijus pakuojant, kad sumažinti riziką, pasitesina.

Kaip pakuoji kad sumazint rizika? Gali pavyzdi koki? :) Butu naudinga

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dažnai kurjeriai net į rankas dėžės neduoda kol nepasirašai. Ką jau kalbėti apie siuntos vartymą ir kampų bei užklijavimo tikrinimą...

Na nežinau, šiaip kiek esu pirkęs ir siuntęs per kurjerius, tai pačios parduotuvės liepia apžiūrėti. Dabar pažiūrėjus venipak ir dpd, tai pas juos taip pat parašyta, kad reikia apžiūrėti, norint kompensacijos..

 

jau prisiskaitei bangood ar gearbest bajeriukų?

Tas siuntos draudimas iš jų pusės tera iliuzija. Siunčiau iš jų nemažai brangios elektronikos, buvo keli atvejai, kai siuntos taip niekada ir neatkeliavo, jų suportas sako, tipo jūs nepasirinkote draudimo, todėl mes negalime jums grąžinti pinigų, ar išsiųsti dar kartą, o paypal pinigus grąžino iškart. Tad reikia tik pasirinkti tinkamus apmokėjimo tarpininkus, ir nepermokėti ant kinietiškų lozungų

Aš niekur neminėjau nei kiniečių nei paypal. Rašiau apie europos eshopus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nežinau, šiaip kiek esu pirkęs ir siuntęs per kurjerius, tai pačios parduotuvės liepia apžiūrėti. Dabar pažiūrėjus venipak ir dpd, tai pas juos taip pat parašyta, kad reikia apžiūrėti, norint kompensacijos..

 

 

Aš niekur neminėjau nei kiniečių nei paypal. Rašiau apie europos eshopus.

 

Teoriškai visur taip rašo, bet praktiškai tas sunkiai įmanoma. Kurjeriai gerokai ilgiau užtruktų ir gerokai mažiau siuntų išvežiotų tuo atveju. Todėl niekas nieko netikrina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...