Pereiti prie turinio

dingo LPEXPRESS siunta - kokios galimybes?


Rekomenduojami pranešimai

Taip pat galiu patarti, kad nesipykit su kurjeriais. Dažnai vienas ir tas pats kurjeris važiuoja tuo pačiu maršrutu, ir jei vieną kartą jau pristatė tavo adresu, didelė tikimybė kad ir rytoj, ar po savaitės veš tas pats.

Taip, vienam kurjeriui duodamas vienas maršrutas (rajonas) ir jis vienas jame dirba, nebent išeina atostogų arba išeina iš darbo. Maršrutais nelabai kas keičiasi, nes išmokti savo maršrutą užtrunka kelis mėnesius kol pradėsi greitai dirbt, kad galėtum išvežt pakankamą siuntų kiekį ir grįžtum namo ne vėlai vakare. Vienoje įmonėje buvo tokia sistema, kad probleminius adresus išimdavo iš maršruto ir visiem tokiem padarė atskirą maršrutą, kurį numesdavo naujokams ar tiem kas blogai dirba. Probleminis tai nebūtinai piktybinis klientas, gali būti blogas privažiavimas, ilgas laukimas prie šlagbaumo ir pan.

 

Tai kurjeris tyrimo metu meluos? Teisme klientas tokiu atveju atgautų 3 €, o kurjerio įmonei būtų padaryta daug didesnė reputacinė žala. Klientai imtų nepasitikėti tokia įmone ir dar uoliau apžiūrinėti jos pristatomas siuntas.

Parodyk man bent vieną atvejį kai klientas padavė į teismą dėl nepristatytos siuntos. Netgi dėl pradingusių siuntų turbūt tik vienetai tokių atvejų buvo, nors siuntų dingsta palyginus nemažai.

Apie kokią reputacinę žalą šneki? Kiek Lietuvoj siuntų kompanijų, 5-7? Pasiguglink, apie kiekvieną yra tūkstančiai blogų atsiliepimų, tai ką dabar, žmonėm sėst į mašinas ir patiems vežtis siuntas? Tas vienas probleminis klientas gal ir nebesirinks tos įmonės, bet jis tik lašas jūroje, juolab ne gavėjas renkasi siuntimo būdą, o siuntėjas, ypač kai perki kažką iš užsienio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visų pirma nenusišnekėkit su tais teismais. Iš karto matos, kad nesusidūrę su asmenim kurie žino ir gina savo teises. Iki teismo šitokie dalykai net nedaeitų.

 

Jei kurjeris įtraukęs asmenį į savo "juodą sąrašą" ir net nebandydamas pristatyt siuntos nurodo, kad pristatyti nepavyko, tai siuntos gavėjas iš kart rašo pretenziją tai įmonei ir prašo paaiškinti kodėl negavo siuntos. Aišku įmonė atrašys jog kurjeris nurodė, kad gavėjo nebuvo namie arba nekėlė telefono. Ok. Tada gavėjas pareikalaus, jog įmonė nurodytu, kokiu metu kurjeris buvo atvykęs nurodytu adresu ir jo nerado. Ir jei laiku, kurį nurodys įmonė, asmuo vis dėl to buvo namie? Koks tada įmonės išsivartymas turėtų būti? Greičiausiai, atsiprašytų ir nurodytų, kad kurjeris siuntą pristatys sekančią dieną. Na tai kurjeriui, kuris taip taupo laiką, galutiniam rezultate pas gavėją teks vykti antrą kartą. Jei įmonė prastesnės reputacijos, ir atsakyme į pretenziją nurodys, kad viskas atlikta tinkamai ir dėl gavėjo kaltės siuntos įteikti nepavyko, tuomet gavėjas su skundu kreipiasi į vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba ryšių reguliavimo tarnybą (kai skundas susijęs su siuntomis). Iš praktikos galiu pasakyt, kad 9 iš 10 atvejų ties šita tarnyba ir baigiasi. Iki teismo siuntų įmonė tikrai neis, nes teisme juk galioja teisės aktai, kuriuos akivaizdžiai pažeidė įmonės darbuotojas neleisdamas susipažinti su siunta, o paskui tyčia nepristatydamas siuntos. Taigi visas šitas kurjerio cirkas baigias tuom, jog įmonei skiriama bauda. Na ir jau tada kiekvienos įmonės reikalas, kaip jai tvarkytis su darbuotoju per kurį įmonė nubausta.

 

Kadangi siuntos gavėjas negauna, taip pat nepasitenkinimą rašo ir siuntėjui. Siuntėjas žinoma niekuo dėtas, todėl taip pat rašo pretenziją siuntių įmonei. Ir čia nėra sausa teorija. Tai šimtaprocentinė praktika su kuria susiduriama kiekvieną dieną. Nebūtinai siuntų pristatymo situacijose, bet aplamai kai vartotojų teisės akivaizdžiai pažeidžiamos bandant jas apeit savo susigalvotom taisyklėm.

 

P.S. kol rašiau šį postą, atrašė ir pažįstama, kuri dirba Itelia ar pan. siuntų įmonėje vadyboje. Sakė, kad tokių atvejų, per jos porą darbo metų, nėra buvę jog kurjeris piktybiškai neleistų apžiūrėti siuntos ir ją vežtų atgal į sandelį ir paskui tyčia nepristatytų. Ir nežino nei vienos didesnės siuntų įmonės kurioje tokia praktika būtų normali.

 

Stanley, tu kai sutartis pasirašinėji irgi aklai pasirašai, nes kita šalis laiko neturi? Juk kai perki mašinas, pusvalandį gali aplink mašiną trintis ir žiūrėti ar nėra defektų. Juk yra norma, kad prieš perimdamas daiktą, jį apžiūri ir pasirašai. Bet jei gauni siuntą, tai turi aklai pasirašyti neaišku už ką? Kaip tau pačiam šita logika nesusikerta...

Redagavo Vileikis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Demaskuotojai :D :D :D

 

Palyginimas su mašinos pirkimu visiškai netinkamas. Mašiną tikrini, nes dar nesi už ją pinigų sumokėjęs ir reikia įsitikinti ar verta ją pirkt ar ne. Siuntos tu neperki, kurjeris tau nieko neparduoda, jo darbas tik perduoti tau siuntą, jis nesuinteresuotas tau meluoti apie siuntos būklę ir pan. Jei su siunta kažkas blogai - pretenzijas reikši vadovybei, o ne kurjeriui.

Dėl itellos vadybos - abejoju ar ten vadyba buvo, greičiausiai eilinė vadybininkė, kuri kaip ir tu busus tik per langą mačius ir net nežino kaip kurjeriai dirba. Jei atmintis neapgauna itella net neturi savo kurjerių, t.y. samdo kitą įmonę, kuri būtent išvežioja siuntas. Kaip tik draugas ten neseniai dirbo, kai sutiksiu pasitikslinsiu.

Su tavo logika kaip tada su paštomatais? Juk tik po to kai suvedi PIN (kas tolygu pasirašymui) atsidaro durelės ir gali pasiimt siuntą. O tada jau pasiėmęs žiūrėk, tikrink kiek nori. Ir jei bus kažkas blogai tada skambinsi į kompaniją ir reikši pretenzijas, nors ir patvirtinai, kad siuntą gavai. Tai kodėl pristatant kurjeriu turėtų būti kitaip? Ar dar bandysi įrodyt, kad pagal kažkokias ten taisykles ir įstatymus pradžioj privalo tau atidaryt dureles, duot laiko patikrint siuntą ir tik tada suspaudysi ekrane, kad viskas tvarkoj? :D

 

Žodžiu bandai žmogui paaiškint kaip viskas vyksta, o jis vietoj to fantazuoja kažką apie vartotojų teises. Žmonės kuriem siuntos visiškai dingo ar buvo sulaužytos lieka nieko nepešę, o jis čia tikisi kurjeriui akis draskyt ir po to visą kompaniją ant ausų pastatyt dėl blogo pristatymo :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kaip su kitomis siuntos tarnybomis, bet esu pats dirbęs LPExpress'e. Ten, pavyzdžiui, kad kurjeris 'pavogtų' siuntą galimybė labai maža. Kiekviena siunta pastoviai turi būti nuskanuota: kai ateina prekės, kai priimamos į PD skaitytuvą, ir kai grąžinamos.

 

Siuntos į paštomatus taip pat įeina į PD, todėl, jei kurjeris darbo pabaigoje turi bent vieną siuntą savo PD, jis negali 'baigti' darbo. O tada jau problemos :)

Redagavo Laurynason
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Demaskuotojai :D :D :D

 

 

Su tavo logika kaip tada su paštomatais? Juk tik po to kai suvedi PIN (kas tolygu pasirašymui) atsidaro durelės ir gali pasiimt siuntą. O tada jau pasiėmęs žiūrėk, tikrink kiek nori. Ir jei bus kažkas blogai tada skambinsi į kompaniją ir reikši pretenzijas, nors ir patvirtinai, kad siuntą gavai. Tai kodėl pristatant kurjeriu turėtų būti kitaip? Ar dar bandysi įrodyt, kad pagal kažkokias ten taisykles ir įstatymus pradžioj privalo tau atidaryt dureles, duot laiko patikrint siuntą ir tik tada suspaudysi ekrane, kad viskas tvarkoj? :D

 

 

 

Žmogau... nu ar gali nebenusišnekėt? :D Jei kažką rašai kaip faktą, nu bent nepatingėt to pasigooglint, užtruksi 1min. bet apsišviesi ir nereiks viešai nusišnekėt. PIN nėra tolygu pasirašymui. Atsidaręs paštomatą ir pamatęs, kad pakuotė pažeista, prie paštomato nufotografuoji defektus ir iškart susisieki kontaktiniu numeriu nurodytu paštomate ir per 5 d.d. užpildai raštu pretenziją dėl pažeistos pakuotės. Kai tu pasirašai kurjeriui, tu pretenzijų teikti nebeturi teisės...

 

Plius, gal gali argumentuot, kad tie kurių siuntos dingo arba buvo sugadintos liko nieko nepešę? Nes aš ne tik manau bet ir žinau, kad yra priešingai. Ir ne vienas atvejis :D gaila VTAT sprendimų nėra viešai prieinamų, gal atsivertų tau akys...

Redagavo Vileikis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai baigsis karantinas ir vėl prasidės pasirašymai, tai galėsi pabandyt atvažiavusiam kurjeriui padiktuot taisykles. Po to važiuosi pats pasiimt siuntą iš sandėlio ;) O jeigu susipyksi su kurjeriu, tai kitą kartą jis tau net nebandys pristatyti siuntos, iškart žymės sistemoj kaip nepristatytą.

Gali skaityt taisykles kiek nori, realybė deja kitokia. Ir čia ne vairuotojų kaltė, kokios darbo sąlygos taip jie ir dirba. Jeigu nori aukšto lygio pristatymo - užsakinėk pristatymą per UPS ;)

 

Nors manau kai baigsis karantinas pristatymo sistema liks tokia pati, kai gavėjui nereikia pasirašyti, tai vežėjui mažiau atsakomybės. Amerikoj išvis siuntas prie durų numeta, po to praeiviai jas sau pasiima ir kažkaip abejoju, kad vežėjai tas siuntas kompensuoja.

Kam tą JAV kiši, kalba eina apie LT kurjerius. Kažkur pasauly, gal normalu siuntas ir pro langą mėtyti.

O kam su kurjeriu pyktis, jis gi žmogus. Normaliai visada bendrauju, ir per 10m kol gyvenau LT nebuvo jokių problemų.

 

 

Žmogau, nusiimk rožinius akinius. Aš šį darbą dirbęs ne vienoje įmonėje, daug draugų ir pažįstamų jį dirba/dirbo, žinau visą virtuvę iš vidaus, o tu kurjerių busą tik per langą matęs ir kažką bandai įrodyt. Dar kartą pakartosiu, kad tos taisyklės kurias randi internete tai yra pristatymo taisyklės klientams, o ne kurjerių darbo taisyklės. Didžiausių įmonių kurjeriai net nedirba tiesiogiai tai įmonei, nors ir apklijuoti tuos įmonės logotipais. Jie turi kitą darbdavį, kuris irgi gali dirbti per tarpininkus. Jeigu vairuotojas dirba sąžiningai ir pristato daug siuntų, tai niekas jam algos nemažins ir juolab neatleidinės, gali skųstis kiek nori. Vairuotojų visada trūksta, nes darbas sunkus ir atsakingas, dažniausiai patys vairuotojai išeina po kelių mėnesių neištvėrę. O visokių skundų jie gauna labai daug, gavėjai įsivaizduoja, kad jam vienam šiandien turi pristatyt siuntą ir kurjeris turi prie jo visaip derintis.

Dėl siuntos paėmimo nepasirašius irgi klysti. Karantino metu jei pasakysi, kad negavai siuntos, tai bus tik tavo žodis prieš kurjerio, nei vienas nei kitas negalės pateikt jokių įrodymų, nežinau kaip tokiu atveju kompanija tvarkytųsi su klientu, bet vairuotojui tikrai nieko negrėstų, ypač jei jis patikimas ir dirba ilgai. Tuo tarpu ne karantino metu pasirašymas yra įrodymas, kad siunta atiduota, taigi kol parašo nėra tol kurjeris atsakingas už siuntą ir jei gavėjas pasiima nepasirašęs tai lygu siuntos vagystei. Man taip nėra buvę, bet tokioj situacijoj jaučiu iš karto skambinčiau vadovybei ar net policijai.

O tu supranti, kad tavo ar vairuotojų ar dar kažkieno sugalvota taisyklė, kad kurjeris negali duoti apžiūrėti prieštarauja kliento pristatymo taisyklėms?

 

Prašome atkreipti dėmesį į tai, kad visos pretenzijos automatiškai bus laikomos negaliojančiomis, jei gavėjas pasirašė ant gavimo lapo nenurodydamas, jog siuntiniui buvo padaryta žala. Pasirašymas ant gavimo lapo nenurodant, jog buvo padaryta žala, reiškia, kad gavėjas mano, jog siuntinys buvo pristatytas tinkamos būklės.

 

Kaip tu užpildysi pretenziją, ar kaip gavėjas gali pažymėti siuntą, kad ji pažeista jeigu tu net nerodai?

 

Beja neseniai buvo, kai kurjeris pristatė ne tuo adresu, siuntos nebepavyko atgauti. Aišku, policijai pranešta ir t.t. bet įmonė vistiek pripažino suklydusi.

 

"gavėjai įsivaizduoja, kad jam vienam šiandien turi pristatyt siuntą ir kurjeris turi prie jo visaip derintis."

O kas turi derintis??? Dažniausiai kurjeriai kai pristato būna nurodyta nuo 8h iki 17h. Tai dabar man sedėti laukti, kad tik kurjerio nepramiegoti??

Tokiu atveju jei neranda paskambina ir susitari, kada ir kur galima paimti. Ne kartą teko ir maximoj atsiimti, kad kurjeriui be reikalo nevažiuoti, yra kurjeris ir 20h vakare atvežęs ir nenumirė.

 

O iš kur kurjeriui žinot ar tas siuntą pagrobęs asmuo yra gavėjas, jei jis neparodė dokumento?

Matau gyveni kažkokiam iliuzijų pasaulyje. Net už dingusias siuntas tos kompanijos vengia atlyginti nuostolius, o tu čia fantazuoji apie kažkokias kompensacijas už blogą pristatymą. Tokių gavėjų kaip tu labai daug kur bando diktuot savo teises, su jais kalba trumpa - siunta atgal į busą ir sistemoje žymima "nepristatyta" arba "atsisakė priimti". Po to važiuoji pats iki sandėlio pasiimti, jei ne - siunta grąžinama siuntėjui. Jei problemos pasikartoja - adresas įsimenamas kaip probleminis, kas toliau su juo daroma jau priklauso nuo įmonės ir nuo kurjerio. Gali skųstis ar dėstyt teisės aktus kiek nori ir kam nori - niekam neįdomu. Čia ne kirpykla ir ne restoranas, ne tu esi reikalingas siuntų kompanijai, o ji tau. Pilnas internetas skundų apie visas kompanijas, bet vistiek visi siunčia ir gauna siuntas, nes kito pasirinkimo neturi. Aišku taip neturėtų būt, bet taip yra, tokia realybė. Rinktis tau, ar bandyt šakotis ir pyktis su kurjeriu ir su visa sistema ar tiesiog duot arbatpinigių kurjeriui, kad kitą kartą labiau stengtųsi pristatyti siuntą ir labiau ją saugotų. Nes kurjerio darbas tik pristatyti siuntą tau, jam visiškai neįdomu kas viduj, kiek laiko keliavo, ar buvo pažeista ir pan.

Kokias dar kompensacijas už blogą pristatymą. Kompensacija/draudimas yra už prarastą/apgadintą/išplėštą siuntą.

Elementarus pvz, perku iš eshopo 5kg svorio kažkokius daigtus, atveži man, o aš matau, kad siunta pažeista ir jaučiu, kad ten iš 5kg yra tik 1kg. Aš atsisakau priimti įtardamas, kad kažkas negerai, supildom ką reikia ir pranešu eshopui, kad nepriemiau nes kažkas negerai. Kadangi siunta drausta, man pinigus be kalbų gražina, o pats eshopas aiškinasi su kurjerių įmonę kas ir kaip yra, ir kur dalis siuntos dingo. Ir toliau gavėjui giliai px kas ir kaip. Ar dabar aišku? :)

 

Nu, kad kurjeriams labiau reikalingi siuntėjai/gavėjai nei atvirkščiai. Jų toks darbas, nebus kas siunčia, nebus ir kurjerių.

Visada galvojau, kad kurjeris pristato siuntas nurodytu adresu, į rankas, į darbą ar bet kur kur nurodysi.

Norėdamas atsiimti sandėly, aš visada galiu pigiau siųstis paštomatu ar registruotu paštu.

 

Kalba ėjo apie apžiūrą, išsipakuojant ją, manau. :D Tokio dalyko kažin, ar lauktų kurjeris, jei nėra išorinių įpakavimo pažeidimų. Atrodo, kad eilinį kartą forume žmonės laikosi įsikibę nuomonės, nors kalba apie ganėtinai skirtingus dalykus. :D

Kalba ėjo apie išorės apžiūrą prieš pasirašant. Išpakavimas niekur nebuvo minėtas, norint išpakuoti, yra išperkamasis paštas, kurį galima apžiūrėti prieš atsiimant.

Čia viską suplakė į vieną. Tuoj prieisim, kad kurjeris dar turi įsitikinti, kad prekė sveika. :D Faktas, kad kurjeris neleis išpakuoti ir negali leisti. O jei ir yra pažeidimų, jau gavėjas turi įvertinti ar siunta labai pažeista ir nepriimti, ar nežymus pažeidimas ir priimti.

Kai argumentų nebelieka tai reikia pulti į asmeniškumus ir įžeidinėti? Planuoji čia kažkam kažkokius raštus, tuo tarpu komentuoji kaip mažvaikis.

Dar kartą pakartosiu, kad ne aš tai sugalvojau ir nei aš nei joks kitas kurjeris nenorėtų taip dirbt. Kiekvienas kurjeris norėtų turėt fiksuotą grafiką, fiksuotą algą ir fiksuotą siuntų kiekį, kad galėtų ramiai ir kokybiškai dirbt, deja taip nėra, alga priklauso nuo išvežto siuntų kiekio, o darbo laikas nuo to, per kiek laiko jas išveši. Todėl papildoma minutė prie kiekvienos siuntos galutinėj sumoj kurjeriui kainuoja labai daug, nežinau kitos profesijos kur reiktų taip daug skubėt visą dieną. Kaip ir minėjo "neprisimenu" - kurjeris ateina su siunta po pažastim, paduoda scanerį, pasirašai, duoda siuntą ir viso gero. Jeigu siunta didelė - padeda po kojom, ant batų stalčiaus ar dar kur patogiau, siuntą juk matai išoriškai. Jei paprašysi pavartyt apžiūrėt iš išorės gal ir sutiks, bet atplėšt ir pažiūrėt kas viduj tikrai niekas neduos. Nepatiks turinys, grąžinsi kurjeriui, jis grąžins į sandėlį atplėštą - kurjeriui problemos. Ginčytis vietoj kieno kokios teisės kurjeris neturi laiko, jei kas nepatinka - skambink į informaciją.

 

Aš tau tiesiog pasakoju realybę kaip viskas atrodo iš vidaus, o tu vietoj to, kad padėkotum už gautą info ginčijiesi ir draskai akis. Ir jei tau įdomu šito darbo seniai nedirbu, mano dabartinėj veikloj klientas pirmoj vietoj.

 

 

Suprask pagaliau, čia ne valstybiniai įstatymai, kad galiotų kažkokios teisės. Pasakys, kad tavęs nebuvo namie ar nepakelei ragelio ir ką tu kam įrodysi? Kreipsies į teismą, kad teismo ekspertai užsakytų telefonų išklotines, kamerų įrašus ir pan.? Ok, laimėsi teismą, atgausi 3€ už siuntimą.

Niekas niekur neminėjo, apie jokius atplėšimus ar išpakavimus..

 

Taip, vienam kurjeriui duodamas vienas maršrutas (rajonas) ir jis vienas jame dirba, nebent išeina atostogų arba išeina iš darbo. Maršrutais nelabai kas keičiasi, nes išmokti savo maršrutą užtrunka kelis mėnesius kol pradėsi greitai dirbt, kad galėtum išvežt pakankamą siuntų kiekį ir grįžtum namo ne vėlai vakare. Vienoje įmonėje buvo tokia sistema, kad probleminius adresus išimdavo iš maršruto ir visiem tokiem padarė atskirą maršrutą, kurį numesdavo naujokams ar tiem kas blogai dirba. Probleminis tai nebūtinai piktybinis klientas, gali būti blogas privažiavimas, ilgas laukimas prie šlagbaumo ir pan.

 

 

Parodyk man bent vieną atvejį kai klientas padavė į teismą dėl nepristatytos siuntos. Netgi dėl pradingusių siuntų turbūt tik vienetai tokių atvejų buvo, nors siuntų dingsta palyginus nemažai.

Apie kokią reputacinę žalą šneki? Kiek Lietuvoj siuntų kompanijų, 5-7? Pasiguglink, apie kiekvieną yra tūkstančiai blogų atsiliepimų, tai ką dabar, žmonėm sėst į mašinas ir patiems vežtis siuntas? Tas vienas probleminis klientas gal ir nebesirinks tos įmonės, bet jis tik lašas jūroje, juolab ne gavėjas renkasi siuntimo būdą, o siuntėjas, ypač kai perki kažką iš užsienio.

Jeigu klientas = gavėjas, tai jis ir neturi teisės reikšti pretenzijų kurjeriui ar įmonei. Gavėjas reiškia Siuntėjui, siuntėjas pristatymo įmonei.

 

Demaskuotojai :D :D :D

 

Palyginimas su mašinos pirkimu visiškai netinkamas. Mašiną tikrini, nes dar nesi už ją pinigų sumokėjęs ir reikia įsitikinti ar verta ją pirkt ar ne. Siuntos tu neperki, kurjeris tau nieko neparduoda, jo darbas tik perduoti tau siuntą, jis nesuinteresuotas tau meluoti apie siuntos būklę ir pan. Jei su siunta kažkas blogai - pretenzijas reikši vadovybei, o ne kurjeriui.

Dėl itellos vadybos - abejoju ar ten vadyba buvo, greičiausiai eilinė vadybininkė, kuri kaip ir tu busus tik per langą mačius ir net nežino kaip kurjeriai dirba. Jei atmintis neapgauna itella net neturi savo kurjerių, t.y. samdo kitą įmonę, kuri būtent išvežioja siuntas. Kaip tik draugas ten neseniai dirbo, kai sutiksiu pasitikslinsiu.

Su tavo logika kaip tada su paštomatais? Juk tik po to kai suvedi PIN (kas tolygu pasirašymui) atsidaro durelės ir gali pasiimt siuntą. O tada jau pasiėmęs žiūrėk, tikrink kiek nori. Ir jei bus kažkas blogai tada skambinsi į kompaniją ir reikši pretenzijas, nors ir patvirtinai, kad siuntą gavai. Tai kodėl pristatant kurjeriu turėtų būti kitaip? Ar dar bandysi įrodyt, kad pagal kažkokias ten taisykles ir įstatymus pradžioj privalo tau atidaryt dureles, duot laiko patikrint siuntą ir tik tada suspaudysi ekrane, kad viskas tvarkoj? :D

 

Žodžiu bandai žmogui paaiškint kaip viskas vyksta, o jis vietoj to fantazuoja kažką apie vartotojų teises. Žmonės kuriem siuntos visiškai dingo ar buvo sulaužytos lieka nieko nepešę, o jis čia tikisi kurjeriui akis draskyt ir po to visą kompaniją ant ausų pastatyt dėl blogo pristatymo :D

 

O kuo susiję paštomatas ir kurjeris, paštomatas tai ne kurjeris ir paštomatams kitos taisyklės.

Šiaip tai čia per daug žinučių daug skirtingų dalykų suplakta į vieną. Esmė buvo vizualinė apžiūra, o ne atplėšimas.

Jeigu dirbai kurjeriu, buvo apmokymai ir t.t. Tai nekažką.

Elementarių dalykų nežinai. Nebent senais laikais buvo kitaip.

 

Prisimenu video, kur kurjeriai kraudami mėto ir spardo siuntas. Dabar aišku, jei yra tokios taisyklės. Juk laikas pinigai. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalba ėjo apie išorės apžiūrą prieš pasirašant. Išpakavimas niekur nebuvo minėtas, norint išpakuoti, yra išperkamasis paštas, kurį galima apžiūrėti prieš atsiimant.

Čia viską suplakė į vieną. Tuoj prieisim, kad kurjeris dar turi įsitikinti, kad prekė sveika. :D Faktas, kad kurjeris neleis išpakuoti ir negali leisti. O jei ir yra pažeidimų, jau gavėjas turi įvertinti ar siunta labai pažeista ir nepriimti, ar nežymus pažeidimas ir priimti.

 

Niekas niekur neminėjo, apie jokius atplėšimus ar išpakavimus..

 

 

Aš vis dar manau, kad apie tai. :D Ta prasme, kur tada galėtų kilti diskusija? Kurjeriai nors ir skuba, bet visada atneša tą siuntą ir tu vizualiai matai - jei nori apžiūrėti, tai apžiūrėk tu per tą sekundę, per daug laiko nesutaupysi. :D Manau, problema gali kilti tik tada, kai žmogus nori atplėšti ir įsitikinti, kad prekė nepažeista. Būna, kad negarantinės prekės gaunamos pažeistos ir tada žmogus nežino, ką daryti. :)

 

Kita tema - teorija ir praktika. Kaip turėtų būti teoriškai ir kaip yra praktiškai ganėtinai skiriasi. :D Bet čia normalu - taip daugelyje gyvenimo sričių. Aš asmeniškai niekad nemačiau problemų ir kurjeriai, nemanau, kad buvo nepatenkinti - tiesiog reikia visiems žmogiškai elgtis ir gerbti vienas kitą.

Redagavo LukasKuc
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano siuntą klientui irgi pradangino, omniva, žmogus vietoj 10eur vertės dažų, gavo kailinius turbūt kokių 200+eur vertės :D, ant kailinių siuntos buvo su markeriu užrašytas tel nr. ir paštomatas, ir užklijuotas mano siuntos lipdukas, nors kai siunčiau užklijavau lipduką ant savo siuntos, tai kaip galėjo sudublikuoti du siuntos lipdukus, net neįsivaizduoju. Su žmogum susisiekiau, pasakiau kad klientas gavo tavo siuntą, ir omniva kitą dieną atsiuntė koduką, kad klientas išsiųstų, o mano siuntą yra ieškoma, ir neaišku ar atsiras, reikia džiaugtis kad siuntos vertė maža, nes būna kad siunčiama 300+eur vertės siunta, o kailinių gavėjui taipat abydna būtų prarasti kailinius už nežinia kiek mokėtus, nes ragus labai lengvai galima įstatyti, ir niekaip neatseks kas pasiemė nesavo siuntą.

Redagavo Matas33
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...