Pereiti prie turinio

Aliexpress fake tracking numeris


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, jau antrą kart šį mėnesį pakliuvo, kad perkant iš Aliexpress, pardavėjas duoda fake sekimo numerį, arba ne fake, o svetimą, pats gyvenu Vilniuje ir kai siunta iš Metalo g. pašto skirstymo centro nukeliauja į kokį nors Lietuvos miestelį jau suprantu, kad kažkas negerai. Pasitaikė abu kartus brangesnėm prekėm. Matau kažkas kažkur siuntinį atsiemė, Aliexpress pasveikina sėkmingai gavus, iškėliau dispute, reason: "sent to wrong address", pirmą laimėjau, o šiandien vėl tas pats atsitiko. Tikiuos laimėsiu ir vėl, bet įdomu kodėl ir kaip Aliexpress pardavėjai taip daro, ar čia scamas kažkoks ar klaida.

 

 

LT240436797NL - šitą dispute laimėjau

RV535783593CN - šitą tik iškėliau dabar, kaip tik šiandien kažkas atsiemė Kėdainiuose :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turejau ir as tokia pat beda, bet niekaip aliexpress nepripazino, kad ne "scam".Pardavejes irase grynai tracking numeri kur tam paciam meiste. Sakyciau kazkoks pseudo scam, nes ten isvis buvo atvejis kai nupirkus preke jis ja man "issiunte" ir tada dar extra pinigu and shipping pradejo prasyt..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kilo tokia mintis, gal jie turi kokį vidinį forumą ar chatą kur dalinasi tracking numeriais, pvz. vienas išsiunčia prekę pirktą per ebay, pasidalina trackingu į Lietuvą, kitas jau gali nebesiųsti prekės o tą trackingą Aliexpress'e panaudoti. Jei neseksi kasdien, po 3 dienų "gavimo" jau ir dispute nebeiškelsi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man irgi taip buvo. Dispute laimėjau. Aš niekad netikrinu Aliexpress žinučių, tai tik po visko pastebėjau, kad pardavėjas prieš tai dar rašė:

 

Sorry, friend. There is something wrong with the product. In order to save your time, could you please cancel the order and choose the reason as [other reasons]? We will return the money to you. Thank you very much.

 

Gal jiems kažkuo geriau dispute gauti, negu atšaukti užsakymą, nežinau.

 

 

Taip pat rašiau paštui, sakė padažnėjo tokių atvejų su blogais sekimo numeriais.

Redagavo bratkax
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikiuos laimėsiu ir vėl, bet įdomu kodėl ir kaip Aliexpress pardavėjai taip daro, ar čia scamas kažkoks ar klaida.

Taip, čia vienas iš dažnai pasitaikančių scam'ų ir tikrai ne jokia klaida. Paprasčiausiai pardavėjams apsimoka, nes neretai gauna nemokamų pajamų, kadangi tikrai ne visiems pavyksta įrodyti, jog pateiktas fake sekimo kodas. Jeigu tarkim sekimas nenurodo į kokį miestą pristatytas arba pristatytas į tą patį miestą, praktiškai neįmanoma įrodyti, kad negavote, o jeigu siunta brangesnė, Aliexpress neretai renkasi palaikyti pardavėją.

 

Aš įtariu, kad Lietuvos paštas turėtų žinoti info kam tą siuntinį atidavė.ljVRJ2P.png

Nesvarbu ar žino ar ne, nes tai ne ta pati siunta. Pardavėjas panaudojo tą patį sekimo kodą dviem siuntom, o jos gali būti visai nesusijusios.

 

Man irgi taip buvo. Dispute laimėjau. Aš niekad netikrinu Aliexpress žinučių, tai tik po visko pastebėjau, kad pardavėjas prieš tai dar rašė:Gal jiems kažkuo geriau dispute gauti, negu atšaukti užsakymą, nežinau.Taip pat rašiau paštui, sakė padažnėjo tokių atvejų su blogais sekimo numeriais.

 

Pardavėjas prašė, jog jūs atšauktumėt užsakymą. Taip būna, kai pardavinėja daugiau prekių, nei turi realiai pagaminta. Šiuo atveju, jeigu jūs atšauksite užsakymą, kentės jūsų reputacija kaip patikimo pirkėjo (aišku, nuo vieno karto nieko greičiausiai nebus) todėl nerekomenduojama atšaukti. Tačiau, jeigu neatšauksite, pardavėjas praktiškai visada duos fake sekimo numerį (nes daikto tai nėra) ir po 90d. jums teks įrodinėti, jog negavote siuntos, o tai gali baigtis ir ne jūsų naudai. Tokiu atveju reiktų bandyti kelti disputą iškart (jeigu leidžia sistema) ir kaip įrodymą pateikti pardavėjo žinutę.

Redagavo TomasUr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aliexpress patikimo pirkėjo reputaciją gali susigadinti tik pernelyg dažnai keldamas dispute. Jei darai cancel, kol siuntinys dar neišsiųstas, tai kaip tik rodo tavo sąžiningumą, nes ale susigaudei, kad daiktas tau nereikalingas, ir laiku reaguoji į susiklosčiusias aplinkybes. Pardavėjas grąžina pinigus, o pirkėjas atgauna pinigus, win-win automatinė situacija, aliexpress suportui net nereikia escaluoti problemos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nesužiūrėsi vis tiek perkant, ten jų šimtai tokių pačių :)

 

https://www.aliexpress.com/store/3152052

tai kad šito pardavėjo reitingas vos 88%.

Pirkdamas jau labai susižiūriu ir galvoju ar verta pirkti iš žmogaus kuris turi žemesnį nei 95%.

Visiškai reitingo nežiūriu, tik jei pirkiniai būna verti iki 10$, nes tokie siuntiniai dažnai ir trackingo neturi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šiaip apskritai paskutiniu metu esu labai nusivyles aliexpress, seniau tikrai taip nebudavo, o dabar vos ne su trečia, ketvirta siunta problemos...

 

tarkim paskutiniu metu dažnai buna tokiu atveju kad pardavėjas alia išsiuntė preke, bet ji buvo gražinta (arba net nesiunčia), ir viskas, pardavėjas tyli, nieko nesako, kadangi apie tai jo pranešimo nebūna tai lauki siuntos, ir pamatai kad siunta net neišsiųsta tik tada kai jau reik kelt dispute, tada pardavėjas sako ok, sorry išsiųsiu dar kartą,ir jei nekeli dispute faktas kad gauni ragą.

 

Arba buvo variantas kad siuntos negavau, tracking fake kažkoks, iškeliau dispute, gražino pinigus tik už preke, o už siuntima kuris sudarė puse prekes kainos - ragas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visada skaitykite atsiliepimus apie pardavėją, jo parduodamą prekę, geriau porą dolerių brangiau sumokėti negu rinktis nepatikimus ir rizikuoti, ok atgausite pinigus, jeigu neišsiųs, bet sugaišite laiką laukiant. Dabar taip pat lagina su siuntomis "Due to Covid-19".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...