Pereiti prie turinio

DHL užlaikyta siunta. Kur kreiptis pagalbos?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Vasario gale buvo išsiųsta siunta iš UK į Vokietiją, į siuntėjo sandėlį Vokietijoje. Kadangi tai realiai buvo pirma siunta po Brexit'o - nesužiūrėjom įstatymų iki galo, jog importuojant siuntą, gavėjas privalo būti registruotas Europoje (geriausiai importuojamoje šalyje, dėl PVM susigrąžinimo). Tai gavosi taip, jog siunta buvo užlaikyta DHL muitinės sandėlyje ir jie užklausė importuotojo detalių.

Po keletos susirašinėjimų ir pokalbių su jais buvo priimtas sprendimas siuntą ne grąžinti į UK, o persiųsti į Lietuvą, kitai įmonei, kuri registruota LT, bei buvo pateikti reikiami dokumentai, kad gavėjas tikrai perka tas prekes. 

Tačiau nuo kovo 3 dienos ta siunta neturi jokio updeito. Begalę kartų skambinta ir rašyta į UK (jie tiesiog teigia, kad kolegos Vokietijoje gavo informaciją apie pakeitimus). Vokiečiai išvis nebeatsako į jokius laiškus. Siunčiau keletą laiškų į skirtingus email'us, kuriuos gavau iš kitų DHL padalinių. 

 

Kur būtų galima kreiptis tokiu atveju? Gal kas žinote apie kokias nors vartotojų teises Vokietijoje, kurios kalbėtų angliškai? 🙂 ar čia jos nepadės?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As net nezinau kaip apie kazkokias vartotoju teises sugalvojai ? 😄 ar Lietuvoje jos padetu ? tikriausiai lygiai taip pat galetum ir i prezidentura skambinti del dingusios siuntos.. 

Rimciau. 

1. bet kokie siuntos pakeitimai atliekami tik su siuntejo zinia (ypac kai realiai taves ant pirmines informacijos niekur nera kaip gavejo). Tai gal siuntejas tiesiog nesidomi, o DHL irgi nevargsta gauti patvirtinima. Tiesiog gi bet kas galetu del svetimos siuntos pasikreipti ir nusiusti nupiesta invoice ir persiuskit man ja i kita sali. UK DHL niekuo nepades. Laisku rasinejimas ivairiais emailais gautais is kazko - nulis logikos irgi. Paprasciausia- skambini i Lietuvos DHL ir klausi, nes dabar tu cia ja turi gauti. Gal ta siunt ajau Lietuvoje tik kontaktai like vokiski ir su tavim niekas negali susisiekti. 

2. tikriausiai dar yra klausimas del DHL kastu apmokejimo. Juk uz peradresavima tikrai susidare papildomi kastai, kuriuos kažkas turi apmoketi.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, TEGAS parašė:

As net nezinau kaip apie kazkokias vartotoju teises sugalvojai ? 😄 ar Lietuvoje jos padetu ? tikriausiai lygiai taip pat galetum ir i prezidentura skambinti del dingusios siuntos.. 

Rimciau. 

1. bet kokie siuntos pakeitimai atliekami tik su siuntejo zinia (ypac kai realiai taves ant pirmines informacijos niekur nera kaip gavejo). Tai gal siuntejas tiesiog nesidomi, o DHL irgi nevargsta gauti patvirtinima. Tiesiog gi bet kas galetu del svetimos siuntos pasikreipti ir nusiusti nupiesta invoice ir persiuskit man ja i kita sali. UK DHL niekuo nepades. Laisku rasinejimas ivairiais emailais gautais is kazko - nulis logikos irgi. Paprasciausia- skambini i Lietuvos DHL ir klausi, nes dabar tu cia ja turi gauti. Gal ta siunt ajau Lietuvoje tik kontaktai like vokiski ir su tavim niekas negali susisiekti. 

2. tikriausiai dar yra klausimas del DHL kastu apmokejimo. Juk uz peradresavima tikrai susidare papildomi kastai, kuriuos kažkas turi apmoketi.

 

Dėl vartotojų teisių, tai jo.. man irgi dabar juokinga kažkiek 😄 bet kas gali tokiu atveju padėt? skaityk toliau:

1. siuntėjas - mano pačio valdoma įmonė UK, tai sutikimas keisti gavėją ir peradresuoti siuntą buvo būtent iš tos įmonės pusės, nurodant UK DHL account numerius ir pan.

2. kaštai apmokėti turėtų būti, vėlgi, iš siuntėjo DHL account'o. 

Tai klausimas visgi lieka tas pats... Na minėjo man, kad gali užtrukti tokie dalykai. Bet laukti 2 mėnesius tai kažkaip... c'mon, gi ne apie lietuvos pašto paslaugas kalbam.. 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

hmm.. as bandyciau dar i LT DHL skambinti.  2 menesiai tikrai ilgokai. 

Man siaip su LT DHL buvo: siunta i Serbija, preke idomesne - naikintuvo piloto salmas, ir gavejas kazkokia vos ne karine baze ("draugai" is Ru paprase padeti :D). Na ir DHL prisikabino jog gavejui yra pritaikytos kazkokios sankcijos. Sakau grazinkit atgal siunta man , galvojau jog ant fizinio persiusiu. 2 savaites laukiau kol pranese jog siunta bu sissiusta. As paskui su ta konsultante snekejau tai sake jog jie nebesprendzi atokiu dalyku, perduoda kazkokiam atskiram skyriui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

Informuojame, kad šiame puslapyje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.