Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

1. Blynai su proteinu. Greita, skanu.
2. 5 virti kiaušiniai, daržovės, duona.
3. Kepti kiaušiniai, lašiša, trapučiai, avokadas,
4. Košės su riešutų sviestu ar kažkuo.
5. Varškėčius mėgstu keptus dar pusryčiams;D irgi 15 minučių ir galima valgyti.
6. Esant visiškai laiko stokai, tai proteino kokteiliukas išsinešimui, o pusryčiams keli sumuštiniai.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dažniausiai ryte pirmas dalykas, ką padarau - po truputį, pilna stiklinė vandens. Tada, kepti kiaušiniai (du) kartais su brokoliais, kartais - be, dar su šonine/dešrelėmis. Tuomet prie visko pasipjaustau pomidorą, agurką - man idealu - skanu, sotu, sveika. Iki pat pietų nesinori valgyti.

Antras variantas: Tiesiog virti kiaušiniai, daržovės, duona.

Šiaip dar mėgstu košes, grikius, ryžius, bet neretai tingisi virt, nes trunka ilgokai procesas, tai gal pasinaudosiu patarimu iš aukščiau - iš vakaro paruošti.

Kartais turiu nusipirkęs ir graikiško jogurto, tai nieko neįmanoma suspėt jeigu pramiegi, tai pats tas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Košės, avižinės ir kitokios, jeigu turiu daugiau laiko kaip puse val tai vienos, jeigu graitai avižos spaustos, greitai ir skaniai. Net ir ilgesnio virimo kur reikalauja, tai labai lengva, pirmas dalykas ryte tik atsikėlus, užverda vanduo užpili kruopas ant mažiausios ugnies, palieki ir eini į vonią atsiprausi, išėjas išjungiu ugnį palieku uždengta, apsirengiu susitvarkau viską kitką, tada suvalgau košią ir lauk iš namų. Greita, lengva paprasta.

Turbūt per paskutinius porą metų ne košią pusryčiams namie valgiau tik savatigalį.

Redagavo Sypsnius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

OSTROVIT WPC proteinas - 30g

Aviziniai dribsniai - 50g (be skonio, be saldikliu, cia paprastos kruopos)

Vandens pagal skoni ir norima tirstuma.

 

Atsinesu prie lovos viska, ryte uzpilu vandeni, po minutes geriu. Kol pakloju lova, atsitraukiu uzuolaidas bunu papusryciaves.

 

Max pigu, max sveika, o svarbiausia greitai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Suplaki 3 kiaušinius, įdedi norimų prieskonių, dar šlakelis aliejaus. Viską supili į šaltą keptuvę, užkaiti, ant viršaus uždedi tortiliją. Uždengi keptuvę. Po truputi kepa, svarbu po truputi šonus atlipinti nuo keptuvės (su prastom keptuvėm nepavyks). Kai kiaušinis sustingsta, padarau 180 laipsnių apvertimą ir kiaušininė tortilija nukrenta ant dangčio. Tada visą tai padedi tortilija žemyn, kad ji pradėtų skrusti. Ant viršaus vienos pusės įsidedi norimą kiekį sūrio, kumpio ar dar kokio padažo (aš mėgstu šiek tiek kietojo sūrio padažo su bazilikais). Viską užverti ant vienos pusės ir pakepi abi puses pora min, kol sūris išsilydo. Atrodo gal daug darbo, bet su viskuo užtrunku iki 10min. 

簡易蛋餅-7-1.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Nemėgstu daug ryte valgyti, tai dažniausiai būna koks koktelis su veganišku proteinu. Receptų daug galima rasti pagal save, aš dažniausiai dedu dar jogurto be laktozes, augalinio pieno, chia seklu, bananą, špinatų, kale, uogos.. Arba darausi dribsnius su panašiais ingredientais

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, Puas parašė:

Nemėgstu daug ryte valgyti, tai dažniausiai būna koks koktelis su veganišku proteinu. Receptų daug galima rasti pagal save, aš dažniausiai dedu dar jogurto be laktozes, augalinio pieno, chia seklu, bananą, špinatų, kale, uogos.. Arba darausi dribsnius su panašiais ingredientais

kokį veganišką proteiną naudoji? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

Informuojame, kad šiame puslapyje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.