Pereiti prie turinio

Telefono grąžinimas į saloną per 14 dienų (Bitė)


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Noriu išsiaiškinti prieš eidamas kokias kortas laikau rankose - ar preke turi būti priimta pagal mano teises ar turėsiu tikėtis geranoriškumo.

Situacija: 

Mama gyvenanti kitame mieste nusprende nusipirkti naują smartphoną. Aš pagal paieškas nusiunčiau, kad Xiaomi Poco x3 Pro būtų geras variantas. Taigi, jinai pati be manęs nuvažiavo į bitė uzsirašius telefono modelį ir kadangi jinai gana senas, neprimatantis žmogus, jai pardavė Xiaomi Poco x3 NFC (puse metų senesnis modelis) - nesu tikras ar specialiai ar tiesiog per neapsižiūrėjimą. Mano klaida kad konkrečiai nepasakiau, jog manęs palauktų, kad galėtume abu važiuoti pirkti. 

Tiesa pasakius tikriausiai ir šis telefonas gerai tiktų, bet vis dėl to noriu mamai šiek tiek geresnio daikto ir negaliu susitaikyti, kad ne tą įkišo. 

Telefonas buvo naudotas minimaliai - tiesiog įdėta sim ir tada man parašė, kad namie pastebėjo jog ne toks modelis ir nuo to laiko pasakiau nebesinaudoti. 

Taigi klausimas, ar pagal viską privalo grąžinti pinigus/pakeisti prekę, kad ir su mano priemoka ar teks tikėtis Bitės geranoriškumo. Žinau, kad galima per 14 dienų gražinti be defekto, bet ar jie gali traktuoti toki telefoną kaip naudotą? 

Ačiū už atsakymus

Redagavo marty
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali, nes telefonas jau įjungtas. Elektronikos prekės iš esmės išvis nėra grąžinamos (išimtis, kai perkama internetu) ir priimamos atgal tik dėl geranoriškumo. Šiuo atveju labai didelė tikimybė, kad nepriims, nes telefonas jau buvo įjungtas, bet bandyti galima.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 4 minutes, Blofeld parašė:

Gali, nes telefonas jau įjungtas. Elektronikos prekės iš esmės išvis nėra grąžinamos (išimtis, kai perkama internetu) ir priimamos atgal tik dėl geranoriškumo. Šiuo atveju labai didelė tikimybė, kad nepriims, nes telefonas jau buvo įjungtas, bet bandyti galima.

sutinku su tavo pozicija - tačiau Bitė galėtų parodyti geranoriškumą, ypač - jei paaiškinsi savo poziciją...

gal būtų netgi susirašinėjimas su bitės online konsultantu, arba pasiūlymas el. paštu su modeliu-konkrečia kaina...?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, marty parašė:

Ne, tiesiog ant lapelio užsirašiusi modelį nuėjo i saloną..

Tai kaip ir prieš tai minėjo, bitė priimti neprivalo ir viskas priklauso nuo jų geranoriškumo. Labai padeda, jei kreipiesį į saloną su "maloniu tonu" ir paaiškini situaciją, bet jei pradedi kažko reikalauti ir įrodinėti, tai 99%, kad iškeliausi namo su turimu telefonu rankose

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man buvo, kad pirkau tel, nepamineta ir net nezinojau, kad tai yra ir 1sim tel, tik ties dejimu korteles pastebejau, kad tik 1sim

grazinti kaip ir nebutu dideles bedos, BET paeme perziurai ir duos ats is gamintojo, pripaise, kad nuskaiciuos 10% lyg, kad pazeista plomba, daugiau viskas ok.. o ta plomba buvo tiesiog permatomas lipdukas ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Minėjai, kad mama telefono modelį turėjo užrašytą ant popieriaus skiautės. Jeigu ji padavė skiautę pardavėjui ir jis ją pats perskaitė, tai ir pradėti reiktų nuo to, kad ne tą pardavė. Tik kaip minėjo, bendrauk be ryškios pretenzijos. ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 18 valandų, floridaplungej parašė:

Minėjai, kad mama telefono modelį turėjo užrašytą ant popieriaus skiautės. Jeigu ji padavė skiautę pardavėjui ir jis ją pats perskaitė, tai ir pradėti reiktų nuo to, kad ne tą pardavė. Tik kaip minėjo, bendrauk be ryškios pretenzijos. ?

Popieriaus skiautė rankoje tai ne emailas ar supporto chatas. Deja, bet nieko neįrodo ir tikriausiai jau tą pačią dieną atsirado šiukšlinėje. O šiaip nenustebčiau, jei konsultantas perkalbėjo, nes pasiūlė panašų telefoną, kuriam galbūt buvo taikoma akcija ir mama sumokės juntamai mažiau už jį. Tai čia vėl gi, gali būti dvi medalio pusės ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, lasickui parašė:

Popieriaus skiautė rankoje tai ne emailas ar supporto chatas. Deja, bet nieko neįrodo ir tikriausiai jau tą pačią dieną atsirado šiukšlinėje. O šiaip nenustebčiau, jei konsultantas perkalbėjo, nes pasiūlė panašų telefoną, kuriam galbūt buvo taikoma akcija ir mama sumokės juntamai mažiau už jį. Tai čia vėl gi, gali būti dvi medalio pusės ?

Įrodymų tai ir taip aišku, kad neturi. Bet klaidą tada jau padarė ne mama, o konsultantas. Kas yra rimtas argumentas rimtai kompanijai. ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 29 minutes, floridaplungej parašė:

Įrodymų tai ir taip aišku, kad neturi. Bet klaidą tada jau padarė ne mama, o konsultantas. Kas yra rimtas argumentas rimtai kompanijai. ?

Kokia klaida, jei darbuotoja pasiūlė panašų telefoną, bet geresne kaina ir mama sutiko su pasiūlymu? Dabar tik viena medalio pusė ir tai iš antrų lūpų. Nei kokios sąlygos tavo norėti telefono, nei kokiosbsąlygos to, kurį įsigijo neaiškios. O tuo labiau neaišku ar tavo mamai buvo iškomunikuotas pasiulymas, ar tiesiog pardavė kitą modelį ir nepaaiškino, kad čia ne toks pats kokį ji buvo užsirašiusi ant lapelio. Pats toje sferoje kai dirbau tai ne 1 ir ne 2 panašias istorijas girdėjau ir tiek iš kliento, tiek iš darbuotojo pusės situacijos versijos kardinaliai skirdavosi 

edit: atsidariau bitės tinklapį. Tai abu modeliai turi savų pliusų ir minusų. Tas, kurį įsigijo tavo mama yra euru per mėnesį pigesnis. Tai spėju jai pasiūlė variantą, ji sutiko. Nematau jokios darbuotojo klaidos

image.png

Redagavo lasickui
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 34 minutes, floridaplungej parašė:

Įrodymų tai ir taip aišku, kad neturi. Bet klaidą tada jau padarė ne mama, o konsultantas. Kas yra rimtas argumentas rimtai kompanijai. ?

Deja pasakysiu kad konkreciai su Bite dabar turiu dideli ginca del neteisingai israsytu saskaitu (as pries bite atstovauju imonei kaip suprantantis telekomunikacijaa ir sutartinius momentus, turiu vadovo igaliojima).

Taigi jeigu kalbeti apie mano situacijos esme: imone Bites paalaugomis naudojasi 4,5 metu. Per tuos 4.5 metu bites israsytose saskaitose uz paslaugaa, iranga ir pan.- as atlikau nuodugnu audita - aptikau maziausiai DVIZENKLI numeriu kieki - tokiu numeriu, kuriu imone net neuzaakinejo bet jie "mistiskai" atairasdavo saskaitose. 

Be mistiskai prirasytu numeriu - taip pat atrasta ir mistiskai prirasytu lempiniu paslaugu prie kiekvieno numerio - o tos paslaugos aisku - saskaitose pavirsta eurais.

REZIUME: siai dienai pertikrinus saskaitas uz 4.5 metus - bite jau grazino imonei suma uz neteisingai apmokestintas paslaugas LYGIA MAZDAUG METINIAM VISU IMONES NUMERIU PLANU BIUDZETUI!!!

As nemeluoju - per 4.5 metus prirasyta bent uz 1 metus - ir as dar nebaigiau iki galo visko nuodugniai skaiciuoti. Pagal mane suma dar tik DIDES!

Tai va su kokiom sisteminem aplaidziu darbuotoju klaidom kartais tebka susidurti - tikiuos cia bus paprasciau... ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 53 minutes, lasickui parašė:

Kokia klaida, jei darbuotoja pasiūlė panašų telefoną, bet geresne kaina ir mama sutiko su pasiūlymu? Dabar tik viena medalio pusė ir tai iš antrų lūpų. Nei kokios sąlygos tavo norėti telefono, nei kokiosbsąlygos to, kurį įsigijo neaiškios. O tuo labiau neaišku ar tavo mamai buvo iškomunikuotas pasiulymas, ar tiesiog pardavė kitą modelį ir nepaaiškino, kad čia ne toks pats kokį ji buvo užsirašiusi ant lapelio. Pats toje sferoje kai dirbau tai ne 1 ir ne 2 panašias istorijas girdėjau ir tiek iš kliento, tiek iš darbuotojo pusės situacijos versijos kardinaliai skirdavosi 

edit: atsidariau bitės tinklapį. Tai abu modeliai turi savų pliusų ir minusų. Tas, kurį įsigijo tavo mama yra euru per mėnesį pigesnis. Tai spėju jai pasiūlė variantą, ji sutiko. Nematau jokios darbuotojo klaidos

image.png

 

Iš kurios pusės pažiūrėsi... Bet klientė atėjo jau su išankstiniu pasirinkimu. Iš istorijos suprantame, kad ji toje srityje neturi kompetencijos, todėl sūnus jos pasirinkimą nulėmė jau iš anksto. Kad sumokėjo mažiau, tai nereiškia, kad pasirinkimas yra geresnis. Būtent todėl sūnus ir paminėjo, kad yra geresnis variantas, nors truputį brangesnis... ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, floridaplungej parašė:

Iš kurios pusės pažiūrėsi... Bet klientė atėjo jau su išankstiniu pasirinkimu. Iš istorijos suprantame, kad ji toje srityje neturi kompetencijos, todėl sūnus jos pasirinkimą nulėmė jau iš anksto. Kad sumokėjo mažiau, tai nereiškia, kad pasirinkimas yra geresnis. Būtent todėl sūnus ir paminėjo, kad yra geresnis variantas, nors truputį brangesnis... ?

Įrangos pirkimo sutartis sudaroma tarp įmonės ir kliento. Sūnus joje net nedalyvavo. Gal ji atėjo su lapeliu ir pasakė, kad nori naujo telefono ir sūnus rekomendavo šitą? O įmonės darbuotoja pasakė įvairius variantus, pasiūlė ir kitus modelius ir kitas galutines kainas ir moteris (klientė) nusprendė pasirinkti kitą variantą, o dabar sūnus (trečias asmuo, nefigūruojantis sutartyje), protina mamą, kad ne tą nusipirko? Pagal vienos pusės, kuri net nedalyvavo sutarties sudaryme, pateiktą informaciją, čia yra visiškas būrimas iš tirščių, kur gali būti tiek darbuotoja kalta, kad tiesiog pardavė ne tą, tiek ir pati mama, kad pati pasirinko kitą variantą nei sūnus patarė ?

Redagavo lasickui
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 54 minutes, lasickui parašė:

Įrangos pirkimo sutartis sudaroma tarp įmonės ir kliento. Sūnus joje net nedalyvavo. Gal ji atėjo su lapeliu ir pasakė, kad nori naujo telefono ir sūnus rekomendavo šitą? O įmonės darbuotoja pasakė įvairius variantus, pasiūlė ir kitus modelius ir kitas galutines kainas ir moteris (klientė) nusprendė pasirinkti kitą variantą, o dabar sūnus (trečias asmuo, nefigūruojantis sutartyje), protina mamą, kad ne tą nusipirko? Pagal vienos pusės, kuri net nedalyvavo sutarties sudaryme, pateiktą informaciją, čia yra visiškas būrimas iš tirščių, kur gali būti tiek darbuotoja kalta, kad tiesiog pardavė ne tą, tiek ir pati mama, kad pati pasirinko kitą variantą nei sūnus patarė ?

Tavo pateiktas apibrėžimas primena teisinį pobūdį ir yra suformuluotas pagal "Oficialiai mes ne prie ko, svarbiausia prastumti ir paimti parašą, nes juk viskas teisėta" filosofiją. Paprastai sėkmingos ir mylimos įmonės vadovaujasi požiūriu "Klientas visada teisus", o ne anuo. Mylimų įmonių klientai dažniausiai pasilieka visam gyvenimui. Bet plačiau galima šitą temą vystyti tik gavus @marty istorijos tęsinį...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 10 valandų, floridaplungej parašė:

Tavo pateiktas apibrėžimas primena teisinį pobūdį ir yra suformuluotas pagal "Oficialiai mes ne prie ko, svarbiausia prastumti ir paimti parašą, nes juk viskas teisėta" filosofiją. Paprastai sėkmingos ir mylimos įmonės vadovaujasi požiūriu "Klientas visada teisus", o ne anuo. Mylimų įmonių klientai dažniausiai pasilieka visam gyvenimui. Bet plačiau galima šitą temą vystyti tik gavus @marty istorijos tęsinį...

Paskaityk paskutini mano komentara-istorija sioje temoje. Parasiau savo situacija konkreciai apie Bite todel - kad parodyciau kaip kartais vadybininkai, noredami didinti pajamas - prirasineja lempines paslaugas ir lempinius neuzsakytus numerius imonems (ir tai vyksta netik Biteje, bet ir Tele2 ir Telijoje).

Tokios situacijos kaip as rasau - deja yra ne vienkartines ir tendencingos, nes as daznai dalyvauju tokiu gincu sprendimuose. 

Tik pasikartosiu: Bite yra didele imone - salonu yra daug, o darbuotoju salonuose - dar daugiau. Tikekimes temos autorius ras normalu zmogiska vadybininka ir parasys sios istorijos tesini...

Redagavo l781
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Update: 

Įstorija baiges kogero taip kaip ir daugelis tikėjosi. Vakar nuėjome į tą pati saloną susirinkę visus popierius bei telefoną. Pirmasis blogas ženklas - prieš mus gana agresyvus vyriškis kuris putojose dėl atsiusto telefono spalvos, tai iškart nuojauta, kad ir pačios darbuotojos bus suirzusios, o ir darbo diena taip pat į pabaigą. Dėja, bet tos pačios darbuotojos taip pat nebuvo, taigi tai taip pat apsunkina diskusiją.

Po gana trumpo pokalbio išsiaiškinom, kad jiem reikia skambinti į pagrindinį ofisą kuris tuo metu jau nebedirbo, o pačios jos niekuo negali padėti, taigi rekomdavo skambinti atitinkamu tel. nr. kitą dieną, tad man visas šita reikalas iškart pakvipo biurokratiniais procesais ir jausmu, kad pilnai grąžinimo nedengs ir ilgai užtruks. O ir pasakė, kad kadangi telefonas jau buvo įjungtas, tai kažin kaip korta mums paeis su visu šiuo reikalu. 

Reziume - teko susitaikyti, kad vis dėl to telefonas ne man kuriam svarbu specifikacijos ir viskas kitkas, o mamai kuri iš esmės skirtumo nejaus, o ir atsinaujinimas gana didelis nuo senojo mobilaus - svarbiausia didelis ekranas sunkiai matančiam žmogui.

Lieka gana kartus atoskonis po visko, kad konsultantai bitėj nebutinai gali suteikti to ko klientas nori - nors ir per aplaidumą ir parašas ant sutarties viską galutinai įtvirtina. Asmeniškai, manau, kad kas liečia tėvus senelius ir t.t, tai tikrai verta patiems atlikti modelio paieškas ir patiem nupirkti arba bent kartu eiti į saloną.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 2 minutes, marty parašė:

Lieka gana kartus atoskonis po visko, kad konsultantai bitėj nebutinai gali suteikti to ko klientas nori - nors ir per aplaidumą ir parašas ant sutarties viską galutinai įtvirtina. 

Nepamir6k, kad konsultantai dirba Bitės pusėje, ir jiems keliami tam tikri pardavimų reikalavimai, normos ir t.t. jiems tu esi, deja, - vienas iš 100 klientų, atėjusių į saloną tą dieną. Ir kad vadybininkas kažką darytų "ko neprivalo" - tai čia jau prasideda žmogiškumo, atjautos, nuoširdumo reikalai - ir klausimas ar tas darbuotojas turi šias savybes, o jeigu ir turi - ar ims jomis naudotis, kad tau padetu (kai formaliai - neprivalo padėti)...

kaip sakoma: "se la vi..." ("toks gyvenimas...")

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 15 valandų, lasickui parašė:

Kokia klaida, jei darbuotoja pasiūlė panašų telefoną, bet geresne kaina ir mama sutiko su pasiūlymu? Dabar tik viena medalio pusė ir tai iš antrų lūpų. Nei kokios sąlygos tavo norėti telefono, nei kokiosbsąlygos to, kurį įsigijo neaiškios. O tuo labiau neaišku ar tavo mamai buvo iškomunikuotas pasiulymas, ar tiesiog pardavė kitą modelį ir nepaaiškino, kad čia ne toks pats kokį ji buvo užsirašiusi ant lapelio. Pats toje sferoje kai dirbau tai ne 1 ir ne 2 panašias istorijas girdėjau ir tiek iš kliento, tiek iš darbuotojo pusės situacijos versijos kardinaliai skirdavosi 

edit: atsidariau bitės tinklapį. Tai abu modeliai turi savų pliusų ir minusų. Tas, kurį įsigijo tavo mama yra euru per mėnesį pigesnis. Tai spėju jai pasiūlė variantą, ji sutiko. Nematau jokios darbuotojo klaidos

image.png

Nors ir šiek tiek brangesnis, bet Pro versija turi flagship procesorių kuris gali pasiūlyti sklandesnį naudojimasi telefonu, bei ilgesnį naudojimasi be striginėjimų atsiradimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, l781 parašė:

Nepamir6k, kad konsultantai dirba Bitės pusėje, ir jiems keliami tam tikri pardavimų reikalavimai, normos ir t.t. jiems tu esi, deja, - vienas iš 100 klientų, atėjusių į saloną tą dieną. Ir kad vadybininkas kažką darytų "ko neprivalo" - tai čia jau prasideda žmogiškumo, atjautos, nuoširdumo reikalai - ir klausimas ar tas darbuotojas turi šias savybes, o jeigu ir turi - ar ims jomis naudotis, kad tau padetu (kai formaliai - neprivalo padėti)...

kaip sakoma: "se la vi..." ("toks gyvenimas...")

Taip, suprantama tai. Pasimato iškart skirtuma tarp Lietuvos kompanijų ir labiau vakarietiškų (ypač JAV) kur susiduria pardavimų skaičiai čia ir dabar vs kliento pasitikėjimo išlaikymas ir ilgalaikis public image.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O mama garantuotai nusirašė tikslų modelio pavadinimą? Esi tuo tikras? Labai didelė tikimybė, kad mama nusirašė ne pilną pavadinimą ir atėjo, tai konsultantas tokį ir padavė. Variantų n+1. Konsultantai šiuo atveju visiškai nieko negali, nes kaip minėjau, pagal įstatymus elektronikos prekės išvis yra negrąžintinos, nors ir katik nupirktos, todėl ir turi derinti su valdžia šituos dalykus. Grąžinimas galioja tik perkant internetu, nes prekės negalėjai apžiūrėti. Ir normalios įmonės kaip tik nesivadovauja "klientas visada teisus" logika, nes bankrutuotų ? Dirbu klientų aptarnavime, kiek istorijų būna visokių, kur klientai visiškai neteisūs, net meluoja, nes nori naudos sau. ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man isvis kosmosas kad Lietuvoj negalima grazint prekiu jei pralupi.
Uzsienyje, nusipirkai, pradarei viska, ijungei, pasimeginai, netiko, siunti atgal ir gauni pilna refunda. Ir isvis dabar elektronika visa gali susisiust is uzsienio uz mazesne kaina ir dar kartais net greiciau atveza iki duru, nei is tos pacios Lietuvos..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 21 minutę, tadassimkus parašė:

Man isvis kosmosas kad Lietuvoj negalima grazint prekiu jei pralupi.
Uzsienyje, nusipirkai, pradarei viska, ijungei, pasimeginai, netiko, siunti atgal ir gauni pilna refunda. Ir isvis dabar elektronika visa gali susisiust is uzsienio uz mazesne kaina ir dar kartais net greiciau atveza iki duru, nei is tos pacios Lietuvos..

na nepyk, tačiau tuomet pareplikuosiu: OK, atradai verslo nišą - prisisiųsk prekių, susikurk internetinę parduotuvę, ir pigiausiai LT rinkoje pradėk pardavinėti prekes, su full refund'u. o mes visi pirksime tik iš tavęs... ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 8 valandas, l781 parašė:

na nepyk, tačiau tuomet pareplikuosiu: OK, atradai verslo nišą - prisisiųsk prekių, susikurk internetinę parduotuvę, ir pigiausiai LT rinkoje pradėk pardavinėti prekes, su full refund'u. o mes visi pirksime tik iš tavęs... ?

Taip, is verslo puses cia yra nesamone. Bet is naudotojo puses manau kad turetu taip buti ir tikiuos gal kadanors bus. Lietuvoj isvis puse eshopu (hiperbolizuoju zinoma) prekiu vietoj neturi, reikia laukt savaite kol gauna i sandeli is tu paciu Lenku ir pan.

O verslo nisa tai superine (sarcasm on). Nusipirkau ifona 50eur ar kiek ten pigiau nei Lietuvos eshopose buvo. 10 ar 15 eur deliveris. Galutiniam variante vistiek pigiau arba gauni daugiau (uz skirtuma nusiperki dangteli, ekrano apsaugas ir pan). Kitas variantas perki is skelbimu uz pigiau nei Lietuvos eshopuose bet nezinai is kur tas telefonas istrauktas, tikrini imeijus, serial numerius, vogtas, nevogtas t.t. papildomas galvos skausmas.

Kuo brangesne preke tuo didesnis antkainis Lietuvoj uzmestas. Tai kas nori sutaupyt, tas ir sutaupo. Vienintelis atvejis kada yra ok pirkt ir moket brangiau, jei tau to daikto reikia cia ir dabar ir gali tiesiai i parduotuve nuvaziaves pasiimt.

Nezinau as kokios sutartys sudarytos su tiekejais, bet jeigu amerika, uk, gali refundus daryt, tai kodel Lietuvoj negali, gal kas paaiskins?

Poto gadinasi va zmones nervus, nupirke ne toki telefona.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...