Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Vakar gavau e-mail, kad bitė perima eurocom ir tuo pačiu perleidžia sutartis visas. Mašinos signalizacijai pora metų naudoju eurocom sms planą už 1.75. Viskas šaunu, neterminuota sutartis, gera kaina. Dabar eurocom laiške rašo: "Jūsų numerio x xxx xxxx iki šiol naudotas Eurocom mokėjimo planas nuo 2021 m. liepos 1 d. bus pakeistas į BITĖS mokėjimo planą „Mobilusis 2 GB daiktams“, kurio mėnesinis mokestis 2,00 Eur su PVM. Šis mokėjimo planas ne tik turi specialias nuolaidas, tačiau ir suteikia daugiau papildomų verčių nei senasis mokėjimo planas. Išsamų mokėjimo plano aprašymą galite rasti čia: www.bite.lt/privatiems/planai/2021IN2GB

Viskas kaip ir OK, pabrango 0.25 eur, suprantama, tiek ir perskaičiau. Šiandien ryte įsijungiu kompa ir kaip tik laiškas vis dar atidarytas. Geriu kava ir galvoju pažiūrėsiu tiksliau kokios toliau mano sąlygos perėjus į bitę. 2 eur/mėn skamba visai gerai, gal dar ir į namus pasiimčiau tokį planą. Atsidarau plano sąlygas ir žiūriu: Standartinis 7eur/men, bet su nuolaida 12mėn gaunasi 2eur/mėn. Irgi viskas ok, viskas tinka.

Skaitau toliau ir žiūriu: 

  • Jūs pasinaudojote specialiu mūsų pasiūlymu ir gavote mokėjimo plano mėnesio mokesčio nuolaidą, kuri galios 12 mėnesius nuo sutarties pasirašymo. Pasibaigus nuolaidos laikotarpiui, Jums bus taikomas standartinis mokėjimo plano mėnesio mokestis.
  • Dėl suteiktos nuolaidos prašysime Jūsų naudotis mūsų paslaugomis 24 mėnesius. Jums atsisakius „BITĖS“ paslaugų prieš numatytą laiką, prašysime Jūsų atlyginti mūsų tiesioginius nuostolius, t.y. grąžinti BITĖS Jums faktiškai suteiktą nuolaidą, laikotarpiu nuo Jūsų sutarties sudarymo iki jos nutraukimo. Tuo atveju, jei, nepasibaigus sutarties laikotarpiui, nuspręstumėte pasinaudoti kitais mūsų pasi ūlymais ar keisti mokėjimo planą, galime taip pat paprašyti grąžinti Jums faktiškai suteiktas nuolaidas, laikotarpiu nuo Jūsų sutarties sudarymo iki pasinaudojimo kitais mūsų pasiūlymais ar mokėjimo plano pakeitimo.

Ir opa, gaunasi kad nebe 2eur/mėn, o 7eur/mėn. 

Kaip ir ne "Scam'as", nes jei neperskaitai terms of service, pats kaltas, bet kaip ir scam'as, nes iš niekur nieko gauni terminuotą sutartį ir pusę laikotarpio būsi priverstas mokėti 3,5 karto daugiau ?
Galiu pasakyt Bravo Bitei. Beveik pavyko prastumt žiauriai "š***nas" salygas,. Tik klausimas kyla, kiek yra tokių kaip aš, kurie tik perskaitys eurocom laišką ir nepasigilins į Bitės salygas detaliau?

Redagavo Martination
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va taip ir bus dabar nuo šiol visiems Eurocom ir Mezon (kuriuos prisijungė Bitė) klientams, jeigu "aklai pasitikėsite" tokiais vadybininkų pateiktais pasiūlymais...

Dar nepamatei vieno "perliuko" - tau yra įjungiama "interneto apsauga" už 1,49 Eur, ir maloniai suteikia 1 menesiui 100% nuolaida, o veliau dar kaina didės dėl to, kad jie tavo automobilį nuo "virusų saugos" ...! ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 3 minutes, floridaplungej parašė:

Jei Bitė krečia tokius fokusus, tai reikės eiti į Telia, kai baigsis sutartys. Nesiruošiu remti tokio verslo. ?

galiu pasiulyti: Neriboti pokalbiai + neriboti SMS + neriboti duomenys (max 256kbps) už 2,5 Eur/mėn.

PM.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Trumpa istorija apie bitę: prieš gerą mėnesį dar turėjau LABAS kortelę. Maždaug tada nustojau naudotis mobiliaisiais duomenimis, nes užtekdavo Wi-Fi. Kiekvieną savaitę, kelias naktis iš eilės (maždaug 4-6 val. ryto) gaudavau sms iš LABAS, kad man užsakytas standartinis internetas nors mano mobilieji duomenys būdavo visalaik išjungti, o interneto planų/paslaugų neturėjau užsisakęs. Užėjus į LABAS savitarnos puslapį paaiškėjo, kad LABAS pritaikė standartinio interneto paslaugą (nors kaip ir minėjau mobilieji duomenys būdavo visalaik išjungti, interneto planai atšaukti) o bandant jo atsisakyti, išmetama klaida "Operacija nepavyko". Žodžiu, kiekvieną ryta draugiškai nuskaitydavo ~1 eurą nuo sąskaitos ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Panašiai buvo man irgi su BITE. Vakar skambina iš Home3 klientų aptarnavimo. (anksčiau priklausė AS TVPLAY HOME, TV3 Grupei) dabar jau Bitei. Ir perša naują televizijos planą nepasibaigus dabartinei sutarčiai, siūlo už 15eur, kai dabar mokam vos 9eur, vis sako geras, puikus pasiūlymas, kainos specialiai nemini, pasako padiktuokite 4 asmens kodo skaitmenis, prilygtinai, nei sutarties sąlygų paskaityti nieko, teko paimti ir numesti ragelį. Turbūt teks rinktis kitą televizijos paslaugos tiekėją. Gyvenime man su Tele2, net nėra buvę tokių šposų. Overall liūdna, jog visi verslai, taip leidžias parduodami ir BITĖ supirkinėja visus verslus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kam buvo parašyta?

Jei naujasis planas Jums netinkamas, maloniai kviečiame kreiptis į konsultantus numeriu +370 699 23 230, kurie galės pristatyti ir padėti išsirinkti kitą BITĖS teikiamą pasiūlymą. Taip pat primename, kad pasikeitus paslaugų teikimo sąlygoms, Jūs turite teisę pasinaudoti Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių 12 punkte nurodytomis teisėmis.

Nepatinka planas skambini ir tariesi , jeigu neišeina tai nutrauki sutartį. Pats turėjau iki dabar labas kontraktą už kurį mokėjau tik 2,99 per mėnesį, tokiam dalykui ir atėjo pabaiga dabar.  Turėjau dar su interneto tiekėju problemų panašių, tai gavosi mano kaltė jog neperskaičiau sutarties ir kas ten parašyta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 34 minutes, AGhost parašė:

O kam buvo parašyta?

Jei naujasis planas Jums netinkamas, maloniai kviečiame kreiptis į konsultantus numeriu +370 699 23 230, kurie galės pristatyti ir padėti išsirinkti kitą BITĖS teikiamą pasiūlymą. Taip pat primename, kad pasikeitus paslaugų teikimo sąlygoms, Jūs turite teisę pasinaudoti Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių 12 punkte nurodytomis teisėmis.

Nepatinka planas skambini ir tariesi , jeigu neišeina tai nutrauki sutartį. Pats turėjau iki dabar labas kontraktą už kurį mokėjau tik 2,99 per mėnesį, tokiam dalykui ir atėjo pabaiga dabar.  Turėjau dar su interneto tiekėju problemų panašių, tai gavosi mano kaltė jog neperskaičiau sutarties ir kas ten parašyta.

Viskas ok, bet tiesiog tokie dalykai neturėtų būti daromi, jei bent kiek rūpi klientai ?

Šito post'o tikrai nebūtų, jei būtų email'e paraše kad "nuo kito mėnesio, jums automatiškai bus sudaryta 24mėn sutartis. Pirmus 12mėn mokėsite po 2eur/mėn, o kitus 12mėn po 7eur/mėn." 

+ nežinau ar specialiai ar ne, bet link'as į bitės pasiūlymą email'e niekur neveda. Reikia nukopijuot ir įpast'int į naršyklę. Linkas paspaudžiamas, bet href'e įrašytas tik "https://"

image.png.c014a135f94480712667cecafa5e4e7b.png

Redagavo Martination
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 21 minutę, Martination parašė:

Viskas ok, bet tiesiog tokie dalykai neturėtų būti daromi, jei bent kiek rūpi klientai ?

Šito post'o tikrai nebūtų, jei būtų email'e paraše kad "nuo kito mėnesio, jums automatiškai bus sudaryta 24mėn sutartis. Pirmus 12mėn mokėsite po 2eur/mėn, o kitus 12mėn po 7eur/mėn." 

matau, kad nesupranti "verslo ryklių" logikos:

  • turime, tarkime 1000 kortelių su senais, pigiais (moka po 2 eur), planais, kuriuos norime apmokęstinti papildomai (norime, kad mokėtų po 4 Eur);
  • padidiname seniems planams kainas, tarkime po +2 Eur;
  • vadinasi mūsų pajamos padidėja: 1000 x 2 = 2000 eur;
  • iš 1000 klientų nepatenkintais liks 30% klientų, o kiti reaguos normaliai i kainu padidinima, nes: "viskas - brangsta!";
  • iš 1000 klientų sutartis nutars nutraukti, tarkime 3% klientų;
  • prarasime pajamų: 3% nuo 1000 abonentų po 2 Eur - viso netenkame 60 Eur/mėn pajamų;
  • REZIUME: padidindami kainas padidinam pajamas + 2000 Eur, ir kartu prarandame 60 Eur. Viso pajamos padidėja: 2000 - 60 = 1940 Eur/mėn.

va maždaug taip ?  (...peace...)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, submaryn parašė:

Trumpa istorija apie bitę: prieš gerą mėnesį dar turėjau LABAS kortelę. Maždaug tada nustojau naudotis mobiliaisiais duomenimis, nes užtekdavo Wi-Fi. Kiekvieną savaitę, kelias naktis iš eilės (maždaug 4-6 val. ryto) gaudavau sms iš LABAS, kad man užsakytas standartinis internetas nors mano mobilieji duomenys būdavo visalaik išjungti, o interneto planų/paslaugų neturėjau užsisakęs. Užėjus į LABAS savitarnos puslapį paaiškėjo, kad LABAS pritaikė standartinio interneto paslaugą (nors kaip ir minėjau mobilieji duomenys būdavo visalaik išjungti, interneto planai atšaukti) o bandant jo atsisakyti, išmetama klaida "Operacija nepavyko". Žodžiu, kiekvieną ryta draugiškai nuskaitydavo ~1 eurą nuo sąskaitos ? 

Lygiai taip pat pas mane buvo, spėju Android telefonas, kuris kreipiasi į google servizus ir ten kažką siunčia, nors internetas ir išjungtas :)) Tai LABAS ir įjungia tą planą, nes buvo interneto poreikis.

Redagavo Madd
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 3 minutes, Madd parašė:

Lygiai taip pat pas mane buvo, spėju Android telefonas, kuris slapčia kreipiasi į google servizus ir ten kažką siunčia, nors internetas ir išjungtas :)) Tai LABAS ir įjungia tą planą, nes buvo interneto poreikis.

Man su eziu buvo tas pats. Neturejau jokio plano tai 26ct paeme uz 10MB nors data buvo isjungta. 
 Kazka tel bando isiusti i google serverius tikriausiai kaip ir minejai. Nezinau ar yra kaip tokius bajerius atjungti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man vietoj €5.5 už pilną unlimited įkalė €6+€3/mėn už internetą (€3/mėn yra 100proc nuolaida 3mėn). Tai realiai - double price.

Paskambinau į BITE pasakiau, kad iškelsiu numerius ir nesutinku su tokiom sąlygom - perskambino vadybininkas, pasiūlė 2x pigiau nei buvo eurocom...laukiu sutarties iš BITE

P.S. Numerius naudoju tik kaip būnų Lietuvoje, aš juos laikau tik tam, kad jie nedingtų nes visi žino, tai mokėti po €10+/mėn už numerį nematau prasmės, bet tuos pačius €5 - why not.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 29 minutes, iPauL parašė:

Beje, kas turite mezon, gal kas keiciasi?

Praeita savaite girdejau, kad Bites vadybininke buvusiam MEZON klientui, turinciam galiojanti plana, kur akcija buvo: moki uz 2 menesius po 14 eur/men (uz internetas iki 10Mbps greitaveikos), o likusius 10 menesiu tau tas pats 10Mps nekainuos nieko - t.y. tokia akcija buvo praeitais metais, tai dabar Bites merguzele pasiule: arba pradedi moketi Bitei po 5Eur/men (vietoje sutartyje nurodytu 0 eur/men) - arba mes tau atjungiame paslaugas, nes: "Teikti paslaugas nekonkurencingomis ir nerentabiliomis kainomis - Bitei neapsimoka!".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

truputi ne į temą, bet prisiminiau kad telia tinkle lygiai 10metų naudojau studento planą, einant vienoliktams metams, gaunu iš telia žinutę, kad studento planą naikina ir ijungia belekoki planą už 3€/mėn, be jokių derybų arba sutarčių perašymu ?

tuo metu studento planas buvo kad moki 0€/mėn ir moki 15cnt už skambuti arba sms. Man puikiai tiko signalizacijai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 7 valandas, Madd parašė:

Lygiai taip pat pas mane buvo, spėju Android telefonas, kuris kreipiasi į google servizus ir ten kažką siunčia, nors internetas ir išjungtas :)) Tai LABAS ir įjungia tą planą, nes buvo interneto poreikis.

Ne, man buvo tas pats, mamos telefonui ijunginėjo visą savaitę, kai paskambinau aiškintis kad kodėl pinigus nuskaičiuojat už internetą, atsakymas norime jus apsaugoti nuo netyčinio interneto naudojimosi, kad negautumėte kosminės sąskaitos. Kas skamba visiška nesąmonė rrealiai. Ir jau ne kartą taip buvo ir pažystamiems

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 13 valandų, Tmaster parašė:

truputi ne į temą, bet prisiminiau kad telia tinkle lygiai 10metų naudojau studento planą, einant vienoliktams metams, gaunu iš telia žinutę, kad studento planą naikina ir ijungia belekoki planą už 3€/mėn, be jokių derybų arba sutarčių perašymu ?

tuo metu studento planas buvo kad moki 0€/mėn ir moki 15cnt už skambuti arba sms. Man puikiai tiko signalizacijai

Na bet čia šiek tiek kitokia situacija. Operatorius neterminuotas sutartis gali keisti, įspėdamas 30 dienų prieš. Šiuo atveju iš neterminuotos padaro terminuotą 24 mėnesiam, kas yra visiškai nesuprantama

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 19 valandų, iPauL parašė:

gautas email, nors ir neturint jau keleta metu bites

o tai kur cia dabar paziureti ar esi klientas ir gal ko aktyvaus yra? siaip nieko apie planus ar kt neuzsiminta

Beje, kas turite mezon, gal kas keiciasi?

Paskutinė žinutė iš mezon:

 

Citata

•    Įvedamas mokestis už e. sąskaitos pateikimą elektroninėje bankininkystėje – 0,23 Eur su PVM (0,19 Eur be PVM) už vieną e. sąskaitą. 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...