Pereiti prie turinio

Garantija vidaus apdailos darbams ir kompensacija už broką


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, turim situaciją, kurioje norisi konsultacijos. Gal kas susidūręs arba turit teisinių žinių tokiai situacijai spręsti.

Buto apdailai vis dar galioja garantija, nes viską įrenginėjo įmonė. Prieš kurį laiką pradėjo tam tikrose vietose "spragsėti", girgždėti laminatas. Apdailą atlikusi įmonė žino tą problemą su būtent šituo laminatu - pasirodo, kad jis tuo metu buvo gamintas su broku, dėl to ne viename bute, kuriuos jie įrenginėjo, atsirado ši problema. Laminatas pirktas iš Senukų, jie kaip ir irgi pripažįsta broką. Visi viską pripažįsta, viskas būtų kaip ir ok, bet mums siūlomas sprendimo variantas yra tiesiog grąžinti laminato savikainą. Tai reiškia, kad gautume keletą šimtų eurų. Žinoma, tai problemos neišspręs, nes laminatas liks tas pats. Tiesiog būsime atgavę kažkiek pinigų. Todėl mes prašome, kad apdailą atlikusi įmonė (kadangi ji ir suteikė garantiją savo darbams) pakeistų visame bute laminatą nauju. Butas jau gyvenamas, pilnai įrengtas, yra tam tikri baldai, kuriuos tektų išmontuoti, kad būtų galima laminatą pakeisti, plius visi plintusai ir t.t. Akivaizdu, kad niekas to daryti nenori, nes darbo tikrai nemažai. Apdailą atlikusi įmonė kreipėsi į Senukus, kad jie kompensuotų tuos laminato keitimo darbus, bet nepanašu, kad Senukai nusiteikę viską kompensuoti ir tai gali užtrukti, todėl visa situacija šiuo metu tiesiog "kabo" ir niekas realiai nevyksta.

Tai klausimas yra, kaip būtų teisingiausia elgtis šioje situacijoje. Kokios mūsų teisės ir realios galimybės.

Realiai matom tris variantus: 1) paimti tą siūlomą sumą už patį laminatą; 2) laukti nežinia kiek laiko, kada Senukai sutiks arba nesutiks kompensuoti visą laminato keitimą; 3) spausti apdailą atlikusią įmonę, kad jie keistų laminatą, o po to aiškintųsi patys su Senukais (nes viską iš Senukų pirko jie, o ne mes, tad mes patys su Senukais iš esmės išvis nieko bendro neturime).

Ar turit kas nors kokių nors argumentuotų patarimų? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 2 minutes, ValentasL parašė:

Realiai turėtų būt 3 variantas.. Tegul įmonė tvarko ir daro viską, o kada išsimuš iš senukų tai jau ne tavo rūpestis. Ar jie ten susitars per nuolaidas, ar teismo būdu, ar dar kaip nors 🙂

Remiantis logika ir man atrodo, kad turėtų būti trečias variantas. Aišku, ta įmonė, kuri atliko apdailą, turi savo argumentą, kad jie savo darbą atliko kokybiškai ir jie negali atsakyti už laminatą, kurio negamina. Tai va čia ir būtų įdomu, kaip yra teisiškai. Ar apdailą atliekanti įmonė turi prisiimti atsakomybę prieš užsakovą, jei kažkas iš pačių medžiagų yra brokuotos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu tu pats išsirinkai laminatą, o jie jį tiesiog atsivežė, tai jų kaltės čia nematau. Jeigu jie tau pardavė laminatą, tai 100% už jo keitimą atsakingi jie. Bet kokiu atveju kitų baldų išrinkimas/surinkimas jau tavo rūpestis, nebent kai darė remontą irgi tą patį reikėjo daryti ir už šiuos darbus buvai papildomai sumokėjęs. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip įmonės argumentas, jog jie darbą atliko kokybiškai, yra geras, jie negamino to laminato, tai kodėl turėtų būti atsakingi už jo kokybę, nebent būtų glaudžiai susiję su pačiu gamintoju (o to nėra). Gal yra aprašytos garantinės sąlygos? Jeigu taip, tai greičiausiai bus taip, kaip parašyta. Senukai irgi tik tarpininkai. Laminato keitimo darbų kainą turėtų padengti jo gamintojas. Jeigu siūlo grąžinti savikainą, tai čia greičiausiai yra Senukų pasiūlymas pačiai įmonei, o jie jį gavo iš gamintojo, t.y. gamintojas sutinka grąžinti pinigus už savo broką (nors kaip ir turėtų padengti ir visas išlaidas patirtas dėl to broko). Gal ir neblogas pasiūlymas būtų kreitis į VVTAT, tik aprašant visą situaciją ir žiūrėti ką jie patars.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Stanley parašė:

Jeigu tu pats išsirinkai laminatą, o jie jį tiesiog atsivežė, tai jų kaltės čia nematau. Jeigu jie tau pardavė laminatą, tai 100% už jo keitimą atsakingi jie. Bet kokiu atveju kitų baldų išrinkimas/surinkimas jau tavo rūpestis, nebent kai darė remontą irgi tą patį reikėjo daryti ir už šiuos darbus buvai papildomai sumokėjęs. 

Ne, laminato patys nesirinkome. Tiesiog buvo kvadrato kaina uz apdaila, ir i ta kaina iejo visos medziagos ir darbai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 42 minutes, TomasUr parašė:

Šiaip įmonės argumentas, jog jie darbą atliko kokybiškai, yra geras, jie negamino to laminato, tai kodėl turėtų būti atsakingi už jo kokybę, nebent būtų glaudžiai susiję su pačiu gamintoju (o to nėra). Gal yra aprašytos garantinės sąlygos? Jeigu taip, tai greičiausiai bus taip, kaip parašyta. Senukai irgi tik tarpininkai. Laminato keitimo darbų kainą turėtų padengti jo gamintojas. Jeigu siūlo grąžinti savikainą, tai čia greičiausiai yra Senukų pasiūlymas pačiai įmonei, o jie jį gavo iš gamintojo, t.y. gamintojas sutinka grąžinti pinigus už savo broką (nors kaip ir turėtų padengti ir visas išlaidas patirtas dėl to broko). Gal ir neblogas pasiūlymas būtų kreitis į VVTAT, tik aprašant visą situaciją ir žiūrėti ką jie patars.

As irgi suprantu, kad ju argumentas skamba normaliai ir is zmogiskos puses galima suprasti ir juos. Is kitos puses - mums irgi nera ka daryti su tais pinigais uz laminata. Nei naujo uz tuos pinigus nusipirksim, nei tuo labiau susidesim. Cia toks vos ne kaip paguodos prizas gaunasi 😄 bet tas paguodos prizas problemos visiskai nesprendzia. O garantines salygos konkreciai nera aprasytos. Del to ir idomu, kokios musu teises.

Butu super, jei kazkas susidures su tokiais atvejais pakomentuotu. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, jkacinskas parašė:

As irgi suprantu, kad ju argumentas skamba normaliai ir is zmogiskos puses galima suprasti ir juos. Is kitos puses - mums irgi nera ka daryti su tais pinigais uz laminata. Nei naujo uz tuos pinigus nusipirksim, nei tuo labiau susidesim. Cia toks vos ne kaip paguodos prizas gaunasi 😄 bet tas paguodos prizas problemos visiskai nesprendzia. O garantines salygos konkreciai nera aprasytos. Del to ir idomu, kokios musu teises.

Butu super, jei kazkas susidures su tokiais atvejais pakomentuotu. 

O kodėl tau institucijų atsakymas ir pagalba netinka? Aš kaip tik siūlyčiau kreiptis dabar į juos, o šioje temoje aprašyti visą eigą kaip jie viską išsprendė ar bent jau kokį atsakymą davė. 🙂 Dabar visi tau rašys tik tai, ką galvoja, advokatų atsakymų, nemanau, jog čia sulauksi. 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, jkacinskas parašė:

Ne, laminato patys nesirinkome. Tiesiog buvo kvadrato kaina uz apdaila, ir i ta kaina iejo visos medziagos ir darbai.

jei būtumėte tik pirkę laminatą, o imonė tik sudėjusi, mano manymu situacija būtų aiški, kad senukai grąžina pinigus, ir istorija baigta, nes įmonė davė paslaugą, o tu davei medžiagas. Įmonė atliko darbą kokybiškai.

BET jei įmonė davė laminatą, ir jis pasirodė nekokybiškas, tada įmonė turėtų savo ruožtu nekokybišką laminatą pakeisti į kokybišką, kad viskas būtų kuo labiau skaidru, turėtum gauti iš senukų raštą, jog būtent tos partijos, tas laminatas yra pripažintas nekokybišku, pateikti raštą įmonei. Jei jie atsakys neigiamai, ir nieko nedarys, tada kreipiesi į vartotojų teises

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 56 minutes, antler parašė:

O kodėl tau institucijų atsakymas ir pagalba netinka? Aš kaip tik siūlyčiau kreiptis dabar į juos, o šioje temoje aprašyti visą eigą kaip jie viską išsprendė ar bent jau kokį atsakymą davė. 🙂 Dabar visi tau rašys tik tai, ką galvoja, advokatų atsakymų, nemanau, jog čia sulauksi. 🙂

tam kad kažkas vyktų, institucija sakys, kad pirma pareišk pretenziją, nes galbūt institucijos net nereikės, jei įmonė netyčia sutiktų su broko taisymu. tad dabar kreiptis į vartotojų teises būtų tik laiko gaišimas

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 4 minutes, Tmaster parašė:

tam kad kažkas vyktų, institucija sakys, kad pirma pareišk pretenziją, nes galbūt institucijos net nereikės, jei įmonė netyčia sutiktų su broko taisymu. tad dabar kreiptis į varototojų teises būtų tik laiko gaišimas

Ne. Vartotojų teisių apsaugos tarnyba teikia ir konsultacijas. 

Redagavo antler
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Ką tik, antler parašė:

Ne. Vartotojų teisių apsaugos tarnyba teikia ir konsultacijas. 

konsultuotis gali ir forume, ir su kaimynu.

Bet viskas ok, gal netaip perskaičiau tavo žinutę.

bet prieš rašydamas skundą, turi pateikti pretencija, nes tai bus lyg pagrindas ir argumentas skundui

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Tmaster parašė:

konsultuotis gali ir forume, ir su kaimynu.

Bet viskas ok, gal netaip perskaičiau tavo žinutę.

bet prieš rašydamas skundą, turi pateikti pretencija, nes tai bus lyg pagrindas ir argumentas skundui

Aš ne apie skundą kalbu, o apie konsultaciją. Ar tu manai, jog tu, aš ar kiti forumiečiai turi daugiau kompetencijos šioje srityje, nei, kad valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba?

Pasikartosiu, nereikia rašyti skundą, kad gautum konsultaciją.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 9 minutes, antler parašė:

Aš ne apie skundą kalbu, o apie konsultaciją. Ar tu manai, jog tu, aš ar kiti forumiečiai turi daugiau kompetencijos šioje srityje, nei, kad valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba?

Pasikartosiu, nereikia rašyti skundą, kad gautum konsultaciją.

Teoriskai tu teisus, praktiskai valstybines institucijos nekonsultuoja zodziu ar emailu, o gal tiksliau syksciai konsultuoja. Vien del paprastos priezasties jog situacija neaiski arba savaip pateikta ir 99% atveju jog valstybejas tarnautojas paskui kaltas lieka. 

Man regis kazkas minejo jau. Rasai pretenzija imonei, su atsakymu ar negavus atsakymo, kreipiesi i vartotoju teises. Nors asmeniskai bbz kuo jie pades, ju sprendimai rekomendacinio pobudzio, vistiek i teisma reiks eiti, nors rekomendaciniai teismo sprendimui turi, bet teisme jau ir imone savo argumentus teiks.. 

Man regis esminis momentas bus kaip ta garantija aprasyta

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 18 valandų, TomasUr parašė:

Šiaip įmonės argumentas, jog jie darbą atliko kokybiškai, yra geras, jie negamino to laminato, tai kodėl turėtų būti atsakingi už jo kokybę, nebent būtų glaudžiai susiję su pačiu gamintoju (o to nėra). Gal yra aprašytos garantinės sąlygos? Jeigu taip, tai greičiausiai bus taip, kaip parašyta. Senukai irgi tik tarpininkai. Laminato keitimo darbų kainą turėtų padengti jo gamintojas. Jeigu siūlo grąžinti savikainą, tai čia greičiausiai yra Senukų pasiūlymas pačiai įmonei, o jie jį gavo iš gamintojo, t.y. gamintojas sutinka grąžinti pinigus už savo broką (nors kaip ir turėtų padengti ir visas išlaidas patirtas dėl to broko). Gal ir neblogas pasiūlymas būtų kreitis į VVTAT, tik aprašant visą situaciją ir žiūrėti ką jie patars.

Tai pagal tavo logiką jeigu tu nusiperki telefoną ir jis po savaitės sugenda, nuneši į garantinį, o ten tau sako čia ne mūsų kaltė, čia kalta gamykla Sunhuivčiai Taivane, kuri pagamino brokuotą mikroschemą, važiuok į Taivaną ir aiškinkis - būtų normalu? 
Kam moki pinigus už prekę/paslaugą, tas ir yra atsakingas už kokybę. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, Stanley parašė:

Tai pagal tavo logiką jeigu tu nusiperki telefoną ir jis po savaitės sugenda, nuneši į garantinį, o ten tau sako čia ne mūsų kaltė, čia kalta gamykla Sunhuivčiai Taivane, kuri pagamino brokuotą mikroschemą, važiuok į Taivaną ir aiškinkis - būtų normalu? 
Kam moki pinigus už prekę/paslaugą, tas ir yra atsakingas už kokybę. 

tu masinas uz pinigus apziurineji. Apziurejai, pasakei be defektu. Po savaites variklis uzkale. Tu paemei pinigus uz paslauga, tai dabar tu tik varikli ar visa masina atpirksi, ar pasakysi jog eik pas masinos pardaveja ir aiskinkis. Kai masina ziurejom defekto nebuvo arba jo nebuvo imanoma atpazinti ir as savo paslauga atlikau saziningai ir gerai.. 

 

as sutinku jog autoriui tikrai nereikia bendrauti su senukais ar su gamykla, bet montavusiu atsakomybe labai slidi, daug kas priklausys kaip jie sutartyje apsirase viska: darbus, kainas , garantinius

Redagavo TEGAS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau mašinos pirkimo/pardavimo atveju kolega yra tik kaip konsultantas.

 

Apdailos įrengimo rangovas pats pilnai atsako už medžiagas ir jūs visiškai neturite priežasties nerimauti. Jie turi viską sutvarkyti 100%. Būkit ramūs. 

Aišku nedelskit, nes užsivilks ir nuplauks garantinis laikotarpis. Kreipkitės į vartotojų teises, jei rangovas šakojasi. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu darbas padarytas gerai, o brokuota preke tai kreipiesi i prekes pardaveja. Klausimas ar grindis pirkai is senuku ar is imones kuri viska irenginejo?  Jeigu grindu pirkimo saskaitoje kuria greiciausiai gavai pardavejas senukai(imones daznai taip daro, klientui pateikia saskaita is imones kurioje pirko prekes), tai kreipiesi i senukus, jeigu imone kuri atliko apdaila tai kreipiesi i imone, o poto jie is senuku atgaus pinigus uz nekokybiska laminata nors tiesa pasakius sekmes jiems atgauti pinigus jeigu gamintojas nepripazins tai kaip broko. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-06-16 16:25, TEGAS parašė:

tu masinas uz pinigus apziurineji. Apziurejai, pasakei be defektu. Po savaites variklis uzkale. Tu paemei pinigus uz paslauga, tai dabar tu tik varikli ar visa masina atpirksi, ar pasakysi jog eik pas masinos pardaveja ir aiskinkis. Kai masina ziurejom defekto nebuvo arba jo nebuvo imanoma atpazinti ir as savo paslauga atlikau saziningai ir gerai.. 

as sutinku jog autoriui tikrai nereikia bendrauti su senukais ar su gamykla, bet montavusiu atsakomybe labai slidi, daug kas priklausys kaip jie sutartyje apsirase viska: darbus, kainas , garantinius

Lygini nelyginamus dalykus. Ne aš parduodu mašiną ir ne aš gaunu pinigus už ją. Ir kad variklis užkaltų po savaitės neįmanoma, bet čia jau ne į temą. 
Pats būdamas perekūpu grąžinai bent vieną parduotą lavoną pirkėjui? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-06-16 11:49, Stanley parašė:

Kam moki pinigus už prekę/paslaugą, tas ir yra atsakingas už kokybę. 

 

prieš 1 valandą, Stanley parašė:

Lygini nelyginamus dalykus. Ne aš parduodu mašiną ir ne aš gaunu pinigus už ją. Ir kad variklis užkaltų po savaitės neįmanoma, bet čia jau ne į temą. 
Pats būdamas perekūpu grąžinai bent vieną parduotą lavoną pirkėjui? 

Mano pvz gal ir nebuvo labai vykes autoriaus situacijai, bet as daugiau regavau i tavo paskutini sakini . O tavo pvz su telefonu irgi nelyginamas dalykas autoriui. 

 

Ka as kaip ir anksciau rasiau , jog labai svarbu kaip sutartis ir garantija aprasyta. Gal garantija tik darbams, o ne parketui, arba nurodyta jog parketui galioja gamintojo/senuku garantija.

 

P.S. AS NE PEREKUPAS, SU MASINU PARDAVINEJU KAIP VERSLU NIEKAIP NESU SUSIJES

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

Informuojame, kad šiame puslapyje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.