Pereiti prie turinio

Tiesiog atsiliepimas, kaip tvarkosi su garantiniu remontu AUTLIT Šiauliai


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

šeip nesu tokių tekstų mėgėjas, o ir teisininkas sakė, kad greičiausiai nelabai čia kam pasiskūsi, nes situacija yra grynai reputacijos reikalas. Tad metu kortas ant stalo, ir bent aprašysiu savo, kaip vartotojo patirtį.

Tai yra patirtis ir rašinys, žmogaus, kuris neturi jokio supratimo apie automechaniką, galbūt klystu, bet man atrodo, kad taip būti neturėtų.

Istorija apie tai, kaip naujai mašinai atliekamas garantinis remontas, kaip jis vyksta, kokie serviso nurodymai kol yra laukiamos detalės, bei paaiškinimai kodėl viena vyksta, bei kodėl vyksta.

Tekste bus minimi du juridiniai asmenys - "Autobrava Motors" Vilniaus skyrius Įmonės kodas 302792561 ir "Autlit" Šiauliai Įmonės kodas 302413794. Abu asmenys yra autorizuoti JEEP servisai ir pardavėjai.

Autobrava buvo automobilio pardavėjas. Autlit atliko garantinį ir kasmetinį apžiūras.

Automobilis JEEP Compass . pagaminimo metai 2019

 

2019metai, ruduo, atvažiavom pasiimti automobilio, vadybininkai malonūs, geriam kavą, pildomės popierius, viskas ok.

Tiesą sakant viskas buvo OK iki pirmo susidūrimo su AUTLIT.

1. Po metų, prabėgus pirmuosius 10k km važiavom į mums artimiausią autorizuotą servisą keisti tepalų. Sutarėme telefonu su autlit priėmėju, pridavėme auto, tepalai pakeisti, sėdom važiuoti... ir skydelyje iškrito pranešimas, kad važiuokit į servisą tepalų keistis.... elektriko nėra, nuresetinti klaidos nėra kam.... ok, sutarėm laiką, važiavom dar kartą, nuresetinti klaidos.

2. Šių metų vasarą važiuojant jaučiasi, bilda keleivio pusės ratas. Registruojames į AUTLIT, garantiniai apžiūrai. Jie nustato - sulūžo ar išsiderino stabilizatoriaus ivorė, reikia keisti. Užsako detales, informuoja bus detalė po ~2savaičių. Mano prašymu parašo raštą, kad auto exploatuoti tinkama, išvažiuojame ir laukiame detalės. Per tas dvi savaites buvo apvažiuota puse Lietuvos, ten tas ratas bildėjo nevaikiškai, na bet juk patikino, važiuoti galima, tai ir važiavom.

3. Po dviejų savaičių skambutis - detalė gauta, atvažiuokit pakeisim. Pakeičia. Dar likusios mechaniko naudotos plėvelės, kad neišpurvintų salono remonto metu. Klausiu ar buvo atlikta test drive - "tai jo jo, viskas dabar gerai" Išvažiuoju iš serviso. Ratas kaip bildėjo taip bilda. Apsisukes grįžtu atgal, atiduodu raktelius, žiūrėkit toliau, kas čia bilda. Dar dabar skamba galvoje priėmėjo žodžiai - "tai aš pilnai tikiu, jog toliau bilda" 😄 

Šalia šito grąžinimo, buvo užsiminta, kad po gerų metų nustojo veikti, iki tol puikiai veikęs "android auto", ta prasme jungi betkokį telefoną, ir telefone gauni klaidos pranešimą, jog programa neveikia. Iphone telefono išvis neatpažįsta, nors irgi buvo veikiantis apple carplay. Logiška, kad keletas skirtingų telefonų negalėjo sugesti, ir nustoti veikti. Tad manome, greičiausiai auto media panelio bėdos, tegul elektrikas pažiūri.

4. Kitą dieną skambina, sako tai va, sugedo ar sulūžo stabilizatoriaus traukė , užsakėm detalę pristatys po dviejų savaičių, vėl sakau rašykit raštą, jog exploatuoti saugu, arba duokit pakaitinę auto, pakaitinės neduoda, raštą parašo. Taip pat informuoja, kad android auto neveikia, nes operatorius blokuoja ryšį. Ta prasme po pusantrų metų operatorius sugalvojo kažką užblokuoti 😄 Taip pat prašau, kad parašytų raštą, kodėl jiems nepavyksta sutaisyti to android auto. Parašo ir net nesiginčija.

Dvi savaites toliau važinėjam su belekaip barškančia auto, po dviejų savaičių skambina, detalė gavom, atvažiuokit pakeisim. Atvažiuojam, pakeičiam. Atsiimant auto vėl randam mechaniko purvinus celofanus ant sėdynės. Dar truputi nelabai smagiu tonu padiskutuojam apie android auto, kompetencijas, skundus ir t.t. priėmėjas pripažįsta, kad taip neturėtų būti. tiek su mašinos auto exploatavimu kol yra laukiama važiuoklės detalė, tiek dėl android auto.

Sėdam į auto ir išvažiuojam, šį kartą, bent su važiuokle atrodo viskas ok, bet toli nenuvažiavom, daeinam šių dienų įvykius, ir LABAI spėju, kad dabar istorija kartosis, bet jau su vairuotojo pusės stabilizatoriaus detalėm, nes bildesys identiškas, tik jau vairuotojo pusėje.

 

Šiuo atveju nusprendėm daugiau su autlit reikalų nebeturėti, važiuosim į Vilnių, ten bandysim kalbėtis su pardavėju, ar normalu kai exploatuojant netvarkingą auto, gadinti susijusias detales toliau, kol laukiama sugedusių detalių keitimo. bandysim pildyti skundą, aiškintis ar Šiaulių JEEP atstovas turi kompetencijos atlikti garantinį remontą.

Berašant šitą istoriją, bei žvelgiant iš šalies, net man pačiam atrodo kad netaip ir grėsmingai atrodo visa šita istorija, bet visi šitie reikalai sugadino daug laiko, bei buvo patirta daug neigiamų emocijų.

Apibendrinant - su šia auto buvo važinėta tik miesto keliais. Auto buvo visiškai nauja, važiuota nedaug, natūraliai kyla retorinis klausimas, ar normalu, kad po pravažiuotų ~15k km ir nepilnų 2metų pabyra važiuoklės dalys? Aš to nežinau, bet naują auto pirkau tikrai tam, jog žinočiau, kad mano žmona ir mažametis vaikas su ja važiuos saugiai, bei pats auto bent pirmuosius 1-3 metus nereikalaus neplaninio remonto.

Ar apsigavau pirkdamas naują auto? Gal reikėjo iš @Paulius. pasiimti dėvėtą bmw, ir būčiau negarantiniu remontu tvarkęs tą važiuoklę, bei keitęs tepalus, tik visa tai atlikęs laiku, be jokių dviejų savaičių laukimo ir netvarkingos auto exploatavimu.

Su pardavėju dar juokavom, kad va JEEP yra JEEP, Tipo "džipas", bet tikrai nebūčiau ėmes džipo, jei būčiau žinojęs, kad važiuoklę teks remontuoti kas 15k kilometrų

Tai yra mano kaip vartotojo pamąstymai, bei įvykių sekos aprašymas.

P.S.: kiti smulkūs buvę gedimai, dėl kurių didelio šaršalo nebuvo.

- Start-Stop sistema. Sustojo veikti. Pakeitė kažkokį bloką. problema neišsisprendė, ji toliau neveikia.

- Akumuliatorius. jo sveikata po ~1,5metų vos 75%. Ta prasme jis niekada neįsikrauna daugiau nei 75%. garantinis remontas priklauso tik kai akumuliatoriaus sveikata nukris iki 50%. Itariam, kad start-stop ir akumuliatoriaus bėda yra susiję.

- Šalia pavarų permetimo svirties kur yra P R ir kitos pavarų indikacinės lemputės. Užkūrus variklį, dega tik ta lemputė, kur tuo metu yra imesta svirtis. Mūsų atveju, ta lemputė nebedega. kartais dega kartais ne, bet šiuo metu jau kuris laikas nebedega išvis.

 

labai tikiuosi, kad kas pirksite JEEP automobilį, googlindami rasite šitą rašinėlį, bei apsvastysite ar verta pirkti šį auto, nes mano akimis, jis turi daug problemų, o važiuoklė visiškai "nedžipiška". Mano darbinis pasatas per 5metus turėjo tik vieną važiuoklės remontą ir kondicionieriaus pildymą, tepalai keičiami kasmet, ir daugiau jokių problemų nėra, važiuoja gerokai daugiau nei minėtas JEEP.

beje šiuo metu yra "promotion" pirk JEEP ir gauk net 5metų garantiją, jos jums tikrai prireiks, tikėtina nekartą.

Ačiū.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, venom parašė:

O tai logika tokia, jog jeigu imsi iš salono mašiną jinai mažiau ges, negu naudota? Ypač kalbant apie važiuoklę.

Kartais ne Jeep negalėjo praeiti 15 kartų saugumo patikrinimo? 😄

Logika tokia ir siaip gal jo. Man regis Tmaster irgi 2019 m. rav4 eme. As 39k km prasukes, jokio gedimo, vaziuokles taip niekas neliesta, kaip pas tave Tmaster? 

As zmonai CHR paemiau, aisku ji nuo 2019 tik 10 k prasuko mieste. Bet minusas jog siap mazoka vietos, i bagazine vezimelis vaiko ir vietos nebera. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pradesiu nuo to, kad faktas, jog Pauliaus 10 metu parduodami BMW sitiek problemu neturetu :))) "Sedi ir vaziuoji, kartais vaziuokle paremontoji..."

 

O rimciau kalbant tai buna, kad imone nuperka dvi vienodas auto is salono, eksplotuojamos vienodomis salygomis,  tvarkomis vienam servise. VIena visiskai jokiu problemu nekelia, kita budama metu senumo pastoviai lankosi servisuose su neplanuotais gedimais. Tokia situacija pasitaiko tikrai daznai.

Bet nauji auto perkami butent tam, kad isvengti galvos skausmo, neplanuotu gedimu, remontu ir ivairiu staigmenu. Siuo metu nors ir pirkta masina nauja, bet viso to isvengti nepavyko. Visiskai nepasiteisino..

Vaziuokle yra toks dalykas, kad galima skaudiau i duobe ilekus pajausti bildejima (laisvuma), bet atitinkami servisai turi reaguoti, suteikti pakaitini auto.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia taip būna, kai nusiperki naują mašiną Lietuvoj. Jau seniai sklando gandai, kad čia parduodamas mašinos skirtos 3čioms šalims. Nežinau kaip su Jeep, bet teko lygint Ford kainas Lietuvoj ir Vokietijoj. Vokietijoj automobiliai brangesni. Taip gaunasi, kad gamintojas savo piliečiams paskutines kelnes mauna, o va lietuviams kažkodėl duoda pigiau, nors dedasi didesni transportavimo kaštai.

Dar keista, kad garantinis važiuoklę tvarko. Pasisekė jums. Bet turbūt dėl to, kad parėjo prie mažo kilometražo. Jei tie stabilizatoriai būtų pradėję barškėt prie 60k, turbūt būtumėt gavę paaiškinimą, kad normalus susidėvėjimas.

Dėl start/stop - keiskit akumuliatorių, pradės veikt. Šitą funkciją automobilis atjungia, kai BMS (battery management system) mato, jog akumuliatorius nėra pilnai įkrautas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Atrašyta (redaguota)
Prieš 4 minutes, neprisimenu parašė:

Jeigu jie peza tokias nesamones, tegul pajungia per savo telefoną ir tegul parodo, kad viskas veikia. Juk jų SIM kortelės neblokuotos.

jų telefonuose irgi neveikia, iš po "remonto" radau auto sistemoje pridėta naują telefoną, kažkas kažką bandė daryti, bet akivaizdžiai nesėkmngai, kadangi nesutvarkė, paprašiau paaiškinti kodėl. Man kaip pažengusiam IT ir GSM srityje toks paaiškinimas tiesiog apgailėtinas, bet maža ką, gal kažko nesuprantu? Autorizuotas JEEP servisas oficialiai sugebėjo parašyti tik tokį paaiškinimą

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, Tmaster parašė:

jų telefonuose irgi neveikia, iš po "remonto" radau auto sistemoje pridėta naują telefoną, kažkas kažką bandė daryti, bet akivaizdžiai nesėkmngai, kadangi nesutvarkė, paprašiau paaiškinti kodėl. Man kaip pažengusiam IT ir GSM srityje toks paaiškinimas tiesiog apgailėtinas, bet maža ką, gal kažko nesuprantu? Autorizuotas JEEP servisas oficialiai sugebėjo parašyti tik tokį paaiškinimą

Čia buvo maždaug taip: parašysim kokią nesamonę, gal sueis ir neprašys tvarkyt. 😄 

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsakant į temą tikrai pridurčiau, kad reikėjo imti dėvėtą BMW automobilį ir nario Paulius. pagalbą 😄

Pats važinėju su darbiniu arkliuku BMW trečiuku 2006 metų, keli smulkūs važiuoklės pataisymai ir daugiau jokių bėdų 🙂 

Auto turimas virš metų, tačiau panašu dar ilgai važiuos, nors rida 400 K 😄 😄

5ccde517180777f582274131f20cc080430.jpg

 

Redagavo Mr Kent
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Naujas auto naujam nelygu, Jeep yra amerikietiška "Niva", tai ten kažkokios kokybės tikėtis neverta. Atstovybių požiūris į klientą irgi skiriasi, vienos suteikia pilną servisą, kad klientas liktų patenkintas ir grįžtų po garantijos, o kitoms svarbu tik parduot auto ir po to tavęs nebenori matyt, išsidirbinėja kaip tik gali kol pačiam kantrybė nesibaigs ir pradėsi mašiną taisytis pats. 
Dėl stabilizatorių juokinga skaityt, kai man senoj mašinoj jie pradeda barškėt, tai nuperku įvores po ~3€, traukes po ~7€ ir pasikeičiu kieme per valandą. O čia atstovybė mėnesį tvarko tokią smulkmeną ir dar atiduoda mašiną su barškančia važiuokle 😄 Šiaip Lietuvos keliais stabilnikai gan greit išsibarška daugelyje modelių, tai kad po 15k subyrėjo gan normalu.

Dėl Androido, tai patarčiau rašyt vadovybei email, kad arba tegu tvarko arba kompensuoja, kitaip kreipsies į vartotojų teises. 

Šiaip graudu matyt kai Lietuvoj beveik visur taip, klientas visada neteisus ir pats kaltas.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Naujos auto yra naujos, kaip ir dauguma naujų prietaisų jie gaminami vis trumpesniam laikui. Anksčiau buvo Mersedesas neužmušama mašina, dabar yra barškantis limuzinas kuris geriausiu atveju laikys kol garantinis yra. Dar 2011 metais brolis užsisakė pagal užsakymą MB VIANO, buvo parveštas iš Vokietijos. Per 3 garantinio metus buvo pakeista puse mašinos, durys, pavarų dėžė, variklio blokas, 2 kart durų varikliukas, valytuvų varikliukas ir dar daug daug kitų, automobilis tiesiog po pusės metų pradėjo byrėti, teisingiau elektronika ėjo šaibom. Ir tai buvo naujas MB iš salono. Brolis domėdamasis pasiieškojo info tai panašu, kad kas turėjo šitą auto 70% skundėsi, kad automobilis byra pirmuose metuose, bet buvo nemažai ir parašymų, kad kokia gera auto kaip tikras mersedesas negenda visai. Taip kad panašu laimės dalykas. Bet tik baigėsi garantinis ir tenka parduoti, nes supranti, kad remontuoti savo lėšomis toliau tokį automobilį bus per brangu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Blogiausios mašinos buvo maždaug 2005-2015m. laikotarpyje (tikslių metų nepasakysiu, kiekvienam modeliui skirtingai), po to gamintojai suprato, kad žmonės nedurni ir niekas jų byrančių kledarų nenori pirkt, todėl dabar jau gamina patikimesnius auto nei prieš dešimtmetį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pažįstama istorija. Kai dirbau vadybininku,kiek tų naujų mašinų vėžes pas dylerius... Ten praktikantai dirbą už minimuma, darbinis kolektyvas nuolat strese, visi nežino ką turi kas atlikti (čia kalbu apie visus dylerius)

Turiu Citroen dėvėta dabar. Per 3 mėnesius nuvažiuoju 10.000km... taisau servisuose,garaziukuose. Buvau nuvežęs į geriausia servisa pajūrį.. Rodau pirštu, šita dalis ūžia, šitą cypia. Pralaiko mašiną pora dienų... Nieko negirdėjom, viskas tvarkinga. O per vartus išvažiuojant girdziiy cypia... Kaune pas meistrą nuvažiavau,po 3 minučių pravažiaves pasako tikslią diagnoze. Po 2 dienų atvežus taisyti per 3h sutaiso..

 

O dyleriai.. ir brandiniai servisai.. iki dabar pykinima kelia. Ypač jų tie žodžiai apie nieką ir temų keitimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Jeigu kam įdomu, pratęsimas:

Auto nesenai buvo nuvežta į Autobrava Vilniuje, ten padaryta išsami diagnostika, pakeista klibanti kita traukė ir jo guma (nežinau kaip tiksliai vadinasi) Atnaujintas dashboardas (pradėjo veikti android auto) kažką padarė su bėgių permetimo lemputė, dega kitaip, bet svarbiausia dega.

bei svarbiausia, buvo pakeistas akumuliatorius garantinio sąskaita. Šiaulių autlit pasakojo pasakas, kad va dar veikia, dar keisti negalima.

Po akumuliatoriaus pakeitimo start/stop sistema veikia puikiai!

Žodžiu visos problemos buvo išspręstos per ~6 valandas.

Autlit nesusitvarkė per daugiau nei mėnesi, tiesą sakant per mėnesi jie sugebėjo tik traukę ir gumą pakeisti, bei raštus su paaiškinimais rašyti.

Tad didžiausi pagyrimai Vilniaus Autobrava Motors.

O Šiaulių Autlit . . .  Na sėkmės versle, gyvenime pas juos nevarysiu jokių auto, ir labai tikiuosi šis atsiliepimas pagelbės ieškant info apie autlit šiauliai

Jų garantinio vadybininkas dėjęs ant savo darbo, jokio feedback, kompetencijos nulis.

Vieša info iš rekvizitai lt: https://rekvizitai.vz.lt/imone/uab_autlit/

Vadovas Nerijus Janulis, direktorius

Adresas Pramonės g. 24G-9, LT-78151 Šiauliai

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, neprisimenu parašė:

Multimedija irgi grybavo dėl akumuliatoriaus? Dėl start/stop iškart sakiau, kad akumuliatorius.

multimedija grybauti pradėjo po to kai autlit atliko kasmetinę apžiūra, keitė tepalus ir panašiai 🙂 bet galbūt tai sutapimas

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Sukurti naują...