Pereiti prie turinio

Telefoniniai sukciai jau baigia uzvaldyti skelbiu.lt


Rekomenduojami pranešimai

prieš 22 valandas, Manty parašė:

skelbiu galetu neleisti deti brangesniu prekių nepasitvirtinus tapatybes.. o dabar prikabine pilna perspejimu, bet mazai is ju naudos ? aisku kai kuriems skelbimams jau rodo, kad tapatybe patvirtinta, bet pasigendu didesnio indelio is skelbiu, uzmige jie ant lauru ir nesistengia apsaugoti savo klientu...

svelbiu.lt kaip tik naudinga "apsimetineti" slanga, rinkti uz skelbimo iskelima pinigus, ir tik pridelioti raudonom raidelem pastabu, kad "DEMESIO - saugokites sukciu" ir panasiai...

jeigu jie noretu - tai sugrieztintu taisykles, ivyvendintu reikiama fraud-policy - bet akivaizdu, kad jiems kolkas taip yra naudingiau...!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-08-15 11:04, Mindogas parašė:

Budavo kad klausia ar sutinki parduoti per pay pal. Atsiuncia suklastota Pay pal israsa kad pervede pinigus, dar buna kad perveda net daugiau, kad tu sumoketum kurjeriui, kuris paims masina is taves:) Kazkaip taip

Būna iš tiesų perveda €€. Pasiima mašiną. O tada šauna refund ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-08-14 14:26, Blofeld parašė:

Tai nėra konsultanto klaida. Sorry, bet durną ir bažnyčioje muša. ? Pristatant įrangą iš operatorių, kurjeriai tikrina ir asmens dokumentą, nes privaloma gauti ir parašą, todėl net giminėms siuntos neatiduoda. Konsultantams užtenka, kad būtų žinomi tikslūs duomenys, vardas, pavardė, asmens kodas, dokumento numeris (čia ir tavo klaida, kad numerio nepaslėpei), likusią identifikaciją atlieka kurjeris. Pradėkim nuo to, kad savo asmens dokumentus tu privalai saugoti, o ne bitės konsultantas. ?

Kaip tyčia šiandieną DPD buvo pas mane. Atsiemiau ne savo vardu siunta o prašė tik 4 skaičių pin.. ?

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 9 valandas, Lafas parašė:

Kaip tyčia šiandieną DPD buvo pas mane. Atsiemiau ne savo vardu siunta o prašė tik 4 skaičių pin.. ?

Jauskite skirtumą tarp siuntos atsiėmimo ir sutarties sudarymo (pvz prekių pirkimas išsimokėtinai). Tai dvi visiškai skirtingos procedūros ir skirtingi reikalavimai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-08-15 14:09, Manty parašė:

skelbiu galetu neleisti deti brangesniu prekių nepasitvirtinus tapatybes.. o dabar prikabine pilna perspejimu, bet mazai is ju naudos ? aisku kai kuriems skelbimams jau rodo, kad tapatybe patvirtinta, bet pasigendu didesnio indelio is skelbiu, uzmige jie ant lauru ir nesistengia apsaugoti savo klientu...

Apraspma problema su sukciais pirkejais (jie nededa skelbimo, o skambina kad ir pagal tapatybe pasitvirtinusio pardavejo skelbima)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 16 valandų, biz parašė:

Apraspma problema su sukciais pirkejais (jie nededa skelbimo, o skambina kad ir pagal tapatybe pasitvirtinusio pardavejo skelbima)

patikekit yra labai daug fake skelbimu ? arba preke vieta, o pirkeju penki. Vienam issiuncia, o kitiems nebeliko :))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu jau matęs kaip žmonės ieškojo teisininko pagalbos, nes kažkas lygiai tokia pat schema užsisakė telefoną ar ten televizorių iš Bitės. Kurjeris nepaprašė žmogaus ID (ar kažkas ten kitko įvyko) ir atidavė daiktus, o vėliau tam žmogui atėjo anstolio sąskaitos už neapmokėtas paslaugas. Jeigu nebūtų įmanoma atsiimti iš kurjerio be dokumento tai net nedarytų šie sukčiai tokių schemų, matomai pavyksta atsiimti.

Man iki šiol protu nesuvokiama kaip galima kažką užsisakyti ar sudaryti sutartį turint tik asmens kodą ir vardą, pavardę

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lietuvoje tiek DPD tiek bet kas kitas nera prase is manes dokumento pasiimant bet ka. 

Kazkas dar sitame forume zvenge is manes kai sakiau, kad City Bee duomenu nutekinimas su vardais pavardem ir asmens kodais yra ziauriai ziaurus dalykas ir, kad galima is visokiu telia, bite ir tele2 kur patikra yra, kad zinai asmens koda pasiimt bet ka. 

Ir primenu istorija kai man plana uzsake kitas zmogus (nes neturejau laiko) ir man tik reikejo per telefona pasakyt: TAIP, CIA AS. Ir to uzteko

Redagavo Karol
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-08-14 14:26, Blofeld parašė:

Tai nėra konsultanto klaida. Sorry, bet durną ir bažnyčioje muša. ? Pristatant įrangą iš operatorių, kurjeriai tikrina ir asmens dokumentą, nes privaloma gauti ir parašą, todėl net giminėms siuntos neatiduoda. Konsultantams užtenka, kad būtų žinomi tikslūs duomenys, vardas, pavardė, asmens kodas, dokumento numeris (čia ir tavo klaida, kad numerio nepaslėpei), likusią identifikaciją atlieka kurjeris. Pradėkim nuo to, kad savo asmens dokumentus tu privalai saugoti, o ne bitės konsultantas. ?

Kliedesiai.

DPD kurjeris atveze irangos ir jam sakiau telefonu palik prie iejimo ant palanges (ofisu pastatas). Taip ir padare. Prase poto sms zinute atsiusti ten pin koda kazkoki tik.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 12 valandų, Karol parašė:

Kliedesiai.

DPD kurjeris atveze irangos ir jam sakiau telefonu palik prie iejimo ant palanges (ofisu pastatas). Taip ir padare. Prase poto sms zinute atsiusti ten pin koda kazkoki tik.

Tai čia jau kurjerių kaltė, o ne operatorių. Pagal taisykles, kurjeriai šitaip siuntų atiduoti negali.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-08-20 22:48, Blofeld parašė:

Tai čia jau kurjerių kaltė, o ne operatorių. Pagal taisykles, kurjeriai šitaip siuntų atiduoti negali.

Operatoriaus kalte, kad miniliai daro identity check. Man kaip Uk pragyvenusiam laaabai ilgai yra kosmonautika matyti kaip cia i kaire i desine su vardu pavarde ir asmens kodu dalykus dalina. Issimoketinai, planai, iranga - kas tik nori. As kai emiau - jokio statuso LT neturejau ir dabar figuruoja tik imone ir viskas. Jokiu iplauku LT jokiu nieko, jokio kredito istorijos, banko saskaita revolut ir ta is Uk - tuscia. Imk ka nori - modemai, iphones ir t.t, uzteko telefonu pasakyti TAIP TAI AS TIKRAI ir viskas. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, Karol parašė:

Operatoriaus kalte, kad miniliai daro identity check. Man kaip Uk pragyvenusiam laaabai ilgai yra kosmonautika matyti kaip cia i kaire i desine su vardu pavarde ir asmens kodu dalykus dalina. Issimoketinai, planai, iranga - kas tik nori. As kai emiau - jokio statuso LT neturejau ir dabar figuruoja tik imone ir viskas. Jokiu iplauku LT jokiu nieko, jokio kredito istorijos, banko saskaita revolut ir ta is Uk - tuscia. Imk ka nori - modemai, iphones ir t.t, uzteko telefonu pasakyti TAIP TAI AS TIKRAI ir viskas. 

Asmens kodo neužtenka. ? Jeigu nesi registruotas sistemoje, ar pateiki neatitinkančius duomenis, yra vykdomi papildomi identifikavimo veiksmai. Sukėlus įtarimų, keliauji į saloną.

Redagavo Blofeld
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 20 valandų, Blofeld parašė:

Asmens kodo neužtenka. ? Jeigu nesi registruotas sistemoje, ar pateiki neatitinkančius duomenis, yra vykdomi papildomi identifikavimo veiksmai. Sukėlus įtarimų, keliauji į saloną.

Tikrai idomu, papasakok placiau.

Mano patirtis siu metu sausio menesi:

Moteris skambina, sako va noriu kitam zmogui plana paimt ir interneto reikes su modemu ir telefonu. Padiktavo duomenis (tikrai (jokioje sistemoje tuo metu nebuvau apart gyv vietos deklaravimas ir soc draudimo nr, nes pilieciam automatiskai priskiria ai dar pasas Londone ambasadoje atnaujintas 2013 kokiais metais, payseros dar acc ir viskas, jokiu banko saskaitu, jokiu apmoketu saskaitu, jokio visiskai nieko, nuo paauglystes gyvenau uzsienyje, buvau grizes pora savaiciu, busto pirkimo dok dar tik tvarkymo pradzioje) vardas, pavarde pristatymo adresas, kuris yra kitoks nei deklaruotas. Telia paklause ar gali pakalbeti su manimi, buvo vienas klausimas: ar cia Jus? Taip atsakiau, atidaviau rageli toliau derinti reikalus. Ir viskas.. Kurjeriui paskambinus pasakiau, kad ant palanges paliktu.

Visas mano pirkimas buvo ziaurus red flagai: skambina velnias zino kas, random adresas, kitas random zmogus patvirtina, kad taip taip cia tikrai, pristatymo metu niekas neateina susirinkt siuntos, kurjeriui reikia skambinti i uzsienietiska nr del pristatymo, teliai kaip kontaktinis nr paduotas - tas pats uzsienietiskas. 

Jau tada kilo mintis, kad realiai bet kieno varda pavarde ir asmens koda butu pasake bet kas ir butu pristate. Tikiuosi, kad pasikeite kas per pusmeti, nes cia nesveika ir apgailetina. 

Redagavo Karol
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 11 valandų, Karol parašė:

Tikrai idomu, papasakok placiau.

Mano patirtis siu metu sausio menesi:

Moteris skambina, sako va noriu kitam zmogui plana paimt ir interneto reikes su modemu ir telefonu. Padiktavo duomenis (tikrai (jokioje sistemoje tuo metu nebuvau apart gyv vietos deklaravimas ir soc draudimo nr, nes pilieciam automatiskai priskiria ai dar pasas Londone ambasadoje atnaujintas 2013 kokiais metais, payseros dar acc ir viskas, jokiu banko saskaitu, jokiu apmoketu saskaitu, jokio visiskai nieko, nuo paauglystes gyvenau uzsienyje, buvau grizes pora savaiciu, busto pirkimo dok dar tik tvarkymo pradzioje) vardas, pavarde pristatymo adresas, kuris yra kitoks nei deklaruotas. Telia paklause ar gali pakalbeti su manimi, buvo vienas klausimas: ar cia Jus? Taip atsakiau, atidaviau rageli toliau derinti reikalus. Ir viskas.. Kurjeriui paskambinus pasakiau, kad ant palanges paliktu.

Visas mano pirkimas buvo ziaurus red flagai: skambina velnias zino kas, random adresas, kitas random zmogus patvirtina, kad taip taip cia tikrai, pristatymo metu niekas neateina susirinkt siuntos, kurjeriui reikia skambinti i uzsienietiska nr del pristatymo, teliai kaip kontaktinis nr paduotas - tas pats uzsienietiskas. 

Jau tada kilo mintis, kad realiai bet kieno varda pavarde ir asmens koda butu pasake bet kas ir butu pristate. Tikiuosi, kad pasikeite kas per pusmeti, nes cia nesveika ir apgailetina. 

Tai nemanai, kad čia yra konkretaus darbuotojo kaltė? Telia gan griežtai žiūri į identifikaciją, yra daug taisyklių, kurių reikia laikytis ir atitinkami identifikavimo žingsniai. Gali būti, kad ta darbuotoja jau ir nebedirba. O beje, žmonės dažnai patys net nenori papildomos apsaugos, dar ir daug pasipiktinimo gali sulaukti, jei knisiesi papildomai ir klausinėji papildomų duomenų ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 12 valandų, Blofeld parašė:

Tai nemanai, kad čia yra konkretaus darbuotojo kaltė? Telia gan griežtai žiūri į identifikaciją, yra daug taisyklių, kurių reikia laikytis ir atitinkami identifikavimo žingsniai. Gali būti, kad ta darbuotoja jau ir nebedirba. O beje, žmonės dažnai patys net nenori papildomos apsaugos, dar ir daug pasipiktinimo gali sulaukti, jei knisiesi papildomai ir klausinėji papildomų duomenų ?

Jeigu tai darbuotojos kalte - tai yra lygiai tokia pati Telia kalte del nemoksiskumo isitikinti, kad ivestos apsaugos priemones veikia, kad sukurti procesai veikia tinkamai ir suteikia papildoma apsauga. Taipogi del nesugebejimo isidiegti saugikliu: tiek sistemoje, tiek valdant zmogiskuosius isteklius. Kaip sakai "yra daug taisykliu" - tai mano atveju tos taisykles neveike visiskai.

Jeigu grieztai ziuri, taciau vadybos ir procesu neveiksnumas leidzia tokiom klaidom atsitikti (kurios is esmes basic istaisomos vien pacioje sistemoje vedant duomenis naujiem klientam ir lyginant juos su duombaze) ir neleidziant toliau registruoti darbuotojui be papildomos info - tai reiskia ziuri ypac aplaidziai. Kolkas per pusmeti neesu sulaukes prasymo papildomai identifikacijai ar pan - kas reiskia, kad darbuotojos kaltes tame nemato, nes esant sifnificant fraud mistakes del darbuotojo - darbuotojas atleidziamas del gross misconduct ir ju klaidos taisomos. Reiskia - klaidos nebuvo. 

 

Nes tu man sneki kaip tradicinio lietuvisko verslo atstovas: 

Niekas del sios situacijos nekaltas. Kazkas ten kazka nepadare, zodziu gavosi gan absurdas - bet kaltu nera. 

Tai jei iranga butu pasieme mano vardu kazkas kitas, o ne as tai mazdaug butu:

telia dave ta iranga lengva ranka, tik pakalbejus tel - bet nekalti jie gi, kad dave ir neziurejo kam. gal ten darbuotojas gal ka, bet siaip grieztai ziuri i identifikacija su daug taisykliu.

Tai dabar isivaizduok kazkas paiima citybee nutekintus duomenis ir varo.,.... Dar online chat gali pabandyti - gal net skambint nereikes (maniske taip pasieme sau telefona), jai buvo griesciau, reikejo parasa uzdeti, ir klause ar jos vardas toks koks ant pakuotes parasytas, bet ID netikrino.... Bet ji yra pries 15 ar 20 metu turejus banko saskaita Seb ar tai Swed. ?

 

Redagavo Karol
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 7 valandas, Karol parašė:

Jeigu tai darbuotojos kalte - tai yra lygiai tokia pati Telia kalte del nemoksiskumo isitikinti, kad ivestos apsaugos priemones veikia, kad sukurti procesai veikia tinkamai ir suteikia papildoma apsauga. Taipogi del nesugebejimo isidiegti saugikliu: tiek sistemoje, tiek valdant zmogiskuosius isteklius. Kaip sakai "yra daug taisykliu" - tai mano atveju tos taisykles neveike visiskai.

Jeigu grieztai ziuri, taciau vadybos ir procesu neveiksnumas leidzia tokiom klaidom atsitikti (kurios is esmes basic istaisomos vien pacioje sistemoje vedant duomenis naujiem klientam ir lyginant juos su duombaze) ir neleidziant toliau registruoti darbuotojui be papildomos info - tai reiskia ziuri ypac aplaidziai. Kolkas per pusmeti neesu sulaukes prasymo papildomai identifikacijai ar pan - kas reiskia, kad darbuotojos kaltes tame nemato, nes esant sifnificant fraud mistakes del darbuotojo - darbuotojas atleidziamas del gross misconduct ir ju klaidos taisomos. Reiskia - klaidos nebuvo. 

Nes tu man sneki kaip tradicinio lietuvisko verslo atstovas: 

Niekas del sios situacijos nekaltas. Kazkas ten kazka nepadare, zodziu gavosi gan absurdas - bet kaltu nera. 

Tai jei iranga butu pasieme mano vardu kazkas kitas, o ne as tai mazdaug butu:

telia dave ta iranga lengva ranka, tik pakalbejus tel - bet nekalti jie gi, kad dave ir neziurejo kam. gal ten darbuotojas gal ka, bet siaip grieztai ziuri i identifikacija su daug taisykliu.

Tai dabar isivaizduok kazkas paiima citybee nutekintus duomenis ir varo.,.... Dar online chat gali pabandyti - gal net skambint nereikes (maniske taip pasieme sau telefona), jai buvo griesciau, reikejo parasa uzdeti, ir klause ar jos vardas toks koks ant pakuotes parasytas, bet ID netikrino.... Bet ji yra pries 15 ar 20 metu turejus banko saskaita Seb ar tai Swed. ?

Darbuotojams yra duota n taisyklių identifikavimui, kas kada daroma. Nepristovėsi juk prie kiekvieno darbuotojo. Jeigu kažkokios problemos neiškilo, tai niekas ir netikrino papildomai darbuotojo veiksmų. Kaip patikrintum tūkstančius veiksmų kasdien? ?

Žodžiu, čia kalbėjimas dėl kalbėjimo, o privedžiojimai, jei kažkas kitas būtų paėmęs, tai išvis juokingi. Kažkas kitas paima - kreipies į policiją, o toliau ir visa kita. Ir ne, aš nesu susijęs su verslu, pats panašų darbą dirbau ir žinau kaip buvo identifikuojama ir kokios yra taisyklės.

O jeigu taip lengvai kažką pardavė su tavo duomenim, tai gal visgi reiktų kreiptis ne į forumą, o į Telia, kaip galvoji? ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, Blofeld parašė:

Darbuotojams yra duota n taisyklių identifikavimui, kas kada daroma. Nepristovėsi juk prie kiekvieno darbuotojo. Jeigu kažkokios problemos neiškilo, tai niekas ir netikrino papildomai darbuotojo veiksmų. Kaip patikrintum tūkstančius veiksmų kasdien? ?

Žodžiu, čia kalbėjimas dėl kalbėjimo, o privedžiojimai, jei kažkas kitas būtų paėmęs, tai išvis juokingi. Kažkas kitas paima - kreipies į policiją, o toliau ir visa kita. Ir ne, aš nesu susijęs su verslu, pats panašų darbą dirbau ir žinau kaip buvo identifikuojama ir kokios yra taisyklės.

O jeigu taip lengvai kažką pardavė su tavo duomenim, tai gal visgi reiktų kreiptis ne į forumą, o į Telia, kaip galvoji? ?

As dirbau nepanasu darba, bet buvo daug identifikacijos del tam tikru specifiniu reikalavimu, esme ta pati - isitikinti, kad tas zmogus yra butent tas zmogus. Jeigu neiseina priziureti  - tuomet toks verslas negali egzistuoti. Mes turejom right first time metodu checklistus tikrinamus, basic auditas sistemos neatitikimams, spec auditas anomalijoms, auditas random (jei randama ta pati klaida pora % failuose - 100% auditas tos klaidos), tada random auditas third party ir random auditas uzsakovu. Tai buvo stiprus quality control, tolerancija basic klaidose 1% (spelling klaida, ar mygtukas ne toks nuspaustas), 0% tolerancijos nepilnam identity check - ta prasme jei toki gauni 2 laipsnio papeikimas (poto jei pirstelsi skrendi is darbo + vadovui galva kapojama, nes del to ir vadovas, kad uz savo staff prisiemi atsakomybe, tiek uz failus tiek uz laimejimus). Esant tinkamom sistemom 2 adminai vidinius quality checks simtais varydavo per diena ir tai nebuvo ju pagrindinis task. Esu laimejes quality procesu kurimo ir igyvendimo apdovanojimus ir vedes mokymus tiek internal tiek external. Taigi vienareiksmiskai - jeigu kur dirbi nesutikrina - ten yra prasta vadyba, prastas procesu paruosimas ir ju igyvendinimas. 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...