Pereiti prie turinio

Konsultacijos telefonu pasidarė beveik neįmanomos?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, paskutiniu metu dažnai iškyla visokių problemų, dėl kurių tenka skambinti konsultantams, pvz. senukai ir t.t., kodėl paskutiniu metu kur beskambintum reikia laukti bent 10 minučių ant linijos? Išėjo kažkokios pataisos, kad gali normaliai neaptarnauti? Anksčiau būdavo koks masinis įvykis ir daug sulaukdavo skambučių, tai reikėdavo palaukti, o dabar kur beskambintum visur laukti bent po 10 minučių ant linijos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paprasciausiai kiekviena imone, dirbanti su klientais iki pandemijos dirbdavo dazniausiai su klientais akivaizdaus kontaktavimo budu (bendraudavo parduotuvese, ofisuose ir pan) ir visi bendravimo kruviai budavo "nuimami" fiziniais kontaktavimo budais. Dabar - beveik visas bendravimas persikele i onlainus ir telefonus, taciau akivaizdu, kad imones dar nepersioriantavo, ir nepadidino telefonais kalbanciu konsultantu kiekiu, ka su laiku manau tikrai padarys.

Pvz. musu imoneje vidutinis laukimo laikas, kol bus pakeliamas ragelis - realiai nelabai padidejo, nes tiek iki pandemijos, tiek ir pandemijos metu - mes sulaukdavome panasaus skambuciu kiekio - vadinasi ir dabar norint prisiskambinti palaukti tereikia nuo 10-15 iki 30 sekundziu, zinoma isimtis - kai yra koks masinis gedimas ar panasiai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, irgi pastebejau tokia problema.

Anksčiau "pagalba" dirbdavo tik ofise, o dabar daug kas dirba iš namu, net kai kuriose bankose. Tai maža to operatoriai nedarbinei aplinkoi, plius IP-telefonija ant kurios dirba "pagalba" turi daugiau šansu užtrikt tokiose salygose

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Padidėjo srautai, nes išaugo internetinė prekyba ne % o kartais. Pirkėjai nelabai orientuojasi internete, todėl iškarto bando skambinti, taip užkiša linijas. Net  jaunimas, moka naudotis TikTok ir FB, o pamatę el. parduotuvę nebežino kurį mygtuką spausti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl garantinio gali kreiptis į bet kurį servisą, kuris remontuoja to prekių ženklų produkciją ir atliks remontą.

 sąrašas: https://www.keskosenukai.com/lietuva/paslaugos/kitos-paslaugos/garantinis-remontas

Garantinis visai nesusijęs kur pirkai tą prekę ar senukuose ar lidle ar maximoj ar pigu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...