Pereiti prie turinio

Mašinos katalizatoriaus problema


Rekomenduojami pranešimai

Visą savaitę gyvenu su problema dėl suodžių filtro - visiškai užsikiško ir neina nei regeneracijos daryti, nieko. Mašina tiesiog netraukia ir stovi serviso rėžime. 

Domėjausi galimais sprendimais ir kolkas tik vieną supratau - visi kas plauna katalizatorius - patarė to nedaryti, nes po poros mėnesių vėl plausi.

Toliau visi siūlo gręžti skyles katalizatoriuje ir programuoti arba iš vis išpjauti.. Kolkas gavau tik argumentų, kad išgręžus skyles - galiu gauti šiukšlių į turbinas, o išpjovus galiu tech nepraeiti, bet sako, kad gerai paruoš ir nieko ten nesimatys. Taip pat abiem atvejais mašina pradės garsiau „užti“.

Galvoju gal paklausiu Jūsų, kurie susidūrėte su tokia problema? Ką darėtė? -Pjovėte, gręžėte ar dar kažką darėte?

Mašina Audi A6 Biturbo 2016 dėlto katalizatoriaus pjovimas kažkaip juokingai skamba, bet ir nenoriu turbinų užlenkti, jeigu ištikro yra galimybė šiukšlių gauti.

Argumentai, kad gausi pinigų už katalizatoriu nelabai aktualūs 😄 

Redagavo ReborN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siūlyčiau pasieiškot dėvėto filtro šrote ir kad servise tau jį pakeistų. Žinoma DPF'ą reiks nuresetint, kitu atveju avarinis rėžimas niekur nedings.

Kitas dalykas DPF'ai dažniausiai kišasi kai važinėji trumpais atstumais ir regeneracija nėra paleidžiama ar nėra užbaigiama iki galo. Jeigu tavo situacija būtent tokia, kad pilną baką vien mieste išvažinėji niekur į užmiestį neišlindęs, tai pasvarstyk jį išprogramuoti. Jokios šiukšlės ten į turbiną nepateks, išmetimas eina lauk, o ne atgal į vidų. Skyles gręžti pakanka, bakelis iš išorės atrodys sveikas, TA tikrai neprisikabins.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 3 minutes, neprisimenu parašė:

Siūlyčiau pasieiškot dėvėto filtro šrote ir kad servise tau jį pakeistų. Žinoma DPF'ą reiks nuresetint, kitu atveju avarinis rėžimas niekur nedings.

Kitas dalykas DPF'ai dažniausiai kišasi kai važinėji trumpais atstumais ir regeneracija nėra paleidžiama ar nėra užbaigiama iki galo. Jeigu tavo situacija būtent tokia, kad pilną baką vien mieste išvažinėji niekur į užmiestį neišlindęs, tai pasvarstyk jį išprogramuoti. Jokios šiukšlės ten į turbiną nepateks, išmetimas eina lauk, o ne atgal į vidų. Skyles gręžti pakanka, bakelis iš išorės atrodys sveikas, TA tikrai neprisikabins.

Dėl išprogramavimo - greičiausiai taip ir bus, o šiaip nuvažiuoju gal iki 100km mieste. Pas mane pagrinde dideli atstumai automagistralėje tai dėlto ir keista buvo, kad užsikišo. 

 

Dabar jau trečias servisas siūlo tiesiog gręžti tiek, nes mažiau „švilps“ palyginus su išpjautu katalizatoriumi, bet tuo pačiu sako, kad kol dar nauja mašina, tol šiek tiek ilgiau laikys, bet po tam tikro laiko viduje turėtų pradėti „byrėti“ ir vis tiek reikės pjauti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Ką tik, ReborN parašė:

Dėl išprogramavimo - greičiausiai taip ir bus, o šiaip nuvažiuoju gal iki 100km mieste. Pas mane pagrinde dideli atstumai automagistralėje tai dėlto ir keista buvo, kad užsikišo. 

Dabar jau trečias servisas siūlo tiesiog gręžti tiek, nes mažiau „švilps“ palyginus su išpjautu katalizatoriumi, bet tuo pačiu sako, kad kol dar nauja mašina, tol šiek tiek ilgiau laikys, bet po tam tikro laiko viduje turėtų pradėti „byrėti“ ir vis tiek reikės pjauti

Nečipuota? Gal blogas remap'as, daug kuro įpurškia, tai kišasi net užmiesty, nes kiekvienas lenkimas DPF'ui - kalnas suodžių. Arba kažkas su purkštukais. Tikrai tiek mažai važiuojant mieste užsikišt negali. Dar būna, išprogramuoja EGR'ą, o DPF'as iš esmės veikia su juo išvien - tai sukruša regeneracijos ciklus, ji gali išvis nebesileist.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, neprisimenu parašė:

Nečipuota? Gal blogas remap'as, daug kuro įpurškia, tai kišasi net užmiesty, nes kiekvienas lenkimas DPF'ui - kalnas suodžių. Arba kažkas su purkštukais. Tikrai tiek mažai važiuojant mieste užsikišt negali. Dar būna, išprogramuoja EGR'ą, o DPF'as iš esmės veikia su juo išvien - tai sukruša regeneracijos ciklus, ji gali išvis nebesileist.

Čipuota. Dar prieš čipavimą darėm patikrą ir buvo užsikišę tai regeneraciją padarė. Dėl purkštukų - taip, artimiausias darbas bus pasitikrinti ir juos, bet dabar, kai mašina iš vis nevažiuoja, pradedu nuo to 😄 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vienareikšmiškai - blogas remap'as. Važiuok atgal, kad stock'ą įrašytu arba tvarkytų savo darbą. Jei prieš čipuojant nebuvo avarinio rėžimo ir nebuvo jokios klaidos diagnostikoj (dpf soot), filtras užsikišęs nebuvo, tiesiog nebuvo progos jam regeneruotis. DPF load'ą gali didelį rodyt, bet tai nereiškia kad jis užsikišęs ir negali regeneruotis.

Su tavo dabartiniu remap'u po DPF išprogramavimo skęsi juoduose dūmuose. 2016 metų mašina sakyčiau tikrai dar nauja, tai žinok atrodys ne kaip. 🙂 Po to visi stumia ant dyzeliu, nors kaltininkai tokių dalykų yra garažiukai, kurie čipuoja be smegenų duodami tiesiog daug kuro.

Jei netyčia turi remap'o failą, gali į pm permest, pažiūrėsiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Atrašyta (redaguota)
Prieš 27 minutes, neprisimenu parašė:

Tai vienareikšmiškai - blogas remap'as. Važiuok atgal, kad stock'ą įrašytu arba tvarkytų savo darbą. Jei prieš čipuojant nebuvo avarinio rėžimo ir nebuvo jokios klaidos diagnostikoj (dpf soot), filtras užsikišęs nebuvo, tiesiog nebuvo progos jam regeneruotis. DPF load'ą gali didelį rodyt, bet tai nereiškia kad jis užsikišęs ir negali regeneruotis.

Su tavo dabartiniu remap'u po DPF išprogramavimo skęsi juoduose dūmuose. 2016 metų mašina sakyčiau tikrai dar nauja, tai žinok atrodys ne kaip. 🙂 Po to visi stumia ant dyzeliu, nors kaltininkai tokių dalykų yra garažiukai, kurie čipuoja be smegenų duodami tiesiog daug kuro.

Jei netyčia turi remap'o failą, gali į pm permest, pažiūrėsiu.

Deja remapo failo neturiu. Čipuota insane, atsuko lygtais 270-280kw, bet prieš tai čipavau mercedes irgi apynaujį ir viskas buvo oki - aišku ten jau nebuvo DPF (nežinau kur dingo 😄). Viskas ką iš jų gavau - tai, kad DPF buvo užsikišęs ir padarė regeneraciją. Dabar praėjo mėnesis ir visiškai nusprogo DPF. Buvau VCDS pasijungęs tai net neleidžia regeneracijos daryti - tiesiog rodo, kad suodžių filtras užsikišęs. 🙂 DPF tikrai išsiprogramuosiu, o kuro lentelių, jeigu neliesiu tai ir neturėtų daugiau dūmo mesti?

Redagavo ReborN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 6 minutes, neprisimenu parašė:

Mes daugiau dūmo, nes dabar DPF'as sugaudo didžiąją dalį suodžių. Kai jo nebebus (ar bus pragręžtos skylės), viskas eis kiaurai lauk ir vizualiai bus dar daugiau.

Tai, tavo nuomone, labiau pasimokėtų keisti DPF į kitą arba bandyti išplauti ir žiūrėti kas bus negu gręžti? 😊

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su šiuo remap'u, jei įdėsi naują, labai tikėtina, tau užkiš vėl. 🙂 Čia kombinuota problema, reiktų išpręsti pirma remap'o klausimą, tada pasikeisti DPF'ą (gali bandyti ir plauti). Ir tik tada pamirši šias problemas. Kitas dalykas, jeigu po remap'o tu matei juodus dūmus iš savo auto dar prieš užsikišant filtrui (o su originaliu failu jų nebuvo), tai tik patvirtina, kad remap'as blogas. Gerai padarytas remap'as dūmint neturi. Pats DPF'as sulaiko nemažai suodžių, tai jeigu net su DPF'u vietoje matei juodus dūmus, tai pagalvok ant kiek per daug kuro yra įpurškiama.

Aišku galima ir purkštukus kaltint, bet siūlau tada pirma logiškai pamąstyt: kiek laiko važinėjai prieš remap'ą; ar buvo problemų; ar dūmino. Jeigu iki tol nieko panašaus nebuvo, tai atsakymas kur bėda - aiškus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Atrašyta (redaguota)

Sveiki, prasigręžiau DPF vis dėlto (nepjoviau lauk, nes sakė, kad užesys atsiras ir realiai ten jau skonio reikalas ar patinka tai). Išsiprogramavau ir šiuo metu viskas ok.

Buvau pas normalų žmogų, kuris nusimano elektrą, mašinas, mapingus ir t.t. Buvom atsidarę Insane Chip Tuning mapingą ir su keletu žmonių, kurie daugiau nusimano peržiūrėję.

Mano klaida - bereikalo čipavau neišsiprogramavęs DPF t.y pats ieškojau problemų - geriau išsiprogramuoti ir tuomet čipuoti, jeigu jau norit.

Insane Chip Tuning klaida - visko buvo atsukta per daug. Palei tai ką man aiškino - atsuko taip, kad būtų gražūs skaičiai net ir žinodami, kad pas mane yra DPF. Dėlto čia buvo tik laiko klausimas kada užsikiš tas filtras. Taip ir buvo - po beveik mėnesio reikėjo gręžti DPF filtrą. Tiem, kuriems taip padaro, nemažas procentas grįžta atgal pas juos, kad po to jau DPF išsiprogramuoti. 

Žmogus asmeniškai pakoregavo mapingą ir išprogramavo DPF filtrą - dingo 'lagas', kuris būdavo užspaudus dugną ir pasiekus 130kmh kai mašina pasimeta ir kokias 1-2 sekundes nieko nevyksta ir tada vėl kyla apsukos. Dabar daug stabiliau greitis kyla, bet kiek kw ir nm sunku pasakyti be stendo.

Tai tiek, nedarykit kaip aš 😄

@neprisimenu didžioji dalis tavo išsakytų faktų dėl mapingo pasitvirtino 👍

 

Redagavo ReborN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hm, o kas nepasitvirtino? 😄 O failo pačiam nepersiuntė? Būtų įdomu pažiūrėt ką tie Insane daro iš tikro. Lag'as turbūt buvo dėl to, kad netolygus turbinos slėgio map'as, nuo tam tikros vietos didelis šuolis; arba (o turbūt abu kartu) didelis šuolis įpurškiamo kuro kiekyje. Turbūt tiesiog ant greičio buvo padarytas map'as ir tiek. Nors iš tikro apskritai neprofesionalu tokius remap'us daryti, kurie anksčiau ar vėliau sukelia tokias problemas, jau nekalbant apie estetinį vaizdą, kai sąlyginai nauja mašina važinėja apsipylus dūmais.

O tavo klaida tikrai nebuvo ta, kad čipavai neišprogramavęs DPF. Normalus remap'as DPF'ui problemų nesukelia.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 8 valandas, neprisimenu parašė:

Hm, o kas nepasitvirtino? 😄 O failo pačiam nepersiuntė? Būtų įdomu pažiūrėt ką tie Insane daro iš tikro. Lag'as turbūt buvo dėl to, kad netolygus turbinos slėgio map'as, nuo tam tikros vietos didelis šuolis; arba (o turbūt abu kartu) didelis šuolis įpurškiamo kuro kiekyje. Turbūt tiesiog ant greičio buvo padarytas map'as ir tiek. Nors iš tikro apskritai neprofesionalu tokius remap'us daryti, kurie anksčiau ar vėliau sukelia tokias problemas, jau nekalbant apie estetinį vaizdą, kai sąlyginai nauja mašina važinėja apsipylus dūmais.

O tavo klaida tikrai nebuvo ta, kad čipavai neišprogramavęs DPF. Normalus remap'as DPF'ui problemų nesukelia.

Kiek šnekėjau su visais, kur tvarko DPF - regeneracija jau rodo, kad yra problema ir priverstinė regenaracija tik suteikia šiek tiek laiko nuspręsti ką daryti. Tai DPF pas mane jau pasikišęs buvo, o Insane tiesiog nužudė iki galo. Tiesa, mašina jokių juodų dūmų nemeta.


Rytoj susisieksiu su mechaniku, galbūt turės map'ą dar kompiuteryje, kadangi buvo išsieksportavęs į kompą. Man pačiam savotiškai įdomu gilesni komentarai už ką pinigus pasiėma Insane

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu dabar nemeta su išprogramuotu filtru - tai tikėtina, kad darbas padarytas gerai. Jeigu būtų padarę anie taip pat, DPF'as būtų po šiai dienai gyvas. O dėl užsikišimo klausiau - ar buvo klaidų (diagnostikoj (soot content too high), pranešimai ant skydelio), ar jie tiesiog pažiūrėjo, kad DPF'o load'as didelis. Didelis load'as nereiškia, kad jis yra užsikišęs, tai reiškia kad nebuvo progos išsidegint. Jeigu išsidegino statinėj regeneracijoj, būtų išsideginęs pats ir "trasoj". Labai sparčiai regeneracija vyksta, važiuojant užmiesty, aukščiausia pavara ~2k rpm, +/- 120 km/h.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokamai.

  • Karštos temos

×
×
  • Sukurti naują...