Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

jo apie šituos ekologijos žaidimus prekiaujant esu girdėjęs, bet labai neįsigilinau.

Betkokiu atveju manau, kad vistiek ateitis yra elektromobilių, ir šitas straipsnis tinka tik 5-10metų laikotarpiui. Aš pats sekantį automobilį pirksiu po ~5metų, ir 90% jau dabar planuoju, kad jis bus elektromobilis. labiausiai laukiu, kol ignitis pagaliau susirašys su vilniaus prekyba, ir prie kiekvienos maximos atsiras universalūs auto įkrovėjai, tada nebebus pavojinga Baltijos šalyse keliauti elektromobiliu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai visai paimčiau ant prikolo kaip žaislą, bet kol kas net ir pigiausių elektromobilių kainos ne kaip žaislų. O kad imt kaip kasdienę asmeninę mašiną, tai visų pirmą turi atrodyti kaip normali mašina, o ne muilinė (Leaf, Zoe, Fiat 500, Smart ar i3). Ir turi turėt bent minimalų komfortą. Pigiausias toks modelis būtų eGolf, kurių kainos dabar nuo 15k, nors tiesa sakant man Golfai nepatinka, kaip ir visi hečbekai. 
Universalų ar Coupe išvis nėra. 
Jeigu žiūrėti sedanus, tai nebent Hyundai Ioniq už 18k+, o toliau jau tik Teslos. 

Rašydamas šitą komentarą ir žiūrėdamas skelbimus supratau Teslos sėkmės modelį 🙂 Kol kiti koncernai EV gamino tik šlykščius hečbekus, kurie net moterims nepatinka - Tesla padarė normalią mašiną. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Stanley parašė:

Aš tai visai paimčiau ant prikolo kaip žaislą, bet kol kas net ir pigiausių elektromobilių kainos ne kaip žaislų. O kad imt kaip kasdienę asmeninę mašiną, tai visų pirmą turi atrodyti kaip normali mašina, o ne muilinė (Leaf, Zoe, Fiat 500, Smart ar i3). Ir turi turėt bent minimalų komfortą. Pigiausias toks modelis būtų eGolf, kurių kainos dabar nuo 15k, nors tiesa sakant man Golfai nepatinka, kaip ir visi hečbekai. 
Universalų ar Coupe išvis nėra. 
Jeigu žiūrėti sedanus, tai nebent Hyundai Ioniq už 18k+, o toliau jau tik Teslos. 

Rašydamas šitą komentarą ir žiūrėdamas skelbimus supratau Teslos sėkmės modelį 🙂 Kol kiti koncernai EV gamino tik šlykščius hečbekus, kurie net moterims nepatinka - Tesla padarė normalią mašiną. 

Dabar gavau darbini Peugeot partner, 2017m elektrini.Nezinau kiek ten tos baterijos KW.  Pakrautas rodo 130km atstuma, isijungiu peciuka (nepilnu karsciu, ir ne 4 greiciu), belieka 108. Lauke +9 dabar. Iki darbo pirmyn atgal 34km, mieste. Tai vakare gryzus rodo kad liko  65km. Savaitgali pilnai pasikroves islekiau i autostrada, ir specialiai vaziavau kaip su vidaus degimo varikliu, myniau apie 110km/h greiciu. Suvazinejau apie 60km, gryzus namo rode 40km. 

Siandien maciau nauja Vivaro, elektrini, ir VW crafter vana.Idomu kiek tokie nuvaziuoja pakrauti:)

Dar siandien skaiciau kad UK 2022 jau  galesi isigyti powerbanka, elektrinei masinai, kuris pades nulekti 20myliu, jei netycia bedele istiktu. Fotkej jis buvo nedidelio lagamino dydzio. 

 

Redagavo Mindogas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Elektromobiliai ateitis. Kitaip nebus. Ar visiskai isnyks vidaus degimo? Ne. Auto sportas, senoviniai auto, kolekciniai ir t.t - tikrai bus dar ilga laika. 

Zaidimai su eko normalu. Kaip ir buvo zaidimai su bet kuo kitu. Mes galime stebeti auto pramones revoliucija siuo metu ir ji vyksta visiskai taip pat kaip bet kuri kurios nors pramones sakos revolucija:

- Yra fanatiskai ginanciu ir einanciu del mados koja kojon

- Yra besistengianciu uzdirbti saziningai, bei sukanciu "varkes"

- Yra kuriems vienodai rodo

- Yra fanatiskai neigianciu bei besipriesinanciu, malanciu su kakais ir whatnot. 

Visuose significant technologiju "upgraduose" tas pats buvo. Cia garo masinos, triede zmones, kad velnio ismislas visi mirsim - ivyko, isnyko ir niekam nebeidomu. Laikrodziuose tas pats - kadaise buvo tik labai turtingu zmoniu reikalas tureti laikrodi, kol bicas neisrado su baterija varomu kvarciniu mechanizmu ir bet kas jau galejo tureti laikrodi - laikrodininkai apsitriede kokia matai neteisybe ir pasakojo istorijas kaip tai blogai yra. 

Lygiai tas pats su e auto dabar.

 

Kiek matau dauguma lietuviu vazineja apie 30 - 50 km per diena, tai e auto butu idealus pasirinkimas. Savaime aisku infrastruktura baisiai skurdi siuo metu. Gyveni daugiabutyje - nera kur pasikraut. Ilgesnes keliones taip pat nera labai patogios.

Manau uz kokiu 5 metu labai pasikeis i gera. Ir 100% vienas is seimos auto jau bus elektrinis, bus kaip tik metas keisti 😄

Beto ir siaip keistas lietuvoje mastymas kai masina privalo buti "all around" - ir saldytuvui pavesti, ir ilgom kelionem, ir greita, ir taupi ir visa kita, nors 99% laiko vazineja po 20km kokiuose Prienuose ar whatever, ir 99% poreikiu Toyota Yaris tenkina. Taciau del to 1% renkasi auto, kuris is esmes jo lukesciam nera reikalingas. 

Real story, pirkau corrola hibrida hatch ir aplinkiniai sake, kad nesamone masina, nes: kai reikes krovini vezti - netilps, autostradoje rija tiek pat kiek ir mieste ir t.t... Autostrada per 8 menesius vaziavau 3 kart po valanda, o kroviniu dar neteko vezti 😄 Bet vistiek "specialistu" nuomone turejau kita auto rinktis, geidautina universala arba psiaudo dzipuka 😄

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas supranta rusiškai siūlyčiau pasižiūrėt. Stiprus dokumentinis filmas, nors ir ilgas, bet susižiūri tikrai įdomiai. Didžioji dalis tai istorija kaip atsirado benzinas, kaip jis susijęs su sausu įstatymu JAV ir pan. Aišku pabaigoje jis ten stipriai perspaudė faktus apie EV, bet visa esmė teisinga. 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kolkas nauja, gražu, įdomu, yra lengvatų. Tačiau realybėje kol energija nėra žalia, tol elektromobiliai kenkia panašiai tiek kiek ir kitos auto, tik tarša perkeliama iš miestų į kitus regionus. Kai energija bus žalia, daug problemų vistiek išliks, pvz gaminant vėjo jegaines Lietuvoje, žmonės dirba baisiom sąlygom, dar nesugalvota kur tas jėgaines utilizuoti pasibaigus jų tarnavimo laikui. Pagaminti taip pat sunaudojama panašiai energijos kiek jų tarnavimo laikas ir pan. Lengvatos taip pat yra laikinas dalykas, kai elektromobilių bus dauguma, didės ir mokesčiai, kaip ir visada. Norvegija jau žada nebeduoti lengvatų ir papildomai apmokestinti prabangius elektromobilius virš €60000. Nesu prieš naujoves, tačiau yra dar daug neišspręstų klausimų šitoje vietoje 🙂 

 

O dėl pirmo posto apie CO2, tai teisybė. Kaip ir su papildomu €0.50/mėn renkantis elektros tiekėją. Tai nereiškia, kad jie gamins daugiau žalios energijos, tai reiškia, kad jie tiesiog perpirks iš tų, kurie jos gamina per daug. Žinoma, jei visa Europa pasirinktų tą planą, galbūt poreikis išaugtų tiek, kad žalios energijos reikėtų gaminti dar daugiau, bet tikrai ne Lietuvos mastu.

Redagavo diablom
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Stanley parašė:

Kas supranta rusiškai siūlyčiau pasižiūrėt. Stiprus dokumentinis filmas, nors ir ilgas, bet susižiūri tikrai įdomiai. Didžioji dalis tai istorija kaip atsirado benzinas, kaip jis susijęs su sausu įstatymu JAV ir pan. Aišku pabaigoje jis ten stipriai perspaudė faktus apie EV, bet visa esmė teisinga. 

Su rusiškais šaltiniais, neabejoju, kad pats supranti, kaip yra. Rusijoj visas mokslas yra sąmokslo teorijos. 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kai dujinti masinas pradejo irgi vienos problemos nusimate, po to pakankamai normalizavosi sistemos ir geriau uz org kura veikia

cia irgi, tai naujiena, kazkam iprociu neimanoma pakeisti, kazkam ego.. o pabandai ir pajauti ant kiek malonu ir vien pliusai, tobules, bus efektyviau ir patogiau ir vualia..

 

bet zinoma, gi audi direktorius pasakes, kad dyzelis ateitis, negi galima nepaisyti siu zodziu :DDD

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-11-04 19:08, Blackbeard parašė:

Su rusiškais šaltiniais, neabejoju, kad pats supranti, kaip yra. Rusijoj visas mokslas yra sąmokslo teorijos. 🙂

Nebūk rusofobijos auka. Dėl valdžios ir rusų žiniasklaidos taip - tikėti negalima (realiai kaip ir pas mus). Bet tas filmas niekuo nesusijęs nei su Rusija nei su politika nei su žiniasklaida, jį sukūrė paprasti žmonės kaip tu ar aš. Jo kanale yra daug įdomių dokumentinių filmų apie automobilius. 

 

2021-11-04 20:27, iPauL parašė:

kai dujinti masinas pradejo irgi vienos problemos nusimate, po to pakankamai normalizavosi sistemos ir geriau uz org kura veikia

cia irgi, tai naujiena, kazkam iprociu neimanoma pakeisti, kazkam ego.. o pabandai ir pajauti ant kiek malonu ir vien pliusai, tobules, bus efektyviau ir patogiau ir vualia..

bet zinoma, gi audi direktorius pasakes, kad dyzelis ateitis, negi galima nepaisyti siu zodziu :DDD

Tai niekas nesako, kad elektromobiliai blogi, jeigu leistų finansai ir infrastruktūra, tai daug kas juos pirktų. Esme tame, kad juos pateikia kaip 0 emission, kad jie išgelbės planetą ir t.t., nors toli gražu taip nėra, bet visokie veganai aktyvistai tuo tiki ir verslai, kurie uždirba iš EV naudojasi pseudo ekologija kaip įrankiu, kad spausti valdžią ir visokiais ribojimais ir mokesčiais stumti iš rinkos VDV. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Stanley parašė:

Nebūk rusofobijos auka. Dėl valdžios ir rusų žiniasklaidos taip - tikėti negalima (realiai kaip ir pas mus). Bet tas filmas niekuo nesusijęs nei su Rusija nei su politika nei su žiniasklaida, jį sukūrė paprasti žmonės kaip tu ar aš. Jo kanale yra daug įdomių dokumentinių filmų apie automobilius. 

Tai niekas nesako, kad elektromobiliai blogi, jeigu leistų finansai ir infrastruktūra, tai daug kas juos pirktų. Esme tame, kad juos pateikia kaip 0 emission, kad jie išgelbės planetą ir t.t., nors toli gražu taip nėra, bet visokie veganai aktyvistai tuo tiki ir verslai, kurie uždirba iš EV naudojasi pseudo ekologija kaip įrankiu, kad spausti valdžią ir visokiais ribojimais ir mokesčiais stumti iš rinkos VDV. 

Lygini diktatūrinės šalies žiniasklaidą su demokratinės šalies? Diktatūrinėse šalyse viskas susiję su politika – nuo sporto, teatro, iki „Youtube“ video, nes visi žino, kas bus, jei per daug nukrypsi nuo valdžios dūdelės.

Pažiūrėk, kaip Olegas Šurajevas lankėsi Rusijoje – žmonės ten prieš kamerą net juokelį apie valdžią bijo pasakyti.

Taip kad man rusiški šaltiniai niekuomet nebus patikimi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ši forumo skiltis ir tema yra apie automobilius, ne apie politines srutas. Eik į tam skirtą skiltį https://uzdarbis.lt/f242/politika-istorija-ir-ekonomika/ ir su bendraminčiais rašinėk ten kiek nori apie tai kiek Šurajevo video pamatėt ir kaip dabar viską apie Rusiją žinot. O šitą temą palik normalioms diskusijoms. Ačiū.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokamai.

  • Karštos temos

×
×
  • Sukurti naują...