Pereiti prie turinio

Digital Marketing specialistas ar pardavimų vadybininkas


Rekomenduojami pranešimai

Šiandieną su kolegomis daug sėdėjom ir diskutavom, ką pirmiausia imti į komandą kada nėra didelis projektas, bet labai perspektyvus.

Įmonė pardavinėja auto kosmetika, daugelis klientų pripažino kokybišką prekę, uždarose grupėse pradėta daug diskutuoti, ateina daug naujų ir pastovių klientų pagal rekomendacijas.

Pirmiausia, trūksta ir content ir reklamos ir nespėjama ieškoti naujų klientų. Užvirė tokia diskusija, ką pirmiau, vadybininkas ar marketingistas.....

Abi pozicijos tūrėtų būti apmokytos, o tai užtruktų +/- vienodą laikotarpį.

Mes taip sėdėdami prie stalo per pietus ir nesutarėm, kas gi vis gi efektyviau, vadybininkas ar marketingistas....

Ką Jūs manot? Kuom tai paremta atsakyme?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

priklauso nuo finansinių pajėgumų, biudžeto. Jeigu nėra galimybės pradžioje turėti abiejų, rinkčiausi rinkodaros specialistą, kad sustyguotų marketingo planą, paruoštų contentą, tinkamų tekstų. Iš klausimo nėra aišku, koks pagrindinis pardavimo kanalas. Gal pardavėjo net nereikės, jeigu automatizuoti procesai, bet marketingistas yra must have pozicija. Jeigu krūvius įmanoma apjungti, pradžioje gal vienas žmogus galėtų atlikti tas užduotis, ale marketing and sales manager, nes veiklos glaudžiai susijusios

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip dirbantis pardavimuose - sakyčiau tik pardavimo vadybininkas.  Susikūrus pastovų tiekimą, partnerius, galima galvoti apie promo reikalus.

Minėjot, jog 70 proc telefonu vyksta. O uždarose facebook grupėse patalpinti specialisto nebūtina. Galima nebent pasamdyti rašytoją patraukliam tekstui kurti, ar ten fb ads pajungti.

Na tokia mano asmeninė nuomonė, kaip realybė - sunku pasakyti.

A.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 15 minučių, Mr Kent parašė:

Kaip dirbantis pardavimuose - sakyčiau tik pardavimo vadybininkas.  Susikūrus pastovų tiekimą, partnerius, galima galvoti apie promo reikalus.

Minėjot, jog 70 proc telefonu vyksta. O uždarose facebook grupėse patalpinti specialisto nebūtina. Galima nebent pasamdyti rašytoją patraukliam tekstui kurti, ar ten fb ads pajungti.

Na tokia mano asmeninė nuomonė, kaip realybė - sunku pasakyti.

A.

FB nesėdi klientai:) Instagram/whatsapp grupės arba rekomendacijos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 11 valandų, HOST321 parašė:

FB nesėdi klientai:) Instagram/whatsapp grupės arba rekomendacijos.

Tai kam Jums tada digital marketing specialistas, jeigu jau ir taip žinot kur Jūsų klientai sėdi ir kaip juos sugaudyti, pats atsakei į savo klausimą. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 12 valandų, HOST321 parašė:

Automatizuoti čia nepavyksta, pardavimai vyksta 70proc telefonu, 20proc susitikimai, 10proc rekomendacijos

Abiejų kol kas nepavyktų, todėl labai ir pradėjom rimtai žiūrėti kurią gi poziciją pirmiau....

Tada pardavimo procesas keičia požiūrį ? absoliuti dauguma pardavimų ateina per "gyvus" pokalbius, todėl vienareikšmiškai reikalingas pardavimų specialistas, kuris išmano geriausius žingsnius nuo kontakto iki sėkmingo pardavimo. Visgi klausimas aktualus - iš kur tie skambučiai ateina? Ar skambinate random bet kam, naudojate kažkokią duomenų bazę ir tt? Be rinkodaros nepavyks, nes pardavėjas tiesiog neturės kam skambinti. Old school, kai iš pardavimų vadybininko reikalaujama rasti klientą. Kitas dalykas, ar jus tenkina toks procesas, ar jis efektyvus? Ar užtenka vieno skambučio/susitikimo parduoti? Kaip suprantu, nemažai atvejų, kai parduodamas susitikimas, o tada jo metu parduodama arba ne. Produktas gan brangokas turėtų būti iš esmės. Bet čia jau kita tema. Šiame etape pardavėjas svarbus, kad būtų pasiekta maksimali sėkmingų pardavimų konversija. Dėl rinkodaros, pradžioje galima outsource'inti paslaugą - sukurti contentą, landing page, paruošti keletą tekstų, ypač su klientų atsiliepimais, CTA. Formuoti potencialių klientų ratą, suprasti, kur jis lankosi, iš kur jį atvesti pas pardavėją ? didinti rekomendacijų dalį

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, donatas95 parašė:

Tada pardavimo procesas keičia požiūrį ? absoliuti dauguma pardavimų ateina per "gyvus" pokalbius, todėl vienareikšmiškai reikalingas pardavimų specialistas, kuris išmano geriausius žingsnius nuo kontakto iki sėkmingo pardavimo. Visgi klausimas aktualus - iš kur tie skambučiai ateina? Ar skambinate random bet kam, naudojate kažkokią duomenų bazę ir tt? Be rinkodaros nepavyks, nes pardavėjas tiesiog neturės kam skambinti. Old school, kai iš pardavimų vadybininko reikalaujama rasti klientą. Kitas dalykas, ar jus tenkina toks procesas, ar jis efektyvus? Ar užtenka vieno skambučio/susitikimo parduoti? Kaip suprantu, nemažai atvejų, kai parduodamas susitikimas, o tada jo metu parduodama arba ne. Produktas gan brangokas turėtų būti iš esmės. Bet čia jau kita tema. Šiame etape pardavėjas svarbus, kad būtų pasiekta maksimali sėkmingų pardavimų konversija. Dėl rinkodaros, pradžioje galima outsource'inti paslaugą - sukurti contentą, landing page, paruošti keletą tekstų, ypač su klientų atsiliepimais, CTA. Formuoti potencialių klientų ratą, suprasti, kur jis lankosi, iš kur jį atvesti pas pardavėją ? didinti rekomendacijų dalį

Klientai specifiniai, B2C perka labai retai, pagrindiniai klientai B2B, klientų bazė yra, faktiškai jei skambinama ir sutinka susitikti, tai pardavimas bus 99proc, kadangi duodama itin didelė nuolaidą atlikti testams.

Tie klientai kurie patys skambina - ten jau žino, kad pirks, skambučiai iš klientų būna jau pardavimas preliminariai 9/10 skambučių.

Klientų atsiliepimai čia yra tikriausiai pats sudėtingiausias atvejis, pavyzdžiui turime itin didelį klientą, pasakyčiau, kad TOP1 bet jis kategoriškai atsisako rašyti atsiliepimą ir tag'inti instagrame. Nors su šiuo klientu jau dirbama daugiau nei 2 metus. Tiesiog specifinė sfera, daug end-user'ių yra reklaminiai bandomieji triušiai, kurie nori būtent to ką mato reklamoje o ne to, kas iš tikro veikia geriau...

 

 

prieš 2 valandas, zilvinaspet parašė:

Tai kam Jums tada digital marketing specialistas, jeigu jau ir taip žinot kur Jūsų klientai sėdi ir kaip juos sugaudyti, pats atsakei į savo klausimą. 

Todėl kad instagram reikia taip pat kontento, o ten irgi nėra:) Bet instagram ryškiai mažiau užklausimų, jei ten nėra atnaujinimų jokių, stories, postų ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

O kam jums iškart samdyti reklamos specialistą? Tada atsiranda darbo sutartis, įsipareigojimai, įvairūs mokesčiai ir kt. Pasiimate reklamos agentūros paslaugas, jums investicija nusirašys į išlaidas, nebūsit pririšti darbdavio - darbuotojo sutartimi ir įstatiminėmis nuostatomis. Jei matot, kad tikrai augat ir nespėjat, tai vėl atitinkamai plečiate pajėgumus. Nors aišku iš šono gali atrodyti kitaip, jūs viduje vis tiek geriau žinote situaciją.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...