Pereiti prie turinio

Garantinis neaptarnauja dėl mechaninių pažeidimų


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

susidūriau su situacija, nunešus telefoną į garantinį (blūdyja charging portas ir spėju motininė), bet jie atsisako taisyti dėl mechaninių pažeidimų. Esu girdėjęs, kad jie atsisako taisyti sudužusius ir t.t, bet maniškis dar visai padorios būklės. 

 

Ar verta su jais bandyt kariaut, ar tiesiog palikt ar pamiršt? Gal kas pasidalinsite savo patirtim.

13.10.2021,_09_55_43.jpg

13.10.2021,_09_56_42.jpg

13.10.2021,_09_57_01.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali nevargti. Su tokiais korpuso pažeidimais akivaizdu, jog telefonas buvo kritęs. Įstatymais reglamenuota, jog jeigu matomos kritimo žymės, garantinis aptarnavimas yra panaikinamas.

Teko gilintis ir į VVTAT sprendimus, visi eina į vienus vartus, jeigu matomos ant korpuso kritimo žymės, tai VVTAT remdamasis įstatymais pripažysta, jog vartotojas t.y. pirkėjas yra neteisus.

Tad brangieji, jeigu norite naudotis garantiniu aptarnavimu, tokį telefoną kokį išėmėt iš dėžutės, jis toks ir turi būti, jei yra kažkokių pabraižymų, o juolabiau kritimų ant briaunų, ar kampų, tai galite laikyti, jog garantinis aptarnavimas nebegalioja.

Todėl visada visiems rekomenduoju, geriau pirkti iš skelbimų naują, neišpakuotą telefoną ir sutaupyti 30-50 EUR, negu pirkti su garantija, gauti lapuką, dėl kurio naktį ramiai miegi, bet kai prisireikia pasinaudoti, tai juo negali pasinaudoti, kai už sutaupytus 30-50 EUR, galbūt tavo atveju pakeistų tą krovimo lizdą. 

Na nieko, kas patys nesimoko, nesidomi, tuos gyvenimas išmoko. 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 5 minutes, MartynasKu parašė:

Gali nevargti. Su tokiais korpuso pažeidimais akivaizdu, jog telefonas buvo kritęs. Įstatymais reglamenuota, jog jeigu matomos kritimo žymės, garantinis aptarnavimas yra panaikinamas.

Teko gilintis ir į VVTAT sprendimus, visi eina į vienus vartus, jeigu matomos ant korpuso kritimo žymės, tai VVTAT remdamasis įstatymais pripažysta, jog vartotojas t.y. pirkėjas yra neteisus.

Tad brangieji, jeigu norite naudotis garantiniu aptarnavimu, tokį telefoną kokį išėmėt iš dėžutės, jis toks ir turi būti, jei yra kažkokių pabraižymų, o juolabiau kritimų ant briaunų, ar kampų, tai galite laikyti, jog garantinis aptarnavimas nebegalioja.

Todėl visada visiems rekomenduoju, geriau pirkti iš skelbimų naują, neišpakuotą telefoną ir sutaupyti 30-50 EUR, negu pirkti su garantija, gauti lapuką, dėl kurio naktį ramiai miegi, bet kai prisireikia pasinaudoti, tai juo negali pasinaudoti, kai už sutaupytus 30-50 EUR, galbūt tavo atveju pakeistų tą krovimo lizdą. 

Na nieko, kas patys nesimoko, nesidomi, tuos gyvenimas išmoko. 🙂

Zinoma zinoma.. Del 30-50 eur rizikuoti jog nieko negausi.. 

Automobiliu temoje del kokybes ir patikimo apziurejimo kovojai.

Kaip ten sako? Kas pats nemoka, tai kitus moko? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 52 minutes, TEGAS parašė:

Zinoma zinoma.. Del 30-50 eur rizikuoti jog nieko negausi.. 

Automobiliu temoje del kokybes ir patikimo apziurejimo kovojai.

Kaip ten sako? Kas pats nemoka, tai kitus moko? 

Jei visi galvotų kaip tu, tai niekas nepirktų telefonų iš antrinės rinkos.

Kam tuos automobilius kiši ? Čia tas pats kas pomidorai ir plytos, dvi skirtingos sferos.

Kas liečia garantiją, didelio išmanymo nereikia, čia grynai žmogaus pasirinkimo reikalas, bet niekada neperku telefonų su garantija, nes iš jos šnipštas daugiau nieko, o ypač telefonui. Tai toks daiktas, kurį nešiojiesi ir nori nenori jis kažkur kažkada vis tiek iškrenta iš rankų. 😉

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, MartynasKu parašė:

Jei visi galvotų kaip tu, tai niekas nepirktų telefonų iš antrinės rinkos.

Kam tuos automobilius kiši ? Čia tas pats kas pomidorai ir plytos, dvi skirtingos sferos.

Kas liečia garantiją, didelio išmanymo nereikia, čia grynai žmogaus pasirinkimo reikalas, bet niekada neperku telefonų su garantija, nes iš jos šnipštas daugiau nieko, o ypač telefonui. Tai toks daiktas, kurį nešiojiesi ir nori nenori jis kažkur kažkada vis tiek iškrenta iš rankų. 😉

Kiek telefonų esu turėjęs, nebuvo nė vieno, kurio nepriimtų garantinis. O buvo ir kritę ne kartą, ir softai perflashinti, bet visada garantinis gedimus tvarkė. 😉

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 8 valandas, MartynasKu parašė:

Jei visi galvotų kaip tu, tai niekas nepirktų telefonų iš antrinės rinkos.

Kam tuos automobilius kiši ? Čia tas pats kas pomidorai ir plytos, dvi skirtingos sferos.

Kas liečia garantiją, didelio išmanymo nereikia, čia grynai žmogaus pasirinkimo reikalas, bet niekada neperku telefonų su garantija, nes iš jos šnipštas daugiau nieko, o ypač telefonui. Tai toks daiktas, kurį nešiojiesi ir nori nenori jis kažkur kažkada vis tiek iškrenta iš rankų. 😉

Būna su ta garantija irgi įdomių atvejų. Jei telefonas pirktas antrinėje rinkoje ir jam dar galioja garantija, naujasis savininkas įvykus gedimui neša jį į garantinį servisą. Ir jei atliekamas remontas, tai naujajam savininkui grąžinamas sutaisytas telefonas. Bet jei nusprendžiama, kad telefonas brokuotas ar taisyti jo neapsimoka, tokiu atveju vietoj įrenginio gauna broko aktą ir turi kreiptis į pirminį pardavėją (parduotuvę), kad atgautų pinigus arba pasikeistų į kitą įrenginį. O tai padaryti gali tik tas asmuo, kurio duomenys nurodyti dokumentuose (pirminis pirkėjas). Tai retais atvejais finale gali turėti brangų popieriaus lapą vietoj įrenginio

Redagavo lasickui
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 7 valandas, Blofeld parašė:

Kiek telefonų esu turėjęs, nebuvo nė vieno, kurio nepriimtų garantinis. O buvo ir kritę ne kartą, ir softai perflashinti, bet visada garantinis gedimus tvarkė. 😉

Gal priklauso nuo serviso, bet įstatymiškai neprivalo. Pasisekė arba priėmėjas nuotaikoj buvo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, lasickui parašė:

Būna su ta garantija irgi įdomių atvejų. Jei telefonas pirktas antrinėje rinkoje ir jam dar galioja garantija, naujasis savininkas įvykus gedimui neša jį į garantinį servisą. Ir jei atliekamas remontas, tai naujajam savininkui grąžinamas sutaisytas telefonas. Bet jei nusprendžiama, kad telefonas brokuotas ar taisyti jo neapsimoka, tokiu atveju vietoj įrenginio gauna broko aktą ir turi kreiptis į pirminį pardavėją (parduotuvę), kad atgautų pinigus arba pasikeistų į kitą įrenginį. O tai padaryti gali tik tas asmuo, kurio duomenys nurodyti dokumentuose (pirminis pirkėjas). Tai retais atvejais finale gali turėti brangų popieriaus lapą vietoj įrenginio

Nu tai apie ką ir kalbu, perki pigiau bet be garantijos ir neturi po to jokių problemų ir lūkesčių. Žinai, kad jei suges, tai mokėsi už remontą ir tiek. O ne perki ale su garantija, o po to paaiškėja, kad nieks netaiso arba jei keičia į naują, naujo nieks neduoda, nes nesi faktinis pirkėjas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, MartynasKu parašė:

Nu tai apie ką ir kalbu, perki pigiau bet be garantijos ir neturi po to jokių problemų ir lūkesčių. Žinai, kad jei suges, tai mokėsi už remontą ir tiek. O ne perki ale su garantija, o po to paaiškėja, kad nieks netaiso arba jei keičia į naują, naujo nieks neduoda, nes nesi faktinis pirkėjas...

tu visai ne taip supratai 😄

Jei nusiperki is skelbimo realiai su gamykliniu broku ir tau servisas israso broko akta - > su tuo popierium gali gauti nauja telefona , tu nieko negausi nes ne tu popieriuose faktinis pirkejas. 

Siaip nepagaunu as logikos, kur tu matai pliusine situacija perkant is skelbimu 30-50 EUR pigiau, ir netureti garantijos, rizikuoti isvis nieko negauti, o realiausiai gaut telefona skirta azijos/afrikos rinkai ar refurbished. 

Standartineje situacijoje vien minusai.

Logiskai tai zmogus pirkdamas net negalvoja, kad va kaip faina kai suges tai nors zinosiu kad pats galesiu susimoketi uz remonta. Arba kad kai suges tai pasinaudosiu garantija. Visi galvoja jog jis niekad nesuges. Tai netgi pirkdamas is skelbimu tu neturi tokios minciu eigos, kad kai suges tai nors zinosiu kad pats mokesiu. Tu tiesiog nori to daikto pigiau nei rinkoje, ir rizikuoji. 

Citata is auto temos.

image.thumb.png.592446655376a26281df7048fabff057.png

Tai nesuprantu kodel vienoje temoje vienaip tau atrodo , kitoje kitaip.

Redagavo TEGAS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, TEGAS parašė:

tu visai ne taip supratai 😄

Jei nusiperki is skelbimo realiai su gamykliniu broku ir tau servisas israso broko akta - > su tuo popierium gali gauti nauja telefona , tu nieko negausi nes ne tu popieriuose faktinis pirkejas. 

Siaip nepagaunu as logikos, kur tu matai pliusine situacija perkant is skelbimu 30-50 EUR pigiau, ir netureti garantijos, rizikuoti isvis nieko negauti, o realiausiai gaut telefona skirta azijos/afrikos rinkai ar refurbished. 

Standartineje situacijoje vien minusai.

Logiskai tai zmogus pirkdamas net negalvoja, kad va kaip faina kai suges tai nors zinosiu kad pats galesiu susimoketi uz remonta. Arba kad kai suges tai pasinaudosiu garantija. Visi galvoja jog jis niekad nesuges. Tai netgi pirkdamas is skelbimu tu neturi tokios minciu eigos, kad kai suges tai nors zinosiu kad pats mokesiu. Tu tiesiog nori to daikto pigiau nei rinkoje, ir rizikuoji. 

Citata is auto temos.

image.thumb.png.592446655376a26281df7048fabff057.png

Tai nesuprantu kodel vienoje temoje vienaip tau atrodo , kitoje kitaip.

Tai aš tą suprantu, tai ir sakau pirkti per skelbimus su garantija, neverta, nes yra atvejų, kaip tavo paminėtas, kad telefonas gali būti kaip naujas, o garantija vis tiek nepavyks pasinaudoti...

Logika pirkti iš skelbimų 30-50 EUR pigiau ir neturėti garantijos yra tame, kad dažniausiai perkami telefonai iki 150-200 EUR. Su ta mintim, kad jei iškris, suduš tai nusispjausiu ir pirksiu kitą, arba jei suges irgi tas pats. O tie kur už 300 EUR ir į viršų jei neturi garantijos ir skirtumas nuo el. parduotuvės 30-50 EUR, tai tokie stovi ilgai ir nuobodžiai kol parsiduoda. 
O su tais Azijos/Afrikos rinkai ar refurbished nereikia taip duoti ranką nukirsti. Žinoma yra visko skelbimuose, reikia žiūrėti ką perki, bet kaip pvz. https://www.skelbiu.lt/skelbimai/xiaomi-redmi-10-nfc-4-gb-ram-64-128-gb-rom-59449308.html telefonas garantuotai pirktas iš aliexpress arba bangood.com ir iš antros foto matosi, kad europinis variantas, kadangi prie šalių sąrašo yra ir LT parašyta. Aišku jis garantijos neturi (na turi, bet į Kiniją pirkėjas tikrai nesiųs - tai paprastumo dėlei laikykim, kad neturi). Taigi, kadangi žmogus perka telefoną metams, tai jis tikrai nori kuo pigiau nupirkti ir jam nerūpi visokios garantijos, laiko gaišimas tuose garantiniuose ir pan.
Taip, perkant žmogus tikrai negalvoja, kad va jei suges pats susimokėsiu. Galvoja, kad nesuges. O jei sugenda, perka kitą ir tiek žinių. O tai kad perki pigiau ir prisiiimi rizikos, tai visur tas galioja, absoliučiai visose srityse.

Kas liečia automobilių temą, tai skirk du dalykus, kur perki daiktą 8-10 metų už 5 k EUR, ir kur perki daiktą už 150 EUR metams ar geriausiu atveju dviems. Ir pirmu atveju perki 10-15 metų naudotą daiktą, o antru atveju perki visiškai naują. Tai kad naujas daiktas suges jį tinkamai prižiūrint - tikimybė labai labai maža, o 10-15 metų automobilis gali būti tiek priburtas, kad maža nepasirodys, todėl automobilį reikia tikrinti su specialistu, kadangi ir suma didžiulė ir daiktas naudotas, o su juo gali būti visko...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 20 valandų, Blofeld parašė:

Tokie pažeidimai įprastai atsiranda nuo telefono mėtymo. O dėl smūgių gali atsirasti ir visi kiti pažeidimai, tai dėl to ir neapsiima tvarkyt. Šiaip priimt turėtų, tik paaiškėjus, kad ne garantinis gedimas, susimoki už patikrą.

tai jei pvz telefono skiles stikliukas tai garantoja negalioja, nes stikliukas irodo, kad telefonas buvo nukrites?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, biz parašė:

tai jei pvz telefono skiles stikliukas tai garantoja negalioja, nes stikliukas irodo, kad telefonas buvo nukrites?

Taip, jei stikliukas skilęs, tai garantinis netaisys. Bet jeigu pas juos už savo pinigus sutiksi, kad jie pakeistų ekraną, tai tada labai dažnas atvejis, kad sutinka kažkokį kitą gedimą "pakišti po garantija". Nieko nuostabaus, visi žiūri, kaip uždirbti. 

Bet jei stikliukas ekrano skilęs, jie pilną teisę turi atsisakyti remontuoti telefoną, nes pagal įstatymą jei telefonas turi kritimo žymių jie gali naikinti garantiją ir niekam tu nepasiskųsi.

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 9 valandas, MartynasKu parašė:

Gal priklauso nuo serviso, bet įstatymiškai neprivalo. Pasisekė arba priėmėjas nuotaikoj buvo.

Nė vienas variantas, tiesiog kai kurie moka nesudaužyti telefono ir nenuskaldyti kampų ir viso kito (o nešdavau tikrai ne naujai atrodančius, bet ne sudaužytus ir suskaldytus), ir sutvarkyti OS į gamyklinę.

Redagavo Blofeld
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 5 valandas, Blofeld parašė:

Nė vienas variantas, tiesiog kai kurie moka nesudaužyti telefono ir nenuskaldyti kampų ir viso kito (o nešdavau tikrai ne naujai atrodančius, bet ne sudaužytus ir suskaldytus), ir sutvarkyti OS į gamyklinę.

Nu tai jei nesudaužytas ir kampai nenuskaldyti, logiška, kad taiso, viskas normalu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai aplamai ta garantija 99.99 % tik del ramaus miego nakti, arba tu ja net nepasinaudosi, nes aparatas nesuges per ta laika, arba bus negarantinis gedimas ir cia su visais prietaisais taip. Daug naudingesnis dalykas butu draudimas.

Del telefono, tai gal 20 metu jau nesu pirkes su garantija ir neturejau nei karto problemos del to.

Redagavo WinSim
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 26 minutes, WinSim parašė:

Tai aplamai ta garantija 99.99 % tik del ramaus miego nakti, arba tu ja net nepasinaudosi, nes aparatas nesuges per ta laika, arba bus negarantinis gedimas ir cia su visais prietaisais taip. Daug naudingesnis dalykas butu draudimas.

Del telefono, tai gal 20 metu jau nesu pirkes su garantija ir neturejau nei karto problemos del to.

Būtent! Pritariu tau 100 %. 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2022-01-25 07:23, lasickui parašė:

Bet jei nusprendžiama, kad telefonas brokuotas ar taisyti jo neapsimoka, tokiu atveju vietoj įrenginio gauna broko aktą ir turi kreiptis į pirminį pardavėją (parduotuvę), kad atgautų pinigus arba pasikeistų į kitą įrenginį. O tai padaryti gali tik tas asmuo, kurio duomenys nurodyti dokumentuose (pirminis pirkėjas).

Kažkada pirkau dėvėtą Gigabyte su garantija, kuris nuolat gedo, po 3 ar 4 gedimo jau važiavau nebe į garantinį, o į skytech, kur man grąžino naujo telefono kainą, nors ir nemano vardu buvo pirktas. Nebent per tiek metų pasikeitė įstatymai. 

Su lietuviškom garantijom visada taip. Vos atneši iš karto tampi kaltas - negarantinis atvejis, netinkamai naudojai, ko tu nori už tokią kainą ir t.t. Ir čia su visom prekėm, netik su telefonais. Tiesiog Lietuvoj tokia aptarnavimo ir vartojimo kultūra - visi klientai yra buduliai, kuri tik nori pasipelnyti iš garantijos, o konsultantai yra tokie patys buduliai, todėl tai žino 😄 Kai pirkau telefoną tiesiai iš oneplus.com, jam sugedus tiesiog užpildžiau paraišką online, kitą dieną į duris pasibeldė kurjeris, paėmė telefoną, po kelių dienų atvežė naują telefoną. Viskas. Jokių atsikalbinėjimų, įrodinėjimų ir pan. Nereikėjo pačiam niekur vežioti. Lietuvos parduotuvėms dar toli iki to. 

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip tas pats ir su lenkais, kuriems priklauso eavalyne.lt, iširo dvi siūlės bate, supildžiau pretenziją, nusiunčiau foto. Būtų savininkai lietuviai, pasiųstų toli toli... 🙂

Gavau atsakymą, kad viskas ok, grąžins pinigus. Vat kur požiūris, net gyvai pamatyti nereikėjo. 🙂

Batams ~5 mėnesiai. 🙂

tt.png

IMG_20220120_230401.jpg

IMG_20220120_230444.jpg

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 30 minučių, Stanley parašė:

Kažkada pirkau dėvėtą Gigabyte su garantija, kuris nuolat gedo, po 3 ar 4 gedimo jau važiavau nebe į garantinį, o į skytech, kur man grąžino naujo telefono kainą, nors ir nemano vardu buvo pirktas. Nebent per tiek metų pasikeitė įstatymai. 

Su lietuviškom garantijom visada taip. Vos atneši iš karto tampi kaltas - negarantinis atvejis, netinkamai naudojai, ko tu nori už tokią kainą ir t.t. Ir čia su visom prekėm, netik su telefonais. Tiesiog Lietuvoj tokia aptarnavimo ir vartojimo kultūra - visi klientai yra buduliai, kuri tik nori pasipelnyti iš garantijos, o konsultantai yra tokie patys buduliai, todėl tai žino 😄 Kai pirkau telefoną tiesiai iš oneplus.com, jam sugedus tiesiog užpildžiau paraišką online, kitą dieną į duris pasibeldė kurjeris, paėmė telefoną, po kelių dienų atvežė naują telefoną. Viskas. Jokių atsikalbinėjimų, įrodinėjimų ir pan. Nereikėjo pačiam niekur vežioti. Lietuvos parduotuvėms dar toli iki to. 

O man atvirkščiai, oneplus iškart pradėjo kaltinti, kad ekraną pats sugadinau, kai jis tiesiog nustojo veikti. 😄 Išsiuntus remontui ekraną visgi pakeitė, tačiau kaltinimų buvo nemažai iš jų konsultantų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, MartynasKu parašė:

Taip tas pats ir su lenkais, kuriems priklauso eavalyne.lt, iširo dvi siūlės bate, supildžiau pretenziją, nusiunčiau foto. Būtų savininkai lietuviai, pasiųstų toli toli... 🙂

Gavau atsakymą, kad viskas ok, grąžins pinigus. Vat kur požiūris, net gyvai pamatyti nereikėjo. 🙂

Batams ~5 mėnesiai. 🙂

tt.png

IMG_20220120_230401.jpg

IMG_20220120_230444.jpg

Šituo atveju nežinau kodėl stumi ant lietuvių. Pats po beveik dviejų metų grąžinau kedus į sportland ir atsiėmiau sumokėtus pinigus pirkimo metu, nes atlipo padai ties lenkimo vieta. Jokių priekaištų ar dar kažko. Palikau batus, pridėjau banko išrašą kaip pirkimo dokumentą ir į sąskaitą atgavau sumokėtus pinigus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 8 valandas, lasickui parašė:

Šituo atveju nežinau kodėl stumi ant lietuvių. Pats po beveik dviejų metų grąžinau kedus į sportland ir atsiėmiau sumokėtus pinigus pirkimo metu, nes atlipo padai ties lenkimo vieta. Jokių priekaištų ar dar kažko. Palikau batus, pridėjau banko išrašą kaip pirkimo dokumentą ir į sąskaitą atgavau sumokėtus pinigus

Tai sportland, ten ir kainos...tai ir aptarnavimas tada matomai neblogas, nors ir pas lietuvius. 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Naudokit namu draudima. Uz varganus ~50 eur per metus apdrausit visus irenginius, ne senesniu nei 2 metai. Ypac gerai auginant vaikus kai anie plancetes ar telefonus kas kelis menesiu sudauzo ar paskandina. Arba pirkit su kreditine kortele, dazniausiai su ja perkant automatiskai gauni draudima.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Sukurti naują...