Pereiti prie turinio

Reiktų patarimo dėl Itella nepristatyto siuntinio iš Ebay


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, per paiešką jau radau porą blogų temų apie Itella, bet noriu forumiečių patarimų tai kuriu naują.

Kas nežino, tai vokiečių DHL yra pasirašę sutartį su Itella, todėl perkant per Ebay, Amazon iš Vokietijos, jie dėl savo taupumo perduoda siuntas Itella įmonei (paradoksas, kad DHL neperduoda siuntų DHL Lietuva, nes per brangu). Pirkau brangią knygą per Ebay ~100 eur, siuntimas dar apie 25. Pardavėjas išsiuntė ir laukiau, o prieš kelias dienas paklausiau pardavėjo sekimo numerio, nes nebuvo nurodęs, atsiuntė numerį ir žiūriu, kad siunta grąžinta siuntėjui, nes aš neva neatsiėmiau, nuorodą į sekimą - https://www.dhl.com/de-de/home/tracking/tracking-parcel.html?submit=1&tracking-id=CD153483563DE. Parašiau jiems (Itella) kelis laiškus, apie aroganciją, nekompetenciją ir tt. patylėsiu, bet šiaip taip atsakė iš 6 kart, jog buvo įdėję mano siuntą į terminalą Panoramos prekybos centre ir išsiuntė SMS, kad atsiimčiau, tos SMS negavau, sako ne jų problemos.

Dabar likau ir be prekės ir be pinigų, Ebay pardavėjas sako pats kaltas, kad nepriėmei. Pamėginau DHL vokiečius paprotint, kad greičiau stabdytų bendradarbiavimą su Itella, bet atrašė labai sausai, maždaug tegul siuntėjas kreipiasi ir pradėsim tyrimą (o pardavėjui dzin, dabar turi ir $ ir prekę, kam jam vargt ir tyrimą inicijuot) Kaip manot ar bandyt spaust pardavėją, kad grąžintų pinigus visus ar tik be siuntimo, ar rašyti pretenziją į Itellą, kad grąžintų visus pinigus ir paskui vartotojų teisėm (kai savaime aišku nesutiks).

Šiaip ši firma tikra šaraškino kontora, net išsijungė rekvizituose atsiliepimus (už pinigus), nes jų buvo šimtai ir labai blogų, dabar mačiau žmonės komentuoja per imones.lt, apie 250 atsiliepimų ir 98% labai blogi..

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai tiesiog sukurk Case eBay ir pardavėjas turės grąžinti pinigus bent už prekę, už siuntimą tikrai nemanau jog grąžins. 

Matau iš siuntos sekimo numerio jog 8 dienas pragulėjo siunta paštomate, kaip nesugebėjai per tiek laiko su jais sukontaktuoti? Taip, ten prisiskambinti tikrai būna sunku, bet per 30 min tikrai pavyks, o čia 8 dienos buvo tau. Turi ir pats pasirūpinti. Kartais sistema neišsiunčia sms, gal siuntėjas blogą tel nr nurodė, reikia pačiam rūpeščio įdėt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 3 minutes, Nesako parašė:

Tai tiesiog sukurk Case eBay ir pardavėjas turės grąžinti pinigus bent už prekę, už siuntimą tikrai nemanau jog grąžins. 

Matau iš siuntos sekimo numerio jog 8 dienas pragulėjo siunta paštomate, kaip nesugebėjai per tiek laiko su jais sukontaktuoti? Taip, ten prisiskambinti tikrai būna sunku, bet per 30 min tikrai pavyks, o čia 8 dienos buvo tau. Turi ir pats pasirūpinti. Kartais sistema neišsiunčia sms, gal siuntėjas blogą tel nr nurodė, reikia pačiam rūpeščio įdėt.

Neturėjau sekimo numerio, buvau davęs savo darbo adresą, kur visą parą būna sargas ir galėtų priimti, SMS neatėjo, niekas nepaskambino, į adresą net nebandė vežt. Iš kur aš turėjau žinoti, kad kažkokiam paštomate guli ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patikėk kiek mes turim problemų su itella, tai tiesiog nebėra žodžiu... Kompetencijos lygis labai žemas. Visos problemos yra numetamos ant kitų. Stengiamės nesinaudoti jų paslaugomis kaip tik išeina.. 

Atidaryk ebay bylą, reikalauk pinigų atgal už prekę, bet ne siuntimą ir tiek žinių. Arba tarkis su pardavėju žmoniškai, kad išsiųstu dar kartą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Itellia Lietuvoj dar persamdo kitas imones. Sunkiais laikais yra tekę dirbt įmonėj kuri buvo apsiiėmus ıšvežiot Itelia, Omniva, Lpexpress siuntas. Tai visiem buvo visiškai dzin tos itelia siuntos. Jas net perkraudavo ne patalpose, o tiesiog lauke. 

 

Dabar pats neseniai užsisakinėjaj lazeri per Dhl bet perdave iteliai tai siunta vežė pusantros savaites, kol galiausiai imete i savo pastomata ? nors uzsakymas buvo iki duru, nes uz tai vokietis sumokejo ? paskambinus ir uzklausus ju kodel taip ivyko atsake kad kurjeriui buvo nepakeliui mano adresas ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

Truputį follow-up: išsiunčiau į Itellą oficialią pretenziją, paprašiau grąžinti pinigus už prekę ir siuntimą, jei ir nesutinka turėjo pagal įstatymus atsakyti per 14 dienų, neatsakė išvis tik patvirtino, kad gavo.

Parašiau skundą vartotojų teisių tarnybai, bando nagrinėti, jei ir nepavyks laimėti, bent jau pasinervinti turėtų, padirbėti su atsakymu vartotojų teisėms, gal ir iki direktoriaus daeis, kad kažkas judina, nes klientų aptarnavimui giliai dzin ?

Beje siuntinys buvo dingęs ir labai ilgai negrįžo ir pas pardavėją.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...