Pereiti prie turinio

Sugedus kelyje Lenkijoje, Vokietijoje - kokios kainos būna pagalbos kelyje?


Rekomenduojami pranešimai

Tarkim mašina sugedo, kad jau nebegali sava eiga nuvažiuot iki serviso. Atrodo susigooglint misija neįmanoma. Angliskai, lietuviskai bandziau. Lietuviskai randu pagalbos kelyje, tralu visoliu firmu, bet kainu jokiu nesimato. Raso paskaiciuosime telefonu , ar vietoj. Nu tai pateikit formule, pavyzdi kaip skaiciuojat. Kaip cia gali zmogus kazka pasiplanuot? Kazkoks kosmosas. Gal kas tada is patirties galit pasakyt?

Jei vaziuoji  - ar geriau draudima pasiimt ar neimt ir susimoket jei suges. Draudimo viena imone sako pas juos reik kasko imt uz 280, tada ieina ir pagalba kelyje uzsienyje. Kai kasko siaip ner labai aktualus, tai gaunas gal but permokejimas.

Redagavo SPeed_FANat1c
Papildziau info
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 11 valandų, SPeed_FANat1c parašė:

Tarkim mašina sugedo, kad jau nebegali sava eiga nuvažiuot iki serviso. Atrodo susigooglint misija neįmanoma. Angliskai, lietuviskai bandziau. Lietuviskai randu pagalbos kelyje, tralu visoliu firmu, bet kainu jokiu nesimato. Raso paskaiciuosime telefonu , ar vietoj. Nu tai pateikit formule, pavyzdi kaip skaiciuojat. Kaip cia gali zmogus kazka pasiplanuot? Kazkoks kosmosas. Gal kas tada is patirties galit pasakyt?

Jei vaziuoji  - ar geriau draudima pasiimt ar neimt ir susimoket jei suges. Draudimo viena imone sako pas juos reik kasko imt uz 280, tada ieina ir pagalba kelyje uzsienyje. Kai kasko siaip ner labai aktualus, tai gaunas gal but permokejimas.

Nesako kainų dėl to, kad kai sugesi ir reikės extra pagalbos, jinai bus 5x didesnė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai ekstra reikia pagalbos, tai ir nulups 2x minimum, nes žino, kad ekstra. Kažkada buvo 1 km kaina 1 €, bet su tokiom kainom kokios dabar, tai gali ir 2-3 €, kainuoti km. 

 

Ieškok FB "traliukai" grupėje, gal koks pakeliui važiuoja, turi laisvos vietos ir partems tave į LT už kokius 300-600 € 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai, kad ir Lietuvoje tos kainos nėra mažos. Už 80km paprašė €270 ir tai prieš kelis metus. Techninė pagalba kelyje dažniausiai dengia tik transportavimo išlaidas po autoįvykio, tad reikia skaityti draudimo sąlygas. 

 

Kiek važiuodavau į užsienį, niekad neimdavau, bet niekad ir nesugesdavau tiek, kad reikėtų transportuoti ant tralo. Tiesiog reikia visuomet automobilį laikyti tvarkingą ir papildomai prieš didesnę kelionę nuvežti apžiūrai. Jei yra galimybė, vežtis papildomą ratą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lietuvoj tik 1-2 draudimo kompanijos teikia išplėstinę techninę pagalbą, kuri galioja ES, kainuoja keliasdešimt €, bet ją gali pasirinkt tik pirkdamas naują polisą, tai jei jau turi draudimą - teks jį nutraukt ir pirkt naują. Ir šios paslaugos būna neleidžia pasirinkt online, tik per brokerį. 
Kadaise tokio dalyko nebuvo ir jeigu norėjai turėt techninę pagalbą kelyje teko pirkti kasko. Kai anksčiau daug važinėdavau į DE taip ir dariau, bet lygiai iki to momento, kai teko tuo pasinaudoti. Lenkijoje, prie Wroclawo sugedo mašina, paskambinau į draudimą, jie surado traliuką, kuris net nesitarė su manim kur vežt, nuvežė į pažįstamų servisą, kuris pasirodo užsiima tik turistų apgaudinėjimu, prie serviso nebuvo nei vienos mašinos su vietiniais numeriais, bandė nulupt už remontą kosmosą. Toliau apgyvendino kažkokiam susmirdusiam barake, pas mus pabėgelių centruose žymiai geresnės sąlygos. Nesu išpindėjęs, man nereikia 5* viešbučių, visada ieškau pigiausios nakvynės, už 10-20€ Lenkijoj nakvoju žymiai geresnėse vietose, deja jau buvo vėlyva naktis, tai pasirinkimo nebuvo. Tada supratau, kad iš tos techninės pagalbos jokios prasmės. Traliuką, viešbutį, servisą, gali susirasti pats. Draudimas mašinų netaiso, už remontą moki pats. Vienintelis dalykas kada techninė pagalba gali atsipirkt - jeigu sustosi autobane, nes kiek girdėjau vien už tai, kad nutemptų nuo autobano iki artimiausios aikštelės žmonės moka po 300-400€. Palikt ten mašiną ar bandyti taisytis šalikelėje galimybės nebus, nes visur kameros arba praneš pravažiuojantys, iš karto atvažiuos policija ir stovės su švyturėliais kol neatvažiuos traliukas. Viskas dėl saugumo. Tai šiuo atveju geriau nusipirkt tą papildomą apsaugą už 20-40€, bet pirkt kasko dėl to mano manymu vistiek neverta. Iš patirties galiu pasakyti taip - per savo gyvenimą esu parvaręs savo eiga kelis šimtus auto iš DE, tai buvo visiškai skirtingi auto, nuo apynaujių su keliais k km ridos iki 500€ vertės. Taip pat su nuosavom auto esu pramynęs per Europą bendrai kokį pusę milijono km. Nė karto neteko sustoti vidury autobano. Aišku, įvairių gedimo buvo, tačiau dažnai juos pavykdavo sutvarkyti pačiam arba nuvažiuoti savo eiga iki serviso arba su tuo gedimu pasiekti Lietuvą. Neskaitant to atvejo su draudimu - daugiau tik vieną kartą teko kviestis traliuką iki serviso, bet mašiną spėjau priparkuoti parduotuvės aikštelėje ir iki viešbučio nuvažiavau traukiniu. Kelionėse automobiliai genda rėčiau nei važinėjant kasdien mieste, nes autostradoje patiria žymiai mažesnes apkrovas, rėčiau užvedami. 

Keli patarimai: 

  • Nevažiuoti į kelionę su ką tik nupirkta mašina, ypač jeigu mašina pirkta Lietuvoje, ypač jeigu pirkta be profesionalų pagalbos, ypač jeigu pirkta iš perekupo, nes užslėpti gedimai garantuoti. Reikia pavažinėti bent kelis mėnesius, kad viska išlįstų. Teko skaityti pasakojimą kai žmonės turguj nusipirko mašiną ir iškart išvažiavo į kelionę, tai visą kelionę užsiiminėjo jos remontu. 
  • Nevažiuoti į kelionę su neprofesionaliai tvarkyta mašina, kai gedimai taisomi viela ir izoliacija, pilami pigiausi skysčiai neatsižvelgiant į specifikacijas ir pan. 
  • Nevažiuoti į kelionę jeigu jau yra kažkokių gedimų ar simptomų, net jeigu su jais jau važinėji kurį laiką ir atrodo nieko blogo nevyksta - galutinai sugesti gali būtent kelionėje. Teko skaityti pasakojimą kai dėžė pradėjo keistai veikti, nuvažiavo į atstovybę, jam pasakė, kad viskas ok, išvažiavo į kelionę ir ten sugedo dėžė. 
  • Netaisyti mašinos prieš pat kelione, nes gali išlįsti remonto brokas, nesvarbu ar taisei garaže ar profesionaliam servise. 
  • Nuodugniai patikrinti techninę būklę, nes būna juokinga ir graudu kai žmonėm kelionėje pasibaigia stabdžių kaladėlės, nors tai net nėra gedimas, tai natūralus nusidėvėjimas, kurį galima pamatyti prieš kelionę be jokių įgūdžių ar spec prietaisų. 
  • Pravažiuot ilgesnį laiką autostradoje nespaudžiant stabdžių, po to sustoti ir pasižiūrėti ar nekaista ratai. Jeigu kažkuris ratas šiltesnis nei kiti - reiškia užstrigęs stabdžių suportas ir po ilgų km autostrados greičiais gali atsirasti didesnių bėdų. Reikia perrinkti stabdžius.
  • Nuvežti atrestauruoti generatorių, net jeigu jis veikia puikiai - tai pati nenuspėjamiausia detalė mašinoje, nes dažniausiai sugenda staiga, be jokių požymių. Abu kartus kai teko kviesti traliuką kelionėje - abu kartus tai buvo generatorius. Du kartus vežiau gerą generatorių atrestauruoti prieš kelionę ir ten patvirtino, kad jis jau tuoj tuoj būtų sugedęs. Nebent mašina apynauje, iki 100k tikros ridos, tada gal galima ir netaisyti. 

 

Ką daryti sugedus kelionėje: 

  • Visų pirmą nepanikuoti, niekas dar nemirė sugedęs kelyje. Bus tik kažkiek daugiau kelionės išlaidų. Jeigu kelionė vyksta į vakarų Europą, o ne į kokią Afriką, tai ten civilizacijos daugiau nei LT. Kuo šaltesniu protu į viską žiūrėsi - tuo teisingesnius sprendimus priiminėsi. Kuo labiau savarankiškesnis būsi - tuo mažiau nuostolių turėsi ir tuo geresnė kelionė bus. Nes jeigu tik sėdėsi mašinoj ir skambinsi visiem iš eilės, kad tave vargšelį išgelbėtų, tai galiausiai sumokėsi daug ir kelionė bus sugadinta. 
  • Pirmiausia reikia kuo tiksliau diagnozuoti gedimą, kad po to priimti teisingus sprendimus. Pasiskambink į Lietuvą draugams automobilistams arba į servisą kur pastoviai lankaisi, žmogus kitame laido gale bus šaltu protu ir be emocijų geriau patars ką ir kaip daryti. 
  • Jeigu išlindo gedimas, bet mašina dar važiuoja, tai nevažiuoti kol sustos, o iš karto ieškoti nuvažiavimo nuo autostrados ir sustoti kokiam parkinge ar bent parduotuvės aikštelėje, kur stovinti mašina niekam netrukdys. Sustoti taip, kad ją galėtų pakrauti traliukas jei kartais neužsivestų.  
  • Jeigu tai vakaras arba savaitgalis - pirmiausia ieškoti viešbučio netoli ir bandyti nusigauti iki ten. Komfortiškai sėdėdamas galėsi neskubant surasti servisą su adekvačiom kainom ir terminais, paieškot detalių, paguglinti gedimą ir pan. Kol užsiiminėsi mašinos remontu - kiti kelionės dalyviai galės aplankyti turistines vietas tame regione. Toks variantas žymiai geresnis nei stovėti šalikelėje su avariniu ir laukti kol kažkas atvažiuos ir pasirūpins kaip aklais kačiukais. 
  • Jeigu tai vakaras ar savaitgalis ir visgi mašina sustojo ir pati nebevažiuoja - išsikviesti techninę pagalbą ir kol ji važiuos susirasti viešbutį ir vežti mašiną ten. O iš ten jau neskubant ieškoti serviso artimiausią darbo dieną. 
  • Jeigu tai darbo valandos - ieškoti serviso, kuris priims ir vežti mašiną iš karto ten. Jeigu gedimas sudėtingesnis, tai tuo pačiu ieškoti viešbučio netoli. Reikia turėti omenyje, kad vakaruose niekas niekur neskuba ir niekas greitai nevyksta. Kažin ar servisas priims tą pačią dieną, jeigu reikės detalių, tai jos irgi iškart neateis. 
  • Vakaruose geriausia ieškoti rusakalbių serviso, bent jau Vokietijoje tokių yra kiekviename mieste. Ten ir pigiau ir sugalvos pigesnių remonto būdų. Pvz., jeigu nukrito duslintuvas, tai rusakalbiai privirins už keliasdešimt € ir važiuosi toliau. Vokiečiai tokiu atveju užsakys naują duslintuvą už kelis šimtus €. Aišku būna ir lietuvių servisų, bet tikimybė, kad toks servisas bus netoli labai maža. Sugedus Lenkijoje remonto ir detalių kainos pigesnės nei Lietuvoje, tai dažnai ten net labiau apsimoka taisytis. 
  • Jeigu mašina jau nebeturi garantijos, tai jokiais būdais nevažiuoti į atstovybę, nes ten už remontą paliksi daugiau nei tavo mašina verta. 
  • Jeigu važiuojat su dviem mašinom ir vienai sugedo generatorius, tai galima važiuoti kaitaliojant akumus iš vienos į kitą. Nors tai nėra sveika akumams, bet vistiek pigiau nei kviesti traliuką.  
  • Jeigu tampa aišku, kad mašina sugedo rimtai (variklis, dėžė) ir toje šalyje remontuoti neapsimoka, tai tolimesni žingsniai priklauso nuo to, kuriame kelionės etape randatės. 
    Jeigu jau grįžtat į LT, tai ieškot viešojo transporto namo. 
    Jeigu kelionė tik prasidėjo ar įpusėjus, tai vietoje to, kad ją nutraukti ir grįžti namo liūdniems geriau išsinuomoti kitą mašiną ir tęsti kelionę, vėliau grįžti į tą patį miestą, grąžinti mašiną ir iš ten važiuoti namo viešuoju transportu. Didesnės nuomos kompanijos suteikia galimybę grąžinti mašiną kitam mieste už papildomą kainą. Taip, automobilio nuoma nėra pigu, bet pasirinkus žemesnės klasės auto ir vietinę nuomos kompaniją - nuomos kaina stipriai nepadidins kelionės biudžeto, užtat būsit pakeliavę ir laimingi. Šį punktą galima pritaikyt ir tada kai mašina pataisoma, bet remontas užtruks ilgesnį laiką arba terminas neaiškus, tokiu atveju geriau išsinuomot auto ir toliau džiaugtis kelionės įspūdžiais negu trypčioti kelias dienas aplink servisą laukiant kol pataisys. 
  • Kai mašina nepataisoma ir ją tokios būklės nuspręsta vežti į Lietuvą - raktus palikti serviso darbuotojui (jeigu mašina servise), viešbučio administratoriui (jeigu mašina stovi prie viešbučio), degalinėje (jeigu mašina stovi autobano parkinge) arba blogiausiu atveju paslėpti raktą kur nors prie mašinos, jeigu niekaip nerandat kur palikt. Surandat traliuką (yra tam skirtos fb grupės, portalai, tiesiog skelbimai), kada jis galės atvažiuos, paims raktą, pakraus mašiną ir atveš į LT, o jūs tuo metu tęsite kelionę arba grįšite į Lietuvą viešuoju transportu. Dažnai tenka matyti fb postus kai žmonės sėdi sugedusioje mašinoje ir laukia kol koks nors traliukas juos visus paims, tačiau taip nebus, nes tralai, nesvarbu ar maži ar dideli keleivių nevežioja. Nebent užsakysite busiką su priekabą, bet tokiu atveju reikės laukti n dienų kol jis iš Lietuvos iki jūsų atvažiuos ir už tokią kelionę sumokėsit daugiau nei už vietą ant tralo + lėktuvo bilietus. 
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...