Pereiti prie turinio

Autobusų parkas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. 

Kilo mintis nusipirkti autobusą. Planuoju išsilaikyti teisęs greitu metu ir pradėt nuo savo autobuso. Man kyla minčių, kaip apskaičiuoja autobuso kelionės kaštus ? kaip pačia kelionę apskaičiuoja ? (kalbu apie užsakamąjį) 

Dar vienas klausimas.Gal kas žinote reikalavimus ir kaip vyksta ,kad gaut nuolatinį reisą nuo miesto iki miesto. Klausiau darbuotojų tuo užsiimančiais(vairuotojų) jie nežino. Pagalvojau pirmiau paklausiu čia, o tada jeigu niekas nežinos , tada rašysiu į Kautrą. Daugiau nežinau kur rašyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš galvojau, kad jau dushmanų laikai baigėsi?

Tai jei nori būti vairuotoju nuo miesto iki miesto, tai eini į Kautrą ir darbiniesi.

O iš pirmo klausimo dalies, tai neturėtų būti sunku apskaičiuoti. Biški sudėtingiau, nei kad kaip paskaičiuoti kiek trims draugeliams su Audi 100 kainuos nulėkti nuo Kauno iki Vilniaus.

Paimi kiek litrų ryja Audi ant 100 km. Padaugini iš kuro kainos, ir padalini ant trijų draugelių. Aišku čia nelabai skaičiuoji amortizacijos ir pan. Bet su autobusu reikės. 

Tada dar reikia įsivertinti realiai ant kiek užpildyti autobusą sugebėsi, nes nebus tas pats kas su draugeliais susimesti. Dar vertini kiek reisų sugebi per dieną padaryti. ir dar daugelį kitų veikslmų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 10 valandų, Pauliuxas33 parašė:

Sveiki. 

Kilo mintis nusipirkti autobusą. Planuoju išsilaikyti teisęs greitu metu ir pradėt nuo savo autobuso. Man kyla minčių, kaip apskaičiuoja autobuso kelionės kaštus ? kaip pačia kelionę apskaičiuoja ? (kalbu apie užsakamąjį) 

Dar vienas klausimas.Gal kas žinote reikalavimus ir kaip vyksta ,kad gaut nuolatinį reisą nuo miesto iki miesto. Klausiau darbuotojų tuo užsiimančiais(vairuotojų) jie nežino. Pagalvojau pirmiau paklausiu čia, o tada jeigu niekas nežinos , tada rašysiu į Kautrą. Daugiau nežinau kur rašyt.

mintis idomi, bet kažin ar kautra, ar kiti komerciniai autobusų parkai dalinsis savo maršrutais, ar komercinėmis paslaptimis, greičiau pasiūlys samdomo vairuotojo darbą.

Techniškai paskaičiuoti gali, bet greičiausiai turėtum organizuoti ne tik savo maršrutą, bet ir kažkokias pramogas, planuojamas keliones savo keleiviams, bet čia jau reikia darbo komandos, nes kažin ar vienas spėsi. O tie nelegalūs dušmanai autobusų stotyse... ar jie dar egzistuoja?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet tai kiek negatyvo cia privemta... Praktiskai nieko teigiamo. Nedaryk, nevark, nesugebesi ir t.t. Neveltui forumas mirsta.

Atsakant i temos autoriaus klausima: ne, niekas tiksliai nezino kaip veikia autobusu verslas. Siame forume nera asmenu kurie tuo uzsiimtu. Tad deja i tavo klausimas imanoma atsakyti tik teoriskai. Tik kazin ar tau is to bus naudos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, nix parašė:

Bet tai kiek negatyvo cia privemta... Praktiskai nieko teigiamo. Nedaryk, nevark, nesugebesi ir t.t. Neveltui forumas mirsta.

Atsakant i temos autoriaus klausima: ne, niekas tiksliai nezino kaip veikia autobusu verslas. Siame forume nera asmenu kurie tuo uzsiimtu. Tad deja i tavo klausimas imanoma atsakyti tik teoriskai. Tik kazin ar tau is to bus naudos.

Forumas mirsta, nes uzduodami klausimai, i kuriuos galima atsakyti is bendro isprusimo, pvz kaip apskaiciuojami autobuso keliones kastai..  

Arba susirasti google, kaip pvz gaut nuolatinį reisą nuo miesto iki miesto. Google: keleivių vežimo autobusais taisyklės, per 5 min suzinojau jog marsruta pastovu gali gauti laimejes LTSA (tarpmiestiniai) konkursa, vietinius (iki 50 km) iš savivaldybiu konkursai. Gali ir pats savo marsruta be konkurso padaryti, tam reikes savivaldybes leidimo. 

Taip pat belekiek infromacijso apie bendra veikla, reikalingus leidimus, licencijas, kitus reikalavimus. 

Kitaip sakant jog per 5-10 min kaip veikia autobusu verslas gali suzinoti is google. 

Ir dabar pats durnai jauciuosi kodel as turejau gaisti savo laika - surinkti info ir atsakyti. Kai is autoriaus posto iskart buvo aisku , jog be sansu jam, vien pagal klausimus ir kur atsakymu bando ieskoti.. 

Nebebukit tokie woke - nereik zmoniu sugar coutinti. 

Kokie klausimai tokie atsakymai.. 

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Į maršrutus įlįst labai sunku, niekas tau su vienu autobusu neduos maršruto. Turi užtrikinti tam tikrą dažnumą, pakaitinius autobusus, vairuotojus ir t.t. Be to, ten konkuruojama kaina. Bus sunku, labai.

Išsilaikęs pažymėjimą turi iš karto pasirūpint įmonei savo licencija važiuot žmones. Be jos - pažeidimas, baudos ir t.t. Ką jau kalbėt apie oficialių užsakymų nebuvimą.

Vežiojimas pagal užsakymą - pelningiau. Aišku rūpesčiai lieka tie patys.

Tau būtinai reikia numatyt, kas bus jei autobusas suges kelionės metu, patirs avariją ar dar kas. Su vienu autobusu bus labai sunku.

Seni autobusai turi ribojimų, viešuose pirkimuose beveik visuomet bus sąlyga tam tikras EURO standartas.

Jei neišmanai šios rinkos, gerai pagalvok, ką tu su tuo autobusu veiksi. Vien padangas pakeist kainuos pakankamai, gerai apskaičiuok galimas išlaidas ir potencialas pajamas. Nemažai autobusų matau visuomet stovi aikštelėse ir tik kartais juda. Ypač per pastaruosius metus buvo keblu. Aišku, jei įperki apynaujį autobusą, turi šansų bet pirkimuose, kitaip nežinau ką veikt gali. Į Lenkiją vežiot šopintis ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, TEGAS parašė:

Ir dabar pats durnai jauciuosi kodel as turejau gaisti savo laika

Bet tu jam padejai. Dabar tu jam pagelbejai. Ta padarydamas sukurei pridetine verte siam forumui ? . Tavo vienintelio post'as yra vertingas sioje temoje. Aisku jis galejo rasti info google pagalba, bet jam matyt yra problema paklausti tinkamo klausimo, tam, kad rastu suprantamus atsakymus.

Aciu tau uz info.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai įdomi tema. Turiu pažįstamą kuris tuo užsiema. Turi nusipirkęs mažesnį autobusą (nelabai apie juos išmanau, bet ten ne toks ilgas, labai panašus į mokyklinius).Pradžioje buvo labai motyvuotas ir net laimėjo vienos savivaldybės maršrutą. Vežiojo gal pusę metų, bet supratęs, kad nuostolinga - metė. Spėju, dar priklauso kokioje savivaldybėje laimi. 

 

Kadangi autobusas naujas, lizinginis reikėjo kažką daryti. Tada pradėjo ieškoti turizmo vadybininkų, kurie organizuoja keliones. Ir čia prasimušo užsakymai kaip iš gausybės rago. Dabar vežioja žmones į LT LV EE ir PL. Nevažiuoja toliau, nes reikia pakaitinio vairotojo. 

 

Kiek žinau, ir dabar sekasi neblogai. Užsakymu turi pakankamai daug, bet ir įdirbio įdėjo labai daug :) 

 

Sėkmės

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū, kas suregavote  ir tie kurie negatyviai ir ne. Visos nuomonės yra reikalingos ir suprantamos.  Ko nežinojau tai dėl papildomos licendzijos. dėl jos pasidomėsiu rimčiau. Bet pagal jūsų išdiskutuotą dalyką ir komentarus supratau, kad geriau važiuot į užsienį su užsakamaisiais per agentūras nei trintis lietuvoje. Tą dar pats tada geriau išsižiūrėsiu. 

Dėl atsiperkamumo. NIEKAS NEŽINO TIKSLIAI todėl sakyti, kad pats gali nuspėt ar lengva nuspėt tai galit net nesakyt taip nes nei vienas to nepasakė ,kad tikrai būtent taip apskaičiuojama , o ne kitaip. Ar valandinis , kilometražais ? Jeigu nevairuoja tą dieną, bet autobusas stovi, tai tada valandinis eina (tą tai žinau) bet kai važiuoja tai už kilometražą kiba. Bet kaip tas kilometražo kaina apskaičiuojama tiksliau, kad būtų uždirbama bet ir ne kosminė kaina. NU manau supratote. Bet ačiū ,kas padėjote. Daug apgalvot dar liko. Šią temą kūriau labiau dėl to, kad diskutuot,o ne peikt. Gal kas su tuom būvo susidūrę ir turi įžvalgų. Ačiū visiems.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu pazystama verciasi Autobusais, keliones i uzsieni, vietiniai veziojimai darbuotoju, ar vaiku i ekskursijas. Na jis sake beda. per karantina atleido visus darbuotojus, nes nebuvo nei ka nei kur vezioti, visada minejo kad su Kautra jis negali konkuruoti nes ten nauji autobusai, jis su senesneis dirba, ir mazai kas jau benori tu senesniu autobusu nuomai. Tai vis galvoja kaip is to verslo trauktis ir kazka naujo daryti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 mėnesių...

Dirbu šioj sritį. Jei trumpai - regliarūs maršrutai tarp savivaldybių, galimi tik per viešuosius pirkimus, didžioji dalis pelningų maršrutų yra pas Kautra arba miesto autobusų parkai valdo, kurie licencijas maršrutams pratęsinėja ir naujų konkursų praktiškai neskelbia, čia jau ir konkurecijos tarnybai raštus rašome, kad nauji žaidėjai visada už borto lieka. Nemaža dalis tokių konkursų jau iš anksto turi laimėtojus.

Užsakomieji važiavimai - kaip ir rašė, senų autobusų niekas nebenori, visi nori Euro 6, bet už jų nuoma nori mokėti, kaip už seną autobusą. Pagrindiniai klientai, tai atvykstamojo turizmo kompanijos arba agentūros, kurios organizuoja keliones į EU. Labai sezoninis reikalas, nuo Lapkričio iki Vasario pabaigos praktiškai štilis rinkoje (neskaitant naujų metų laikotarpio). Sezono metu darbo tiek, kad autobusai praktiškai negesinami, atvyksta į boksą, susitvarko ir out. 

Užsakomieji reguliarūs vežimai - niekas nenori mokėti  gerų pinigų, tad važiuojant su senu transportu tenka jį dažnai taisyti, remonto kaštus paskaičiavus, sudėjus kuro kaštus, bei gaunamas pajamas, gali uždirbti tik ant kiekybinio pervežimo skaičiaus, o ne po keletą važiavimų. 

 

Didžiausia rizika - autobusų gedimai, kai parkas 100+ autobusų jie genda praktiškaia kiekvieną dieną, nepriklausomai naujas ar senas autobusas, o dar įvertinant tai, kad patys vairuotojai juos daužo ir gadina,  važiuojant su žmonėmis, sugedus tolimiausiame taške nuo bazės, nepasakysi, kad turi palaukti parą, kol atvyks kitas arba sutvarkys šį, tokiais atvėjais išlaidos autobuso remontui siekia kosminius skaičius.

Esminiai kintamieji uždarbio skaičiavime - žmogiškieji ištekliai, kurių šiuo metu rinkoje praktiškai nėra, kuro kainos, transporto remontai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...