Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

 

Sveiki, pradėjome plėsti šeimos versla su mama ir ieškome prekių transportavimui(tarp miestu) talpesnio automobilio. 
Ka patartumėte? Norisi kad butų patikimas, mažesnėm sąnaudom.

Biudžetas 4-5k, skelbimuose dominuoja vw crafter, transporter ir MB Sprinter(šie trys gerokai brangesni lyginant pagal gamybos metus) bei kitos markės, renault, FIAT ducato, citroen jumper. Mažai žinių turiu šitoje vietoje, reik pagalbos

 

Redagavo dzemaitis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 54 minutes, Stanley parašė:

Už 4-5k tai jau visiškai nesvarbu koks modelis, svarbu, kad nebūtų sugriuvęs, o tokių dauguma ? Net už 15-20k nebuvo lengva rasti tvarkingo buso, o iki 5k vieni griaučiai.

Imkim autoplius visus 5000 eur skelbimus. Vis tiek dauguma is ju nusipirks zmones ir jais vezios krovinius, vienaip ar kitaip visi 5000 eur autobusiukai suks dar desimtis tukstanciu kilometru (kitaip jie kainuotu ne 5k, o kelsi simtus)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kur tema apie automobilius ten ateina ekspertai (bei egzpertai). Autobusų turiu įvairių metų įvairių modelių, ir jie visi toli gražu nėra vienodi. Rudys mėgsta tikrai daugelį. Variklio klausimu - mb/vw silpniausi, aptarnavimu sudėtingiausi, komfortu, interjeru aukščiau. Priklausomai nuo lūkesčių ir renkiesi. Pas patį daugiausia laužomas negailimas sename kėbule boxeris 05 2L 63Kw metų laiko geriausiai, tik išvaizda morališkai pasenus, bet remonto atžvilgiu paprastas kaip trys kapeikos, diržus reiks keisti jau antrą kartą, o ties varikliu niekas neliesta, važiuoklė vos kelios dalys apžiūroje nepatikusios buvo, kėbulą sutvarkė, kai skardos juokingomis kainomis pervirina ir ramu ? Taip kad priklausomai kam tau jis reikalingas, kokie svoriai kokia talpa ir nori ar darbinio arkliuko ar komforto ar išvaizdos pagal tai ir rinkis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad prancūzai tokiam biudžete geresni - sutinku, nes nepermoki už ženkliuką ir už tą pačią sumą nuperki naujesnį, taigi geresnį. 
Dėl būklės, tai taip, beveik kiekvienas iš autopliuso užsives ir važiuos, bet manau nelabai norėtum dirbt su tokiu kur neveikia valytuvai, pečiukas, blogai darinėjasi durys ir pan. Aš jau nekalbu apie techninius gedimus kai teka skysčiai, dūmija variklis ir pan. Pažįstamui išlūžo galinis tiltas, remonto kaina buvo didesnė nei buso vertė, tai teko parduot už centus. Perekupas kuris pirko sakė padarys, kad atlaikytų ant pardavimo... 
Dar skirtumas yra dėl ilgio ir aukščio. Jei visiškai nesvarbu, tai pasirinkimo daug ir galima kažką rast gyvesnio. Kai žmonės ieško konkretaus ilgio ir pločio, tai pasiūlos ratas stipriai sumažėja ir tenka rinktis iš to kas yra, o ne ko nori. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokiam čia busui tiltai tiek kainuoja? Naudotos dalys pastebėjau labai neadekvačiai yra nustatomos. Sugedęs buvo ir crafteriui tiltas, Vilniuje radau vos keletą už 700-900eur, Kaune paimiau už 350 iš daužtos į priekį, bet pasirodo jau užimas buvo, todėl galiausiai prie Jonavos už 280 paimtas važiuoja jau keli metai ? ir nemažai pastebėjau tokių dalykų su jų dalimis, su lengvųjų kažkaip netenka taip susidurti žiauriai, jog visi šrotai viename mieste taip sukėlę kainas, nors busu dauguma jau buna specializuoti šrotai. Kaina kaip minėjo tikrai labai priklauso nuo aukščio ir ilgio, kuo ilgesnis ir aukštesnis tikrai bus brangesnis. Pats ieškojau puse metų , kadangi neskubiai reikėjo mūsų šalyje ir aplinkinėse su praaukšinimu ir bent 3.7 ilgio nesugriuvusio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 19 valandų, venom parašė:

vw crafter už 5k ? buvo pas mus 2014-metais 2013 metų vw crafteris, kuris per metus laiko supuvo.

Hmmm, labai mažai metai laiko.. gal būt reikėjo dėti anti korozija dugnui, ar kokiu kitu priemonių imtis ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • dzemaitis pakeitė pavadinimą į Komercinis autobusiukas
prieš 17 valandų, Stanley parašė:

Kad prancūzai tokiam biudžete geresni - sutinku, nes nepermoki už ženkliuką ir už tą pačią sumą nuperki naujesnį, taigi geresnį. 
Dėl būklės, tai taip, beveik kiekvienas iš autopliuso užsives ir važiuos, bet manau nelabai norėtum dirbt su tokiu kur neveikia valytuvai, pečiukas, blogai darinėjasi durys ir pan. Aš jau nekalbu apie techninius gedimus kai teka skysčiai, dūmija variklis ir pan. Pažįstamui išlūžo galinis tiltas, remonto kaina buvo didesnė nei buso vertė, tai teko parduot už centus. Perekupas kuris pirko sakė padarys, kad atlaikytų ant pardavimo... 
Dar skirtumas yra dėl ilgio ir aukščio. Jei visiškai nesvarbu, tai pasirinkimo daug ir galima kažką rast gyvesnio. Kai žmonės ieško konkretaus ilgio ir pločio, tai pasiūlos ratas stipriai sumažėja ir tenka rinktis iš to kas yra, o ne ko nori. 

 

prieš 15 valandų, InTeXaS parašė:

Kokiam čia busui tiltai tiek kainuoja? Naudotos dalys pastebėjau labai neadekvačiai yra nustatomos. Sugedęs buvo ir crafteriui tiltas, Vilniuje radau vos keletą už 700-900eur, Kaune paimiau už 350 iš daužtos į priekį, bet pasirodo jau užimas buvo, todėl galiausiai prie Jonavos už 280 paimtas važiuoja jau keli metai ? ir nemažai pastebėjau tokių dalykų su jų dalimis, su lengvųjų kažkaip netenka taip susidurti žiauriai, jog visi šrotai viename mieste taip sukėlę kainas, nors busu dauguma jau buna specializuoti šrotai. Kaina kaip minėjo tikrai labai priklauso nuo aukščio ir ilgio, kuo ilgesnis ir aukštesnis tikrai bus brangesnis. Pats ieškojau puse metų , kadangi neskubiai reikėjo mūsų šalyje ir aplinkinėse su praaukšinimu ir bent 3.7 ilgio nesugriuvusio.

Dydis ne toks aktualus, gan lanksčiai galiu rinktis(bus veziojama dėžes, dėžutes įvairių dydžiu, tai bus sukamasi iš to kiek vietos yra) Svarbiausia kad nereikalautų taisymo dažno ir tiesiog važiuotų kiek įmanoma geriau bei mažesnes kiek įmanoma kuro sąnaudos. Ir jo žinoma kaip minėjo Stanley, nesinorėtų kad neveiktų valytuvai ir kiti naudojimo patogumui svarbus dalykai, bet man jie atrodo lengviau patvarkomi(mažiau kainuos) nei pvz va kaip rasot, kad subyra važiuoklės dalys ..

Kitas dar manau aktualus dalykas yra keliu mokesčiai, ne? Kiek girdėjau iš bobučių pasakų kad pvz FIAT ducato jo nėra, o Sprinter yra. 

Redagavo dzemaitis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, dzemaitis parašė:

Hmmm, labai mažai metai laiko.. gal būt reikėjo dėti anti korozija dugnui, ar kokiu kitu priemonių imtis ? 

I stoga saude akmenukai ir busikas buvo tik pusę metų iš salono ir visas baltas stogas nuėjo rudais plemais

Redagavo venom
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, dzemaitis parašė:

Dydis ne toks aktualus, gan lanksčiai galiu rinktis(bus veziojama dėžes, dėžutes įvairių dydžiu, tai bus sukamasi iš to kiek vietos yra) Svarbiausia kad nereikalautų taisymo dažno ir tiesiog važiuotų kiek įmanoma geriau bei mažesnes kiek įmanoma kuro sąnaudos. Ir jo žinoma kaip minėjo Stanley, nesinorėtų kad neveiktų valytuvai ir kiti naudojimo patogumui svarbus dalykai, bet man jie atrodo lengviau patvarkomi(mažiau kainuos) nei pvz va kaip rasot, kad subyra važiuoklės dalys ..

Kitas dar manau aktualus dalykas yra keliu mokesčiai, ne? Kiek girdėjau iš bobučių pasakų kad pvz FIAT ducato jo nėra, o Sprinter yra. 

Dažniausiai pataisyt važiuoklę daug paprasčiau nei kokį pečiuką, nes nuperki detales parduotuvėje ir pakeičia bet kuris servisas per pusvalandį už keliasdešimt €, svarbu busas tilptų ant keltuvo. O kai atsiranda bėdų su prietaisais, elektra, tai dauguma servisų net neapsiima daryt, nes gali tekti daug ardyti ir labai ilgai ieškoti gedimo, dar užsiiminėti dėvėtų dalių paieška. 

Kelių mokestis priklauso nuo to kas parašyta dokumentuose - jeigu N1 reiškia tai komercinis transportas ir mokestis yra, jeigu M1 reiškia tai lengvasis auto ir mokesčio nėra. Teoriškai visi keleiviniai (su stiklais ir sėdynėm) yra M1, o visi krovininiai yra N1, bet praktiškai esu matęs tiek keleivinių su N1, tiek krovininių su M1. Pakeist kategoriją Lietuvoj kiek žinau labai sunku. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 3 minutes, Stanley parašė:

Šiuolaikinių busų dažų danga labai plona, netgi ant poros metų senumo jau galima rasti rūdžių. 

nu tai čia pusmetis tam busui tik buvo ? esu turėjęs ne vieną automobilį apibraukytą, nei vienas nesurudyjo taip greitai kaip tas wc crafteris, matomai iš perdirbto metalo gamina, ne itin kokybiškai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Stanley parašė:

Dažniausiai pataisyt važiuoklę daug paprasčiau nei kokį pečiuką, nes nuperki detales parduotuvėje ir pakeičia bet kuris servisas per pusvalandį už keliasdešimt €, svarbu busas tilptų ant keltuvo. O kai atsiranda bėdų su prietaisais, elektra, tai dauguma servisų net neapsiima daryt, nes gali tekti daug ardyti ir labai ilgai ieškoti gedimo, dar užsiiminėti dėvėtų dalių paieška. 

Kelių mokestis priklauso nuo to kas parašyta dokumentuose - jeigu N1 reiškia tai komercinis transportas ir mokestis yra, jeigu M1 reiškia tai lengvasis auto ir mokesčio nėra. Teoriškai visi keleiviniai (su stiklais ir sėdynėm) yra M1, o visi krovininiai yra N1, bet praktiškai esu matęs tiek keleivinių su N1, tiek krovininių su M1. Pakeist kategoriją Lietuvoj kiek žinau labai sunku. 

Apie kelių mokestį teisingai, kas įrašyta dokumentuose, jei krovininis tai ir mokėsi mokamuose keliuose jei važiuosi. Jei talpa ne labai aktuali gali suktis ir keleiviniam išėmus sėdynes.

Apie kategorijos keitimą žinios labai senos turbūt pas patį, ekspertizę atlikti tereikia, krovininiam yra vienintelis bene dalykas pertvara nuo vairuotojo, o krovininių į keleivinius tiesiog neapsimoka perdarinėti, pjaustyti pertvaras ir panašiai. Paprastiems automobiliams jei neklystu apie 60eur buvo praeitais metais ekspertizė, sukrauni galines sedynes diržai tvarkingi ir viskas. Dažnu atveju būna dėl mokesčių jų šalyje kaip danijoje keleiviniai perdaryti į krovininį.

Dėl valytuvų ir kitų menkniekių, autobusai savo sandara yra tikrai paprastesni nei automobiliai ( na crafteriai sprinteriai atimeta ? ) tokių kad ten neveiktų kažkokie paprasti dalykai nelabai ir rasi turbūt, lygiai taip pat kaip su automobiliais taip ir su mikroautobusais važiuoja visi ir reikalingi ir valytuvai ir pečiukai ir kita įranga tad jei jau sugenda tai ir tvarko. Mikroautobusai yra juk tie patys automobiliai tik sukurti atlikti paskirtus darbus, tai kas gali atsitikti automobiliui gali ir mikroautobusui.

Kiekvienas modelis irgi turi savo silpnybių, ar tai sankabos ar tai 6 bėgis, tiltas ar dar velniai žino kas. Pirmiausia nuspręsk kokio dydžio reikia, kokio apskirtai reikia ir tada jau žiūrėk būkles, rudis.

Beja, virš 3 metrų aukščio busų servisų pasirinkimas minimalus, todėl kainos jų būna aukštesnės. Dėl serviso vartų aukščio nemažai negali aptarnauti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deja klysti dėl ekspertizių: https://www.tuvlita.lt/paslauga/technine-ekspertize/ekspertines-paslaugos/krovininiu-transporto-priemoniu-perdirbimas-i-lengvuosius-automobilius/ 

Dėl pečiukų ir kitų smulkmenų irgi nesutikčiau, Lietuvoj vyrauja nuomonė, kad kol darbinė mašina vedasi ir važiuoja tol jos būklė gera. Taip pat dažniausiai juos vairuoja darbininkai, o už remontą moka šefai, kuriem visiškai nusispjaut kas ten neveikia. Trečias aspektas, kad busas turi važiuoti kasdien ir uždirbinėti pinigus, prastova kainuoja brangiai, todėl visi nebūtini remontai atidedami kaip įmanoma vėlesniam laikui. Todėl kiek tenka apžiūrinėti komercinio transporto - ten dažnai daug kas neveikia, nors tų navarotų gerokai mažiau nei lengvajam auto.  

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip dėl kainos klystu, tačiau kaip minėjau, autobusų iš krovininių į keleivinius niekas neperdaro, o keleivinį mikroautobusą registruoti kaip krovininį irgi nėra prasmės.

Pats turiu "keletą" mikroautobusų, ir apžiūrėjęs jų daug, interjero pabrozdinimai ar daiktadežės lūžis tikrai būna, bet defektų vairavimo komfortui kaip pečiukai ar neveikiantys valytuvai neteko net matyti, na visiškų lavonų ir neteko važiuoti žiūrėti, bet čia jau matosi iš nuotraukų ar paskambinus sužinai kokia būklė bent dalinai. Vėl gi jis žiūri į transporterius tai jam dydis nėra svarbu, tai mažų keleivinių daug yra naudojama ir asmeniais tikslais. Ir kiekviena įmonė žiūri kitaip į transportą, kaip ir kiekvienas vairuotojas, už tokią sumą tikrai galima rasti normalų autobusą, kokį traffic'ą keleivinį pasiims sedynes išims ir dėžutės tilps ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia tik Lietuvoje nėra prasmės, užsienyje netik mikroautobusus, o ir minivenus, visureigius ir netgi universalus perdarinėja į krovininius dėl mažesnių mokesčių. Vienose šalyse reikia išimti sėdynes ir statyti pertvarą, kitose tiesiog įrašo dokumentuose kokią nori kategoriją. Po to tie perdaryti atvažiuoja čia. Esmė, kad reikia visada pasitikrinti kategoriją prieš perkant, nepriklausomai nuo to kaip atrodo busas. 

Įdomu kaip iš skelbimo pamatysi, kad kažkas neveikia. O jei pardavėjai viską sakytų telefonu, tai neturėčiau darbo ? 

Atsakant į temą - jeigu nereikia didelio buso, nevežiosi sunkių krovinių, tai rekomenduočiau Nissan NV200 - kiek jų matęs statistinė būklė geresnė nei busų, o tas 1.5 dyzeliukas patikimas ir valgo perpus mažiau. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...