Pereiti prie turinio

Klausimas dėl automobilio garantijos


Rekomenduojami pranešimai

Klausimas ne perekupams, prekeiviams ir pan., o paprastiems vairuotojams, kurie pirko naujus ar apynaujius auto su gamykline garantija ir atsiradus gedimui teko realiai ja pasinaudoti - ar labai kabinėjasi atstovybės prie serviso knygutės, ar nebuvo taip, kad anuliavo garantiją nes buvo kažkiek pavėluotas aptarnavimas? 

Kasdien peržiūrinėju įvairių auto servisų knygutes ir labai retai kada jos būna idealiai tvarkingai užpildytos, beveik visada būna pavėluotas aptarnavimas kažkiek km, o į laiką išvis niekas nekreipia dėmesio. Pvz., jei nustatytas intervalas 1metai arba 30k km, o žmogus važinėja po 15k per metus, tai štampai servisų knygutėje vistiek bus kas 2 metus. Atstovybės sako, kad nenutrūktų garantija reikia griežtai laikytis gamintojo nurodytų intervalų, bet kažkaip abejoju, kad didžioji dalis apynaujių auto važinėja su nutraukta garantija ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai ir nuo atstovybės priklauso / gamintojo. Ir nuo to, kiek pradelsta. Dėl +10% kilometražo negirdėjau, kad kas nors būtų prisikabinęs, bet už pradelstus 5k VW garantiją atėmė ?

Citroen kai buvo VEHO tai burbėdavo dėl kiekvieno km, bet garantiją taikė kelis kartus su komentaru: bet kitą kartą jau netaikysim ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu patirties su VW, tai visas bėdas nemokamai sutvarkė, du kartus lempa keitė, sailentblokus 3kart pakeitė ir dar kondicionieriaus radiatorių nemokamai pakeitė.

Visus servisus pas juos atlikau. Viena kart ant ribos buvo kilometražas ir sakau ar galiu vėliau šiek tiek padaryt (viršyti km), sako negalima, nes iškart garantija prarasiu..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, Stanley parašė:

Klausimas ne perekupams, prekeiviams ir pan., o paprastiems vairuotojams, kurie pirko naujus ar apynaujius auto su gamykline garantija ir atsiradus gedimui teko realiai ja pasinaudoti - ar labai kabinėjasi atstovybės prie serviso knygutės, ar nebuvo taip, kad anuliavo garantiją nes buvo kažkiek pavėluotas aptarnavimas? 

Kasdien peržiūrinėju įvairių auto servisų knygutes ir labai retai kada jos būna idealiai tvarkingai užpildytos, beveik visada būna pavėluotas aptarnavimas kažkiek km, o į laiką išvis niekas nekreipia dėmesio. Pvz., jei nustatytas intervalas 1metai arba 30k km, o žmogus važinėja po 15k per metus, tai štampai servisų knygutėje vistiek bus kas 2 metus. Atstovybės sako, kad nenutrūktų garantija reikia griežtai laikytis gamintojo nurodytų intervalų, bet kažkaip abejoju, kad didžioji dalis apynaujių auto važinėja su nutraukta garantija ? 

Tikrai negalima, zmonos "jeep" garantiniam pase aiskiai parasyta, kad praleidus aptarnavima arba virsijus kilometrus garantija be klausimu nutraukiama. Vietos interpretacijom nera

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai turi garantinę mašiną tai aišku, kad reikia aptarnavimus atlikinėti laiku, savaime suprantama. Bet klausimas yra kai perki dėvėtą garantinę mašiną ir ten knygutė nėra tvarkingai užpildyta. Aišku, kad tiek knygutėse rašo tiek atstovybėse sako, kad negalima viršyti intervalų, kitaip nutrūks garantija, bet čia yra teorija, o klausimas kaip būna realiai iš praktinės pusės. Todėl ir klausiu tų, kas realiai buvo atvažiavęs taisyti auto, nes perskaityti kas parašyta knygutėj galiu ir nekurdamas šitos temos ? 

Jei kam įdomu, tai Hyundai Vokietijoje galima viršyti intervalus iki 2000km arba 2mėn. Viršijus garantija nenutrūksta, o tampa apribota. T.y., sugedus kokiai navigacijai ar stiklo pakelėjui taisys be problemų, bet jeigu bus variklio gedimas tai jie jau žiūrės atidžiau ir jeigu nustatys, kad gedimas galėjo įvykti dėl ne laiku atlikto aptarnavimo, tai gali pripažinti kaip negarantinį gedimą. 
Lietuvoje galima viršyti 1000km ir 1mėn. Viršijus irgi garantija nenutrūksta, bet įvykus bet kokiam, net nesusijusiam gedimui iš pradžių atstovybė siųs užklausą gamintojui, o gamintojas jau pasakys, ar gedimas garantinis ar ne. 


Tai tik parodo, kad lietuviai Europoje yra trečiarūšiai ir neverti vakarietiškos paslaugų kokybės ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...