Pereiti prie turinio

Automobiliu tiekejas


Rekomenduojami pranešimai

prieš 12 valandų, Karol parašė:

Turbut geriausias apibudinimas. 

Dabar paieskose faino auto (ar kabrioletas ar siaip koks retas modelis). Tai jau buvau apziuret kelis ledinius, viskas keista laiku ir priziureta... Zodziu drasko akis, kad automato dezes tepalai nesikeicia, ar, kad antifryzo ir stabdziu skyscio keisti nereikia. Arba PILNA SERVISO ISTORIJA, tik ji baigesi 2015.... Blemba nezinau, bet nauju auto esu turejes, visada keiciasi kazkaip. Toyota hybrid irgi keiciasi, netgi toyotai, net ir fordui ir opel corsai.  Arba "ai cia smulkmena, termostatas gi pasikeicia". As suprantu, bet sake ledas, tai suprask viskas super:))) Viena buvau kur tikrai is isores ledas, pora ibrezimu ant kebulo, bet ir tu paieskot reikejo. Meistras pasijunge diagnostika, tai viskas uzsidege kas galejo uzsidegt ir ant galo stogas kiauras pasirodo :))))) Sitas irgi ledinis buvo, sedi ir vaziuoji (kas technically teisingai, nes kazkiek vaziuot imanoma atsisedus)

Prie Uk pripratus, ledas reiskia tai maximum tu baterija pasikeisi ir road tax sumokesi (aisku irgi visko buna, nieko nesakau, bet retas dalykas) :))) O ne vesi i servisa perdarinet ir pan ir matuot geometrija, nes galas pridauzytas. Tai man kaip bicui is kitur visiskai nesuprantama ir pikta, o speju perekupai zvengia, kad nesamoniu prisigalvoju. 

Vargsti be reikalo. Praktiškai nėra ledinių naudotų automobilių Lietuvoje, kai tai suprasi, viskas stipriai supaprastės. ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 58 minutes, InTeXaS parašė:

Bet juk tame ir esmė, jog bent mano manymu siekiame forumą padaryti vėl naudingu, tavęs panašu čia dar nebuvo, kai forumas buvo tikrai gyvas ir blevyzgų temose nesusijusių su tema nelabai ir pasitaikydavo. Paskutiniu metu forumas tapo tokiu, jog pagal temos pavadinimą aišku beveik kuris blevyzgų mėgėjas ateis ar jau buvo atėjęs šauti nesusijusią su tema nesąmonę.

Žiūrėk, jei toks krūtas esi, nusipirk šitą forumą, tada galėsi diktuoti savo sąlygas ir "muziką užsakinėti". Kadangi matyt to neįstengi padaryti, deja teks toleruoti ir kitaip mąstančius.

Aš nekalbu apie duoną ir batus šioje temoje. Kalbu apie automobilius, tik kitu kampu ir tai nėra blogai, o jeigu tau asmeniškai kitokia nuomonė nepatinka - tai yra tavo problema, ir manęs ji nei kiek nejaudina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 13 valandų, Karol parašė:

drasko akis, kad automato dezes tepalai nesikeicia

Šiaip daug mašinų yra, kur pagal reglamentą dėžės alyva nesikeičia, pvz. ant BMW net ant dėžės lipdukas yra "lifetime oil". Bet tas "lifetime" reiškia iki garantijos pabaigos, o ne tol kol kėbulas nesupūs. Jei nori, kad mašina tarnautų reikia keisti. Lygiai taip pat kaip variklio alyvą reikia keisti kas 10k, o ne kas 30k kaip rašo knygutėje. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 13 valandų, Karol parašė:

drasko akis, kad automato dezes tepalai nesikeicia

Šiaip daug mašinų yra, kur pagal reglamentą dėžės alyva nesikeičia, pvz. ant BMW net ant dėžės lipdukas yra "lifetime oil". Bet tas "lifetime" reiškia iki garantijos pabaigos, o ne tol kol kėbulas nesupūs. Jei nori, kad mašina tarnautų reikia keisti. Lygiai taip pat kaip variklio alyvą reikia keisti kas 10k, o ne kas 30k kaip rašo knygutėje. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 13 valandų, Karol parašė:

drasko akis, kad automato dezes tepalai nesikeicia

Šiaip daug mašinų yra, kur pagal reglamentą dėžės alyva nesikeičia, pvz. ant BMW net ant dėžės lipdukas yra "lifetime oil". Bet tas "lifetime" reiškia iki garantijos pabaigos, o ne tol kol kėbulas nesupūs. Jei nori, kad mašina tarnautų reikia keisti. Lygiai taip pat kaip variklio alyvą reikia keisti kas 10k, o ne kas 30k kaip rašo knygutėje. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, As Justas parašė:

Bet kad 2006 m. mašinai dažų sluoksnį matavo, tai man keistai pasirodė ?

O koks skirtumas kelintų metų mašina? Jei kėbulas iš špakliaus nulipdytas ar iš gabalų suvirintas, tai man tokios mašinos ir nemokamai nereiktų. Aišku juokinga kai neperka mašinos dėl kosmetinių padažymų, bet čia dažniausiai būna kai paprasti žmonės bando vaidinti auto tikrintojus, nusiperka matuoklį ir nežino kam jis reikalingas ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 18 minučių, Stanley parašė:

Šiaip daug mašinų yra, kur pagal reglamentą dėžės alyva nesikeičia, pvz. ant BMW net ant dėžės lipdukas yra "lifetime oil". Bet tas "lifetime" reiškia iki garantijos pabaigos, o ne tol kol kėbulas nesupūs. Jei nori, kad mašina tarnautų reikia keisti. Lygiai taip pat kaip variklio alyvą reikia keisti kas 10k, o ne kas 30k kaip rašo knygutėje. 

Toyotos hybrid irgi lifetime. Bet patys ir keicia. ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 39 minutes, MartynasKu parašė:

Vargsti be reikalo. Praktiškai nėra ledinių naudotų automobilių Lietuvoje, kai tai suprasi, viskas stipriai supaprastės. ?

Zinok bijau, bet tenka pritarti. Bet cia turbut ateina is supratimo kas tas ledinis kaip Stanley sake. Ledinis, bet ta ir ta ir ana ir dar va sita reikia keisti + parudijimu yra, bet vaziuot netrukdo = lietuviskai ledinis, nes lyg ir vaziuoja. Suplyses salonas - irgi ledinis, nes vaziuoja. Kol vaziuoja - ledinis. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 2 minutes, Karol parašė:

Zinok bijau, bet tenka pritarti. Bet cia turbut ateina is supratimo kas tas ledinis kaip Stanley sake. Ledinis, bet ta ir ta ir ana ir dar va sita reikia keisti + parudijimu yra, bet vaziuot netrukdo = lietuviskai ledinis, nes lyg ir vaziuoja. Suplyses salonas - irgi ledinis, nes vaziuoja. Kol vaziuoja - ledinis. 

Kai Stanley nupirko iš Vokietijos prieš mėnesį tėvui 2010 m. Aurį, tai na taip metai senoki, bet mašina tikrai ledas - niekur a nei rūdelės, viduje viskas labai užlaikyta, kaip naujo automobilio, bet tokie variantai ir kainuoja. 7,5 k EUR už 2010 m. automobilį - daugoka, kai autopliuse galima už pusę tiek rasti krūvas skelbimų, tiesa kai pradedama vietoje žiūrėti kas ir kaip, tada paaiškėja, kad už "pusę kainos" nėra ką pirkti. Tai va tada ir grįžtam prie to, kad geriau senesnė, bet gerai užlaikyta už brangiai, negu naujesnė, bet nujota, su paslėptais defektais ir t.t. už pigiau. Kam ko reikia. ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 51 minutę, MartynasKu parašė:

Žiūrėk, jei toks krūtas esi, nusipirk šitą forumą, tada galėsi diktuoti savo sąlygas ir "muziką užsakinėti". Kadangi matyt to neįstengi padaryti, deja teks toleruoti ir kitaip mąstančius.

Aš nekalbu apie duoną ir batus šioje temoje. Kalbu apie automobilius, tik kitu kampu ir tai nėra blogai, o jeigu tau asmeniškai kitokia nuomonė nepatinka - tai yra tavo problema, ir manęs ji nei kiek nejaudina.

Nusipirko nauji žmonės forumą, žadėjo atgimimą tačiau kol kas bent man nelabai matosi žingsnių į tą pusę. Labai nesmagu, kai forume lankausi ganėtinai dažnai jau daugiau nei dešimtmetį matyti kaip jis ritasi žemyn, ateina nauji žmonės kurių tikslas jį niokoti, ne kurti naudingą turinį.

Į tavo įžvalgas apie automobilius ir supratimą apie juos niekas nediskutuoja, visiems aišku iš kiekvieno post'o kad arti nulio ? bet tai niekam kaip ir netrukdo, ir dėl to nieko nesakau ir aš. Matau kad daužau galvą į sieną ir nebepanašu, jog forumas sugrįš į naudingo turinio platformą.

Tavasis palyginimas yra visiškai tikslus , žmogus aiškiai parašė jog ieško partnerio kuris tiektu jam automobilius. Tavo sulyginime su batais būtų kažkas panašaus į tai, jei žmogus ieško batų tiekėjo iš užsienio, tu jo temoje pradedi rašyti, kad Lietuvoje niekas gerų batų neparduoda, visi blogi, Vokiečiuose tik geri bet jie žymiai brangesni, o pas mus atveža tik pigiausius nekokybiškus ir parduoda užsimetę brangiai. Bet ar žmogus klausė kokie batai yra pardavinėjami Lietuvoje ar kitoje šalyje, kokių jis batų tiekėjų ieško, klausė ką apie kokybę? Na ne, tai nematau tikslo kam apkrauti temą netiesioginiais atsakymais, juk renkamės į tokias temas padėti žmonėms, atsakyti į klausimus, ne diskutuoti nesusijusia tema.

O bet tačiau, turbūt teks tapti tik skaitovu šiame forume, nes jau lieka nebeaišku ar facebook'o komentaruose esu ir skaitau močiučių pezalus, ar verslo ir IT bendruomenės forume.

 

P.s. Gal reikia skardinių ratų taviesiems auriams yarisams, su padangomis apie 6mm universaliomis, ir orginaliais toyota kalpokais? R14, nėra gražuoliai bet žiemai sueis. Atiduosiu už pažadą bent mėnesį neteršti temų kuriose neturi supratimo.

Redagavo InTeXaS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, InTeXaS parašė:

Nusipirko nauji žmonės forumą, žadėjo atgimimą tačiau kol kas bent man nelabai matosi žingsnių į tą pusę. Labai nesmagu, kai forume lankausi ganėtinai dažnai jau daugiau nei dešimtmetį matyti kaip jis ritasi žemyn, ateina nauji žmonės kurių tikslas jį niokoti, ne kurti naudingą turinį.

Į tavo įžvalgas apie automobilius ir supratimą apie juos niekas nediskutuoja, visiems aišku iš kiekvieno post'o kad arti nulio ? bet tai niekam kaip ir netrukdo, ir dėl to nieko nesakau ir aš. Matau kad daužau galvą į sieną ir nebepanašu, jog forumas sugrįš į naudingo turinio platformą.

Tavasis palyginimas yra visiškai tikslus , žmogus aiškiai parašė jog ieško partnerio kuris tiektu jam automobilius. Tavo sulyginime su batais būtų kažkas panašaus į tai, jei žmogus ieško batų tiekėjo iš užsienio, tu jo temoje pradedi rašyti, kad Lietuvoje niekas gerų batų neparduoda, visi blogi, Vokiečiuose tik geri bet jie žymiai brangesni, o pas mus atveža tik pigiausius nekokybiškus ir parduoda užsimetę brangiai. Bet ar žmogus klausė kokie batai yra pardavinėjami Lietuvoje ar kitoje šalyje, kokių jis batų tiekėjų ieško, klausė ką apie kokybę? Na ne, tai nematau tikslo kam apkrauti temą netiesioginiais atsakymais, juk renkamės į tokias temas padėti žmonėms, atsakyti į klausimus, ne diskutuoti nesusijusia tema.

O bet tačiau, turbūt teks tapti tik skaitovu šiame forume, nes jau lieka nebeaišku ar facebook'o komentaruose esu ir skaitau močiučių pezalus, ar verslo ir IT bendruomenės forume.

Viską puikiai suprantu ką tu turi omenyje. Ir taip, faktas kad mano atsakymas nebuvo tiesiai į temą. Bet mano posto tikslas buvo labiau socialinis t.y. kad chebra, nedarykit verslo pasitelkiant apgavystes, sukčiavimus ir pan. ir jeigu temos autorius atsižvelgtų į mano postą - tai ir pats jo klausimas taptų neaktualus.

Nes akivaizdus dalykas yra vienas, gerų automobilių Vokietijoje nepavyks nupirkti pigiau negu jie yra autopliuse, nebekalbu apie parvežimo išlaidas, o dar ir uždirbti reikia. Tad noras uždirbti iš importuotų automobilių tiesiogiai siejasi su apgavystėmis ir sukčiavimais, tad iš esmės klausimas konvertuojasi vos ne į tai, kad chebra, gal žinot tašką kur galėčiau narkotikų įsigyti ? Žinoma, narkotikai tai akivaizdžiai draudžiamas dalykas, bet defektų slėpimas, ridos atsukinėjimas, aiškinimas kad mašina defektų neturi, nors realiai turi yra taip pat draudžiama veikla, bet be šių dalykų uždirbti nesigaus ir vat būtent tai ir turiu omenyje. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 9 minutes, MartynasKu parašė:

Viską puikiai suprantu ką tu turi omenyje. Ir taip, faktas kad mano atsakymas nebuvo tiesiai į temą. Bet mano posto tikslas buvo labiau socialinis t.y. kad chebra, nedarykit verslo pasitelkiant apgavystes, sukčiavimus ir pan. ir jeigu temos autorius atsižvelgtų į mano postą - tai ir pats jo klausimas taptų neaktualus.

Nes akivaizdus dalykas yra vienas, gerų automobilių Vokietijoje nepavyks nupirkti pigiau negu jie yra autopliuse, nebekalbu apie parvežimo išlaidas, o dar ir uždirbti reikia. Tad noras uždirbti iš importuotų automobilių tiesiogiai siejasi su apgavystėmis ir sukčiavimais, tad iš esmės klausimas konvertuojasi vos ne į tai, kad chebra, gal žinot tašką kur galėčiau narkotikų įsigyti ? Žinoma, narkotikai tai akivaizdžiai draudžiamas dalykas, bet defektų slėpimas, ridos atsukinėjimas, aiškinimas kad mašina defektų neturi, nors realiai turi yra taip pat draudžiama veikla, bet be šių dalykų uždirbti nesigaus ir vat būtent tai ir turiu omenyje. 

Malonu kad būtent pagaliau supranti ką turiu omenyje. Ir nėra taip kaip sakai, dažniausiu atveju perka žmonės su defektais automobilius užsienyje, juos sutvarko, ir tik nuo jų mastymo priklauso kaip jie jį sutvarko, tikrai yra gyvų dar perpardavinėtojų kurie perka defektuotus automobilius, su variklio, dežės defektais, ar kėbulo, juos sutvarko kaip priklauso ir gaunasi matematika, nes tvarkymo kainos yra kitos nei jų šalyje. Ridos atsukinėjimai tikrai nebėra tokia aktuali problema kaip seniau buvo dėl įstatymų pakeitimo ir informacijos kiekio pateikto. Be defektų tvarkingi tikrai kainuoja visur nepriklausomai nuo šalies, tas tiesa. Aš ir pats ieškant automobilio sau ar draugams artimiesiems pirmiausia žiūriu variantus su techniniais defektais, be kėbulo defektų, nes tą sritį aš suprantu puikiai ir galiausiai turiu tvarkingą užtikrintą variantą važiavimui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 9 minutes, InTeXaS parašė:

Malonu kad būtent pagaliau supranti ką turiu omenyje. Ir nėra taip kaip sakai, dažniausiu atveju perka žmonės su defektais automobilius užsienyje, juos sutvarko, ir tik nuo jų mastymo priklauso kaip jie jį sutvarko, tikrai yra gyvų dar perpardavinėtojų kurie perka defektuotus automobilius, su variklio, dežės defektais, ar kėbulo, juos sutvarko kaip priklauso ir gaunasi matematika, nes tvarkymo kainos yra kitos nei jų šalyje. Ridos atsukinėjimai tikrai nebėra tokia aktuali problema kaip seniau buvo dėl įstatymų pakeitimo ir informacijos kiekio pateikto. Be defektų tvarkingi tikrai kainuoja visur nepriklausomai nuo šalies, tas tiesa. Aš ir pats ieškant automobilio sau ar draugams artimiesiems pirmiausia žiūriu variantus su techniniais defektais, be kėbulo defektų, nes tą sritį aš suprantu puikiai ir galiausiai turiu tvarkingą užtikrintą variantą važiavimui.

Tai viskas tvarkoje, bet esminė problema, yra kad lietuvis niekada nesakys, kad kažką tvarkė, ar kad tvarkė kuo pigiau (nes jei tvarkys su brangiom detalėm/medžiagom - automatiškai mažėja uždarbis, o juk visi nori kuo daugiau uždirbti...). Štai todėl, mažai išmanančiam geriau sumokėti porą k daugiau, bet kad viskas būtų originalu iš gamyklos, tai bent žinai žmogus tada kad nieks nieko netvarkė ir nereikia galvoti kaip ten tvarkė ir pan. Nes kur tie tvarkyti variantai, kuriuos lietuviai tvarkė, tai kaip taisyklė padaryta kuo pigiau - nes visi nori kuo daugiau uždirbti. Štai todėl tvarkyti automobiliai, kurie iš kart parduodami yra blogis.
O jeigu kažkoks geresnis variantas ir pasitaiko, visada atsiranda draugas, kaimynas, bendradarbis, kuris nuperka tokį variantą ir skelbimų jis nepasiekia. Pats dirbu visai kitoje srityje ir visi šitie dalykai kuriuos aprašiau lygiai taip pat vyksta ir tik sąžinės bei reputacijos klausimas yra ar daryti viską skaidriai ir sąžiningai ar sukčiauti. Bet kaip sakoma melo kojos trumpos. Būtų Stalney apgavęs, kai pirkau pirmą automobilį sau prieš 4 metus, faktas, kad nebūčiau kreipęsis šiemet, kad dar du nupirktų. Tai jo sąžiningumas jam atsipirko su kaupu, būtent tokiais metodais ir požiūriu turėtų dirbti ir visi kiti automobilių srityje dirbantys ir tuomet bus viskas labai puiku.

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 33 minutes, MartynasKu parašė:

Tai viskas tvarkoje, bet esminė problema, yra kad lietuvis niekada nesakys, kad kažką tvarkė, ar kad tvarkė kuo pigiau (nes jei tvarkys su brangiom detalėm/medžiagom - automatiškai mažėja uždarbis, o juk visi nori kuo daugiau uždirbti...). Štai todėl, mažai išmanančiam geriau sumokėti porą k daugiau, bet kad viskas būtų originalu iš gamyklos, tai bent žinai žmogus tada kad nieks nieko netvarkė ir nereikia galvoti kaip ten tvarkė ir pan. Nes kur tie tvarkyti variantai, kuriuos lietuviai tvarkė, tai kaip taisyklė padaryta kuo pigiau - nes visi nori kuo daugiau uždirbti. Štai todėl tvarkyti automobiliai, kurie iš kart parduodami yra blogis.
O jeigu kažkoks geresnis variantas ir pasitaiko, visada atsiranda draugas, kaimynas, bendradarbis, kuris nuperka tokį variantą ir skelbimų jis nepasiekia. Pats dirbu visai kitoje srityje ir visi šitie dalykai kuriuos aprašiau lygiai taip pat vyksta ir tik sąžinės bei reputacijos klausimas yra ar daryti viską skaidriai ir sąžiningai ar sukčiauti. Bet kaip sakoma melo kojos trumpos. Būtų Stalney apgavęs, kai pirkau pirmą automobilį sau prieš 4 metus, faktas, kad nebūčiau kreipęsis šiemet, kad dar du nupirktų. Tai jo sąžiningumas jam atsipirko su kaupu, būtent tokiais metodais ir požiūriu turėtų dirbti ir visi kiti automobilių srityje dirbantys ir tuomet bus viskas labai puiku.

Pagaliau teisinga informacija, tai kaip dėl tų ratų? pravers prie automobilių parko tokio, o man vietą užima.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 10 minučių, MartynasKu parašė:

Kokių ratų ? ? 

neperskaitei turbūt visko ką rašiau iki galo ir praleidai pasiūlymą ?

Citata

P.s. Gal reikia skardinių ratų taviesiems auriams yarisams, su padangomis apie 6mm universaliomis, ir orginaliais toyota kalpokais? R14, nėra gražuoliai bet žiemai sueis. Atiduosiu už pažadą bent mėnesį neteršti temų kuriose neturi supratimo.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 5 valandas, Karol parašė:

O kodel keistai?

Kebulo darbai pakankamai brangus yra. Tai kaip tikrini sankabas, vaziuokle ir pan, kad isivertinti ar geros bukles, kada reikes remonto ir kiek mazdaug kainuos tai su kebulu lygiai tas pats. Turint omenyje, jog dauguma masinu isvis be jokios istorijos yra. 

LT neturi categories dauzytom masinom, del to ir privalai apsiziuret. PVZ Uk tokia tvarka: mazas dauzimas (tarkim lempa ar keiciasi skardine dalis nuemus ir pan) jei kreipiesi i draudima - iskart nurasoma masina, gauna kategorija N, susitvarkai ir vazineji. Jei dauzimas didesnis, structure (pvz statramstis, galinis sparnas kur pjaut reikes, ar vaziuokle pazeista ir t.t) - gauni S kategorija, masina nurasoma ir isregistruojama, pvz net jei ant bordiuro rata numusei ir kad ir pigu vaziuokle sutvarkyt butu, nes tik pora daliu - taciau skaitosi kaip structure damage ir gauni S. Susitvarkai - turi "regitroje" registruoti is naujo su serviso patikra jei pats darei ar pas garazinius. Cat lieka visam gyvenimui masinos istorijoje. Perki zinai kur dauzta, kiek, kas daryta ir pan. 

LT belenkas belenkaip. Tai man visiskai nieko keisto, kad ir kebulo kokybe nori isivertinti zmones. 

Nes pas mus kaltininkų auto niekas nefiksuoja. Jei įvyko eismo įvykis, tai kaltininko auto gali būti skersa, su visais airbagais šovusiais. Ir tai nebus užfiksuota sistemoje. Nebent bus ne deklaracijos pildymas, o kviečiama policija. Tada gali anuliuoti tech. Bet principe tik nukentėjusio auto, kuris gauna išmoką iš draudimo, būna įamžinta su visais pažeidimais ir kažkur atsispindi istorijoje. O kaltininko atkalama kuo pigiau pas vasią garaže ir lekia atgal į trasą, parduodama kaip "be eismo įvykių"

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 31 minutę, lasickui parašė:

Nes pas mus kaltininkų auto niekas nefiksuoja. Jei įvyko eismo įvykis, tai kaltininko auto gali būti skersa, su visais airbagais šovusiais. Ir tai nebus užfiksuota sistemoje. Nebent bus ne deklaracijos pildymas, o kviečiama policija. Tada gali anuliuoti tech. Bet principe tik nukentėjusio auto, kuris gauna išmoką iš draudimo, būna įamžinta su visais pažeidimais ir kažkur atsispindi istorijoje. O kaltininko atkalama kuo pigiau pas vasią garaže ir lekia atgal į trasą, parduodama kaip "be eismo įvykių"

Būtent!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, MartynasKu parašė:

R14 ir aš tau galiu pasiulyti. ? Auriai važiuoja su R16 arba su R15 deja ? O Yarių neturiu ? 

Pagalvok, galbūt ir yarisas nepamaišytų ? Stenlis ras kokį vistiek

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai smagu, kad taip aktyviai diskutuojat :)

Bet tema sukurta prie verslo ideju ir autorius gan aiskiai parase ko iesko. Yra kitos temos apie auto kur galima eit blevyzgaut kokios masinos pas mus, o kokios svetur. Kaip ten sako pas kaimyna visada zole zalesne ?

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, InTeXaS parašė:

Pagalvok, galbūt ir yarisas nepamaišytų ? Stenlis ras kokį vistiek

Ne, jau viskas užteks tų mašinų. Ir taip draugė tiek tevažiuoja kas 3 dieną po 20 km, būtų mano valia - tai būtumėm nepirkę, bet kad ji pati susitaupė ir labai norėjo, tai nebeturėjau argumentų, kodėl nepirkti. ? Teko pirkti... ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...