Pereiti prie turinio

ArenaMobile sąskaitos ir kliento patirtis


Rekomenduojami pranešimai

Prieš 4 minutes, rrrrr70 parašė:

Manau, jūsų buvę klijentai tikrai pas jus negrįš. O sutartis terminuota, ar ne, didelio skirtumo nėra. Gal jūs, po neterminuotos sutarties pasirašymo, jau kitą dieną perleisite savo klientus dar kam nors ir ką? Vėl nervų gadinimasis?

faktas yra tas, kad 95-98% buvusiu magnetuko klientu pas mus grįžta. 
Tačiau Jūs esate teisus - įjums tarti, kad vėl padarysime tokią didelę verslo logijos klaidą ir vėl lipsime ant to paties grėblio - taip, Jūs tikrai taip galite galvoti - pasaulyje vyksta daug neteisingų dalykų, tik vieni padarę klaidą pasimoko, o kiti tas pačias klaidas kartoja...

ir laikas parodys.. 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, l781 parašė:

faktas yra tas, kad 95-98% buvusiu magnetuko klientu pas mus grįžta. 
Tačiau Jūs esate teisus - įjums tarti, kad vėl padarysime tokią didelę verslo logijos klaidą ir vėl lipsime ant to paties grėblio - taip, Jūs tikrai taip galite galvoti - pasaulyje vyksta daug neteisingų dalykų, tik vieni padarę klaidą pasimoko, o kiti tas pačias klaidas kartoja...

ir laikas parodys.. 🙂

Taip. Kas ne dirba tas neklysta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aj nebemanau kad ginčysiuos su ta arenamobile, sumokėsiu paskutinę sąskaitą, ir pamiršiu. Aš ir jau iškeltas iš jų kitur.

Labai jie apgailestauja, labai prašo supratingumo, bet verslą daro kažkaip netaip, nėra nuoseklumo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 4 minutes, Tmaster parašė:

Aj nebemanau kad ginčysiuos su ta arenamobile, sumokėsiu paskutinę sąskaitą, ir pamiršiu. Aš ir jau iškeltas iš jų kitur.

Labai jie apgailestauja, labai prašo supratingumo, bet verslą daro kažkaip netaip, nėra nuoseklumo

Tai su jų kreiva sistema neaišku kaip čia bus 😂 padidintą /išrašytą sąsk apmokėjau dar sausio 1 iš kart kai gavau. Šiand jau 5 diena vis dar jų sistemoj/savitarnoj nerodo, kad apmokėta, o sąsk. Nurodyta, kad apmokėti iki 08 dienos turiu (keista, kad ne iki galo mėnesio) nebus, kad paskui (nematydami) kad apmokėjau pradės su savo anstoliais ir kitom nesamonėm belstis 😂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Ką tik, RTS parašė:

Nurodyta, kad apmokėti iki 08 dienos turiu (keista, kad ne iki galo mėnesio) nebus, kad paskui (nematydami) kad apmokėjau pradės su savo anstoliais ir kitom nesamonėm belstis 😂

man buvo taip vasarą. Nors ir buvau apmokėjęs, gavau sms, jog jei neapmokėsiu iki kažkokios tai dienos, bus apribotos paslaugos, o pratęsimui reikės kažkokį tai administravimo mokestį mokėti. Aš iškart paskambinau (tada dar galėjai su jais susisiekti skambučiu) ir atsiliepus moterėlė sutvarkė, ale kažkas nepažiūrėjo, kažkas neįrašė, ir sistema automatu išsiuntė perspėjimo sms.

Tad nesuk galvos, gausi perspėjimą prieš perduodant atstoliams 🤣🤣

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-01-05 19:12, Tmaster parašė:

man buvo taip vasarą. Nors ir buvau apmokėjęs, gavau sms, jog jei neapmokėsiu iki kažkokios tai dienos, bus apribotos paslaugos, o pratęsimui reikės kažkokį tai administravimo mokestį mokėti. Aš iškart paskambinau (tada dar galėjai su jais susisiekti skambučiu) ir atsiliepus moterėlė sutvarkė, ale kažkas nepažiūrėjo, kažkas neįrašė, ir sistema automatu išsiuntė perspėjimo sms.

Tad nesuk galvos, gausi perspėjimą prieš perduodant atstoliams 🤣🤣

Na pagaliau užskaitė ArenaMobile mano apmokėjimą, tad oficialiai nebesu jų klientas. 😄 Dabar klausimas lieka dėl mano paskyros jų savitarnoje ir apskritai mano duomenų. Ką turiu padaryt, kad jie juos ištrintų ir nebenaudotų ateitį reklaminiais ar bet kokiais tikslais?

Redagavo RTS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 3 minutes, RTS parašė:

Ką turiu padaryt, kad jie juos ištrintų ir nebenaudotų ateitį reklaminiais ar bet kokiais tikslais?

Parasyk emailu: [email protected] uzklausima, reikalaudamas pagal BDAR nuostatas pateiktu tavo asmens duomenu kopija bei kartu isreiksk savo pageidavima kad pasalintu is visu ju sistemu sukauptus asmens duomenis apie tave.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 12 valandų, RTS parašė:

Na pagaliau užskaitė ArenaMobile mano apmokėjimą, tad oficialiai nebesu jų klientas. 😄 Dabar klausimas lieka dėl mano paskyros jų savitarnoje ir apskritai mano duomenų. Ką turiu padaryt, kad jie juos ištrintų ir nebenaudotų ateitį reklaminiais ar bet kokiais tikslais?

nemanau kad siųs jie tau kokią reklamą. o jei atsiųs, turėtų pakakti vieno atsakymo, jog nepageidauji reklamos.

Tikrai nemanau kad verta lysti pas juos su reikalais. gyva bėda.

Beje @l781 pamiršau paminėti, ankščiau greičiausiai to nerašiau, bus įdomu ir kitiems. Kai pradėjau domėtis, kodėl jie nuo pirmo mėnesio man išrašinėja didesnes sąskaitas nei reikia, jie sakė kad ale tokia yra sutarta. Aš jų klausiu tai kokią jūs sutartį turite, o jie pasirodo neturėjo jokios 😄 tai aš jiems nusiunčiau mūsų su l781 pasirašyta sutartį, IR TIK TADA jie sutiko taikyti sutartą kainą.

Saugokite visas sutartis ne savitarnoje, o savo kompe, ir/arba atspausdintas - stalčiuje

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 24 minutes, Tmaster parašė:

Beje @l781 pamiršau paminėti, ankščiau greičiausiai to nerašiau, bus įdomu ir kitiems. Kai pradėjau domėtis, kodėl jie nuo pirmo mėnesio man išrašinėja didesnes sąskaitas nei reikia, jie sakė kad ale tokia yra sutarta. Aš jų klausiu tai kokią jūs sutartį turite, o jie pasirodo neturėjo jokios 😄 tai aš jiems nusiunčiau mūsų su l781 pasirašyta sutartį, IR TIK TADA jie sutiko taikyti sutartą kainą.

Magnetukas Arenai NEPERDAVE NEI VIENOS sutarties pasirasytos tarp Magnetuko ir kliento. Magnetukas perdave tik: numeri, plana, kaina bei emaila kuriuo siust saskaitas. O jau veliau Arena visiems pradejo siuntineti saskaitas, kaip taisykle vienasaliskai didesnem sumom nei sutarta buvo su Magnetuku.

Tie vartorojai kurie buvo "nepesti" - bei Arenai pamineje fraze stebuklinga "atsiuskit mano parasu patvirtinta sutarti su Magnetuku kurioje yra irasytas PADIDINTAS tarifas" - visuomet gaudavo is Arenos saskaitas Magnetukinem kainom. Taciau tie kurie NUSILEIDO arenos melavimams ir blefams - tie dar turi viena 100% veiksminga buda pareikalauti is Arenos grazinti sumoketas permokas ir karru juos pamokyti kad daugiau net nepagalvotu ignoruoti vartotoju nusiskundimu:

Pakanka parasyti Arenai emaila su reikalavimu: atsiuskite suderinimo akta kuriame matytusi laikotarpiu nuo 2021-11-01 iki 2022-12-31:

- israsytu saskaitu fakturu numeriai, datos, sumos,

- gautu imoku uz jusu numerius datos beinsumos;

- detalios, iskaitomos ir suprantamos isklotines uz saskaitas, virsijancias su Magnetuku sutartos plano mokescius - t.y. tegul pagrindzia kiekviena prirasyta PAPILDOMU PASLAUGU centa-eura nes pagalnistatymanoperatorius tai privalo pateikti.

- galutiniu pvm.saskaitu fakturu kopijas uz visa laikotarpi, nes pirmaji pusmeti budavo menesiai,nkai per menesi klientams siunte po 2, 3 o kartais netgi ir 5 saskaitas emailu tad jus pilna teise galite buti tikri kad nesusigaudo kuri saskaita yra tikroji, kuri anuliuota ir t.t. (kiekviena imone s.f. kopijas privalo kaupti saugoti)

Gave tokia ataskaita pamatysite kad per metus vienam numeriui Arena busnprirasius nuo 1 x 13 = 13 eu iki 5 x 13 = 65 eur - nes as tokia statistika pastebejau pas juos.

Jei Arena tokio suderinimo akto neatsiuncia - rasot skunda i vartotoju t.tarnyba - ir greitai gausite rasta kuriame nurodoma Arenai sugrazinti jusu permometus pinigus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

P.s. jeigu jus buvote nepatenkinti Arenamobile aptarnavimu - bet nutraukete (ar tebesinaudojate ju paslaugomis) - tai nereiskia kad negalite pamokyti juos JU PACIU panaudotais metp9odais.

Jeigu jauciates neuztikrinti ir norite konsultacijos - kreipkites i Magnetuka ir ten gausite atsakymus i visus Jusu klausimus, patarimus bei konsultacijas dominanciais klausimais.

RRT, VVTA, VMI - yra gave dideli kieki skundu nuo vartotoju ir praktiskai visi yra ArenaMobile nenaudai - todel ir Jusu skundas bus dar vienas "akmuo i skestanti Arenos laiva"

Redagavo l781
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 26 minutes, Tmaster parašė:

Didelės finansinės žalos nepatyriau, o kad savaime jie žlugs nesuvaldę vidinių procesų, tuo net neabejoju, tad jų karsto vinių į dangtį kalti nematau prasmės, puikiai tas dangtis laikysis, nes jie patys jį iš vidaus laiko.

Arenamobile vadovo tikslas ir isskaiciavimas butent toks ir yra: kad niekas nesivargins aiskintis del 10-30-50 eur nuostolio, kad daugelis patinges palikti atsiliepima po imones rekvizitais kuriu niekas istrinti negali, kad niekas nerasys akundu i kontroliuojancias istaigas....

Ilgalaikeje perspektyvoje tokie neigiami dalykai daug daugiau padaro zalos imonei nei trumpalaikeje perspektyvoje, tad net jeigu tau ir nebus dideles naudos nuo to asmeniskai - bet bent jau apsaugosi kitus tautiecius nuo analogiskos patirties uzsakant paslaugas is Arenamobile.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Dar apie Arenamobile. Prieš gerą savaitę buvau jiems parašęs, kad nutraukti sutartį ir susigražinti numerius, bet jokio atsakymo nesulaukiau. Šiandien dar kartą parašiau ir pagrasinau vartotojų teisėmis. Tai atrašė, kad jums kaina nebus didinama, tik naujiems vartotojams. Klausiu, tai kodėl ankščiau rašėte, kad didės. Rašo, atsiprašome, ne tam vartotojui nusiuntėme laišką. Už gruodį gavau nepadidėjusią sąskaitą, tai žiūrėsim, kaip toliau bus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 3 minutes, rrrrr70 parašė:

Sveiki. Dar apie Arenamobile. Prieš gerą savaitę buvau jiems parašęs, kad nutraukti sutartį ir susigražinti numerius, bet jokio atsakymo nesulaukiau. Šiandien dar kartą parašiau ir pagrasinau vartotojų teisėmis. Tai atrašė, kad jums kaina nebus didinama, tik naujiems vartotojams. Klausiu, tai kodėl ankščiau rašėte, kad didės. Rašo, atsiprašome, ne tam vartotojui nusiuntėme laišką. Už gruodį gavau nepadidėjusią sąskaitą, tai žiūrėsim, kaip toliau bus.

cia jie taip reaguoja i masini esamu vartotoju begima pas kita operatoriu.

klausimas - ar tikrai nori likti su Arenamobile?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 20 minučių, rrrrr70 parašė:

Sveiki. Dar apie Arenamobile. Prieš gerą savaitę buvau jiems parašęs, kad nutraukti sutartį ir susigražinti numerius, bet jokio atsakymo nesulaukiau. Šiandien dar kartą parašiau ir pagrasinau vartotojų teisėmis. Tai atrašė, kad jums kaina nebus didinama, tik naujiems vartotojams. Klausiu, tai kodėl ankščiau rašėte, kad didės. Rašo, atsiprašome, ne tam vartotojui nusiuntėme laišką. Už gruodį gavau nepadidėjusią sąskaitą, tai žiūrėsim, kaip toliau bus.

Tau reikia ne sutartį nutraukti, o prašyti kad arenamobile parašytų sutikimą išsikelti numerius kitur.

Tavo numeris be paslaugos neveikia, tu jį turi kažkur iškelti, o kadangi esi perkėlęs savo numerius UAB'ui, tai lygiai taip pat gavęs sutikimą iš jų, iškelsi juos kitur, kad ir į tą patį magnetuką, ar atgal į telia/bite/tele2

Šitai sužinojau dar praeitais metais, norėdamas padaryti tą patį ką tu.

Prieš 15 minučių, l781 parašė:

cia jie taip reaguoja i masini esamu vartotoju begima pas kita operatoriu.

klausimas - ar tikrai nori likti su Arenamobile?

@l781 kodėl užuot toliau pylęs purvą ant taip purvinos arenamobile, nepaprotini žmogaus, jog jis sutarties nutraukimo atveju ne susigrąžintų numerius, bet kaip tik - prarastų? Jog reikia gauti sutikimą išsikelti numerius ir viskas? Gal jau užteks?

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 14 minučių, l781 parašė:

cia jie taip reaguoja i masini esamu vartotoju begima pas kita operatoriu.

klausimas - ar tikrai nori likti su Arenamobile?

Norėti, tai nenoriu. Bet, jei jie, laikosi sutarties salygų, tai, kaip ir man reikėtų mokėti netesybų, jei išeičiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 4 minutes, rrrrr70 parašė:

Norėti, tai nenoriu. Bet, jei jie, laikosi sutarties salygų, tai, kaip ir man reikėtų mokėti netesybų, jei išeičiau.

įsivaizduok, kad visa šita mob operatorių reselerių rinka veikia kaip kad ir su elektros liberalizavimu, viskas lygiai tas pats, tavo numeris - tai elektra, o kas ją tau tieks, renkiesi pats, ir jei nori turėti elektrą/numerį, jį kažkas turi aptarnauti, jei visas sutartis nutrauksi, tai elektros/numerio neturėsi. Numeris neturi garantinio tiekimo/palaikymo 😄

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 5 minutes, Tmaster parašė:

įsivaizduok, kad visa šita mob operatorių reselerių rinka veikia kaip kad ir su elektros liberalizavimu, viskas lygiai tas pats, tavo numeris - tai elektra, o kas ją tau tieks, renkiesi pats, ir jei nori turėti elektrą/numerį, jį kažkas turi aptarnauti, jei visas sutartis nutrauksi, tai elektros/numerio neturėsi. Numeris neturi garantinio tiekimo/palaikymo 😄

Aš tą suprantu. Bet, kiek suprantu, kad jei jie man nekelia kainos, tai, kaip ir persikelti numerius iš jų, be papildomų mokesčių jiems, kuriuos aš turėčiau sumokėti už sutarties nutraukimą negaliu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 2 minutes, rrrrr70 parašė:

Aš tą suprantu. Bet, kiek suprantu, kad jei jie man nekelia kainos, tai, kaip ir persikelti numerius iš jų, be papildomų mokesčių jiems, kuriuos aš turėčiau sumokėti už sutarties nutraukimą negaliu?

kadangi kažkada gruodi tu irgi gavai žinutę apie keliamus mokesčius, tai nuo sausio 1d be jokių netesybų gali išsikelti sutartį betkur. Sutartis su jais nutrūks automatiškai, numerio iškėlimo dieną.

Beje, tu irgi jau ir už gruodį gavai didesnę sąskaitą?

 

Apskritai RRT šitoje srityje nepadariusi jokių namų darbų, nėra jokio reglamento su tais numerių kėlinėjimais, operatoriai (tiksliau UAB'ai) elgiasi taip kaip nori, o žmonės tuo tarpu nieko nežino ir nesupranta kas čia vyksta.

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 5 minutes, Tmaster parašė:

kadangi kažkada gruodi tu irgi gavai žinutę apie keliamus mokesčius, tai nuo sausio 1d be jokių netesybų gali išsikelti sutartį betkur. Sutartis su jais nutrūks automatiškai, numerio iškėlimo dieną.

Beje, tu irgi jau ir už gruodį gavai didesnę sąskaitą?

Apskritai RRT šitoje srityje nepadariusi jokių namų darbų, nėra jokio reglamento su tais numerių kėlinėjimais, operatoriai (tiksliau UAB'ai) elgiasi taip kaip nori, o žmonės tuo tarpu nieko nežino ir nesupranta kas čia vyksta.

Už gruodį aš gavau normalią sąskaitą-nepadidėjusią.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 41 minutę, Tmaster parašė:

Tau reikia ne sutartį nutraukti, o prašyti kad arenamobile parašytų sutikimą išsikelti numerius kitur.

Tavo numeris be paslaugos neveikia, tu jį turi kažkur iškelti, o kadangi esi perkėlęs savo numerius UAB'ui, tai lygiai taip pat gavęs sutikimą iš jų, iškelsi juos kitur, kad ir į tą patį magnetuką, ar atgal į telia/bite/tele2

Šitai sužinojau dar praeitais metais, norėdamas padaryti tą patį ką tu.

@l781 kodėl užuot toliau pylęs purvą ant taip purvinos arenamobile, nepaprotini žmogaus, jog jis sutarties nutraukimo atveju ne susigrąžintų numerius, bet kaip tik - prarastų? Jog reikia gauti sutikimą išsikelti numerius ir viskas? Gal jau užteks?

@Tmaster - ogi todėl, kad kiekvieno abonento situacija gali būti unikali. per forumą viešai nekonsultuosiu kiekvieno konkretaus abonento kaip jis konkrečiai turi elgtis, nes kažkas paskaitęs mano patarimo kažkokį tai fragmentą - gali "neteisingai prisitaikyti mano patarimą savo situacijai" - ir tokiu būdu gali būti daugiau žalos.

taigi, kaip ir anksčiau rašiau - tegul kiekvienas pirminę sutartį sudaręs su Magnetuku pasiskambina į Magnetuka ir paprašo konsultacijos, patarimų. Galiu užtikrinti, kad gausite visas konsultacijas, tik konsultacijos bus kiekvienam asmeniui individualios, išsiaiškinus visus niuansus prieš duodant patarimus.

Šiame forume viešai skelbiu tik bendrą, apibendrintą informaciją, suprask mane teisingai.

Redagavo l781
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 47 minutes, rrrrr70 parašė:

Už gruodį aš gavau normalią sąskaitą-nepadidėjusią.

va, prisiminiau kad turiu arenamobile pasirašytą dokumentą/sutikimą perkėlimui, kuris dar galioja iki sausio 15d

naudokitės. Galioja iki sausio 15d.

Nusiųskite šitą savo naujam mob tiekėjui, o jis jau žinos ką daryti.

 

Redagavo Tmaster
Išryniau priedą, nes pasidoro jis suklastotas? :D
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 18 minučių, Tmaster parašė:

va, prisiminiau kad turiu arenamobile pasirašytą dokumentą/sutikimą perkėlimui, kuris dar galioja iki sausio 15d

naudokitės. Galioja iki sausio 15d.

deja turiu pranešti, kad parašas, pridėtas prie sutikime minimo ArenaMobile Lietuva direktoriaus Andriaus Užusienio pavardės - yra suklastotas!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...