Pereiti prie turinio

ArenaMobile sąskaitos ir kliento patirtis


Rekomenduojami pranešimai

Pradžiai dar diskutavome bei dalinames pastebėjimais tam neskirtoje temoje 

 

bet pagalvojau, kad turbūt verta atskirti pastebėjimus į atskirą temą.

 

Taigi, trumpai,

esu arenamobile klientas nuo 2021 gruodžio. Ir tik už tą patį gruodį jie sugebėjo išrašyti teisingą sąskaitą. Vėliau buvo tik kiekvieną mėnesį gaunamos neteisingos sąskaitos, buvo rašomi emailai, kurie iki šiol yra neatrašyti, bei padaryti lygiai trys skambučiai, bet neišspręstos problemos.

 

Pats ryšys veikia puikiai. Kitaip ir negali tikėtis iš virtualaus operatoriaus, kai techniškai tiesiog naudojiesi BITES tinklu, kuris tiesiog kažkaip visdar veikia.

Bet su sąskaitų išrašymu, klientų aptarnavimu, jie turi problemų.

Prieš kelias dienas gavau sąskaitą, kurią jau buvom su konsultante sutarę, kad bus būtent tokia ir nekitokia, pagal sutartį, kuri pasirašyta juodu ant balto, sudėti parašai. Atsiprašinėjo ir tikino kad viskas bus gerai. O ji visdar netokia kaip turi būti ?

Tiesą sakant pradinė mano pozicija buvo ignoruoti tas sąskaitas, nustačiau periodinį mokėjimą, ir pervedinėjau kasmėnesi po tie kiek priklauso pagal sutartį, bet mano nuostabai, susikaupus ~3€ skolai per du mėnesius, gaunu žinutę, kad bus nutrauktos paslaugos, jei nepadengsiu įsiskolinimo. Tokiu atveju nori nenori, turi skambinti ir aiškintis, išsiaiškinime greitai, per pora pokalbio minučių, patikina, kad kita mėnesį bus jau gerai..... kada tas kitas mėnesis? ?

Dabar ta kelių eurų skola susidarys jau netaip greitai kaip praita karta, bet nebenoriu gaišinti savo ir jų laiko, nusprendžiau vėl laukti, kol gausiu įspėjimą apie paslaugų nutraukimą, tada vėl paskambinsiu, kad tam kartui sutvarkytų, ir taip bandysiu datempti iki sutarties pabaigos, kad ją nutraukti... Aš jau net bijau pagalvoti, kokios kančios manęs laukia, kai sutartį norėsiu nutraukti, bei susigrąžinti numerį...

Pradžioje dar galvojau teigiamai, bei raminau kitus, jog palaukim, susitvarkys....

Tekste minimas kontoros direktorius @l781 , asmeniškai, prieš tave kaip žmogų neturiu nieko prieš, bet kaip verslo direktorius tu esi nekoks vadovas, kuris vėliau net ir pabėgai iš skęstančio laivo. Kiek supratau tavo magnetuką suvalgė didesnis žaidėjas, bet ar reikėjo parduoti paslaugas, jei žinojai, kad jų pats jau nebevaldysi?

Žinau, kad yra daugiau forumiečių, kurie naudojasi arenamobile, būtų smagu, kad parašytumete savo pastebėjimus.

Čia ką radau iš ankščiau parašiusių:

 

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiskai ta pati situacija ir man. Kol buvo magnetukas, tol visiskai jokiu problemu nebuvo, saskaitos budavo aiskios ir visada tokios kokios turi buti. Tik kai magnetukas parsidave ArenaMobile iskart prasidejo kostmosai su saskaitomis... jau trecia savaite aiskinuosi ir man nesugeba pateikti isklotiniu uz ka tokios sumos.
Ju generuojamas menesines saskaitu ataskaitos yra kazkoks nesusipratimas, 5-10 lapu su nuliukais, o prie kitu charge 15 eur ir neaisku uz ka...

Emailu neatraso, telefonu nesugeba ishaiskinti kas ir uz ka jau kokius 5 kart skambinau.
Ar yra kokiaalternatyva virtualaus operatoriaus uz panasias kainas?

Redagavo Darius999
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Enemy02 parašė:

Kuo jie tokie ypatingi? Kažko WOW nesiūlo. Tele2 moku už viską neribota + 11gb ES 15eur.

būtent kad niekuo neypatingi, paprastas virtualus operatorius kaip teledema, interselas, ar kiti mažiau žinomi, bet direktorius dauguma forumiečių paviliojo didelėmis nuolaidomis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau, aš apmoku tas sąskaitas kurias jie išrašo, labai didelio kosmoso nepastebėjau, paslaugą suteikia, sąskaitas dabar pradėjo rašyti laiku, anksčiau vėlavo stipriai su išrašymu. Tai labai didelių pretenzijų neturiu, sutartis dar iki 23/04 galioja, kad pratęsiu tai nemanau, nes sąskaitos nėra skaidrios ir išklotinės keistos, bet sumos proto ribose. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, RTS parašė:

sumos proto ribose. 

Pas mane paskutine saskaita skiriasi tik per 4 centus, bet man ###### buhalteriskai nesuseina, kaip ir is kur tie 4 centai ikrenta. Ta prasme, as realiai negaliu sugalvoti kaip cia taip gaunasi, kad saskaita yra kitokia negu yra sutarta, ir neina jiems jos padaryti net ir po keliu kartu aiskinimosi

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nervina ir mane tos sąskaitos, su Magnetuku buvo viskas gerai. 

Turiu 3 planus. €6 + €6.66 + €10. Pasakė, kad €6 plano nebegali būti, todėl padarė €6.66. €10 planas irgi kelis centus vis viršaus prisuka, nors naudojamas mobiliam namų internetui. Nu ok, su tuo jau susitaikiau, tačiau kas mėnesį dar papildomai įkrenta keli eurai viršaus, kurių paaiškinti dažniausiai nesugeba. Kartais numinusuoja, kartais ne. Pvz šį mėnesį sąskaita ~€5 didesnė, atsivertus jų nuliukus galima bandyti iššifruoti. Matau Kiti mokesčiai ~€2 (neaišku už ką) ir 2 "tarptautiniai" skambučiai į Latviją. 2 minutės kainavo €3.34 ? Eilinį kart paprašiau paaiškinimo.

 

Pats ryšys geras, nusiskundimų nėra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man irgi identiška situacija, sąskaitos išrašomos keliais eurais didesnės nei turi būti. Kartą buvau paskambinęs, atsiliepusi darbuotoja patikino, jog sąskaita kitą mėnesį bus išrašyta teisingai, o sumokėti sumą, kuri turėtų būti pagal sutartį, tačiau taip sąskaitas ir gaunu didesnes. Kiekvieną mėnesį sumoku mokestį pagal sutartį ir parašau el.laišką, tačiau į juos nesulaukiu jokio atsakymo. Apie susidariusią skolą, bent jau kol kas, jokių pranešimų negaunu. Pasibaigus sutarčiai, tikrai jos nebepratęsiu, tikiuosi pavyks numerį atgauti, nors jis ir nėra mano pagrindinis, tačiau nesinorėtų prarasti.

Redagavo JustasJ221
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gavau informacijos, kad visiskai laisva forma, tiesiog emailu, galime kreiptis i rrt, ir tiesiog juos informuoti, kad arenamobile israso saskaitas nepagal sutarti.

Manau taip ir padarysi kai sekanti karta gausiu perspejima apie atjungiamas paslaugas uz neva skolas, kurias jie patys sugalvojo.

O mokescius mokesiu nepagaltai kokias jie israso, o pagal tai kokios yra numatytos sutartyje

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man taipogi jau galutinai pabodo su jais terliotis... Man sąskaita ateina kaip sutarta, tačiau ES duomenų beturiu 1GB iš sutartyje žadėtu 14gb. Skambinau jiems, atsiliepusi konsultantė vos neišsijuokė, sako tai neįmanoma, nebuvo tokių planų. Pakeitus balso toną pasiūlė atsiųsti jiems emailu sutartį, jie pažiūrės ir kažką nuspręs. Spėkit kaip sekėsi ? Taip ir negavau jokio atsakymo. Pirmiausia nurodė blogą/neveikiantį emailą, tada internete atkapsčiau tos konsultantės tikrą emailą kuriuo kiti susisiekė, tačiau joks atsakymas neatkeliavo.

Toliau žmona ir mama taipogi perėjo į Magnetuką. Po Arenamobile perėmimo iš 6eur planų gavosi mamai 6.66eur (konsultantė vėl aiškina kad už 6eur nebuvo tokių ir suteikti tokio negali). Žmonai kažkodėl sąskaitos keliauja už 7eur ? Sakė pataisys sąskaitas. Spėkit ar kas nors, ką nors pataisė. 

Toks jausmas, kad jiem giliai dzin kas ką galvoja. Dabar daug verčiau keltis į ežį, kai jie suteikia ES duomenis, nei vargti su tokiom šešėlinėm kontorom. Klausimas dar kaip ir kada pavyks sutartį nutraukt ir numerį atgaut.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, Darius999 parašė:

Prizadejo pakeisti saskaitas ir savitarnoje ir kad kita menesi jau gerai generuos. Bet nelabai tikiu

man du kartus tą patį žadėjo, ir kiekvieną kartą "nu jau nuo kito mėnesio tikrai gerai bus", ateina kitas mėnesis, o tas pats š***s... ? ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 5 mėnesių...

Naujausios žinios tokios, kad arenamobile nebepaleidžia numerių perkėlimui pas kitą tiekėją, nes turi skolų bitei 🤣

kažkas iš perkeliančių turėjot tokią patirtį? gal ir atsakymą iš arenamobile turite?

@RTS @Tomasis kiti?

@l781 užvirei puodą kaip reikalas 😂😂 greičiausiai arenamobile direktorius žilas jau vaikšto, pastebėjau kad į tik raštiškas suportas liko ten, skambučio pagalbos nerandu (ankščiau buvo)

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, Tmaster parašė:

Naujausios žinios tokios, kad arenamobile nebepaleidžia numerių perkėlimui pas kitą tiekėją, nes turi skolų bitei 🤣

kažkas iš perkeliančių turėjot tokią patirtį? gal ir atsakymą iš arenamobile turite?

@RTS @Tomasis kiti?

@l781 užvirei puodą kaip reikalas 😂😂 greičiausiai arenamobile direktorius žilas jau vaikšto, pastebėjau kad į tik raštiškas suportas liko ten, skambučio pagalbos nerandu (ankščiau buvo)

Ta prasme nepaleidžia numerių? Arenamobile PRIVALO paleist numerius nes jie NĖRA jų nuosavybė. Bitė taip pat su jų popiergaliu kurį jie visiems siuntinėje privalo tuos numerius atiduoti, netgi jeigu ir yra skolos, tam perleidimo blanke yra nurodyta (prisegu ss), bet kita vertus skolų neturi būti, nes mes kiekvieną mėnesį apmokam atsiūstas sąskaitas. Tad bėdų su perkėlimu neturi būti. Aš pats sutartį su pasuk.lt (9eur neribotas planas) jau pasirašiau tačiau ji įsigalios kaip ir numeris persikels tik Sausio 1 dieną. 

Screenshot 2022-12-27 at 15.18.06.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, RTS parašė:

Ta prasme nepaleidžia numerių? Arenamobile PRIVALO paleist numerius nes jie NĖRA jų nuosavybė.

bite nepaleidžia numerių, nes arenamobile yra skolingi bitei už tuos numerius, mes sumokėjom mokesčius, bet arenamobile ne.

Siūlau dar palaukti, blogiausiu atveju reikės daryti ne numerio perkėlimą, bet nutraukimą, bei keisti sim kortelę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, esu atsakingas dėl to, kad su kaikuriais iš Jūsų 4G-SIM sutartį pasirašius su Magnetuku, vėliau Jūsų sutartį administruoti perdavėme (deja, bet su mano sutikimu) naujai įsteigtai ArenaMOBILE Lietuva įmonei. Dėl šito dalyko esu pilnai atsakingas ir prisiimu atsakomybę bei visas galimas pasekmes.

Istorijos tęsinys dabar yra tas, kad iš ArenaMOBILE Lietuva įmonės veiklos jau apie 1 metai kaip esu pašalintas, ir pastaruosius metus sąskaitas klientams išrašinėjo jokios bendravimo su klientais neturintys vadybininkai, kuriems vadovavo abejotiną gyvenimišką patirtį (bei požiūrį į verslą) turintis vadovas, kurio veiksmams ir veiksmų logikai, deja, aš negalėjau padaryti jokios įtakos.

Taigi, vietoje gražių rožinių planų padaryti naują virtualų operatorių Lietuvoje, konkuruojantį su didžiaisiais operatoriais - gavosi štai toks šnipštas šiai dienai:

  • neaiškios ir neteisingos sąskaitos už suteiktas paslaugas esamiems klientams;
  • savavališkas užsakytų planų kainų pakėlimas be kliento sutikimo ir informavimo;
  • jokių aiškių ir lengvai išskaitomų detalių suteiktų paslaugų išklotinių;
  • nuolatos nieko nežinantys vadybininkai, nesugebantys atsakyti į elementarius klausimus;
  • lėtas paslaugų administravimas (sim keitimas, plano aktyvavimas, atblokavimas dėl skolos ir t.t.) , užduotų klausimų atsakymas, problemų sprendimas;
  • dokumentų klastojimas (iki šiol, t.y. bent jau iki 2022-12 mėnesio) siunčia klientams įmonės dokumentus, kuriuose figūruoja įmonėje jau beveik metus nedirbančio (t.y. mano) asmens parašas;
  • nėra jokios normalios klientų, SIM kortelių, planų apskaitos sistemos, kurioje vadybininkas pažiūrėjęs rastų visą svarbiausią bei aktualią informaciją apie klientą, paslaugas, mokėtinas-gautas sumas ir t.t.;
  • darbuotojai keičiasi dažnai, priimami mažą kompetenciją turintys asmenys, ir kaip pastebėjau nauji darbuotojai kaip taisyklė yra be savo asmeninės nuomonės, nesugebantys (arba nenorintys) patys mąstyti, o aklai vykdantys vadovo nurodymus, kurie dažnai yra prieštaraujantys verslo etikai, normoms o kartais - ir galiojantiems teisės aktams/normoms;
  • įmonė adresą pakeitė iš "Chemijos g. 15, Kaunas" į naują adresą "Draugystės g. 18, 3-ias aukštas, Kaunas", kurio niekur neskelbia, nes akivaizdu, kad nenori klientų vizitų su nemaloniais klausimais;
  • pirminė įmonė, į kurią pirmiausia buvo perkelti klientai, - jau yra užsitraukusi RRT (Ryšių Reguliavimo Tarbyba), VVAT (Valstybinė Vartotojų Apsaugos Tarnyba), VDAI (Valstybinė Asmens Duomenų Apsaugos Inspekcija), VMI (Valstybinė Mokesčių Inspekcija) nemalonę: RRT + VVAT gavo per metus jau ne vieną skundą dėl šios įmonės, ir praktiškai visi 100% skundų buvo išaiškinti vartotojų naudai, o VMI 2022-04 mėnesį išregistravo įmonę iš PVM mokėtojų registro, kas yra didžiulė bėda betkuriai įmonei;
  • pirminė įmonė jau prisidariusi nemažų skolų savo ryšio tiekėjams, kurie savo ruoštu gali betkada apriboti paslaugų teikimą visiems įmonės administruojamiems abonentams;
  • galiausiai 2022-10 mėnesį buvo įsteigta antrinė įmonė - pirminės įmonės taip vadinamas "feniksas" - taip suprantu ant pirminės įmonės bus kaupiamos skolos, o klientai ir iš jų gaunamos pajamos - bus nukreipiamos ant naujai įsteigtos įmonės, o vėliau pirminė įmonė bankrotinama, kad nereikėtų mokėti dividentų:
    Pirminė įmonė: ARENAmobile Lietuva UAB, įm. kodas: 305927199, https://rekvizitai.vz.lt/imone/arenamobile_lietuva/
    Antrinė įmonė: ARENAmobile UAB, įm. kodas: 306164123, https://rekvizitai.vz.lt/imone/arenamobile/
  • Dabar naujos sutartys sudaromos bei esamos sutartys pratęsinėjamos -  jau pakišant antrinės įmones rekvizitus klientui.
  • yra ir dar daug daugiau nemalonių "niuansų", bet manau bendrą vaizdą susidarėte....

O atsakant tiesiogiai į @Tmaster klausimą dėl numerio neatidavimo - deja yra permažai pirminės informacijos kodėl nepaleidžia tavo numerio? Kiek aš žinau - Arena 2022-12 mėnesį paskelbė (beveik visiems esamiems klientams) - kad nuo 2023-01-01 dienos jeičiasi planų kainos, ir kaip taisyklė - kainos visiems didėja. Jau nekalbu apie tai, kad jie pirmiesiems klientams pranešė 2022-12-08 dieną, kad nuo 2023-01-01 dienos kyla kainos (t.y. neišlaikę būtino nemažesnio nei 30 dienų įspėjimo laikotarpio prieš pokyčius) - tačiau jie emaile klientams apie gręsiančius pokyčius nenurodė, kad klientas turi teisę nesutikti su kainų kėlimais, ir susirasti kitą paslaugų teikėją. Maža to - Arena dar kaikuriems norintiems nutraukti sutartis - grąsino neatiduoti numerių, kol jie nesumokės neteisėtai priskaičiuotų netesybų, ir panašiai. Taigi, jeigu gavai pranešimą apie kainų didinimą - vadinasi negali būti jokių priežasčių numerio neatidavimui - reikia pilti naują skundą į VVAT - ir bus 100% garantuotas Jums naudingas sprendimas, o kartu ir papildoma vinis į karstą.

Taigi, per šiuos metus aš tiek prisiklausiau iš buvusių klientų skirtingų ir tų pačių istorijų/situacijų, kaip Arena mobile neteisingai/negražiai/negarbingai/neteisėtai elgiasi su savo klientais - kad jeigu atvirai baigiu iš apmaudo "skrądžiai žemę prasmegti" iš gėdos... 😞

Redagavo l781
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Tmaster parašė:

bite nepaleidžia numerių, nes arenamobile yra skolingi bitei už tuos numerius, mes sumokėjom mokesčius, bet arenamobile ne.

Siūlau dar palaukti, blogiausiu atveju reikės daryti ne numerio perkėlimą, bet nutraukimą, bei keisti sim kortelę.

O ką aš sakiau ? Juk sakiau, kad čia nieko gero nebus iš šitos šaraškinų kontoros, bet susivliojot 1 Eur pigiau. Dabar galit kaifuoti su raštais VVTAT ir kt. institucijom. Na nieko, kaip sakoma protingi mokosi iš svetimų klaidų, o kvaili iš ... 🙂 Tai linkiu po šios patirties pereiti į tų protingųjų kastą. 
Nesusivliojau šita kontora, moku 4,33 EUR/mėn ežyje už 25 GB/mėn, neribotus pokalbius ir SMS. Ar kažką pralošiau ? Nieko. Ar kažką laimėjau taip - negadinu nervų, negaištu brangaus laiko ir pan. todėl ateityje palinkėčiau vertinti tiek įmonės įsteigimo datą, tiek darbuotojų skaičių, tiek vidutinį atlyginimą, o jeigu jau rizikuojat, tai ne numeriais, kurie žino tūkstančiai klientų, o geriausiu atveju kokia interneto SIM kortele, kuri įkišta į modemą ir niekas į ją neskambina (kalbu apie Interselo bitės SIM kortą).

Tai ką gi, palinkėsiu visiems atgauti numerius, bet akivaizdu, kad tai nebus paprasta, bet užtat turėsit brangią ir gerą pamoką, vertinti ne tik kainą, bet ir rizikas perkant bet kokią paslaugą ar prekę.

Apie nutraukimą parašei nesamonę. Jei nutrauki sutartį, numeris dingsta ir tu nebeturi į jį jokių teisių. Tad norint išsaugoti numerį yra tik vienas kelias - kad šiuo atveju bitė leistų jį išsikelti. Kitu atveju numeris bus prarastas. Oj įbridot į š... ne tas žodis. 🙂 

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, Tmaster parašė:

Naujausios žinios tokios, kad arenamobile nebepaleidžia numerių perkėlimui pas kitą tiekėją, nes turi skolų bitei 🤣

kažkas iš perkeliančių turėjot tokią patirtį? gal ir atsakymą iš arenamobile turite?

@RTS @Tomasis kiti?

 

Gavote tokį pranešimą iš naujo tiekėjo?

Man 3 numerius turi perkelti sausio 1 dieną. Iš Arena mobile jokių pretenzijų nebuvo, tiesiog turėjau kelis kartus to prašyti. Tiesa, mano atveju, keliuosi į kitą tiekėją, kuris irgi perpardavinėja Bitę ir kortelių keisti nereikės. Tikiuosi sklandžiai pavyks.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...