Pereiti prie turinio

Skoda Fabia 2013


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, galvoju pirkti šį auto: https://longo.lt/automobiliai/SKODA-FABIA-2013/N670761

Gal kas iš patirties ar šiaip besidomintys auto galėtų duoti informacijos apie šio modelio variklį: ar kaip universalui 1.2l nėra per mažai?

Redagavo KaTo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, neprisimenu parašė:

Aha, 5... Mieste be šviesoforų galbūt. Trauka mieste - jei rikiuojantis mėgsti pristabdyt, o ne paspaust, - GAL užteks. ? o užmiesty fūros lenkimą baigsi su šlapia nugara.

 bent turi ar turėjai,kad kazka man sakai? ?  abejoju,kad išviso už vairo sėdėjas tokiai ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Normali eko klasės mašina, komforto netgi daugiau nei pas kai kuriuos tos pačios klasės konkurentus. Nors ir unversalas, bet vistiek tai mažas auto. Atrodo kaip pensininko pažymėjimas, bet dėl skonio nesiginčijama ? 
1.2 čia yra ne paprastas, o tsi, tai nepaisant tūrio traukia geriau nei 1.6 55-66kw dyzelis, o valgo panašiai ir aišku važiuoja tyliau ir maloniau, be juodų dūmų. Bet tai nėra pats patikimiausias variklis, gali pasiguglint EA111 variklių bėdas. Net jei bus idealios būklės - iškart nupirkus reikės keist grandinę ir toliau keist ją kas 60-100k. 
Geriau imt 1.4 - kažkiek daugiau valgo, kažkiek prasčiau traukia, bet tai senovinis paprastas variklis su diržu, be jokių technologijų, dedi dujas ir važiuoji pigiai ir ilgai ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, Stanley parašė:

Normali eko klasės mašina, komforto netgi daugiau nei pas kai kuriuos tos pačios klasės konkurentus. Nors ir unversalas, bet vistiek tai mažas auto. Atrodo kaip pensininko pažymėjimas, bet dėl skonio nesiginčijama ? 
1.2 čia yra ne paprastas, o tsi, tai nepaisant tūrio traukia geriau nei 1.6 55-66kw dyzelis, o valgo panašiai ir aišku važiuoja tyliau ir maloniau, be juodų dūmų. Bet tai nėra pats patikimiausias variklis, gali pasiguglint EA111 variklių bėdas. Net jei bus idealios būklės - iškart nupirkus reikės keist grandinę ir toliau keist ją kas 60-100k. 
Geriau imt 1.4 - kažkiek daugiau valgo, kažkiek prasčiau traukia, bet tai senovinis paprastas variklis su diržu, be jokių technologijų, dedi dujas ir važiuoji pigiai ir ilgai ? 

Dėl grandinės: net jei nėra jokių įtartinų garsų, keisti iškart? Tikėjausi išsiversti nekeičiant jei nėra jokių įtarimų, nes pravažiuoju 10k i metus, neplanuoju ilgiau dviejų metų važinėti su šia mašina.

Redagavo KaTo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, k000 parašė:

 bent turi ar turėjai,kad kazka man sakai? ?  abejoju,kad išviso už vairo sėdėjas tokiai ?

Šio modelio neturėjau ir nevairavau, tačiau važinėjau su mažalitražiais benzinais - čia mitas, kad jie kuro valgo mažai. Tas pats paprasčiausias Ford Focus 1.6i na variklis Vilniuje be 10l nevažiuoja. 1.0t ecoboostas - šiek tiek mažiau valgo, gal į kokius 8-9l pensininko režimu įtilptum. Na, o visai viską perspjovė kia pro ceed 2014 m. 1.6t, į kurį pensininko rėžimu reikėjo apie 14l pilti. Smagiausiai turbūt važiavo Laguna II 2.0T, kur degino bene trečdaliu mažiau už Kia, bet ėjo kaip nuo grandinės nutrūkus.

Tavo variantas galbūt ir tilptų į kokius 7-8 litrus, bet tikrai ne 5. Vilniuje į 5 netilptum net ir su TDI tautovėžiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiuo metu važinėjuos su Peugeot 306 2004 metų 2.0 100kw benzu, 9 litrai mieste, skrenda kaip bitė, o ryja tiek pat lygiai kiek tėvuko mažalitražis Suzuki ignis 1.4 66kw, kur tikrai trūksta traukos ?

Redagavo Violento
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, neprisimenu parašė:

Šio modelio neturėjau ir nevairavau, tačiau važinėjau su mažalitražiais benzinais - čia mitas, kad jie kuro valgo mažai. Tas pats paprasčiausias Ford Focus 1.6i na variklis Vilniuje be 10l nevažiuoja. 1.0t ecoboostas - šiek tiek mažiau valgo, gal į kokius 8-9l pensininko režimu įtilptum. Na, o visai viską perspjovė kia pro ceed 2014 m. 1.6t, į kurį pensininko rėžimu reikėjo apie 14l pilti. Smagiausiai turbūt važiavo Laguna II 2.0T, kur degino bene trečdaliu mažiau už Kia, bet ėjo kaip nuo grandinės nutrūkus.

Tavo variantas galbūt ir tilptų į kokius 7-8 litrus, bet tikrai ne 5. Vilniuje į 5 netilptum net ir su TDI tautovėžiu.

tu kalbi apie benziną,o aš dyzelį,tuom ir pokalbis baigtas ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 12 minučių, k000 parašė:

tavo nuomone pasakyta  labiau vėjus sako,bet nieko,kiekvienam savo ?

? tu gal iš medžio iškritęs? Žmogus įkėlė nuorodą apie Skoda 1.2 benzą, klausia ar užtenka galios. Parašei atsiliepimą, kad mieste užtenka, sąnaudos mažos. Po to pasirodo mes šamanai turėjom žinot, kad apie dyzelinę Skoda rašai. ? ir dar reikia tavęs atsiprašyt turbūt, nes gi tu apie dyzelinę rašei. ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, KaTo parašė:

Dėl grandinės: net jei nėra jokių įtartinų garsų, keisti iškart? Tikėjausi išsiversti nekeičiant jei nėra jokių įtarimų, nes pravažiuoju 10k i metus, neplanuoju ilgiau dviejų metų važinėti su šia mašina.

Būtent su šituo varikliu taip, buvo atvejų kai nutrūkdavo grandinė naujam auto iki 100k, kai kuriuose šaltiniuose išvis rašo 30-50k. 

prieš 4 valandas, neprisimenu parašė:

Šio modelio neturėjau ir nevairavau, tačiau važinėjau su mažalitražiais benzinais - čia mitas, kad jie kuro valgo mažai. Tas pats paprasčiausias Ford Focus 1.6i na variklis Vilniuje be 10l nevažiuoja. 1.0t ecoboostas - šiek tiek mažiau valgo, gal į kokius 8-9l pensininko režimu įtilptum. Na, o visai viską perspjovė kia pro ceed 2014 m. 1.6t, į kurį pensininko rėžimu reikėjo apie 14l pilti. Smagiausiai turbūt važiavo Laguna II 2.0T, kur degino bene trečdaliu mažiau už Kia, bet ėjo kaip nuo grandinės nutrūkus.

Tavo variantas galbūt ir tilptų į kokius 7-8 litrus, bet tikrai ne 5. Vilniuje į 5 netilptum net ir su TDI tautovėžiu.

Mitas - ne mitas, bet yra oficialūs katalogo duomenys, yra vartotojų duomenys, pvz., spritmonitor.de, jei sakysi, kad jie visi meluoja, tai kodėl tada jie meluoja tik benzams, o dyzeliams ne? ? Kuo daugiau važinėju skirtingais auto - tuo mažiau suprantu kokia prasmė iš dyzelių, kai to paties auto benzo sąnaudos nedaug skiriasi. Aišku kai benzas stovi sudėtingas ir nepatikimas kaip dyzelis, tai iš tokio benzo irgi jokios prasmės,, bet čia jau kita tema. 
Ir Vilnius Vilniui nelygu - vienas važiuos aplinkkeliu ir gaus 5l vidurkį, kitas stovės kamščiuose nuo šviesoforo iki šviesoforo, pravažiuos 5km, sudegins 2l ir gaus 40l/100km. Mieste visi valgo daug, tiek benzai tiek dyzeliai, miestui reikia imt hibridą arba EV. 

prieš 1 valandą, active122 parašė:

jeigu ant masinos ant tiek ph kad pirkti tokia skoda, tai manau visai svarstytinas variantas butu mybee leasingas - gausi visiskai nauja auto su 0 galvos skausmo. aisku kiek brangiau 

Tas "kiek" brangiau kartu su kasko įmokom per metus kainuos tiek kiek ta sena Škoda, bet tų pinigų niekas negrąžins, o Škodą po to dar parduot galima. Kiekvienas perka mašiną pagal galimybes, jeigu žmogus perka mašiną už 6k, tai jam siūlyt imt naują kažkaip ne į temą. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 10 valandų, Stanley parašė:

Būtent su šituo varikliu taip, buvo atvejų kai nutrūkdavo grandinė naujam auto iki 100k, kai kuriuose šaltiniuose išvis rašo 30-50k. 


Kaip suprantu, kad pakeisti grandinę, reikia nuardyti dalį variklio? Ar tai darbas, kurį prastai atlikus galima padaryti žalos varikliui? Klausiu, nes svarstau ar galima patikėti tokį darbą paprastam servisui, ar vežti į Škodos partnerių servisą.
 

Dar, radau informacija, kad problemos su grandine buvo daznos iki 2011 vidurio ir po to buvo issprestos (?) Saltinis: http://m.australiancar.reviews/reviews.php#!content=recalls&make=Skoda&model=Fabia&gen=822

Redagavo KaTo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad pakeisti grandinę variklio ardyti nereikia, žiūrint ką vadini varikliu. Grandinės gal nepakeis diedukas iš garažų kur už butelį šarnyrą pakeičia, bet dauguma normalių servisų moka ir gali pakeisti grandines, nes tai gan paklausi paslauga šiais laikais. 
Į atstovybę neapsimoka vežti jokio auto, jokiam remontui, nebent dar galioja garantija. 

Tavo šaltinis gali būti netikslus, nes Australijos rinkai galėjo eiti kitokie varikliai ar jų modifikacijos. Kaip supratau iš kitų šaltinių, tai tas 2011 pakeitimas buvo tik tas, kad nauja grandinė pradėjo tarnauti iki 100k, vietoj 30-50k. 
Bet kokiu atveju tu turi suprasti, kad šie EA111 varikliai patenka į visų laikų blogiausių variklių sąrašą. Arba susitaikai su tuo arba perki senovinį 1.4 arba pridedi biudžeto ir perki naujesnį modelį su EA211 varikliu, kuris jau žymiai patikimesnis. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...