Pereiti prie turinio

Naujo automobiliop pirkimas lizingu


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Atėjo laikas pradėti galvoti apie naują automobilį, iki šiol vairuoju seną Yaris.
Iš aplinkinių yra įvairių nuomonių apie pirkimą visiškai naujo automobilio lizingu, tai norėčiau ir čia esančių žmonių nuomonių.

Ar verta susitaupyti kiek reikia ir pirkti naudotą automobilį, ar tiesiog geriau panaudoti tuos pinigus pradiniam įnašui naujam automobiliui?
Kokie niuansai yra perkant naują automobilį?
Kaip galvojat koks % mėnesinio atlyginimo yra logiškas lizingo įmokai? Aišku geriausia, kuo mažiau, bet galvojant realistiškai, 10 - 15 - 20?
Perkant seną automobilį visada girdžiu vengti vienokio ar kitokio modelio, markės automobilių, kaip manot, perkant naują ar yra skirtumas?
Kaip veikia likutinė vertė? Kaip suprantu, jei po lizingo termino pabaigos noriu pasilikti automobilį, tiesiog sumoku tą likutinę vertę automobilis lieka man, taip? Kas būna, jei nenoriu mokėti likutinės vertės?

Šiuo metu žiūriu į mažus miesto džipukus ir hečbekus.

Ačiū už nuomones.

Redagavo altenis
Pridėtas klausimas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 46 minutes, altenis parašė:

Kaip galvojat koks % mėnesinio atlyginimo yra logiškas lizingo įmokai? Aišku geriausia, kuo mažiau, bet galvojant realistiškai, 10 - 15 - 20?

Šitoj vietoj įsivertink visus savo turimus įsipareigojimus ir ateities planus (būsto paskola, įvairūs lizingai ir pan). Tokios mėnesinės įmokos visumoje turi sudaryti mažiau nei 40% tavo atlyginimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 14 minučių, lasickui parašė:

Šitoj vietoj įsivertink visus savo turimus įsipareigojimus ir ateities planus (būsto paskola, įvairūs lizingai ir pan). Tokios mėnesinės įmokos visumoje turi sudaryti mažiau nei 40% tavo atlyginimo.

Būsta jau turiu, kurio įmokos yra apie 15%, kitų lizingų neturiu ir nelabai planuoju turėt, noriu tik įsivaizduoti, kiek yra logiška, čia labiausiai aišku priklauso nuo koks automobilis, kokia likutinė vertė ir koks pradinis įnašas, bet vis tiek, galbūt kažkas įsivaizduoja, arba iš patirties, kiek patys mokate procentaliai, kur neprasilenkia su logika

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 45 minutes, notex parašė:

Vos tik išvažiuosi iš salono  automobilis 10-15 proc. nuvertės. Aš asmeniškai niekada nepirkčiau iš salono, bet niekada nesakyk niekada...

Bet juk aš neperku automobilio dėl jo vertės, nežiūriu tai kaip į investiciją, po minimum 5 metų, o pagal mane ir ilgiau, ta automobilio vertė nebelabai tenka prasmės, bet čia mano nuomonė.
Ar nepirktum iš salono tik dėl greito nuvertėjimo pirmaisiais metais? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 56 minutes, nix parašė:

Pasiskaityk cia: https://balticmustache.lt/naujas-ar-naudotas-automobilis/

Vienas geriausiu straipsniu kokiu esu skaites naujas VS naudotas tema. Priverte permastyti situacija ir nepirkti is salono.

Geras strapsnis. Tik nepatiko vienas dalykas, kad lyginamas 8 metu senumo prieš naują. Būtų įdomu pamatyti tokią pačią statistiką su 3-4 metų senumo automobiliu. Šiuo atveju naujas 3 serijos bmw prieš 8 metų senumo skiriasi daug kuo, nors faktas, kad esminį funkcionalumą išlaiko. Kaip pavyzdžiui lyginant seną telefoną su nauju - abu turi kamerą, bet nuotraukų kokybė skiriasi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, notex parašė:

Vos tik išvažiuosi iš salono  automobilis 10-15 proc. nuvertės. Aš asmeniškai niekada nepirkčiau iš salono, bet niekada nesakyk niekada...

Čia bulshit teiginys.  Pirk bet kokį naują daiktą ir bandyk parduoti -  TV,  telefonas,  skalbianke.  Visi iškart vertė pameta,  nes jis jau naudotas/iš antru rankų. 

Galų gale pirk dėvėta masina ir tai jau rytoj už tiek pat neparduos.. 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 3 minutes, TEGAS parašė:

Čia bulshit teiginys.  Pirk bet kokį naują daiktą ir bandyk parduoti -  TV,  telefonas,  skalbianke.  Visi iškart vertė pameta,  nes jis jau naudotas/iš antru rankų. 

Galų gale pirk dėvėta masina ir tai jau rytoj už tiek pat neparduos.. 

Su auto kitaip brangus malonumas tokie daiktai labai greitai nuvertėja

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Naujas, zinoma, geriau, nebent patinka mustis su garaziniais, laukt eilej pas auksarankius savaitem sugedus, bei vazineti moraliskai ir estetiskai pasenusiu automobiliu.

Su nauju autu gauni garantija, o perkant performance tipo automobili arba su brangiais mazgais pvz DSG automatu dezem ji tikrai pravercia.

Mazai naudotu (1-2 metu) senumo automobiliu kaina, daznai, yra labai panasi naujam gamykliniam uzsakymui, kadangi detaliu trukumas ir terminai ilgi, o ir lietuviai casho prikaupe i kojines.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svarbiausias dalykas į kurį žiūrėčiau perkant naują tai garantijos ilgumas. Nes vieni duoda 2m., kiti 7m. Taip pat reikia skaityti garantijos sąlygas ir pasidomėti kaip realiam gyvenime tos garantijos veikia, nes net šiame forume ne vienas rašė, kad atvažiuoja su gedimu į atstovybę ir iš ten jį siunčia toli. 

Toliau klausimas kiek laiko planuoji važinėt su tuo auto, jeigu tik iki garantijos pabaigos, tai aptarnavimus reikės daryt pagal reglamentą, bet jeigu norėsi važinėti ir po garantijos, tai aptarnavimus reikės daryti 2-3 kartus dažniau arba tarp oficialių intervalų dar pačiam keistis tepalus, nes tie 20-30k tepalų keitimo intervalai apskaičiuoti taip, kad variklis atitarnautų tik iki garantijos pabaigos. 

Taip pat būtina tikrinti prieš pirkimą net naują auto, nes Lietuva stebuklų kraštas, ne vienas atvejis buvo kai nusipirko naują jau daužtą auto. 

Toliau kaip sakė pirkti naują auto yra labai brangu, daug labiau apsimoka pirkti apynaujį 0,5-2m. senumo, su minimalia rida, kuris bus praktiškai toks pats naujas, turės garantiją, tik kainuos pigiau arba už tą pačią kainą bus geresnės komplektacijos. Tik Lietuvoj tokių auto labai mažai, bet Vokietijoj jų rinka plati. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, altenis parašė:

Kaip veikia likutinė vertė? Kaip suprantu, jei po lizingo termino pabaigos noriu pasilikti automobilį, tiesiog sumoku tą likutinę vertę automobilis lieka man, taip? Kas būna, jei nenoriu mokėti likutinės vertės?

 

Jai nenori pirkti uz likutine verte automobilio, tai is taves jie nuperka, dazniausiai jai galvoji vel apie nauja auto, tai pasidengi pradini mokejima naujam auto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei vertinti per tai,  kaip labiau apsimoka,  tai kaip ir daugelis raso,  kazkiek pavazinetas auto (kelis metus),  finansiskai naudingiau.

Bet jei tik galimybės leidzia ir lieka pakankamai euru pragyvenimui ir kitoms islaidoms,  tai ne visada gal norisi rinktis pagal isskaiciavima. Imi ta nauja masina (jei nereiks laukti metus laiko kol pagamins),  ir nesuki galvos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 27 minutes, Stanley parašė:

Jei laukti metus ar daugiau kol pagamins, tai po metų gal jau pasikeis norai ar poreikiai ir gal išvis jau nebenorėsi tos mašinos 🙂 Perkant apynauję turi čia ir dabar. 

Pazystami vare test drive hibrida ar elektrine, lygtais Lexus (nepamenu tiksliai), tai sake laukti reiks virs metų o gal ir du 🤣🤣🤣 tai uz 2 metu gausi nauja 2 metu senumo modeli 🤣

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2022-08-19 16:15, Stanley parašė:

Tai modelis nenaujas dar nieko, čia salone bandė parduot prieš 2m. pagamintą mašiną kaip naują 😄 

Jei jis nuvažiavęs mažiau nei 6000km, jis yra naujas, nepaisant jo pagaminimo metų - tokia jau ta biurokratinė realybė pagal įstatymus 😄

Hibridų naujų eilės dabar milžiniškos, pagrinde dėl chipsetų trūkumo ir todėl kad dalis komponentų gaminami Ukrainoj.

Jei nori paprasto benzino, nepriklausomai ar 1l skarbonkės po miestą, ar performance varianto, galima viską gauti daug greičiau - tiesiog klausi dealerio, kokios komplektacijos ruošiama linija gamykloj. Tokį variantą gerai pirkti kadangi pagaminami per 2-3 mėn, galima truputį paderint kainą, yra 100% nauji, o minusas tas, kad spalva, komplektacija ir papildomi priedai jau nuspręsti už tave - realiai nieko keisti nebegali.

Dar variantas yra stoti į interesantų eilę - dealeriai dažnai gauna atšauktų užsakymų arba įkeistų automobilių, reikia tik pasidomėti.

Redagavo s3cr3t
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kaip dabar su naujų hibridų pristatymo terminais (priklauso dar nuo konkretaus modelio, manau), bet savo C-HR užsakiau pernai rugsėjo pačiam gale (prieš pat pakylant kainoms), gavau vasario viduryje. Gerai, kad iki tol laisvai galėjau važinėti su turima mašina be kažkokių nepatogumų, o kai parkeliavo naujoji, pavyko tada turimą dar parduoti į pliusą po daugiau nei 1,5 metų ir nuvažiuotų beveik 38k km. 

Kai dabar matau, kad 1:1 variantas kainuoja šiai dienai 6,5k EUR brangiau (taip, turi modernesnę multimediją šiek tiek), tai visai malonu, kad nuvertėjimas bus gerokai mažesnis nei įprasta :).

Kas dėl temos autoriaus klausimų, tai įmokos sudaro apie 10% mano atlyginimo, iki kol Euribor dar neperskaičiuotas man. Dar būsto paskola yra, kuri šiek tiek mažesnė. Visad kai pirkau naudotas, pirkau tik su nedidelėmis ridomis, žinomus patikimus modelius ir visad tik patikrinus kiek įmanoma pas autorizuotą, pirkdavau už brangiau nei rinkos vidurkis, bet man visada patikimumas buvo svarbiausia, o po to ekonomija ir išlaikymas. Todėl pirkau 2008 Yaris 1.4 dyzeliuką (dar be DPF), po to 2017 C-HR 1.8 Active  ir dabar 2022 C-HR 2.0 GR Sport. Tiesa, nebuvo rimto poreikio keisti to 2017 C-HR, bet tiesiog finansiškai tuo metu galėjau sau leisti,  ypač žinodamas, kad rezervuotą galėčiau iškart parduoti su uždarbiu, jei kas nutiktų.

Dėl likutinės vertės, tai taip - sumoki paskutinę įmoką ir persiregistruoji ant savęs ir mašina tavo. Jei nenori/negali mokėti, tai protingiausia tada pardavinėti ją prieš tą paskutinę įmoką arba nesiterliojant pasiūlyti atstotybei nupirkti už suderėtą kainą, žinoma, jie ją nupirkę parduos su savo marža, bet tai normalu. Naudoti, bet apynaujai automobiliai dabar yra jų "bread and butter", kol naujų gavimo terminai tokie ilgi.

Jei nors kiek įdomu, tai per pusdienį rinkdamasis (tiek laiko turėjau užsakymui, iki kol kainos nepakils), rinkausi tik tarp Corolla Touring Sports (universalo) GR Sport (GR Sport Plus tuo metu turėjo R18, su kuriais jau ji buvo kiek per kieta man), Camry Executive (Premium gale keleiviams malonesnis būtų, bet sėdynės nesiverčia, kas man buvo tuo metu minusas) ir tas pats pasirinktas C-HR GR Sport (poreikiai ir esama situacija nesikeitė nuo tuo metu turimo C-HR, man visomis prasmėmis tiko, paaukojau šiek tiek bagažinės dėl JBL muzikos ir 2.0 didesnės traukos už panašią ekonomiją). Kainos prasme Corolla būtų buvusi šiek tiek pigesnė ir praktiškesnė, o Camry būtų šiek tiek brangesnis, bet kasdien atsisėdęs už vairo esu patenkintas savo pasirinkimu, išvaizda man jo dar šiek tiek jaunatviškesnė nei pvz. C-HR Style ar Luxury komplektacijos, sąnaudos labai mišriai važinėjant dabar apie 5,2l/100km, kai daugiausiai laiko praleidžiu užmiesčio keliuose.

Tiesa, po test drive RAV4 Plug-in man žiauriai patiko (tokia daržinė su 225kw taip įsibėgėja!), bet realistiškai nei turiu kur krauti jos (būtų reikėję už brangiai krovimo stotelę statytis, kad nekrauti per naktį ištisai), nei ji man pasirodė įperkama, nei man tokia daržinė reikalinga :). Tiesiog trauka įspūdį didelį padarė su atitinkama ekonomija. Gal kada nors, kai jos įmoka pasidarys mažesnė nei 10% algos ir bus šeimoje vaikų.. 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Sukurti naują...