Pereiti prie turinio

Negautas drabužis


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, ar teko kam nors užsakinėti rūbų iš zara, hm ar kitokios drabužių elektroninės parduotuvės Lietuvoje ir negauti užsakytų drabužių.Teko užsisakyti 5-10 drabužių ir iš jų trūko vieno drabužio. Įmanoma, kad gražintu pinigus, gal žinote kaip ten viskas vyksta ir kiek laiko užtrunka?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 33 minutes, AGhost parašė:

Sveiki, ar teko kam nors užsakinėti rūbų iš zara, hm ar kitokios drabužių elektroninės parduotuvės Lietuvoje ir negauti užsakytų drabužių.Teko užsisakyti 5-10 drabužių ir iš jų trūko vieno drabužio. Įmanoma, kad gražintu pinigus, gal žinote kaip ten viskas vyksta ir kiek laiko užtrunka?

Tu rimtai ? Tai rašai jiem kad nebuvo ir viskas. Pats nežinai ar 5 ar 10 užsakiai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai įmanoma, bet pirmiausias žingsnis yra kreiptis į parduotuvę ir mandagiai išaiškinus situaciją laukti jų sprendimo. Tikėtina arba perves pinigus, arba atsiųs tą drabužį. Tai paprasčiausia žmogiška klaida, visgi tokiose rimtesnėse parduotuvėse turėtų būti kažkoks atsekamumas ką ir kiek išsiuntė, gal pagal svorį, gal skenuoja etiketes prieš dedant į siuntą ir pan., aišku, toks patikrinimas bei pinigų grąžinimas gali užtrukti, bet tam yra taisyklėse nurodyti terminai. Jeigu nutiktų taip, jog nepavyktų įrodyti, jog negavai dalies prekių arba parduotuvė ignoruoja 14 d. ar daugiau tavo užklausą, visada gali kreiptis į vartotojų teisių tarnybą, gal jie kažkiek padės.

 

Visa tokia informacija būna surašyta pirkimo taisyklėse. Susisieki su parduotuve, o kol lauki atsakymo - skaitykis taisykles.

Redagavo TomasUr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 20 minučių, Corps parašė:

Tu rimtai ? Tai rašai jiem kad nebuvo ir viskas. Pats nežinai ar 5 ar 10 užsakiai

Iš zaros - 5 , iš hm - 10 drabužių teko užsisakyti. ?

Nebuvo man dar nei karto tokios situacijos, tai galvoju pasidomėti, kaip ir ką daryti reikia.

Prieš 52 minutes, TomasUr parašė:

Tikrai įmanoma, bet pirmiausias žingsnis yra kreiptis į parduotuvę ir mandagiai išaiškinus situaciją laukti jų sprendimo. Tikėtina arba perves pinigus, arba atsiųs tą drabužį. Tai paprasčiausia žmogiška klaida, visgi tokiose rimtesnėse parduotuvėse turėtų būti kažkoks atsekamumas ką ir kiek išsiuntė, gal pagal svorį, gal skenuoja etiketes prieš dedant į siuntą ir pan., aišku, toks patikrinimas bei pinigų grąžinimas gali užtrukti, bet tam yra taisyklėse nurodyti terminai. Jeigu nutiktų taip, jog nepavyktų įrodyti, jog negavai dalies prekių arba parduotuvė ignoruoja 14 d. ar daugiau tavo užklausą, visada gali kreiptis į vartotojų teisių tarnybą, gal jie kažkiek padės.

Visa tokia informacija būna surašyta pirkimo taisyklėse. Susisieki su parduotuve, o kol lauki atsakymo - skaitykis taisykles.

Ačiū už išsamų atsakymą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Apocal parašė:

O prieš rašant čia nebandei jiems pasiskambinti ir papasakoti situacija ? Ta prasme ką tu nori čia sužinoti ? 

Norėjau sužinoti ,ar man tai daug laiko užtruks, nes pasakys, kad jie viską supakavo sąžiningai ir negalėjo nieko trūkti. Praeityje turėjau tokį incidentą ir likau be pinigų ir be daikto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 48 minutes, AGhost parašė:

Norėjau sužinoti ,ar man tai daug laiko užtruks, nes pasakys, kad jie viską supakavo sąžiningai ir negalėjo nieko trūkti. Praeityje turėjau tokį incidentą ir likau be pinigų ir be daikto.

Nebuvo man dar nei karto tokios situacijos, tai galvoju pasidomėti, kaip ir ką daryti reikia

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 11 valandų, AGhost parašė:

Norėjau sužinoti ,ar man tai daug laiko užtruks, nes pasakys, kad jie viską supakavo sąžiningai ir negalėjo nieko trūkti. Praeityje turėjau tokį incidentą ir likau be pinigų ir be daikto.

Ta prasme tu pradėjai virti šūdą, dar prieš tai nepasiskambinęs į eshopą ? ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Priklauso nuo parduotuvės, bet man visuomet jei nebūdavo kokios nors prekės, tai niekas net nesiaiškindavo, tiesiog išsiųsdavo trūkstamą prekę ir kitą dieną jau gaudavau

Buvo kad iš Senukų užsisakiau rašomąjį stalą, ir paviršius buvo šiek tiek įbrėžtas, parašiau kad reikia pakeisti stalviršį, tai atsiuntė dar vieną tokį patį stalą, gavosi vienas stalas nemokamai? žodžiu, tokių įmonių pelnas milžiniškas, jie net nevargsta aiškindamiesi, be kalbų atsiųs trūkstamą prekę

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...