Pereiti prie turinio

Daugiabučio renovacija ir darbuotojų daromos žalos


Rekomenduojami pranešimai

Gyvenu daugiabutyje, kuriame atliekama renovacija. Šeštadienį buvo tvarkoma laiptinė ir tuo metu darbuotojas nutraukė į mano butą įeinantį šviesolaidį. Kadangi buvo šeštadienis ir tokia neįprasta patirtis, palikom kaip yra ir galvojom išaiškinsim darbo dieną.

Pirmadienį paskambinau į telia, nupasakojau situaciją. Telefonu telia darbuotoja patikino, kad jeigu laidas yra laiptinėje ir jis pažeistas, man už jo taisymą mokėti nereikės. Tai šiandien atvažiavo telia meistras, pakeitė visą tą nutrauktą laidą, iš naujo jį atvedė į mano butą ir dabar jau viskas gerai. Tik po darbų jis pasakė, kad darbai kainuos, o turėsim susimokėti arba patys, arba išsimušti iš renovacijos rangovų.

Užtruko beveik tris valandas, naujas laidas atvestas, tai spėju, kad ir kainuos.

Teko kam susidurti su tokia patirtimi, kad renovacijos darbuotojai padaro žalos ir po to išsireikalauti tą sumą?

Redagavo Derosi
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, Derosi parašė:

Gyvenu daugiabutyje, kuriame atliekama renovacija. Šeštadienį buvo tvarkoma laiptinė ir tuo metu darbuotojas nutraukė į mano butą įeinantį šviesolaidį. Kadangi buvo šeštadienis ir tokia neįprasta patirtis, palikom kaip yra ir galvojom išaiškinsim darbo dieną.

Pirmadienį paskambinau į telia, nupasakojau situaciją. Telefonu telia darbuotoja patikino, kad jeigu laidas yra laiptinėje ir jis pažeistas, man už jo taisymą mokėti nereikės. Tai šiandien atvažiavo telia meistras, pakeitė visą tą nutrauktą laidą, iš naujo jį atvedė į mano butą ir dabar jau viskas gerai. Tik po darbų jis pasakė, kad darbai kainuos, o turėsim susimokėti arba patys, arba išsimušti iš renovacijos rangovų.

Tai gerokai sunervino, nes kaip suprantu toks darbas kainuos. Užtruko beveik tris valandas, naujas laidas ir panašiai.

Teko kam susidurti su tokia patirtimi, kad renovacijos darbuotojai padaro žalos ir po to išsireikalauti tą sumą?

Ir čia jau ne pirmas toks kartas iš jų mums. Prieš kelis mėnesius kieme radom mašiną su stipriai įdaužtu priekiniu stikliu. Ir 90 proc. esame tikri, kad čia tų pačių darbuotojų darbas jiems kažką nešant ir metant. Rajonas ramus, stiklas buvo įdaužtas dienos metu ir tą dieną jie dirbo. Tai žodžiu...

Tavo atveju ginčyčiausi su telia. Tikėtina, kad jie patys neieškos kaltų ir tiesiog kompensuos sumą "iš savo kišenės". Esmė, kad šviesolaidžio kabelio pažeidimas buvo ne tavo bute, o už jo ribų. Tavo atsakomybės ribos baigiasi su tavo durų slenksčiu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 6 minutes, lasickui parašė:

Tavo atveju ginčyčiausi su telia. Tikėtina, kad jie patys neieškos kaltų ir tiesiog kompensuos sumą "iš savo kišenės". Esmė, kad šviesolaidžio kabelio pažeidimas buvo ne tavo bute, o už jo ribų. Tavo atsakomybės ribos baigiasi su tavo durų slenksčiu

Tą patį telefonu sakė, bet šiandien atvažiavęs meistras jau kalbėjo kitaip. Turiu irgi mintį kai ateis sąskaita už remontus dar kartą skambinti į Telia ir kalbėtis kaip čia yra. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Dovisdovi parašė:

Skambtelk dar sykį konsultantei pasakęs situaciją (turėtų sakyti tą patį), tik šį sykį įrašyk pokalbį, kad turėtum įrodymą, jeigu sakys, kad reikės susimokėti.

ir kas pasikeis, jei sakys, kad reikia susimokėti? ? Tada inžinieriaus ir konsultanto versijos sutaps. Visgi ir ne Telia kaltė, kad laidas nutrauktas, bet kaip ir ne tavo, nes ne tavo namų ribose. Paskambini ir klausi ką daryt, jei sakys mokėt, prašai užpildyti pretenziją ir tiek, tada jau pretenzijų skyrius spręs šitą klausimą, konsultantai šitoj vietoj visiškai jokio sprendimo negalės padaryti. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 9 valandas, Derosi parašė:

Tą patį telefonu sakė, bet šiandien atvažiavęs meistras jau kalbėjo kitaip. Turiu irgi mintį kai ateis sąskaita už remontus dar kartą skambinti į Telia ir kalbėtis kaip čia yra. 

gyvenk ramiai, nieko nemokėsi. inžinierius nesprendžia darbai kainuos ar ne, jis atliko darbą ir išvažiavo kitur dirbti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 9 valandas, Derosi parašė:

Tą patį telefonu sakė, bet šiandien atvažiavęs meistras jau kalbėjo kitaip. Turiu irgi mintį kai ateis sąskaita už remontus dar kartą skambinti į Telia ir kalbėtis kaip čia yra. 

Įtariu, kad pasibaigus darbams, plančetei pasirašei sąskaitą, turėjai sumą matyti. Jei nieko nepasirašinėjai, nieko ir nemokėsi.

Mane patį Telia kiek išdūrė, užsakant TV ir internetą, minėjo kad yra vienkartinis paslaugos aktyvavimas mokestis - 5 eur. Kai įvedė, gavosi taip, kad tiek internetui, tiek tv atskirai po 5 eurus įformino, o visur mano parašas buvo. ? Tai ką sakė vadybininkas ir ką davė meistras pasirašyti, gavosi skirtingi dalykai.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesiog maziau reikia sneketi ir aiskintis, paskambini i telia, sakai nera interneto ir viskas, kas uz tavo buto ribu, ju problemos, tegul aiskinasi, jeigu nori.

Betkokiu atveju, nereiks moketi, tiesiog sneka nesamones, tas atvaziaves. Jo darbas kabelius tiesti, o ne aiskintis, kas uz ka mokes.

Redagavo WinSim
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 7 minutes, neprisimenu parašė:

Įtariu, kad pasibaigus darbams, plančetei pasirašei sąskaitą, turėjai sumą matyti. Jei nieko nepasirašinėjai, nieko ir nemokėsi.

Mane patį Telia kiek išdūrė, užsakant TV ir internetą, minėjo kad yra vienkartinis paslaugos aktyvavimas mokestis - 5 eur. Kai įvedė, gavosi taip, kad tiek internetui, tiek tv atskirai po 5 eurus įformino, o visur mano parašas buvo. ? Tai ką sakė vadybininkas ir ką davė meistras pasirašyti, gavosi skirtingi dalykai.

Pasirašyti tai nieko nedavė ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, neprisimenu parašė:

Įtariu, kad pasibaigus darbams, plančetei pasirašei sąskaitą, turėjai sumą matyti. Jei nieko nepasirašinėjai, nieko ir nemokėsi.

Mane patį Telia kiek išdūrė, užsakant TV ir internetą, minėjo kad yra vienkartinis paslaugos aktyvavimas mokestis - 5 eur. Kai įvedė, gavosi taip, kad tiek internetui, tiek tv atskirai po 5 eurus įformino, o visur mano parašas buvo. ? Tai ką sakė vadybininkas ir ką davė meistras pasirašyti, gavosi skirtingi dalykai.

O tu tikras, kad nesakė atskirai kiekvienai paslaugai? ? Nes šitas mokestis visada buvo atskirai kiekvienai paslaugai.

Ir neabejoju, kad šiuo atveju autorius ras inžinieriaus paslaugų mokestį sekančioje sąskaitoje. Inžinierius įskaičiuoja šituos darbus, ne konsultantas. Konsultantas šiuo atveju užregistruoja gedimą, kad inžinierius važiuotų tvarkyti, čia konsultanto galimybės ir pasibaigia. Konsultanto pareiga yra informuoti, kad jei gedimas dėl vartotojo kaltės, gali būti taikomas mokestis, bet pats negali nuspręsti ar bus taikomas ar ne. Toliau inžinierius pagal situaciją sprendžia taikomas mokestis ar ne. Jei su mokesčiu nesutinki, skambini vėl ar eini į saloną ir prašai kompensacijos, ko konsultantas padaryti negalės ir galės tik užpildyti formą, kad pretenzijų skyrius spręstų šitą situaciją.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, Blofeld parašė:

O tu tikras, kad nesakė atskirai kiekvienai paslaugai? ? Nes šitas mokestis visada buvo atskirai kiekvienai paslaugai.

Ir neabejoju, kad šiuo atveju autorius ras inžinieriaus paslaugų mokestį sekančioje sąskaitoje. Inžinierius įskaičiuoja šituos darbus, ne konsultantas. Konsultantas šiuo atveju užregistruoja gedimą, kad inžinierius važiuotų tvarkyti, čia konsultanto galimybės ir pasibaigia. Konsultanto pareiga yra informuoti, kad jei gedimas dėl vartotojo kaltės, gali būti taikomas mokestis, bet pats negali nuspręsti ar bus taikomas ar ne. Toliau inžinierius pagal situaciją sprendžia taikomas mokestis ar ne. Jei su mokesčiu nesutinki, skambini vėl ar eini į saloną ir prašai kompensacijos, ko konsultantas padaryti negalės ir galės tik užpildyti formą, kad pretenzijų skyrius spręstų šitą situaciją.

Taip, tikras. Nes viską labai detaliai pasakojo, kad 1 EUR mokestis už TV priedelį PER MĖNESĮ, taip pat routeris 3 EUR PER MĖNESĮ (jeigu imu) na ir tipo penki eurai už įvedimą. ? Iš pradžių galvojau, kad gal per klaidą susidubliavo, bet po to Telia puslapyje skaitant, tai tiek prie tv, tiek prie interneto tas mokestis įvardintas. Techniškai apgaut neapgavo, bet suklaidino ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 42 minutes, Blofeld parašė:

O tu tikras, kad nesakė atskirai kiekvienai paslaugai? ? Nes šitas mokestis visada buvo atskirai kiekvienai paslaugai.

Ir neabejoju, kad šiuo atveju autorius ras inžinieriaus paslaugų mokestį sekančioje sąskaitoje. Inžinierius įskaičiuoja šituos darbus, ne konsultantas. Konsultantas šiuo atveju užregistruoja gedimą, kad inžinierius važiuotų tvarkyti, čia konsultanto galimybės ir pasibaigia. Konsultanto pareiga yra informuoti, kad jei gedimas dėl vartotojo kaltės, gali būti taikomas mokestis, bet pats negali nuspręsti ar bus taikomas ar ne. Toliau inžinierius pagal situaciją sprendžia taikomas mokestis ar ne. Jei su mokesčiu nesutinki, skambini vėl ar eini į saloną ir prašai kompensacijos, ko konsultantas padaryti negalės ir galės tik užpildyti formą, kad pretenzijų skyrius spręstų šitą situaciją.

Na meistro argumentas buvo toks, kad tai buvo mechaninis pažeidimas ir todėl darbai bus mokami. Ir nesvarbu, kad tas pažeidimas už mano buto ribų. 

Tai jeigu tikrai darbai mokami, koks blogas kaimynas gali sočiai finansinės žalos daryti kitam nepatinkančiam kaimynui vis nutraukdamas jo interneto kabelį, esantį laiptinėje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...