Pereiti prie turinio

Hibridinis auto


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Lyg tokios temos nemačiau, tad įdomi forumiečių nuomonė apie hibridinius (benzas/elektra) automobilius. Žvalgaus į naujus hibridinius auto ir pasidarė įdomu - ar ta technologija tikrai tokia be trūkumų ir leidžia tiesiog turėt geresnes sąnaudas? Kalbu labiau apie šiek tiek galingesnius, bent 100kw variklius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šeimoj yra Toyota Auris paprastas hibridas (2016). Jei kalbi apie naują tai trūkumai mažai turėtų rūpėt - garantija padės ?

Kažkokių gedimų su tuo susijusių neturėjom, sąnaudos patinka tuo, kad kamštyje neskauda, o už miesto tai jokio stebuklo nėra. Nebent važiuoji <80. Vidurkis per ±40k km pas mus apie 5.5 / 100, bet bent 80% už miesto ir tikrai ne iki 90kmh

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bent jau Toyota tai 2-3L ekonomiškesnė mieste už paprasta benzina, o ir galios skirtumas jaučiasi važiuojant, bet už tai papildomai ir susimoki. Gamyklinė garantija 3m, paskui dar iki 10m gali galioti garantija jeigu oficialiam servise aptarnaujamas auto. Kas liečia hibridinės dalies gedimus, tai nieko pasakyt negaliu, nes pokolkas neteko susidurti su tokiais gedimais naujuose automobiliuose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 14 valandų, Snowboy parašė:

Sveiki,

Lyg tokios temos nemačiau, tad įdomi forumiečių nuomonė apie hibridinius (benzas/elektra) automobilius. Žvalgaus į naujus hibridinius auto ir pasidarė įdomu - ar ta technologija tikrai tokia be trūkumų ir leidžia tiesiog turėt geresnes sąnaudas? Kalbu labiau apie šiek tiek galingesnius, bent 100kw variklius.

turbūt hibridas hibridui nelygus, patikslink savo klausimą, ar norisi tiesiog hybrid, ar plugin-in hybrid.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vazineju corolla. Gedimu nera. 

Sanaudos apie 4.5l, esant dideliam eismui - mazesnes. 

To oldschoolinio vaziavimo malonumo (traukia prie sedynes, lupa is vietos, kad vos speji vaira laikyt) ar pan - nera. Auto ne tam skirtas. 

Gali prisikabint prie garso izoliacijos, konforto ir pan. 

Auto skirta is tasko A i taska B, mazon sanaudom, ir visada viskas veikia. Kitas auto bus Toyota arba brangi Toyota Lexus.

Skirta tikriausiai kai auto turi tau tarnauti, o ne tu auto (turiu omeny apie taisymus ar kai buna "velnias zino kas yra, niekas neranda" ar kai sako "mazi defektai, vaziavimui netrukdo - tai su tokiais dalykais susidurt neteko"). 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 14 valandų, ronner parašė:

Šeimoj yra Toyota Auris paprastas hibridas (2016). Jei kalbi apie naują tai trūkumai mažai turėtų rūpėt - garantija padės ?

Kažkokių gedimų su tuo susijusių neturėjom, sąnaudos patinka tuo, kad kamštyje neskauda, o už miesto tai jokio stebuklo nėra. Nebent važiuoji <80. Vidurkis per ±40k km pas mus apie 5.5 / 100, bet bent 80% už miesto ir tikrai ne iki 90kmh

Naujesnes generation hybrid sistema virs 90 elektra dar palaiko. Tai uzmiestyje irgi fantastiskom sanaudom varineji. As vasara 5000km+ per Europa pravariau, berods 4.4L buvo vidutines. 

Tai jei autorius iesko - ziureciau kuo naujesnes generation hybrid sistemos. Nuo 22 berods dar naujesnes deda. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 51 minutę, dziu-mAn-dzy parašė:

Jeigu patinkta CTV dėžės, tai viskas gerai, bet mane jos erzina, nes rėkia kai gyvulys.

Gyvuliai taip baisiai nerėkia kaip CTV paspaudus stipriau ?

Prieš 6 minutes, Karol parašė:

Naujesnes generation hybrid sistema virs 90 elektra dar palaiko. Tai uzmiestyje irgi fantastiskom sanaudom varineji. As vasara 5000km+ per Europa pravariau, berods 4.4L buvo vidutines. 

Tai jei autorius iesko - ziureciau kuo naujesnes generation hybrid sistemos. Nuo 22 berods dar naujesnes deda. 

Esu bandęs ekonomiškai važiuot už miesto vakare (tiek dėl įdomumo, tiek dėl stirnų ir briedžių Tinder date'ų bumo) - deklaruojamas 3.9 pasiekti labai nesunkiai pavyko (max 80 kmh), bet vairavimas tampa darbu, nes galvot daug pradedi. Kas dieną taip kantrybės neužtektų.

Už miesto kas patinka, kad įvažiavus į kokią gyvenvietę važiuoji EV režimu tai taip ir pasitaupo kažkiek.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne CTV, o CVT ? Ir ūžia tik kai spaudi gazą dugną, kai koks senas miręs Priusas kur reikia pastoviai spaust, kad važiuotų tai gal ir problema, su naujesnėm auto viskas ok. Užtat važiuoja komfortiškai, kai pripranti prie CVT po to persėdi atgal į automatą ir nesupranti kas ten spardo pastoviai ? Šiais laikais paprastas senovinis automatas jau yra atgyvena, nes jo naudingumo koeficientas pats mažiausias, turint omeny kiek kainuoja kuras, tai per metus automatui sumokėsi nemažą duoklę. Pvz., neseniai rinkomės tarp Civic 9 1.8 auto ir Civic 10 2.0 CVT, tai CVT traukia geriau ir valgo 1-2l mažiau. Ir reaguoja greičiau, paspaudei ir važiuoja, nereikia laukti kol perjungs. 
O grįžtant prie hibridų, tai ten jau pasirinkimo nėra, tik CVT, bet nors ir važiuoja taip pat be pavarų, bet su paprastu variatorium nieko bendro neturi, visiškai kitokia konstrukcija. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, ronner parašė:

Gyvuliai taip baisiai nerėkia kaip CTV paspaudus stipriau ?

Esu bandęs ekonomiškai važiuot už miesto vakare (tiek dėl įdomumo, tiek dėl stirnų ir briedžių Tinder date'ų bumo) - deklaruojamas 3.9 pasiekti labai nesunkiai pavyko (max 80 kmh), bet vairavimas tampa darbu, nes galvot daug pradedi. Kas dieną taip kantrybės neužtektų.

Už miesto kas patinka, kad įvažiavus į kokią gyvenvietę važiuoji EV režimu tai taip ir pasitaupo kažkiek.

Darbas kol ismoksti vairuot per nauja. Poto automatiskai gaunasi ir gazo numetimai EV rezimo ijungimui ir atleidimai ir svelnus stabdymai is toliau baterijai ikraut ir t.t

Nors pripazinsiu, pradzioje dar budavo azartas atejes - kiek dar mazesnes sanaudas gali isspaust. Daug hybridu savininku tas ateina ?

Cia kai tik teises issilaikai irgi galvoji kada pavara jungt, kada posuki rodyt. Reik suprast - masina kitokia

Redagavo Karol
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 42 minutes, Stanley parašė:

Ne CTV, o CVT ? Ir ūžia tik kai spaudi gazą dugną, kai koks senas miręs Priusas kur reikia pastoviai spaust, kad važiuotų tai gal ir problema, su naujesnėm auto viskas ok. Užtat važiuoja komfortiškai, kai pripranti prie CVT po to persėdi atgal į automatą ir nesupranti kas ten spardo pastoviai ? Šiais laikais paprastas senovinis automatas jau yra atgyvena, nes jo naudingumo koeficientas pats mažiausias, turint omeny kiek kainuoja kuras, tai per metus automatui sumokėsi nemažą duoklę. Pvz., neseniai rinkomės tarp Civic 9 1.8 auto ir Civic 10 2.0 CVT, tai CVT traukia geriau ir valgo 1-2l mažiau. Ir reaguoja greičiau, paspaudei ir važiuoja, nereikia laukti kol perjungs. 
O grįžtant prie hibridų, tai ten jau pasirinkimo nėra, tik CVT, bet nors ir važiuoja taip pat be pavarų, bet su paprastu variatorium nieko bendro neturi, visiškai kitokia konstrukcija. 

Geriau turbut neapibudinciau ypac apie jausma vairuojant ka kita po CVT. 

Vel turbut cia skonio reikalas ir kaip vairuoti megsti. Vis dar yra kur mechanines myli dezes ir i nieka nekeistu, kai pvz man yra absurdas malti ta pagali, kitiem patinka kai dauzo ar lapkem metytis begius ar tos turbinos duobes automatuose kai kuriuose kai ant zemu apsuku vos sukasi, o poto kerta ir losia prie sedynes. 

As ramiai vairuoju, naudojusi technologijom, kad kuo maziau darbo reiktu prie vairo tai man tik pliusas, kad nesitampo deze. Vazinejau ir autobanuose DE - per akis uzteko, nesiskundziau. 

Redagavo Karol
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Savaitgaliniam auto, vairavimo malonumui tik mechanas. Kažkada išvis automatų nepripažindavau kaip mašinų, bet atėjo tas momentas kai atsibodo kamščiuose sankabą minkyt, o ir kelionėse automatas patogiau, tai nuo tol kasdieniai auto tik automatai. Bet visgi mechanas ekonomiškiau. Su mechanu kuro sąnaudom gali pakonkuruot tik hibridas, bet jei lyginti tuos pačius modelius, tai hibridas/CVT bus juntamai brangesnis nei tų pačių metų benzas/mechanas. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ziurejau Mitsubishi Outlander PHEV. Visai neblogas jei reikia dideles masinos. Su ikrova nuvaziuoja ~50km. Ziema ~25km. Pasikrauni per nakti ir taip varineji, jei nelabai toli uzmiestyje gyveni. Tik jie labai baisus salone, viskas juoda, plastikas prastas, garso izoliacija kaip skardineje. Ir vertes kazkodel jie nelaiko skirtingai nuo toyota hibridu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 53 minutes, bobo parašė:

plug in hibridas geriausias varijantas pagal mane, kaip pavizdys bmw i3, varomas elektra visa laika, bet yra galimybe maza benzinini varikli-generatoriu paleisti, tokiu budu neapribojant atstumo be ikrovimo vaziuojant.

Kai prikabini prie Teslos priekaba su dyzeliniu generatorium, tada ją irgi galima vadint hibridu? ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nissan e-power technologija dar arciau EV :) Praktiskai elektrinis, benzas tik baterijos krovimui. 

As kaip ir ranner - su insight'u eksperimentavau kokia ekonomija galima islauzti. Savaites vidurkis 4.38  litro 100km. Bet ilgiau 3 savaiciu nervai nebeislaike taip vaizneti. Daugiau ziuri ka variklis daro, nei kad kas kelyje dedasi :) 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, nix parašė:

Ziurejau Mitsubishi Outlander PHEV. Visai neblogas jei reikia dideles masinos. Su ikrova nuvaziuoja ~50km. Ziema ~25km. Pasikrauni per nakti ir taip varineji, jei nelabai toli uzmiestyje gyveni. Tik jie labai baisus salone, viskas juoda, plastikas prastas, garso izoliacija kaip skardineje. Ir vertes kazkodel jie nelaiko skirtingai nuo toyota hibridu.

Šitų nebuvo ką pirkt kai pirkom Auris'ą, man jis patinka tuo, kad realiai tai vienintelis normalus hybrid, kuris gali kažkokią priekabą patempt (atrodo iki 1.5 tonos). 

Prieš 22 minutes, airis parašė:

Nissan e-power technologija dar arciau EV ? Praktiskai elektrinis, benzas tik baterijos krovimui. 

As kaip ir ranner - su insight'u eksperimentavau kokia ekonomija galima islauzti. Savaites vidurkis 4.38  litro 100km. Bet ilgiau 3 savaiciu nervai nebeislaike taip vaizneti. Daugiau ziuri ka variklis daro, nei kad kas kelyje dedasi ?

Geras pastebėjimas, tikrai atitrauki savo dėmesį nuo kelio. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O mano kita patirtis, kai nesistengiu taupyti, o noriu pažiūrėti kokios max sanaudos.  

Turiu 2022 Toyota Corolla. Darbinis, kur kuras neribojamas.

Smaugiu kiek galiu, visiškai negalvoju: nuo sankryžų pirmas, trasoje Vilnius Klaipėda vasara ~130-160. 

Pravažiuota 16k, ir vidutinės sanaudos 6.1. Sakyčiau daugiau nei įspūdinga. Aišku visus 16K nesmaugiu max, nes atsibodo. Pradžioje kiek prisimenu buvo 6.5 vidutinės. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2022-11-07 11:03, Karol parašė:

Vazineju corolla. Gedimu nera. 

Sanaudos apie 4.5l, esant dideliam eismui - mazesnes. 

To oldschoolinio vaziavimo malonumo (traukia prie sedynes, lupa is vietos, kad vos speji vaira laikyt) ar pan - nera. Auto ne tam skirtas. 

Gali prisikabint prie garso izoliacijos, konforto ir pan. 

Auto skirta is tasko A i taska B, mazon sanaudom, ir visada viskas veikia. Kitas auto bus Toyota arba brangi Toyota Lexus.

Skirta tikriausiai kai auto turi tau tarnauti, o ne tu auto (turiu omeny apie taisymus ar kai buna "velnias zino kas yra, niekas neranda" ar kai sako "mazi defektai, vaziavimui netrukdo - tai su tokiais dalykais susidurt neteko"). 

Kiek teko bandyti Toyota hybridus, tai prie sėdynės labiausiai traukia Camry, aišku jo ir kaina jau kita lyginant su Corolla

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2022-11-07 18:06, nix parašė:

Ziurejau Mitsubishi Outlander PHEV. Visai neblogas jei reikia dideles masinos. Su ikrova nuvaziuoja ~50km. Ziema ~25km. Pasikrauni per nakti ir taip varineji, jei nelabai toli uzmiestyje gyveni. Tik jie labai baisus salone, viskas juoda, plastikas prastas, garso izoliacija kaip skardineje. Ir vertes kazkodel jie nelaiko skirtingai nuo toyota hibridu.

Teko tokį (senesnį) parvarinėti iš NL, tai nepatiko. Ir tai nėra tikras Plug-in, nes grynai ant elektros jis nevažiuoja. Jis kaitalioja benz/EV kaip jam reikia taip pat kaip Toyota, tiesiog grįžęs namo su tuščia baterija gali ją per naktį pasikrauti iki pilnos ir taip sumažinti kitos dienos sąnaudas, bet grynai ant EV nenuvažiuosi nei 50 nei 25km, nebent tie visi km bus per kamščius. Trasoje valgo kosmosą, arti 10l, palyginus senas tikras rėminis visureigis Pajero Sport V6 realiai valgo nedaug daugiau. Mašina grynai miestui. Stotelėse kraunasi labai lėtai, per ~40min pakrovė gal 10km.
Bandė iš vienos mašinos išspaust viską, bet realiai nesigavo nieko. Todėl ir krenta vertė greičiau nei Toyotų. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 21 valandą, ronner parašė:

Šitų nebuvo ką pirkt kai pirkom Auris'ą, man jis patinka tuo, kad realiai tai vienintelis normalus hybrid, kuris gali kažkokią priekabą patempt (atrodo iki 1.5 tonos). 

Ar tikrai? Nes kai draugui ieškojom Camry 40, tai pastebėjom, kad nėra nei vieno su kabliu, tai atsiverčiau manualą ir ten parašyta, kad su hibridu tempti bet kokias priekabas draudžiama. 

prieš 1 valandą, GeoPrey parašė:

Kiek teko bandyti Toyota hybridus, tai prie sėdynės labiausiai traukia Camry, aišku jo ir kaina jau kita lyginant su Corolla

Iš Toyotų labiausiai prie sėdynės traukia GS450h, bet ten jau hibridas su ekonomija nesusijęs ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...