Pereiti prie turinio

Ar verta bylinėtis su TELE2?


Rekomenduojami pranešimai

Prieš kelis menėsius pasiėmiau TELE2 internėtą. Tuo momėntu buvo viskas gėrai, tačiau laikui begant ryšis suprastėjo nežmoniškai vakarais - matyt ant žiemos visi sulindo žiurėti filmus. Sutartį nutraukti leidžia, tačiau routerio atgal imti nenori.  Routeris buvo įmtas tik dėl jų paslaugos. Man iš jo naudos 0. Gražiuoju jo pasiimti kaip ir nenori, nors pirmai buvo davė tik pabandimui, tai netikus bučiau grąžines tokį, koks jis yra dabar. Tai galvoju ar verta kreiptis i RRT, vartotojų teises ir t.t. ar ne? Nes jeigu ne jų prastas ryšys (nors reklamuoja nurodoma kitaip) - taip toliau ir naudočiausi. 

Redagavo apieviska
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 12 minučių, ReborN parašė:

O tai ką sutartyje rašo tiek dėl greičio, tiek dėl routerio? Pas mane (ne tele2), pavyzdžiui, yra nurodyti greičiai, kuriuos turi užtikrinti.

tai sutartį nutraukia be problėmų dėl blogai suteitkų greičių, bet routerį verčia pasilikti ir mokėti toliau. Protingai padarė, kaip atskirą daiktą įsiulė. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 42 minutes, ReborN parašė:

O tai ką sutartyje rašo tiek dėl greičio, tiek dėl routerio? Pas mane (ne tele2), pavyzdžiui, yra nurodyti greičiai, kuriuos turi užtikrinti.

joks 4G/5G operatorius neužtikrina minimalių greičių, didesnių nei 5-10 Mbps. 

Kiek teko susidurti - minimalus užtikrinamas greitis visuomet būna iki 1Mbps!

Visi giriasi tik "greičiais IKI tam tikros maksimalios teorinės išraiškos".

Jei tavo sutartyje tikrai yra nurodyti minimalūs iš Tele2 užtikrinami greičiai, didesni nei 5-10Mbps - labai norėčiau pamatyti šios sutarties kopiją arba bent jau tą fragmentą, kuriame rašoma minimalų užtikrinamą greitę, ne mažesnį nei... 5-10Mbps.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, apieviska parašė:

tai sutartį nutraukia be problėmų dėl blogai suteitkų greičių, bet routerį verčia pasilikti ir mokėti toliau. Protingai padarė, kaip atskirą daiktą įsiulė. 

O tai routeris išsinuomotas, ar nusipirkai išsimokėtinai, ar kokia ten sutartis?

Reikia skaityti sutartį, tikrai turi būti numatyti variantai, kaip ją nutraukti, tik praktiškai garantuoju, jog teks primokėti už per anksti nutrauktą sutartį. O dar sutarty bent kiek užsimenama, jog jis skirtas būtent tam Tele2 internetui, ar sutartis bendro pobūdžio?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei pirkai ruterį, o internetas netenkina, tai Tele2 neprivalo jo priimti atgal. Yra grąžinimo terminai pagal įstatymą, ir tiek. 

 

Ar dabar nusiperki sulčiaspaudę, bet obuoliai supuvę, ir sultys gavno, tai imi ir grąžini sulčiaspaudę? 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 4 minutes, kloppy parašė:

Ar dabar nusiperki sulčiaspaudę, bet obuoliai supuvę, ir sultys gavno, tai imi ir grąžini sulčiaspaudę? 

Siaip tai jo. Jeigu grazinimo terminas nera praejes ? . Jeigu praejes tai kisti ta routeri i skelbiu.lt ir kas nors ji pasiims.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, apieviska parašė:

Tai galvoju ar verta kreiptis i RRT, vartotojų teises ir t.t. ar ne? Nes jeigu ne jų prastas ryšys (nors reklamuoja nurodoma kitaip) - taip toliau ir naudočiausi. 

parasyti skunda i RRT arba i vartotoju teisiu tyrimo tarnyba - realiai nieko nekainuoja - parasai skunda, prisegi susirasinejimus, sutarti ar kitus tavo skunda pagrindziancius dokumentus - ir lauki ju isaiskinimo.

Parasius skunda tau nuo to nieko blogiau nebus - tarnyba arba palaikys tavo skunda-prasyma, ir ipareigos operatoriu priimti modema, arba blogiausu atveju tarnyba parasys savo sprendima, kad jos nuomone - tavo skundas yra neteisingas, ir ji nepalaiko tavo skundo - taigi busi tik sugaises laika skundo parasymui.

ir visai kas kitas butu - jeigu tu nusprestum Tele2 paduoti i teisma -tuomet ir ieskini turesi parasyti, ir advokatui susimoketi, ir zymini mokesrti inesti - bet manau apie teismus realiai tu net nemastai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įkelk sutartį perskaityti, nes dabar buriam iš kavos tirščių.

Arba susirask draugą ar pasiieškok čia grupėje kokio žmogaus su teisine patirtimi ir mokančio skaityti sutartis bei suprantančio tokias "plonybes". Nes nematant sutarties ir kas ten parašyta sunku spręsti ar verta ginčytis su tele2 ar ne.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

greičiausiai yra dvi atskiros sutartys, viena užsakytų paslaugų/plano sutartis, o kita paprastas daikto lizingas.

skelbimuose ne tiek ir mažai pardavinėja mažai naudotus 4g modemus, greičiausiai tokia istorija nėra nei pirma nei paskutinė

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tokie routeriai pas visus yra parduodami lizingu ir tiek, nes į jį gali kišti bet kurią SIM ir internetas veiks. Įprato visi, kad prie šviesolaidžio ar DSL nuomoja routerius ir tikisi, kad visur taip bus ? Tele2 tau interneto SIM galėjo duoti ir be routerio, tik ką su ja būtum veikęs?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su sutartimi problemos nėra, jinai yra nutraukta, tačiau pasiimti routerį atgal jie atsisako. Aš neprašau jų grąžinti jau sumokėtų pinigų, tesiog nutraukti šio momentu pirkimo iššimokėtinai sutarti ir toliau nemokėti kadangi routeris buvo pirktas iš jų būtent dėl jų viešai reklamuojamų paslaugų naudojimo, kad sparčiausiais internetas ir t.t., o realybėje yra visiškai kitaip. Aš pukiai suprantu kad ten nėbus to, ką jie viešai skelbia, tačiau visiško 0 irgi nesitikėjau. Jeigu man jie iš pat pradžių pasakytų, kad už menesio intikas nebeveiks - tai aš ir neimčiau nei to routerio, nei tos paslaugos ir visi būtumėme ramūs. O dabar gaunasi taip, kad aš patiriu išlaidas, kadangi dirbu vakarais ir nuo greičio priklauso mano pajamos, o jie maža to kad mažina man mano pajamas, bet dar ir bando įkišti papildomai nereikalingą dalyką. Jeigu jie suteiktu tai ką turėtų - problemos nebūtų, tačiau sako kad nieko padaryti negali. Tai kodėl aš turiu mokėti už įsigytą įrangą pagal jų reikavimus, o jie man nesuteikia paslaugos?

Tuo labiau kai jie dalina ruoterius pabandimams visiškai naujus, o tada jos pasiima atgal, jeigu vartotoją netenkina jų internetas. Jis gi irgi yra išpakuotas. Tas pats ir pas mane + dalinai jau apmokėtas, ko aš nereikalaujų atgal.

prieš 8 valandas, kloppy parašė:

Ar dabar nusiperki sulčiaspaudę, bet obuoliai supuvę, ir sultys gavno, tai imi ir grąžini sulčiaspaudę? 

Palyginimas tikrai geras, nes tuo pat metu kaip tik sudegė Philips HR 1858 ir įsigijau Philips HR1919/70 kuri spaudžia šiek tiek praščiau, tačiau jos grąžinti minčių nekila, nes ėmiau tikslingai, savo reikmėm ir geriu pagamintus sulčius, nors ir šiek tiek prastesnė kokybė. Anoje likučiai buvo sausėsni. Taip, jeigu ją nupirkus iš 1kg obuolių man pradėtų begti vien tirė vietoi sulčių - eičiau aškintis, nes pirkau sulčiaspaudę sultims gaminti, o  tirei yra blenderis.

Redagavo apieviska
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Blofeld parašė:

Tokie routeriai pas visus yra parduodami lizingu ir tiek, nes į jį gali kišti bet kurią SIM ir internetas veiks. Įprato visi, kad prie šviesolaidžio ar DSL nuomoja routerius ir tikisi, kad visur taip bus ? Tele2 tau interneto SIM galėjo duoti ir be routerio, tik ką su ja būtum veikęs?

Buvo idėja pirkti pačiam su 5G palaikimu, tačiau viskas greitai susisuko ir emiau ne pats. Taip ir gavosi.

Redagavo apieviska
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 6 valandas, l781 parašė:

parasyti skunda i RRT arba i vartotoju teisiu tyrimo tarnyba - realiai nieko nekainuoja - parasai skunda, prisegi susirasinejimus, sutarti ar kitus tavo skunda pagrindziancius dokumentus - ir lauki ju isaiskinimo.

Parasius skunda tau nuo to nieko blogiau nebus - tarnyba arba palaikys tavo skunda-prasyma, ir ipareigos operatoriu priimti modema, arba blogiausu atveju tarnyba parasys savo sprendima, kad jos nuomone - tavo skundas yra neteisingas, ir ji nepalaiko tavo skundo - taigi busi tik sugaises laika skundo parasymui.

ir visai kas kitas butu - jeigu tu nusprestum Tele2 paduoti i teisma -tuomet ir ieskini turesi parasyti, ir advokatui susimoketi, ir zymini mokesrti inesti - bet manau apie teismus realiai tu net nemastai...

parašyta ir ten ir ten iš karto. Dėl teismų teisingai sakai, nežadu kreiptis. Blogiausiu atvėju pasiimsiu 5 turimus numėrius ir perėisiu į kitą tinklą, bet iš pradžių bent biški pakovosiu.

 Tesiog buvo įdomu ar kas turėjo panašią situaciją ar ne.  

Redagavo apieviska
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu vis dar nesupranti situacijos. Niekam ten (ir net čia) nėra įdomu, kad routerį pirkai būtent dėl jų paslaugos. Tą routerį tu gali naudoti su bet kuria SIM ir jis visada yra parduodamas kaip paprasta elektronikos prekė, jeigu nenori, gali jo neimti ir naudoti tą SIM telefone. Čia nėra routerio nuoma, čia yra paprasta elektronikos prekė, kurią tu nusipirkai, ir dabar nori grąžinti, nes ji tau nebeaktuali (ir čia neturi įtakos tai, kad ryšio kokybė netenkino). 

Pavyzdys, kad routerius jie atsiima atgal išbandymo laikotarpiui irgi netinka, kadangi jis būna grąžinamas įprastai per 2 savaites, ir tai yra skirta būtent išbandymui. Net ir įstatymai tvarkingų elektronikos prekių, pirktų online, neleidžia grąžinti vėliau nei po 2 savaičių (dėl termino galiu klysti, nepamenu, bet jis nėra ilgas), o jei pirkta vietoje, iš viso pardavėjas gali jų nepriimti. Visi elektronikos prekių priėmimai vyksta tik iš geros širdies (jeigu prekės tvarkingos).

Redagavo Blofeld
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 2 minutes, Blofeld parašė:

Tu vis dar nesupranti situacijos. Niekam ten (ir net čia) nėra įdomu, kad routerį pirkai būtent dėl jų paslaugos. Tą routerį tu gali naudoti su bet kuria SIM ir jis visada yra parduodamas kaip paprasta elektronikos prekė, jeigu nenori, gali jo neimti ir naudoti tą SIM telefone. Čia nėra routerio nuoma, čia yra paprasta elektronikos prekė, kurią tu nusipirkai, ir dabar nori grąžinti, nes ji tau nebeaktuali (ir čia neturi įtakos tai, kad ryšio kokybė netenkino). 

Pavyzdys, kad routerius jie atsiima atgal išbandymo laikotarpiui irgi netinka, kadangi jis būna grąžinamas įprastai per 2 savaites, ir tai yra skirta būtent išbandymui. Net ir įstatymai tvarkingų elektronikos prekių, pirktų online, neleidžia grąžinti vėliau nei po 2 savaičių (dėl termino galiu klysti, nepamenu, bet jis nėra ilgas), o jei pirkta vietoje, iš viso pardavėjas gali jų nepriimti. Visi elektronikos prekių priėmimai vyksta tik iš geros širdies (jeigu prekės tvarkingos).

Suprantu aš tą situaciją ko puikiausiai ir būtent ir šneku apie geros širdies variantą, tačiau žinau kad pagal standartinius protokolus visada bandoma pasakyti iš pradžių NE, o vat kas buna veliau neaišku. Tad ir klausiu ar kažkam buvo panšių situacijų ir ar verta aplamai prasidėti ar ne.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, apieviska parašė:

Suprantu aš tą situaciją ko puikiausiai ir būtent ir šneku apie geros širdies variantą, tačiau žinau kad pagal standartinius protokolus visada bandoma pasakyti iš pradžių NE, o vat kas buna veliau neaišku. Tad ir klausiu ar kažkam buvo panšių situacijų ir ar verta aplamai prasidėti ar ne.

Tai niekas tau nepasakys ar verta ar ne, nes viskas priklauso nuo darbuotojo ir jo vadovo nuotaikos. Vienam galėjo priimti, kitam gali ir nepriimti. Pasitelkdamas vartotojų teises iškart pasidarysi 95% tikimybę, kad niekas nebepriims iš principo ? Eini ir bandai tartis, kad priimtų, kito varianto nėra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, Blofeld parašė:

Tai niekas tau nepasakys ar verta ar ne, nes viskas priklauso nuo darbuotojo ir jo vadovo nuotaikos. Vienam galėjo priimti, kitam gali ir nepriimti. Pasitelkdamas vartotojų teises iškart pasidarysi 95% tikimybę, kad niekas nebepriims iš principo ? Eini ir bandai tartis, kad priimtų, kito varianto nėra.

Jau savaite buvo bandyta aiškintis. Nieko gero.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, apieviska parašė:

Jau savaite buvo bandyta aiškintis. Nieko gero.

Tai atsakymas kaip ir aiškus tada. ?

Beje, tuos grąsinimus, kad išsikels numerius jie girdi kasdien.

Redagavo Blofeld
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 8 valandas, apieviska parašė:

parašyta ir ten ir ten iš karto. Dėl teismų teisingai sakai, nežadu kreiptis. Blogiausiu atvėju pasiimsiu 5 turimus numėrius ir perėisiu į kitą tinklą, bet iš pradžių bent biški pakovosiu.

 Tesiog buvo įdomu ar kas turėjo panašią situaciją ar ne.  

pažiūrėk iš kitos pusės, kokį internetą dabar naudosi toje vietoje kur naudojai tele2? Galbūt į tą patį routerį isimesk kito operatoriaus kortelę ir naudok geresnį internetą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, Tmaster parašė:

pažiūrėk iš kitos pusės, kokį internetą dabar naudosi toje vietoje kur naudojai tele2? Galbūt į tą patį routerį isimesk kito operatoriaus kortelę ir naudok geresnį internetą?

Aš turiu likusį routerį iš tele2, bet ežio kortelė interneto per jį netransliuoja. Galbūt kažko nemoku pajungt, bet bandžiau ir Telia (aišku čia tas pats kas ežys, bet...).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 12 valandų, apieviska parašė:

parašyta ir ten ir ten iš karto. Dėl teismų teisingai sakai, nežadu kreiptis. Blogiausiu atvėju pasiimsiu 5 turimus numėrius ir perėisiu į kitą tinklą, bet iš pradžių bent biški pakovosiu.

 Tesiog buvo įdomu ar kas turėjo panašią situaciją ar ne.  

Paprastai užtenka viską registruoti vartotojų teisėms, ir jei ten ne jų "sritis" jie persiunčia patys skundą kur reikia. O kad užregistravai, tai labai gerai, nes priklausomai kaip suformuluoji prašymą, tai ir vartotojų teisės ir rrt paprastai linkę padėti silpesnei pusei, esu tą nekartą patyręs ?

o dėl 5 numerių perkėlimo, tai nesikarščiuok - "Nothing personal - it's just business" ? 

Redagavo delfas2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, 1GNA5 parašė:

Aš turiu likusį routerį iš tele2, bet ežio kortelė interneto per jį netransliuoja. Galbūt kažko nemoku pajungt, bet bandžiau ir Telia (aišku čia tas pats kas ežys, bet...).

retais atvejais, dėl kažkokių priežasčių operatorius kartais "pririša" įrenginį, kad veiktų tik jo tinkle, bet yra numatyta, kad po to kai išsimoki visą kainą už įrenginį, turi teisę prašyti operatoriaus atrišti įrenginį nuo jo tinklo.

gali būti ir kitas dalykas, gal nustatymuose kažką pamaigyti reikia?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turejau tapacia problema per karantina kai nukrito greitis drastiskai nes visi prie to pacio boksto jungiasi ir zodziu krenta greitis.

tai tiesiog susimojau uz modema ta likuti koks ten buvo 70eur gal ir viskas, kitos iseities nebuvo. O modema dar gali per skelbiu parduoti kazkiek pinigu susigrazinsi, bet as ji pasilikau kaip kelionini interneta, tai isimetu kai reikia tele2 kortele ir viskas turiu interneta kur reikia daugiau pasidarbuoti isvaziavus, ar pas uosvius nuvykus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...